Shiirs
Es Tev ticu, ka tie varētu būt amortizatori. Paldies par viedokli!
Shiirs
Es Tev ticu, ka tie varētu būt amortizatori. Paldies par viedokli!
Un kā lai zin, tieši kurš no četriem amortizatoriem grab?
Ta tak nav tava problema, masinai ir garantija, lai maina visu pec kartas, kamer grabesana pazudiis. Taa ari pasaki viniem, ja vini tevi atsuj, saki ka rakstisi sudzibu uz vw ag vacijaa. Ja tev vajag palidzet ar vacu valodu, tad es tev labprat palidzesu. Varam ari pazvanit uz vw ag hotline un atstat sudzibas zinojumu ar konkreto diileri. Vini no taa reaai mizh, jo ir varaki gadijumi kad razotajs delj tadiem sudiem atnem dilera tiesibas. Par visu prasi papiirus. Diagnostikas sledziena papiirus, darba stundu papirus, pienemsanas nodosanas aktu utt.
Shiirs
Paldies par iedrošinājumu! Viņi man pēdējo reizi, atdodot auto, teica, ka nevarot jau mainīt visu pēc kārtas uz dullo.
Shiirs
Bet jāsūdzas nav Volkswagen AG, bet ŠKODA AUTO a.s.
Jaa. Bet taa ir vinu, nevis tava probleema. Vini jau ir tie zaabaki, kas nespeej atrast defektu.
Ja nevar pa labam, tad ir citi varianti. Ptac, sertificeta eksperta sleedziens un taa bodiite tev mainiis visu peec kaartas...
Jā. Lai vai kā ir gājis ar Merivu pa astoņiem gadiem (nobraukums 197.518 km), bet defektu tai atrast varēja vienmēr.
Es te pirms brītiņa devu 5 x atpakaļ AMSERV auto pēc neliela bums remonta
Pirmās 2 , es duraks paņēmu auto noticot, ka viss labi, tad vedu atpakaļ, pierakstījos rindā u.t.t.
Sākot ar 3 aicināju meistaru, izbraucu līkumu, atdevu atslēgas un devos prom, lai turpina nodarboties, vai raksta slēdzienu, ka tā ir jābūt vai , ka nemāk novērst defektu
slēdzienu nedeva
arba
Kādas bija Tavas sūdzības? Un vai gadījums bija ar Lexusu?
Fan, tu tā kā tāda klaču bāba. Kas tev daļas, kas un kādai Arbas mašīnai noticis.
Vins Tev klarē, ka pašam ir jāuzspiež uz dīleri.
Manā rīcībĀ esošo Skoda Yeti krasoja pa garantiju Kleistu ielā. Tikai Kleistu iela nodarbojas ar virsbūves lietām, visi pārējie (arī Ile un Ad Rem) var visu pārējo.
Bet es taisītu mērenu trobeli tur pat kur Tu sāki. Runā ar priekšnieku, ja nav rezultāta, tad var rakstīt dokumentētas sūdzības uz Skodu vai patērētaju aizsargiem.
Lai veicas.
pN. Pēc viena defektina jau nevajag spriest par visas mašīnas sliktumu...
Ppn. Fabija ir šausmīgi garlaicīga mašīna...
Jā, ar Lexi, sanāca neliels bums, sitiens bija pa prieksējo spārnu un riteni
Spārnu , slieksni sataisija, disku nomainija , ģeometriju pārbaudija
Auto saņemot, priekšā vibrējošs troksnis, kas parādās ap 80 km/h, stūre stāv apmēram 10 grādus pa labi, auto velk pa kreisi, bremzējot rauj pa labi
Lai nomainītu priekšējo gultni un tiktu skaidrībā ar ģeometriju vajadzēja 5 reizes !!!!
Skaidrojums - uz stenda viss ir labi, stāvošam nekāda brīvkustību un trokšņu gultņos nav. Un vislabākais- mēs nedrīkstam izbraukt no servisa teritotijas, lai pārbaudītu, kā auto uzvedās uz ceļa !!!!!!
Un saruna ir ar trijiem cilvēkiem - apdrošināsanas gadījuma speciālists, virsbūvju speciālists, piekares speciālists, kuri man liekas savā starpā nav pazīstami jo visa saruna caur mani
Pēc ši gadījuma auto tika pārdots un ceru, ka ar Amserv dzīvē vairs nesaskāršos.
Vispār jau šis serviss kaitināja visus gadus, kamēr braucu ar Lex, labi tur ir tikai obligātās apkopes viss pārējais klibo un stipri
Tu sāki. Runā ar priekšnieku, ja nav rezultāta, tad var rakstīt dokumentētas sūdzības uz Skodu vai patērētaju aizsargiem
------------------------------------------------
nu redzot visu līdzšinējo attieksmi man liekas, ka jāraksta uzreiz, vislabāk, ja var uzrādīt to dīlera pārstāvi, kurš kopā fiksēja defektu (graboņu). Citādi sanāk tā, ka auto tiek nodots, viņi izlabo (paši tā uzskata), bet klientam atkal nav labi. Vajadzētu prasīt, lai viņi pēc tam kad uzskata, ka ir izlabojuši, paši kopā ar klientu veic pārbaudes braucienu, un tikai tad pieņemt auto. Man bij drusku citāda situācija, bet tad, kad man tiks sniegtas auto atslēgas pēc remonta, ka viss ir "kārtībā", vienkārši atteicos tās pieņemt, un lūdzu, lai pārstāvis nodemonstrē pats, ka defekts ir novērsts - tas vispār toreiz darbojās, viss tika salabots.
Arba
Karlo Motors speciālisti gan neatsakās izbraukt no servisa teritorijas un patestēt auto. Vienreiz nobrauca 24 km, otrreiz 16 km, un labi ir tas, ka viņi atzīst, ka grabēšana ir. Uz nodošanas servisā lapiņas, kur es arī parakstos, ir sīkiem burtiem rakstīts, ka es pilnvaroju servisu veikt testa braucienu.
Atbraucu no Apes novada. Pa ceļam nedaudz biju arī pasažiera lomā un ieklausījos - šosejas ātrumā (90-95 km/h) nekas negrab arī stipri salāpītos posmos. Bet atliek braukt lēni (15-30 km/h) pilsētā pa stipri salāpītu ielu vai neasfaltētu bedrainu ielu, un tieši tad tā graboņa IR. Mana versija - kaut kas apakšā nav kārtīgi nostiprināts un kūļājas, šūpojas, atsitoties pret auto dibenu. Domāju, ka nav izdilusi neviena no dilstošām detaļām...
Jā, VW fan. Es te neko ieteikt nevaru, bet pašam līdzīgas graboņas ļoti kaitina, vienmēr meklēju un ložņāju apkārt, līdz atrodu. Tāpēc tikai jūtu līdzi, un gaidu, kā tad beidzot atrisināsies
Esmu noskaņojies doties pie Auto Īle un Herbst!!!
VWfans rakstīja: Esmu noskaņojies doties pie Auto Īle un Herbst!!!
A interesi sekoju diskusijai, Fan ko Īle saka.
Pats esmu uzsēdies uz amserva "adatas" - opel, bet pagaidām nekas negrab
Šī nedēļa baigi aizņemtā, neesmu vēl uz servisu pieteicies. Kad būs jaunumi, tad ziņošu.
fan, tu esi ieputinaats? vajadzetu braukt pie diilera un saakt kasiities, kaanekaa driiz lieldienas
Shiirs rakstīja: fan, tu esi ieputinaats? vajadzetu braukt pie diilera un saakt kasiities, kaanekaa driiz lieldienas
Neesmu ieputināts. Turklāt Škodas GoodYear-UG8 riepas ziemas šķīdonī ir pārliecinošas.
Pieteicos Auto Īlē un Herbstā, kas atrodas Brīvības un Struktoru ielas stūrī. Tāpēc man jautājums - kuras no Teikas vai VEF rajona ielām ir bedrainas, kur varētu nodemonstrēt grabēšanu?
Ūnijas, Bērzaunes un Turaidas ielas, pa VEF teritoriju var pabraukāt.
Atcerējos, ka Āraišu iela ir plikas šķembas, bet nu tur ātri nepabrauksi.
andzins1111 rakstīja: Atcerējos, ka Āraišu iela ir plikas šķembas, bet nu tur ātri nepabrauksi.
Paldies! Tieši stipri grubuļainu vai bedrainu segumu vajag, jo ātri nav jābrauc, bet ir jābrauc ar 20 km/h otrajā pārnesumā - tad grabēšana ir visizteiktākā.
Grab piekare garantijas laikā
Esmu noraizējies. Nopirku jaunu auto, vēl nav pusgads pagājis. Cerēju, ka varēšu kādus 4-5 gadus braukt bez tehniskām problēmām. Tomēr pēc trim mēnešiem pie 5 tūkst.km nobraukuma sāka kaut kas grabēt apakšā - dzirdams otrajā un trešajā pārnesumā uz bedraina grants ceļa pie maziem motora apgriezieniem. Uz laba ceļa nekādu sūdzību nav. Pieteicos pie dīlera uz servisu, viņi auto apskatīja un neko neatrada. Grabēšana turpinājās, un es drošības labad atrādīju auto piemājas servisā (esmu no laukiem, dīleris man ir patālu). Arī šie neko neatrada, taču braukt esot droši.
Tagad nobraukums 7700 km. Grabēšana nerimstas. Esmu pieteicies vēlreiz pie dīlera. Prasīšu, lai meklē vainu vēlreiz. Bet, ja neatradīs vainu, ko tad? Vai man jābrauc ar reāli grabošu auto, lai gan tam tikai pieci mēneši? Lasīju vienā krievu forumā, ka šim auto modelim vājā vieta esot motora atbalsta spilveni. Lūdzu, kādi komentāri?