Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Degvielas patēriņš - braukšanas ieradumi

iAutolv Reģ.: 23.11.2012

Dažādām automašīnu grupām ir vidējo patēriņu rāmis. Tas viss iet, protams, kontekstā ar auto cenu, komfortu, segmentu, stilu, braukšanas baudu un ieradumiem, kvalitāti, drošību utt. Labprāt uzsāktu diskusiju par ko mēs esam gatavi maksāt no 4 līdz pat 20ls un ... par 10o km.

Nu piemēram:

Maza klases auto, A, B segments.

VW up!, Peugeot 208, Chevrolet Aveo arī te.

Testos jā, bet ikdienā neesmu daudz braucis ar šiem auto, pēdējais bija Toyota Yaris 2012 gada, kas tomēr radīja patēriņu līdz pat 8 litriem benzinā (ziemā), kas ir par daudz. Būtu labi līdz 6 l.

Interesents jaunpienācējs šeit ir Opel Adam ar kuru pabraukāju Budapeštā. Par maz, lai saprastu reālos pateriņus, bet pietiekoši, lai redzētu plašās komplektācijas iespējas un labo izpildījumu.

Šis segment kopumā nav man, bet esmu izvirzījis mērķi - vienu vasaru izbraukt ar Mini Cooper S. Varbūt tieši šo auto paņemšu priekš sevis. Te uzreiz pateikšu, ka iekšējais dizains man galīgi nepatīk ar visu lielo laimes ratu priekšgalā. Runa ir par motoru un braukšanas baudu, ko tas varētu sniegt.

Uzraksti savas pārdomas par mazo klasi, patēriņa pieredzi un braukšanas baudu.

Turpinājumā būs par plašo kompakto segmentu C ar Hyundai i30, Honda Civic, Kia Cee`d un VW Golf, kas paliek lielāks un lielāks.

 
1 2 3 4 5 6 7 8
DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

GB12 rakstīja:

msh rakstīja:

Visi nav kā tu - ... reizēm paķert kredītu un aizbraukt uz servisu un viss.

Un jā, vai paskaidrosi šo sīkāk? Kas ar to bija domāts?

Čalis nesaprata ironiju, kad Tu te kaut kad agrāk kaut ko teici par krītu remontam.

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

Rads , šogad būs 80 gadi . Ar yaris verso 1,3 automāts Jelgavā dabon 11 litrus .

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

GB12 rakstīja:

Kāds šim sakars ar tēmu?

Iespējams, tu to esi palaidis garām, bet ar jaunajām lamatām nebrauc tikai tehniski nejēgas, kuru tehnisko zināšanu kalngals ir rezerves ripuļa uzskrūvēšana, pat ja viņu norādītos darbus izveic servisā, un otrādi, tehniskie cilvēki nebrauc tikai ar vecām mašīnām.

GB12 rakstīja:

1. Kādus batonus?

2. VW skaitās sūdīgs ražotājs?

1. Slavas dziesmas par fana tēmu "kāpēc pirkt lielāku motoru, ja var mazāku"

2. Pričom te fofāgens? Tu te sāki runāt par mazajiem forsētajiem ķīselīšiem - nissanu tu nosauci, kujdajam bija kaut kas līdzīgs klāstā, es domāju ka ja meklētu, tad vēl un vēl. VAG un citi pieklājīgie ražotāji, kuri savu mašīnu pircējus pievilina ne tikai ar aprīkojumu, bet arī ar brendu, tajā pašā laikā var piedāvāt motoru klāstu, nevis vienu motoru, un tāpēc vienam un tam pašam motoram ir vairākas komplektācijas un mazāki motori bez īpašas vajadzības netiek uztaisīti tādi, lai varētu smelt nost pircējus lielākiem un dārgākiem motoriem.

GB12 rakstīja:

Salīdzināju tāpēc, ka bobcat arī brauc ar 2.0 vājāko. Ja nespēj izsekot sarunai, tad varbūt nejaucies, puisīt...

Ja kāds nespēj sarunai izsekot, tad tas esi tu, unkulīt. Bobcat var to savu 2.0 TDI nokomplektēt ar 170 zs motora sprauslām, turbīnu, varbūt vēl tur kādiem krāmiem, ja vēl kas atšķiras, esošo vadības bloku nočipsot ar 170 zs motoram domātu čipsi un viņam tur būs kaut kas uz 190-200 zs un grieze ap 400 nm - ko tādu tu vari piesolīt izdarīt tam "līdzvērtīgajam" kaščeja 1.6? Labi, čipsis - vienalga jūtami atpaliks.

GB12 rakstīja:

Kāds tam sakars ar diskusiju? Tikai pasmirdēt gribēji?

Lasīt iepriekšējo.

GB12 rakstīja:

Tiešām? Vai nav tā, ka drīzāk tavējais? Galu galā, es salīdzināju 2 diezgan līdzīgus dzinējus, bet tu sāki bezmaz dačiju ar bentliju salīdzināt.

Līdzība ahūna. Gribētos teikt ka galvenā līdzība ir tāda, ka abiem ir četri cilindri un abi darbojas ar dīzeļdegvielu, tālāk vienas vienīgas atšķirības

GB12 rakstīja:

Kādos pāķos jādzīvo, lai kaut ko tādu uzrakstītu?

Laukus nevajag, pietiek ar forumiem, kuros apgrozās cilvēki zem 30 gadiem ar tehniskām interesēm. Tev būs baigais pārsteigums, bet visa pasaule nerunā literārā valodā.

bobcat Reģ.: 12.10.2006
0 0 Atbildēt

rudens68 rakstīja:

bobcat rakstīja: papildinājums VW Jetta ar absolūti nebaudāmo rīmu 1.6 benzīnu /75 kW

Dīvaini man līdz šim šķita jeta 1,6 benzīns ir tas sabalansētākis ...ekonomija/komforts

Tā viš ir. Ar šo konkrēto auto braukāja maršrutā Sigulda Rīga Sigulda kopumā nopulējot 160tkm. Vidēji 8.5 uz simtu. Mazāk nesanāca.

Tā bundža Jettai šķiet bija par smagu šim 1.6 100 Zs motoram. Varbūt ja būtu 1.6 FSI 115 Zs versija, tad būtu savādāk.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

msh rakstīja:

Iespējams, tu to esi palaidis garām, bet ar jaunajām lamatām nebrauc tikai tehniski nejēgas, kuru tehnisko zināšanu kalngals ir rezerves ripuļa uzskrūvēšana, pat ja viņu norādītos darbus izveic servisā, un otrādi, tehniskie cilvēki nebrauc tikai ar vecām mašīnām.

Nu un? Ko tu ar to gribēji teikt? Vēlreiz - kāds tam sakars ar kredīta ņemšanu un tēmu par lielākiem un mazākiem motoriem? Pie tam, varbūt izlasi vēlreiz - tas tavs "otrādi" faktiski bija tieši tas, ko sākumā rakstīji. Varbūt iemācies izteikties? Un tu laikam arī būsi palaidis garām, ka "tehniski cilvēki" arī nebrauc tikai ar lielajiem motoriem, bet tāpar arī ar mazajiem. Un nesūdzas.

1. Slavas dziesmas par fana tēmu "kāpēc pirkt lielāku motoru, ja var mazāku"

Nu, un tagad pasaki, kāpēc nē, ja rādītāji ir tikpat kā vienādi?

2. Pričom te fofāgens? Tu te sāki runāt par mazajiem forsētajiem ķīselīšiem - nissanu tu nosauci, kujdajam bija kaut kas līdzīgs klāstā, es domāju ka ja meklētu, tad vēl un vēl. VAG un citi pieklājīgie ražotāji, kuri savu mašīnu pircējus pievilina ne tikai ar aprīkojumu, bet arī ar brendu, tajā pašā laikā var piedāvāt motoru klāstu, nevis vienu motoru, un tāpēc vienam un tam pašam motoram ir vairākas komplektācijas un mazāki motori bez īpašas vajadzības netiek uztaisīti tādi, lai varētu smelt nost pircējus lielākiem un dārgākiem motoriem.

Pritom, ka tam pašam VW arī ir "kaut kas līdzīgs klāstā". Tas pats 1.6 CR TDI, 1.2 TDI, 1.4 TSI, kas jaudas un citu parametru ziņā ir līdzīgi tiem pašiem atmosfēriskajiem 1.8 un 2.0, kuriem, kāreiz, VW ar 1.2 un 1.4 TSI nosmēla pircējus, bez tam, ja palasa jaunumus, VW gatavojas iet vēl tālāk un jau ir paziņojis, ka gatavojas ražot dzinējus ar 100 zs uz vienu litru. Un tie nebūs trīslitrīgie un četrlitrīgie. Tieši VW bija tas, kurš, piemēram, Passatam un Superbam ieviesa 1.4 TSI vai Octavia - 1.2 TSI, kuru, ja nemaldos, gatavojas likt arī nākamās paaudzes Passat. Tieši VW piedāvā divlitrīgu dīzeli pikapam Amarok, tajā pašā laikā, kad konkurentiem mazākais motors ir 2.5... Vēlreiz atgādinu vienu patiesību dzīvē, kas liks neizskatīties smieklīgam - autobūves attīstība nav beigusies 1991. gadā, kad beidza ražot Audi B3 un, lai cik tev tas neticami neliktos, B3 un pat ne B4 nav autobūves virsotnes kalngals. Tikai, lūdzu, ja tiešām tas tev beidzot pieleks, nepārdzīvo pārāk, tas nav pasaules gals...

Ja kāds nespēj sarunai izsekot, tad tas esi tu, unkulīt. Bobcat var to savu 2.0 TDI nokomplektēt ar 170 zs motora sprauslām, turbīnu, varbūt vēl tur kādiem krāmiem, ja vēl kas atšķiras, esošo vadības bloku nočipsot ar 170 zs motoram domātu čipsi un viņam tur būs kaut kas uz 190-200 zs un grieze ap 400 nm - ko tādu tu vari piesolīt izdarīt tam "līdzvērtīgajam" kaščeja 1.6? Labi, čipsis - vienalga jūtami atpaliks.

Vai tiešām? Tam pašam Nissan ir 1.6 dzinējs ar 200 ZS, pie tam, tiek ražots sērijveidā. Ne tikai nissanam, arī opelim u.c. ražotājiem. Opelis, starp citu, pirms kādiem jau gadiem desmit prezentēja kaut kādu sporta konceoptauto, kura 1.3 dīzelim bija 250 ZS.

Līdzība ahūna. Gribētos teikt ka galvenā līdzība ir tāda, ka abiem ir četri cilindri un abi darbojas ar dīzeļdegvielu, tālāk vienas vienīgas atšķirības

Nu pastāsti, pastāsti, jau tīri interesanti paliek, kas tad tiem VW 1.6 un 2.0 dīzeļiem ir tik atšķirīgs?

Laukus nevajag, pietiek ar forumiem, kuros apgrozās cilvēki zem 30 gadiem ar tehniskām interesēm. Tev būs baigais pārsteigums, bet visa pasaule nerunā literārā valodā.

Nu, ja forums, kurā tiek apgalvots, ka braukšana ar mazāku motoru tikai tāpēc, ka tam ir mazāks tilpums, ir feniņdrātēšana vai ņemt lielāku motoru ir pačotno tikai tāpēc, ka lielāks darba tilpums, nu jā... ļoti tehniski forumi...

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

GB12 rakstīja:

msh rakstīja:

Vēlreiz atgādinu vienu patiesību dzīvē, kas liks neizskatīties smieklīgam - autobūves attīstība nav beigusies 1991. gadā, kad beidza ražot Audi B3 un, lai cik tev tas neticami neliktos, B3 un pat ne B4 nav autobūves virsotnes kalngals. Tikai, lūdzu, ja tiešām tas tev beidzot pieleks, nepārdzīvo pārāk, tas nav pasaules gals...

nu jau tu sāc apstrīdēt reliģisku pārliecību ..

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

GB12 rakstīja:

Nu, un tagad pasaki, kāpēc nē, ja rādītāji ir tikpat kā vienādi?

Pilnībā nokomplektētu motoru jaudas atšķirība 40 zs un griezes momenta, hvz, gan jau 70-80 nm - "tikpat kā vienādi"? Te jau nav runa par smago mašīnu padsmitlitrīgiem dīzeļiem ar ņūtonmetru skaitu, kas rakstāms ar četriem cipariem...

GB12 rakstīja:

Pritom, ka tam pašam VW arī ir "kaut kas līdzīgs klāstā". Tas pats 1.6 CR TDI, 1.2 TDI, 1.4 TSI, kas jaudas un citu parametru ziņā ir līdzīgi tiem pašiem atmosfēriskajiem 1.8 un 2.0, kuriem, kāreiz, VW ar 1.2 un 1.4 TSI nosmēla pircējus, bez tam, ja palasa jaunumus, VW gatavojas iet vēl tālāk un jau ir paziņojis, ka gatavojas ražot dzinējus ar 100 zs uz vienu litru. Un tie nebūs trīslitrīgie un četrlitrīgie. Tieši VW bija tas, kurš, piemēram, Passatam un Superbam ieviesa 1.4 TSI vai Octavia - 1.2 TSI, kuru, ja nemaldos, gatavojas likt arī nākamās paaudzes Passat. Tieši VW piedāvā divlitrīgu dīzeli pikapam Amarok, tajā pašā laikā, kad konkurentiem mazākais motors ir 2.5... Vēlreiz atgādinu vienu patiesību dzīvē, kas liks neizskatīties smieklīgam - autobūves attīstība nav beigusies 1991. gadā, kad beidza ražot Audi B3 un, lai cik tev tas neticami neliktos, B3 un pat ne B4 nav autobūves virsotnes kalngals. Tikai, lūdzu, ja tiešām tas tev beidzot pieleks, nepārdzīvo pārāk, tas nav pasaules gals...

A kāpēc tu te tās mikrolitrāžas šujmašīnas salīdzini ar kaut kādām atmosfērām? Jo tālāk, jo vairāk paliek jūtams ka tu esi nemotoru fans, kas nav pamanījis, ka VAG mašīnās arī lielākas litrāžas par 1.4 ir pieejamas ar turbīnām Pastāsti, kā kaut kāds 1.4 turbo var nosmelt pircējus 2.0 turbo? Pareizi, nekā, fofāgens to 1.4 ar 200 zirguspēkiem neražo.

Tas paziņojums par fofāgena plāniem pret pēdējo rindkopu izraisīja kārtīgus smieklus Nekad neesmu apgalvojis to, ko tu apgalvo, bet man patiess prieks ka fofāgens taisās darīt to, ko audī izdarīja jau pirms 25 gadiem - ražot motorus ar 100 zs uz vienu litru Bet tev kā lielam "jauno" tehnoloģiju fanam man nāksies atgādināt ka astoņdesmito gadu beigu mašīnās vispārējos vilcienos bija pieejams tas, par ko tu tik ļoti sajūsminies jaunajās lamatās, vieglāk ir pateikt kas nebija - elektroniska tiešā benzīna iesmidze, ksenons [bija, bet ne mašīnās], DSG, ESP [neviens vēl nebija ABS tik tālu attīstījis] un vēl daži nieki, pamatā pa izklaides elektronikas tēmu. Respektīvi tavu passātu astoņdesmito gadu beigās ar pieejamajām tehnoloģijām būtu varējuši uzražot, šis tas būtu bijis primitīvāks, bet kopā tas pats vien sanāktu - tikai tolaik nevienam tādu mašīnu nevajadzēja. Par dekstera opeli nerunāsim, vienas vienīgas astoņdesmito gadu tehnoloģijas, ksenonu neskaitot.

GB12 rakstīja:

Vai tiešām? Tam pašam Nissan ir 1.6 dzinējs ar 200 ZS, pie tam, tiek ražots sērijveidā. Ne tikai nissanam, arī opelim u.c. ražotājiem. Opelis, starp citu, pirms kādiem jau gadiem desmit prezentēja kaut kādu sporta konceoptauto, kura 1.3 dīzelim bija 250 ZS.

1.6 kas - benzīns? 1.3 ķīselis ar 250 zirguspēkiem arī paliks par konceptu, ko neviens neuzražos - ražotājam tomēr saviem dzelžiem ir jādod garantija, tāds 1.3 dīzelis lietošanā noteikti būtu diezgan nepatīkams turbo bedres dēļ, bet pats galvenais - opelim ir kaudze ar lielākiem ķīseļiem, kurus par smukākām cenām notirgot, lai nebūtu vajadzība pēc 1.3, kurš būtu jaudīgāks par to, kas fana merivai zem haubes.

GB12 rakstīja:

Nu pastāsti, pastāsti, jau tīri interesanti paliek, kas tad tiem VW 1.6 un 2.0 dīzeļiem ir tik atšķirīgs?

Ak, tu te jau fofāgena 1.6 gribi salīdzināt? Hvz, neinteresē, var jau būt ka tikai cilindru diametrs un kloķenes gājiens.

GB12 rakstīja:

Nu, ja forums, kurā tiek apgalvots, ka braukšana ar mazāku motoru tikai tāpēc, ka tam ir mazāks tilpums, ir feniņdrātēšana vai ņemt lielāku motoru ir pačotno tikai tāpēc, ka lielāks darba tilpums, nu jā... ļoti tehniski forumi...

Ak, tu par šito? Ja par šito - nu tu jau pats saproti - no lielāka motora var izdabūt smukākus ciparus

bobcat Reģ.: 12.10.2006
0 0 Atbildēt

aha, tos mazlitrāžas nemotorus spiež ražot, tjipa zaļie. Tikko lasīju ka nemotoram turbīnu piedzīs ar elektromotoru.

Man gan šķiet tas viss nenopietni, jo ja palasa ss.lv sludinājumus kur pārdod Šmartus ar to megalitru, tad pie visiem ir pierakstīt, ka motors pēc kapremonta vai mainīts, piemēram www.ss.lv/... . Interesanti kapēc tā? Es gan neatradu kas tos ražo en.wikipedia.org/...

bobcat Reģ.: 12.10.2006
0 0 Atbildēt

un pie viena, tjipa zaļi domājoši ir tā sačakarējuši to motoru padarīšanu ka maz neliekas. Visādi tur Adblue, DPF utt. Reāli huiņas tas viss ir.

Sevišķi attiecībā uz traktortehniku (man tuvāks profils). Bezmaz katru dienu nākas saskarties ar tāda vai šāda veida jautājumiem par ap motoriem un to degvielas sistēmām.

Kaut kāds jau progress ir sasniegts motoru attīstībā, bet par kādu cenu?

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

"Pilnībā nokomplektētu motoru jaudas atšķirība 40 zs un griezes momenta, hvz, gan jau 70-80 nm - "tikpat kā vienādi"?"

Jaudas atšķirība starp bobcat mašīnas motoru un tā paša ražotāja 1.6 ir 5 ZS, ņūtonmetri atšķiras par 1 Nm. Par kādiem 40 ZS un 70-80 Nm tu tur muldi?

"Pastāsti, kā kaut kāds 1.4 turbo var nosmelt pircējus 2.0 turbo? Pareizi, nekā, fofāgens to 1.4 ar 200 zirguspēkiem neražo. "

Nu, ar 160 ražo, kāpēc lai ar laiku neaizietu līdz 200? Tendences ir. Pats taču minēji, ka, ja labi grib, no motora var izspiest dajebko.

Starp citu, kas tavā uztverē vairs neskaitās nemotors, tobiš, kādam tikpumam jābūt, lai tavā uztverē tas būtu Motors? Ļauj minēt - tāds, kāds ir tavam Megaautomobīlim - Īstajam un Vienīgajam... radu dāvinātajam. Ja radi būtu dāvinājuši 1.3 Golfu, tad Motors sāktos no 1.3

"astoņdesmito gadu beigu mašīnās vispārējos vilcienos bija pieejams tas, par ko tu tik ļoti sajūsminies jaunajās lamatās, vieglāk ir pateikt kas nebija - elektroniska tiešā benzīna iesmidze, ksenons [bija, bet ne mašīnās], DSG, ESP [neviens vēl nebija ABS tik tālu attīstījis]"

Parādīsi man vietu, kurā esmu apgalvojis pretējo? Un jā, kurai mašīnai astoņdesmito gadu beigās bija DSG?

"Ak, tu te jau fofāgena 1.6 gribi salīdzināt? Hvz, neinteresē, var jau būt ka tikai cilindru diametrs un kloķenes gājiens."

Un tagad pastāsti, kā normāls ikdienas lietotājs kā bobcat ikdienas lietošanā sajutīs to cilindra diametra un kloķenes gājiena atšķirību?

"opelim ir kaudze ar lielākiem ķīseļiem, kurus par smukākām cenām notirgot, lai nebūtu vajadzība pēc 1.3, kurš būtu jaudīgāks par to, kas fana merivai zem haubes."

Opelis, tavai zināšanai, arī samazina dzinēju tilpumus - bija 2.2 un 3.0, tad tos nomainīja 1.9 un 2.0, tad sāka pāriet uz 1.7, un tagad arī šamie pāriet uz 1.6...

Vispār interesanti lasīt, ka vienīgais arguments iegādāties jaunu auto ar lielāku dzinēju ir - jo no tā čipojot var vairāk jaudas dabūt... Varētu padomāt, ka tā dara vairums auto pircēju.

Atklāšu mazu noslēpumu - Latvijas apstākļiem normālai braukšanai vairumam cilvēku pietiek ar līdz 150 ZS motoriem. Ne visiem liekas "pačotno" uzķīlēt vecus autiņus, pat ne tikai vecus, lai pēc tam jūtubē tādiem pašiem urlātiem demonstrētu, ka nevar uz ceļa tos savākt.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Redzi, es neko nemuldu bet salīdzinu salīdzināmas lietas - bet tev kā visiem, kas cenšas pierādīt ka melns ir balts un tamlīdzīgi, patīk salīdzināt pirkstu ar krānu. Šajā gadījumā tu salīdzini vislabākās komplektācijas 1.6 TDI ar vissūdīgākās komplektācijas 2.0 TDI. Nez kāpēc tu aizmirsti pieminēt ka attiecīgi vārgas komplektācijas 1.6 TDI ir 30 zs un 30 nm vājāks...

Kāpēc lai neaizietu līdz 200 zs? Jo nevajag! Gribi 200, pērc 2.0!

Žēl ka tavs minējums, kā jau sagaidāms, ir pilnīgi nepareizs. Iesākumam tas, ka man neviens neko nav uzdāvinājis, turpinājumam mana esošā mašīna ir mana otrā mašīna - A80 bija aprīkots ar 1.8, kura vietā es ieliku 2.0, esošajam A90q pagaidām vēl ir standarta 2.3 10v. Ja gadījumā manā īpašumā mantojuma ceļā nokļūtu otrais golfs vai džeta, pirmais ar 1.3 šujmašīnu, un otrais ar 1.6 mazmotoriņu, tur attiecīgi pēc vēlmes un budžeta tiktu iets uz 1.8 vai ko lielāku. To zinot vari mēģināt minēt tālāk. Vēl man patīk teksts par "urāliem" un ka tajā viģikā tu kā deksters saskati ka es nevarot savākt mašīnu Pat ja tā būtu, pie tā, kādā stāvoklī tā mašīna tobrīd bija, tas būtu piedodams.

Kurai mašīnai astoņdesmito gadu beigās bija DSG? Nevienai, un arī mūsdienās nevajag arī. Ja cilvēks ir palicis tik slinks ka vairs nevar pārslēgt robus, jau vairāk nekā pusgadsimtu eksistē visparastākais tomāts Tāpat kamēr tajā vienā korpusā nebūs iebāzta vēl trešā kārba, tas DSG tāds puscepts vien ir.

Kā ikdienas lietotājs ikdienas lietošanā sajutīs cilindra diametra un kloķenes gājiena atšķirību? Nu jā, 35-60 zs un 55-150 nm atšķirību ikdienas braucējs nejutīs...

Kur opelis pāriet uz mazām šujmašīnām - corsās un tamlīdzīga izmēra kastītēs? Kaut kā neredzu ka insignija tiktu piedāvāta ar ko mazāku par 2.0 ķīseli un astmā ir tieši tā ķīseļu gamma, ko tur var sagaidīt 1.3, 1.7 un 2.0. Tas ka benzīnnieku gamma ir papildinājusies ar mazām ļurbo šujmašīnām ir bobcat pieminētā parādība - bet tas ka kaut kāds 1.4 vai 1.6 ļurbo ir nācis C20NE, C20XE vai X20XE vietā tev nedod tiesības sākt salīdzināt pirkstu ar krānu...

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

GB12 rakstīja:

Opelis, tavai zināšanai, arī samazina dzinēju tilpumus - bija 2.2 un 3.0, tad tos nomainīja 1.9 un 2.0, tad sāka pāriet uz 1.7, un tagad arī šamie pāriet uz 1.6...

Tieši tā - Insignia pēc feislifta būs nopērkama ar baudāmu 1,6 CDTI ar 136 zirgspēkiem.

Shiirs Reģ.: 13.07.2006
0 0 Atbildēt

bomaari atkal plosaas

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

msh rakstīja: Redzi, es neko nemuldu bet salīdzinu salīdzināmas lietas - bet tev kā visiem, kas cenšas pierādīt ka melns ir balts un tamlīdzīgi, patīk salīdzināt pirkstu ar krānu.

Kurš nu to būtu teicis...

Šajā gadījumā tu salīdzini vislabākās komplektācijas 1.6 TDI ar vissūdīgākās komplektācijas 2.0 TDI. Nez kāpēc tu aizmirsti pieminēt ka attiecīgi vārgas komplektācijas 1.6 TDI ir 30 zs un 30 nm vājāks...

Škoda Yeti ir 75 ZS 1.6 dīzelis ar 220 Nm?

Un, pat ja būtu, vēlreiz, ja tev nav pielecis - runa iet par līdzīgu veikumu dzinējiem vienam konkrētam auto - bez jebkādām vēlmēm kaut ko čipot, šķūnēt vai sazinko vēl darīt. Vai tiešām to ir tik grūti saprast?

Žēl ka tavs minējums, kā jau sagaidāms, ir pilnīgi nepareizs. Iesākumam tas, ka man neviens neko nav uzdāvinājis, turpinājumam mana esošā mašīna ir mana otrā mašīna - A80 bija aprīkots ar 1.8, kura vietā es ieliku 2.0, esošajam A90q pagaidām vēl ir standarta 2.3 10v. Ja gadījumā manā īpašumā mantojuma ceļā nokļūtu otrais golfs vai džeta, pirmais ar 1.3 šujmašīnu, un otrais ar 1.6 mazmotoriņu, tur attiecīgi pēc vēlmes un budžeta tiktu iets uz 1.8 vai ko lielāku. To zinot vari mēģināt minēt tālāk. Vēl man patīk teksts par "urāliem" un ka tajā viģikā tu kā deksters saskati ka es nevarot savākt mašīnu Pat ja tā būtu, pie tā, kādā stāvoklī tā mašīna tobrīd bija, tas būtu piedodams.

Pats rakstīji, ka tev kaut kāds leišu radinieks atdeva to lūzni. Da labi, ne man tavā kabatā līst, vari netaisnoties.

Par viģiku runājot - vispār tāda stila "gabala" likšana daudz ko liecina par intelekta līmeni. Nemaz nerunājot par to, ka ar "kādā stāvoklī tā bija" vispār līst uz koplietošanas ceļiem...

Kurai mašīnai astoņdesmito gadu beigās bija DSG? Nevienai, un arī mūsdienās nevajag arī. Ja cilvēks ir palicis tik slinks ka vairs nevar pārslēgt robus, jau vairāk nekā pusgadsimtu eksistē visparastākais tomāts Tāpat kamēr tajā vienā korpusā nebūs iebāzta vēl trešā kārba, tas DSG tāds puscepts vien ir.

Paga paga, tu iepriekš postā rakstīji, ka DSG jau ražoja astoņdemito gadu beigās... Vai tikai neesi pats savās kājās sapinies?

Kā ikdienas lietotājs ikdienas lietošanā sajutīs cilindra diametra un kloķenes gājiena atšķirību? Nu jā, 35-60 zs un 55-150 nm atšķirību ikdienas braucējs nejutīs...

Atkal jau kājās sapinies, vispirms apgalvo, ka atšķirība ir tikai cilindra diametrā vai kloķenes gājienā, tad sāc atkal par starpību ņūtonmetros un zirgspēkos, kaut arī jautājums bija par 1.6 TDI 105 ZS un 2.0 TDI 110 ZS. Vai arī tev atņemot 105 no 110 sanāk 35-60? Vispār jau pēc rakstīšanas un uzvedības stila tas neizbrīna.

Kur opelis pāriet uz mazām šujmašīnām - corsās un tamlīdzīga izmēra kastītēs? Kaut kā neredzu ka insignija tiktu piedāvāta ar ko mazāku par 2.0 ķīseli un astmā ir tieši tā ķīseļu gamma, ko tur var sagaidīt 1.3, 1.7 un 2.0.

Zafira. Sākumā bija 2.0 (100 ZS) un 2.2 (125 ZS), pēc tam pārgāja uz 1.9 (100, 120 un 150), tad vidējās jaudas (120 ZS) sāka aizvietot ar 1.7 125 ZS, ko tagad nomaina 1.6 130 (ja nemaldos)... Nu jā, mazliet palielinājās lielajām jaudām. Bet, ja runājam par to pašu insignia, tad agrāk jaudīgākais dīzelis bija 3.0 ar, ja nemaldos, 184 ZS, tagad - 2.0 ar 250 ZS. Tā ka, tāpat pāriet uz mazāku tilpumu.

... salīdzināt pirkstu ar krānu...

Iemīļots tev tas teiciens... no urlām ar 3 svītrām laikam iemācījies, pat nesaprotot, kuros gadījumos to lieto...

Shiirs Reģ.: 13.07.2006
0 0 Atbildēt

eu liizinga nomociitais pajolinj. tad tu nopirki beidzot to skoda yeti vai tikai gudri dirs tagad?

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

GB12 rakstīja:

Pats rakstīji, ka tev kaut kāds leišu radinieks atdeva to lūzni. Da labi, ne man tavā kabatā līst, vari netaisnoties.

Par viģiku runājot - vispār tāda stila "gabala" likšana daudz ko liecina par intelekta līmeni. Nemaz nerunājot par to, ka ar "kādā stāvoklī tā bija" vispār līst uz koplietošanas ceļiem...

Rakstīju arī ka par brīvu tas nebija.

Par viģiku - sēžot vienatnē pie kompja un to noskatoties, nāk smiekli, bet tā kā atšķirībā no tevis es necentīšos apgalvot ka vienmēr esmu bijis stereotipu nomākts pusmūža vecis kam smiltis birst no ānusa , tāpēc arī par to viģiku nekaunos - kā bijis, tā bijis.

Par mašīnas stāvokli - patreiz tas vispārējos vilcienos no tā viģika atšķiras ar pilnībā nokomplektētiem lukturiem, buferiem, veseliem stikliem, četriem vienādiem ripuļiem, funkcionējošu ABSu, diviem jauniem caurumiem izpūtējā kā arī čupiņu ar ekstrām, ā, un vēl TA [bez nakļenes] un OCTA. Salons šobrīd izskatās kaut kā šitā content28-foto.inbox.lv/... , tici vai nē, paneļa iztrūkums ātrumu īpaši neietekmē Es vispār jābrīnos ka rīgā dzīvojošs vidusšķirai piederošs, aprakstu lasīt augstāk, cilvēks savu šauro klapīšu dēļ šausminās par "atrašanos uz koplietošanas ceļiem", vienalga, tad vai tagad, jo nav redzējis ar kādiem šrotiem cilvēki regulāri ikdienā pārvietojas par tiem pašiem koplietošanas ceļiem, ar kādiem mans A90q salīdzinās ļoti pozitīvi.

GB12 rakstīja:

Paga paga, tu iepriekš postā rakstīji, ka DSG jau ražoja astoņdemito gadu beigās... Vai tikai neesi pats savās kājās sapinies?

Citātu studijā!

GB12 rakstīja: Atkal jau kājās sapinies, vispirms apgalvo, ka atšķirība ir tikai cilindra diametrā vai kloķenes gājienā, tad sāc atkal par starpību ņūtonmetros un zirgspēkos, kaut arī jautājums bija par 1.6 TDI 105 ZS un 2.0 TDI 110 ZS. Vai arī tev atņemot 105 no 110 sanāk 35-60? Vispār jau pēc rakstīšanas un uzvedības stila tas neizbrīna.

Man nepatīk izmantot wiki par avotu, bet man ir slinkums meklēt labāku

1.6 TDI

55 kilowatts (75 PS; 74 bhp) @ 4,000 rpm; 195 newton metres (144 lbf·ft) @ 1,500-2,500 rpm — CAYA (Polo and Fabia only)

66 kilowatts (90 PS; 89 bhp) @ 4,200 rpm; 230 newton metres (170 lbf·ft) @ 1,500-2,500 rpm — CAYB

75 kilowatts (102 PS; 101 bhp) @ 4,400 rpm; 250 newton metres (184 lbf·ft) @ 1,500-2,500 rpm — CAYD (Caddy only)

77 kilowatts (105 PS; 103 bhp) @ 4,400 rpm; 250 newton metres (184 lbf·ft) @ 1,500-2,500 rpm — CAYC

85 kilowatts (116 PS; 114 bhp) @ 4,400 rpm; 250 newton metres (184 lbf·ft) @ 2,000-2,500 rpm — CEKA (Mexico only)

2.0 16v CR TDI

81 kilowatts (110 PS; 109 bhp) @ 4,200 rpm; 250 newton metres (184 lbf·ft) @ 1,500–2,500 rpm — CBDC

88 kilowatts (120 PS; 118 bhp) @ 4,000 rpm; 290 newton metres (214 lbf·ft) @ 1,750-2,500 rpm — CAGC SEAT Exeo (09/09->)

103 kilowatts (140 PS; 138 bhp) @ 3,750-4,150 rpm; 320 newton metres (236 lbf·ft) @ 1,750-2,800 rpm — CFHC, CBEA, CBAB, CFFB, CBDB, CJAA

105 kilowatts (143 PS; 141 bhp) @ 4,200 rpm; 320 newton metres (236 lbf·ft) @ 1,750-2,500 rpm — Audi B8 A4, Audi Q5, SEAT Exeo (CAGA: 12/08->)

125 kilowatts (170 PS; 168 bhp) @ 4,200 rpm; 350 newton metres (258 lbf·ft) @ 1,750-2,500 rpm — CBBB Audi TT 2.0 TDI quattro, Audi 8P A3 (CEGA), Škoda Octavia RS TDI (CEGA: 2008->), SEAT Exeo (CAHA: 02/09->)

132 kilowatts (179 PS; 177 bhp) @ 4,000 rpm; 400 newton metres (295 lbf·ft) @ 1,500-2,000 rpm — CFCA Volkswagen Transporter (T5) GP biturbo

Ja tu gribi salīdzināt ar otrā saraksta pirmajā vietā esošu motoru kaut ko no pirmā saraksta, kāpēc lai tas nebūtu pirmā saraksta pirmais motors? Bet tie objekti, kurus tu tik cītīgi centies salīdzināt noteikti atšķiras ar 1) mašīnas, kurā tie atrodas, aprīkojumu 2) pieņemot ka vienādi mazai jaudai varbūt pat tiek izmantota identiska turbīna, uzmini uz kura motora tā iegriezīsies ātrāk.

Un vispār, kāpēc kā nemotoru fans neņēmi B6 passātu ar 1.6 TDI - nevarēji tik jaunu mizu pacelt?

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Pirmajā tekstā "jābrīnos" jābūt "nebrīnos"

bobcat Reģ.: 12.10.2006
0 0 Atbildēt

atgriežoties pie pamattēmas, kas tur ir ar degvielas patēriņiem?

krix Reģ.: 04.10.2002
0 0 Atbildēt

Ja atgriežamies pie pamattēmas, tad kā un kur ir jābrauc vai kādas tonnas jāvadā, lai dabūtu gatavu šo?

[

Pie tam man pirms Yeti bija 2006 gada VW Jetta ar absolūti nebaudāmo rīmu 1.6 benzīnu ar kuru 8.5L jau skaitījās baigi taupīgi braukts

gan man, gan bračkam normāls vidējais patēriņš 7.9L/100km bija arī VW Bora V6 2.8L, bet santīmmīlēšanas rekords bija 7.2L/100km ārpilsētā ar to pašu auto.

bet ar 1.6L Renault Megane II vasaras mēnešos vidējais patēriņš nepārsniedza 6.2L/100km

Shiirs Reģ.: 13.07.2006
0 0 Atbildēt

Hulji juus pisaties? Uzliekat gaazi ja ir tik saapiigi liet 8,5 litrus uz 100. Tad eediis chetrus latus uz simts.

krix Reģ.: 04.10.2002
0 0 Atbildēt

Shiirs rakstīja: Hulji juus *******ies? Uzliekat gaazi ja ir tik saapiigi liet 8,5 litrus uz 100. Tad eediis chetrus latus uz simts.

истину глаголишь

jaunākais ieskrūvēja šo padarīšanu savā Accord, tagad vizinās kā laimīgs mamuts un ir aizmirsis terminu L/100km. esot 4,5LVL/100km

seller Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

nu par pateriņiem, man Pasātā B6 ir ir tāds dzinējs, kā minēts sākumā - CDBC 81 kW. Nobraukti ir ap 131 tk, vidējo esu gan fiksējis tik pāris reizes, tas ir zems, 2010. braucot uz Korsiku un atpakaļ, kopā ap 5600 km vidējo kopējo rādīja 4.8 l/100 (PL, AT,CZ, FR, DE visu veidu ceļi, Korsikas kalnu ceļi - īpašs stāsts). Pa Latviju vidēji sanāk braukt apt 30% pa Rīgu pārējais ārpus, patēriņš vidējais būs tāds pats. Vakar braucot centrs, mangaļi jaunciems berģi, apskatīju vidējo, kopā 31 km, vid patēriņš bija 4.4. par šo dzinēju iespaids tāds, ka tas ir deforsēts standarta 103 kW CR TDI, manuprāt domāts, takšiem un mazam pilsētas komerctransportam, jo salīdzinājumā ar standarta, liekas ir nedaudz ekonomiskāks pilsētas ciklā. Arī kravnesība šim b6 ir lielāka, kā citiem ar dīzeļa dzinēju. Pirmie divi pārnesumi ir " īsi" tāpēc dzinējs, lai auto izkustinātu ir vairāk jāgriež, un tiek panākts ekonomiskāks ieskrējiens (pieliekot lielāku jaudu), savukārt trešais pārnesums jau ir max elastīgs 35 - 100+ km/h. Auto nav sestā pārnesuma, tas uz bāņiem pietrūkst, savukārt braukājot pa LV, auto augstākajā pārnesumā ir dzīvāks, dinamiskāks, jo augstākais pārnesums nav tik ļoti pazemināts, kā sešpakāpju.

Nu tāds te apcerējums no citiem dzinējiem, liekas izcils ir VAG jaunais 1.8 FSI, kura jauda sasniedz 132 KW, pie tam griezes moments ir kā dīzelim - 250 nm, un pieejams jau pie 1250 rpm (gandrīz no brīvgaitas) !! - tas varētu pretendēt uz "baudāma" dzinēja apzīmējumu, vai citiem vārdiem) , tas ir četrkatlu benzīnnieks ar ļurbu pie tam ar ķīseļa griezes momentu)

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

msh rakstīja:

Citātu studijā!

Lūdzu, citāts:

"astoņdesmito gadu beigu mašīnās vispārējos vilcienos bija pieejams tas, par ko tu tik ļoti sajūsminies jaunajās lamatās, vieglāk ir pateikt kas nebija - elektroniska tiešā benzīna iesmidze, ksenons [bija, bet ne mašīnās], DSG, ESP [neviens vēl nebija ABS tik tālu attīstījis]"

Ctrl+C/Ctrl+V... vai arī gribēsi teikt, ka neesi to rakstījis?

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

msh rakstīja:

Par viģiku - sēžot vienatnē pie kompja un to noskatoties, nāk smiekli, bet tā kā atšķirībā no tevis es necentīšos apgalvot ka vienmēr esmu bijis stereotipu nomākts pusmūža vecis kam smiltis birst no ānusa , tāpēc arī par to viģiku nekaunos - kā bijis, tā bijis.

Par mašīnas stāvokli - patreiz tas vispārējos vilcienos no tā viģika atšķiras ar pilnībā nokomplektētiem lukturiem, buferiem, veseliem stikliem, četriem vienādiem ripuļiem, funkcionējošu ABSu, diviem jauniem caurumiem izpūtējā kā arī čupiņu ar ekstrām, ā, un vēl TA [bez nakļenes] un OCTA. Salons šobrīd izskatās kaut kā šitā content28-foto.inbox.lv/... , tici vai nē, paneļa iztrūkums ātrumu īpaši neietekmē Es vispār jābrīnos ka rīgā dzīvojošs vidusšķirai piederošs, aprakstu lasīt augstāk, cilvēks savu šauro klapīšu dēļ šausminās par "atrašanos uz koplietošanas ceļiem", vienalga, tad vai tagad, jo nav redzējis ar kādiem šrotiem cilvēki regulāri ikdienā pārvietojas par tiem pašiem koplietošanas ceļiem, ar kādiem mans A90q salīdzinās ļoti pozitīvi.

Ar šo varam tēmu arī slēgt. Uzvesties kā urlātam un vēl ar to lepoties. Pie tam, attaisnot savu uzrislo uzvedību ar - citi dara vēl trakāk... nu labi, gan dzīve izmācīs.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Shiirs rakstīja: eu liizinga nomociitais pajolinj. tad tu nopirki beidzot to skoda yeti vai tikai gudri dirs tagad?

Tu gadījumā neesi ar kaut ko citu nomocīts, ka neko sakarīgu spējīgs uzrakstīt neesi, tikai ie....?

1 2 3 4 5 6 7 8
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti