Ikkatrai krājkasītei taču kaut mazliet ir jāgrab...
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Ikkatrai krājkasītei taču kaut mazliet ir jāgrab...
Nu motora paduškas diezin vai te būs pie vainas.
Krievu forumā tieši raksta, ka varot būt motora atbalsta spilveni - tā ir viena no versijām.
Jā, un auto ir Škoda-Fabia 1,2 HTP.
Grab tev amortizators. Tapec arii nevar atrast. Nomainiai un grabesana pazudiis.
Starp citu zinu vairakus gadijumus, kad mazbudzheta auto ir beigusies amortizatori pirmajos 10 tukstoshos.
Man draudziigs padoms tev.
Kad brauksi pie diilera, uzstaaj, lai servisa pienemejs vai meehanikis ar tevi kopaa veic testa braucienu un tu viniem skaidri un gaisi vari paradiit kas un kur grab. Citaadi tur nekas nebuus, jo tas visticamaak ir garantijas gadiijums bet lv tas ir stridigs jautajuma, ja runa ir par piekari, tapec vini nelabpraat iespringst.
Es smeļos labas atziņas vēl te:
Piemēram, no tās tēmas krievu forumā:
Машина у меня не New, а обычная Fabia 1,2.
Ездил с этим загадочным стуком 4 года. Все 4 года искал этот стук - менял втулки, сайлент-блоки, ... Менял масляную подушку (со стороны водителя, менял нижнюю подушку (под КПП... Каждый раз казалось, что стук ушел - но он ПОЯВЛЯЛСЯ ОПЯТЬ !!!
За это время со мной искали стук авто-специалисты, делались запросы, получались ответы. Перечитал кучу форумов. Но все было безрезультатно - стук жил своей жизнью. На стук влияла температура, влажность, состояние дороги, наличие снега на капоте и куча других факторов.
Единственная закономерность - наличие этого стука на всех автомобилях группы Фольксваген с двигателем 1,2.
Я его нашел собственными усилиями в очередном порыве поиска. Стучит верхняя подушка двигателя со стороны водителя. Загадочный стук нашелся методом пробы - подставлял кусочки резины во все возможные дырки. Обычное разшатывание двигателя и визуальный осмотр подушки показывает, что дело не в ней. Но это ОНА!!!
Как устранить? В передней и задней части подушки подставляем два кусока мягкой резины. Затем заливаем это все дело автомобильным силиконовым герметиком (прозрачным. Ждем 24 часа - и в дорогу.
Nu tad izdari kā tas krievs un paskaties vai kaa mainās.
vēl varetu ar macGaivereni notīt "poduškas"
eu, nu bet ja tas ir no tā, ka pa mūsu tramplīniem reizēm nograb 1 bukse, varbūt nevajag iespringt, ja tas nav būstami, tad lai grab.
Nu tad ieteikums tev nepieļaut to pašu kļūdu ko ar Merivu un šo auto garantijas laikā notestēt kārtīgi, lai kaites ja tādas ir parādās jau sākumā nevis pēc garantijas beigām. Darba Qashqai (lasīt Kas-kaiš) arī šāda pat kaite, jauns bet grab tā pat kā vecs auto.
Kanibaals
Vai esi ar darba Qashqai vērsies servisā? Vai viņi spēj atrast un novērst vainu?
Kam man to, nav īsti manā lietošanā, pieņemu ka tā ir piekares īpatnība. Pie tam auto nosaukumā jau ir ielikts, ka tam kaut kas kaiš.
Tas ir psc nopirkt jaunu mashiinu no salona, kura grab. Vaaks.
Nu, tehnika jau arī ir tehnika. Bet tāpēc jau ir garantija. Pareizi jau te rakstīja, jābrauc pie dīlera un darbinieka klātbūtnē jāizbrauc. Un nevajag klausīties visādās "tas ir normāli" atrunās. Tas NAV normāli, ka auto garantijas laikā grab.
Vēl jau var uz otru dīleri - Auto Īle aizbraukt.
Škodām garantijas laikā ir mainītas kārbas, pusasis, lampas u.t.t. Tā kā grabēšana salīdzinoši ir sīkums.
Nortel rakstīja: Škodām garantijas laikā ir mainītas kārbas, pusasis, lampas u.t.t. Tā kā grabēšana salīdzinoši ir sīkums.
Citādi jau mašīna ir lieliska - pat negaidīju, ka būs tik patīkama lietošanā.
Pastāstīšu, kā man gāja. Aizbraucu pie dīlera sestdien plkst.10. Pirms tam pusstundu veltīju, lai sameklētu Kleistos piemērotus zemes ceļus, kur ir dzirdama grabēšana.
Paņēma manu auto iekšā un pēc kādas stundas teica, ka man esot neoriģinālā motora aizsargpanna, kura rezonējot. Man diez ko ticami tas nešķita, bet nu labi - teicu, lai nostiprina. Vēl pēc stundas bija gatavs. Saņēmu auto un mājās uzreiz nebraucu, bet devos uz netālo grants ceļu pārbaudīt. Grabēšana nebija novērsta. Atgriezos servisā un teicu, ka aizvien vēl grab. Tad meistare sūtīja man līdzi mehāniķi, lai brauc man līdzi un klausās. Izbrauca mehāniķis ar mani kopā un atzina, ka tiešām grab. Atgriezāmies servisā, un mehāniķis ar meistari sprieda, ko darīt. Tad šie man teica, ka dziļāk pētīt varēšot pirmdien, tas ir, vakar. Teica, lai braucot pirmdien. Es teicu, ka tad labāk atstāšu auto uzreiz, lai pirmdien ķeras klāt.
Vakar pēcpusdienā zvana cits meistars un saka, ka manu auto varot apskatīt tikai brīžiem pa starpu starp citiem darbiem, un ka vēl neko neesot atraduši. Labāk būšot, ja es pierakstīšos uz citu dienu un tad viņi varēšot riktīgi pievērsties manam auto.
Tad nu šorīt auto izņēmu. Šorīt meistars (vēl cits, jau trešais) teica, ka vakar vaina nav atrasta un lai es pierakstoties uz darbdienu, tad es varēšu nodemonstrēt viņiem to grabēšanu. Tomēr ar auto viņi vakar nobrauca 24 km, bet vienalga neatrada vainu, un es jau sestdien viņiem to demonstrēju. Turklāt man darbdienās ir neērti tur tikt! Es teicu, ka gribu sestdienā atbraukt, tad meistars teica, ka
... teica, ka sestdienās esot mazāk darbinieku un vispār citi darbinieki, un vajag, lai braucu darbdienā. Tad nu neko vēl nesarunājām.
Kādi, lūdzu, ir komentāri? Vai ir man vērts tur Kleistos vēl atgriezties?
grabažām ir jāgrab. tur neko nevar padarīt.
Shiirs rakstīja: Grab tev amortizators. Tapec arii nevar atrast. Nomainiai un grabesana pazudiis.
Varbūt pamet šo ideju servisa meistariem- ķip speciālists teica.
STALINS rakstīja:
Shiirs rakstīja: Grab tev amortizators. Tapec arii nevar atrast. Nomainiai un grabesana pazudiis.
Varbūt pamet šo ideju servisa meistariem- ķip speciālists teica.
Krievu forumā viens no variantiem esot amortizatoru atbalsta gultņi - vājā vieta esot...
No mantām nekas nevar grabēt - rezerves ritenis u.c. piederumi labi nostiprināti?
Nortel rakstīja: No mantām nekas nevar grabēt - rezerves ritenis u.c. piederumi labi nostiprināti?
Nē, nevar. Bagāžnieka ,,pagrīdes,, saturu, kur ir rezerves ritenis, pārbaudīju, un siksnu tur pievilku. Viss ir nostiprināts cieti!
Grab piekare garantijas laikā
Esmu noraizējies. Nopirku jaunu auto, vēl nav pusgads pagājis. Cerēju, ka varēšu kādus 4-5 gadus braukt bez tehniskām problēmām. Tomēr pēc trim mēnešiem pie 5 tūkst.km nobraukuma sāka kaut kas grabēt apakšā - dzirdams otrajā un trešajā pārnesumā uz bedraina grants ceļa pie maziem motora apgriezieniem. Uz laba ceļa nekādu sūdzību nav. Pieteicos pie dīlera uz servisu, viņi auto apskatīja un neko neatrada. Grabēšana turpinājās, un es drošības labad atrādīju auto piemājas servisā (esmu no laukiem, dīleris man ir patālu). Arī šie neko neatrada, taču braukt esot droši.
Tagad nobraukums 7700 km. Grabēšana nerimstas. Esmu pieteicies vēlreiz pie dīlera. Prasīšu, lai meklē vainu vēlreiz. Bet, ja neatradīs vainu, ko tad? Vai man jābrauc ar reāli grabošu auto, lai gan tam tikai pieci mēneši? Lasīju vienā krievu forumā, ka šim auto modelim vājā vieta esot motora atbalsta spilveni. Lūdzu, kādi komentāri?