espace 2003 nelec

aivars_d Reģ.: 19.03.2014

Problēmas ar Espace 2003. g. 2.2 dci Bosch vadības bloku (laikam). Viss sākās Jūlijā 2013. g. Brauc uz darbu, ceļā pailku. Auto noslāpa, visas paneļa lampiņas iedegās, auto nelec. Velku pie meistariem, tie man saka, tipa vadības bloks. Iepreikšējam īpašniekam esot iztecējis akumolātors, skābe tikuse blokā iekšā, saēduse mikroshēmas ceļus utt. Biju ar mašīnu nobraucis 3 mēnešus, jocīgi kā tad es braucu visus šos mēnešus man neviens paskaidrot nevarēja. Nu labi pats no tā neko nesaprotu. Meklēju bloku. Atrodu citu bloku. Bloka nomaiņu marinē man veselu mēnesi. Tipa nevar piešūt, negrib auto lekt utt. Tad trešajā ned saņemu info ka lec, bet uzreiz noslāpst. Un Cetrurajā nedēļā aiziet, viss strādā. Aizbraucu auto pakaļ ieleiku čipu ščiļam – nekā. Visi apkārt skatās kā sprauslas smidzina caurspīdīgās trubiņās utt. 15 min. Laikā mistiskā kārtā auto pielec, kad visi jau bija atmetuši cerību. Nu neko paņemu auto braucu mājās, pa ceļu tukšgiatā ripinoties noslāpst, iemetu robā aiziet. Nopērku autinjam jaunu akji un nobraucu līdz novembrim bēdu nezinādams. Novembrī nopērku ziemenes, bet uzlikt nepaspēju, jo otrā dienā motors sāk grabēt un viss beidzās. Saliekts klanis, koķvārpsta, šales vispār takā folija gabali. Tiap 2.2 motora slimiba. Nu krāju naudu kapitālajam remontam ... uztaisam kapitalku. Aizeju pēc auto, tas iet viss ok motors murrā patīkami viss super. Noskaitu naudu ...auto uzreiz noslāpst. Dzenam ieksā njemās njemās nekā. Pēc divām dienām zvana saka ka vadības bloks ticis mitrumā, tipa tur kaut kāda kule uz bloka uzlikta un bloks esot peldējis kā akvārijā. Es vainīgs. Nu labi visādi stulbi gadījumi dzīvē gadās. Pasūtu bloku no UK pēc oriģinālajiem kodiem lai mazāk jāšanās. Atnāk bloks uzliek un nekā. Auto jāstrādā. Spiediens visur esot, bet sprauslas neverās vāļā. Domāja ka iesprūdušas, vai nepienāk strāva vai kādi vadi utt. Divi no labākajiem meistariem (neatkarīgi) ir izložņājuši visus vadus, visus lodējumus visu iespējamo. Kompis kļūdas nemet ārā, imobilaizers saslēgts viss notiek, bet auto nelec. Sprauslas ir 2 jaunas ieleiktas,auto ir izvazāts pa vairākiem meistariem utt. IR KĀDAM IDEJA? Lieki piebilst ka auto ir zelta un pa detaļām tirgot roka neceļās.

 
anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

zelts maksā ap 1000 eiro uncē. nododot metālā dabūsi baiso piķi.

aivars_d Reģ.: 19.03.2014
0 0 Atbildēt

anonimikis rakstīja: zelts maksā ap 1000 eiro uncē. nododot metālā dabūsi baiso piķi.

nē iegūldijis esmu vairāk Bet ja nopietni, tad diezgan liela bezizeja ...

ak Reģ.: 13.01.2003
0 0 Atbildēt

Šeit varu izteikt tikai līdzjūtību par notiekošo, un apbrīnu, par pacietību Bet vispār nesaprotu-kam Tev tas mēsls ir vajadzīgs? 2003. gada espaiss maksā apmēram 3000 eiro. Tak par to naudu ir arī mašīnas ar ko braukt

aivars_d Reģ.: 19.03.2014
0 0 Atbildēt

ak rakstīja: Šeit varu izteikt tikai līdzjūtību par notiekošo, un apbrīnu, par pacietību Bet vispār nesaprotu-kam Tev tas mēsls ir vajadzīgs? 2003. gada espaiss maksā apmēram 3000 eiro. Tak par to naudu ir arī mašīnas ar ko braukt

Tagad tas auto maksā vismaz 5000 eur ... tāpēc man viņš ir vajadzīgs. Un iegādājos jo vajadzēja 7 vietīgu auto ... nu un sieva pierunaja pirkt šito brīnumu.

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

nu ta ado sievai lai brauc.

aivars_d Reģ.: 19.03.2014
0 0 Atbildēt

anonimikis rakstīja: nu ta ado sievai lai brauc.

ja nebūtu bērni jāved uz bērnu dārzu un skolu, tad tā arī darītu. Principā kad tas auto gāja viņa arī ar viņu braukāja labi, tas tā, ir kādam tiešam doma kā viņu mēģināt dabūt pie dzīvības.

Paldies

ak Reģ.: 13.01.2003
0 0 Atbildēt

Ka tad Tu tos bērnus vari aizvest, ja visu laiku vai nu pa ceļam noklājies, vai stāvi servisā mēnešiem

aivars_d Reģ.: 19.03.2014
0 0 Atbildēt

ak rakstīja: Ka tad Tu tos bērnus vari aizvest, ja visu laiku vai nu pa ceļam noklājies, vai stāvi servisā mēnešiem

Nu doma bija dziļa, tipa ja nevajadzētu bērnus vadāt tad lai viņa "brauc " ar reno, kurš neiet, a tā es tagad tipa ar viņu "braucu" un vīna ikdienā pārvietojas ar manu auto, a es ar reno - tojestj ar kājām un sabiedrisko

aivars_d Reģ.: 19.03.2014
0 0 Atbildēt

Labi, laikam jāvelk būs pie renault dīlera uz Rīgu(pats neesmu no Rīgas) varat ieteikt kurš skaitas labākais?

taaneko Reģ.: 30.07.2008
0 0 Atbildēt

Espeisam nav nekādas vainas. Pašam ir gan III gan IV paaudzes. abi dīzeļi, tikai viens ir 2,2 dt otrs 2,2 dci. Nopietnos remontus veicu Lietuvā, Viļņā. Adresi gan nepateikšu (atceros daudzmaz vizuāli) jo jāremontē šie auto reti, zobeni un sīkumus mainu tepat un vismaz pusotru gadu nav bijusi vajadzība nopietniem remontiem. Pieļauju, ka arī Rīgas renocentrs varētu līdzēt. Jo- kā rakstīja espeisa reklāmā- ""šajā auto par jūsu drošību un komfortu gādā 7 datori.

aivars_d Reģ.: 19.03.2014
0 0 Atbildēt

taaneko rakstīja: Espeisam nav nekādas vainas. Pašam ir gan III gan IV paaudzes. abi dīzeļi, tikai viens ir 2,2 dt otrs 2,2 dci. Nopietnos remontus veicu Lietuvā, Viļņā. Adresi gan nepateikšu (atceros daudzmaz vizuāli) jo jāremontē šie auto reti, zobeni un sīkumus mainu tepat un vismaz pusotru gadu nav bijusi vajadzība nopietniem remontiem. Pieļauju, ka arī Rīgas renocentrs varētu līdzēt. Jo- kā rakstīja espeisa reklāmā- ""šajā auto par jūsu drošību un komfortu gādā 7 datori.

Nē nu lielākā vaina ka neviens nevar sataisīt ,Euro Auto uz reiz pateica, ka vadības bloku nepārprogramēs, jāpērkot esot jauns ... jaunais ta arī būs jāprogramē, bet neviens nezin ja es nomainīšu bloku jau ceturto reizi auto straadaas vai nee, negribaas izmest naudu par pilnigi Jaunu bloku. Nepaveicās man ar to auto ...

Chankaishi Reģ.: 11.07.2007
0 0 Atbildēt

Nedaudz no kopējās ainas izlec tas, ka motoram bija jātaisa kapitālais remonts. Bet tā - pie vainas nav elektrība vai elektronika - tur ir kaut kāds klejojošs mehānisks defekts degvielas sistēmā, varbūt pat ārpus dzinēja.

aivars_d Reģ.: 19.03.2014
0 0 Atbildēt

Chankaishi rakstīja: Nedaudz no kopējās ainas izlec tas, ka motoram bija jātaisa kapitālais remonts. Bet tā - pie vainas nav elektrība vai elektronika - tur ir kaut kāds klejojošs mehānisks defekts degvielas sistēmā, varbūt pat ārpus dzinēja.

It kā viss ir pārbaudiits ...

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

aivars_d rakstīja: Labi, laikam jāvelk būs pie renault dīlera uz Rīgu(pats neesmu no Rīgas) varat ieteikt kurš skaitas labākais?

nu populārākais ir Tolmets. lai gan varbūt mazākos kantorīšos dabūs pāris eiro vairāk.

taaneko Reģ.: 30.07.2008
0 0 Atbildēt

aivars_d rakstīja:

Nē nu lielākā vaina ka neviens nevar sataisīt ,Euro Auto uz reiz pateica, ka vadības bloku nepārprogramēs, jāpērkot esot jauns ... jaunais ta arī būs jāprogramē, bet neviens nezin ja es nomainīšu bloku jau ceturto reizi auto straadaas vai nee, negribaas izmest naudu par pilnigi Jaunu bloku. Nepaveicās man ar to auto ...

Nu leišos Tev palīdzētu. Tas serviss pie kā remontējos ņemas tikai ar reņiem. Tai skaitā nodarbojas ar to pārbūvi sacīkstēm, gan rallijam, gan krosam gan šosejai pa apli. Servisa vadītāju sauc Andrjuss, atrodas vienā ēkā ar kautkādu jaunu auto dileri (marku neatceros- neinteresēja)Papēti Viļņu, papēti jaunu auto dilerus un ēkas, kur tie atrodas. Domāju ka paveiksies.

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

runājot par šo franču brīnumu, kāds tas auto vispār ir? ir doma pirkt 2010 gada 2.0 turbo benzīnu un likt propānu. kārba mehāniska. nebūs iegrabiens....??? atlternatīva ir Vojagerveidīgie, bet tie jau apnikuši, gribas ko jaunu pamēgināt.

aivars_d Reģ.: 19.03.2014
0 0 Atbildēt

Nu tā vēl viens meistars pacela kepas ... nevarot neko atrast, bet ir skaidrs tas ka vins doma ka 80% pie vainas ir vadības bloks. Vins man izstāstīja savu teoriju. Izrādās, ka tomēr pie sprauslām Nepienāk elektrība. Respektīvi to nepadod bloks(vadi visi vesali). Viņš domā ka pie biežās bloku mainjas(3reizes) isti nekontaktejot(vai esot bojāti) tie divi mazie cipinji, kuri katru reizi tika parlodeti, t.i, viens kas glaba info par imobilaizeru, otrs par to komforta bloku, kurš atrodas salonā(kaut kas tamlidzigs). Bet kapēc nemet ara kludas ... Nu doma ir atrast donoru un tam nonjemt bloku, kopa ar imobilaizeru, komforta bloku un cipkartem, Lai tipa nekas nav japarlode ... . Nu tāds variants itkā ir.

Nortel Reģ.: 16.03.2007
0 0 Atbildēt

Slinkais rakstīja: runājot par šo franču brīnumu, kāds tas auto vispār ir? ir doma pirkt 2010 gada 2.0 turbo benzīnu un likt propānu. kārba mehāniska. nebūs iegrabiens....??? atlternatīva ir Vojagerveidīgie, bet tie jau apnikuši, gribas ko jaunu pamēgināt.

Ja nopirksi labu, tad vienīgā bēda būs viņu pēc tam pārdot par normālu ciparu. Ja nopirksi sliktu, tad būs divas bēdas - bieži remonti (bet salīdzinoši kaut vai ar tie pašiem šarāniem un džeriem - lēti) un pārdot par normālu ciparu.

Ja salīdzina pēc komforta, tad kautkur par vidu starp amerikāni un vācieti. Ja pēc izmaksām, tad zemākās šajā klasē. Notiekti labākā price/performance attiecība.

p.s. šāds viedoklis radies pēc ilggadējas dažādu šīs klases auto lietošanu.

p.p.s. protams, nekas nav labāks par klasisko sedanu, uz kuru tagad esmu pārsēdies. Apnika tās lielās, nestabilās, skaļās un netīrās būdas.

ak Reģ.: 13.01.2003
0 0 Atbildēt

Nortel, un kur nu vēl mazgāšana.... sedanu mierīgi 5 minūtēs nomazgā, jumtu var mierīgi aizsniegt. Bet minivenam pat es ar saviem 190 cm visu aizsniegt nevaru

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

Nortel rakstīja:

Slinkais rakstīja: runājot par šo franču brīnumu, kāds tas auto vispār ir? ir doma pirkt 2010 gada 2.0 turbo benzīnu un likt propānu. kārba mehāniska. nebūs iegrabiens....??? atlternatīva ir Vojagerveidīgie, bet tie jau apnikuši, gribas ko jaunu pamēgināt.

Ja nopirksi labu, tad vienīgā bēda būs viņu pēc tam pārdot par normālu ciparu. Ja nopirksi sliktu, tad būs divas bēdas - bieži remonti (bet salīdzinoši kaut vai ar tie pašiem šarāniem un džeriem - lēti) un pārdot par normālu ciparu.

Ja salīdzina pēc komforta, tad kautkur par vidu starp amerikāni un vācieti. Ja pēc izmaksām, tad zemākās šajā klasē. Notiekti labākā price/performance attiecība.

p.s. šāds viedoklis radies pēc ilggadējas dažādu šīs klases auto lietošanu.

p.p.s. protams, nekas nav labāks par klasisko sedanu, uz kuru tagad esmu pārsēdies. Apnika tās lielās, nestabilās, skaļās un netīrās būdas.

visai pavirš apraksts biedē elektrības gļūki, kas esot normāla parādība, bet nu ar to gan jau pats tikšu galā. vel ļoti daudziem pats no sevis saplīst pakaļas stikls dīzeļus negribu noteikti. 3.5 ir ļoti ļoti reti. atliek tik tas 2.0t, par kuru nerodu info. lv reņu klubs ir piedzimis beigts))) krievu forumi arī pārsvara par rudolfiem. koroče, nekuja nesaprou un nevaru atrast. ka tik atkal nebūs japērk taunkantri, tik svaigāks.... a bet tas francis dikti glīts, guļu un redzu sevi viņā

taaneko Reģ.: 30.07.2008
1 0 Atbildēt

Slinkais rakstīja: runājot par šo franču brīnumu, kāds tas auto vispār ir? ir doma pirkt 2010 gada 2.0 turbo benzīnu un likt propānu. kārba mehāniska. nebūs iegrabiens....??? atlternatīva ir Vojagerveidīgie, bet tie jau apnikuši, gribas ko jaunu pamēgināt.

Izmēģināti daudzi gan, sedani (ford mazda bmw) universāļi (mazda, opel, VW) miniveni (vojager 1gen, vojager 2 gen, zafira, sharans) tagad mājās divas espace 3 un 4 gen. Puse no "ºunā ka"- lieliski nodzen cenu lietotām auto un nav pamatoti. 3/4 šausmu ir sabiezinātas. un kā teica man pazīstams cilvēks- vācieti vai japāni var saremontēt katrs daunis ar agronoma vai pedagoga diplomu. lai saremontētu franci ir jābūt smadzenēm, domāšanai un mehāniķa dotībām.

Vēl- diezgan daudz man izsaka jauna auto vērība. Ko var gaidīt no mašīnas, ja autorūpnīcas cenu grupā tā BĀZES komplektācijā atrodas kaut kur beigās vai pa vidu. Espeisi vienmēr bija starp Reno rūpnīcas topmodeļiem. Kuram auto būs labāka kvalitāte/veiktspēja bāzes komplektācijā Audi A4 vai A8? līd ar to- Grand Espace 4 2,2 dci Augsta sēdpozīcija. lieliska pārredzamība, 6 kanālu skaņa, 315 N/m pie 1750 rpm un 150 hp uz ātrumu adaptīvā maza diametra stūre, iespēja būt pie nākamā krustojuma tad, kad visādi audi un bmw vēl štepselējas 2-3 ātrumā... 215 km/h maksimālais, 17"rati ar kuriem Latvijas bedres vairs nav tik briesmīgas, 3,6l/100 km ( braucot 6 ātrumā ar 60 km/h) piedevām viss zolīdi, nekaucinot riepas un bez ārišķībām. Kaifs....

taaneko Reģ.: 30.07.2008
0 0 Atbildēt

Slinkais rakstīja:

3.5 ir ļoti ļoti reti....

krievu forumi arī pārsvara par rudolfiem. koroče, nekuja nesaprou un nevaru atrast. ka tik atkal nebūs japērk taunkantri, tik svaigāks.... a bet tas francis dikti glīts, guļu un redzu sevi viņā

Tev tak bija, un Tu lielijies ka nekā labāka par vojageri, kurā savilkti vadi un salikti monitori nav...

3.5 benzins- ātrākais minivens bāzes komplektācijā 190hp 240 km/h Tuvumā vienīgi speciālā zafira OPC Ja atradīsi- visticamāk būs Initiale pilnā komplektācijā. Negribēsi ārā kāpt...

Baltkrieviem labs espace forums (protams krieviski)

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

apnika mat tie džeri nedaudz, labu un pilnu 2005-07 jāmeklē ar uguni, un nav jau ta ka tas ir ideals auto bez mīnusiem. tapēc sāku izskatīt atlernatīvas. sharani neder jo mazi un neglīti. domāju par T5 mulķi, bet tiem NAV uzticamu dzinēju. šobrīd ir dilemma, starp turpinājumu meklēt sakarīgu un pilnu džeri 05-07, vai uzspelēt ruleti ar reni renis mazāks par džeri, krietni, tas ir slikti. nepatīk ka nav bīdamās durvis. mazi sēdekļi, elektrības gļuki, benzīnu dzinēju zobsiksnas, kas jāmaina. un vel šis tas.

bet ir arī labas lietas. rusas nav, ļoti patīk stikla jumts, manuālas kārbas iespēja, 2.0 dzinējam nebūs nodoklis kā džera 3.8, dizains kopumā liekas ok, originālais ksenons, vecums galu gala arī ir no svara. sieva vel jasazombē šamai tas renis nu nekādi nejiet pie sirds. pardošanas vertība galīgi neinteresē. jo pērku konkrētu auto lai brauktu, nevis veicu investīcijas.

ir doma pirkt LT. kā lai uzzin cik sanāks reģistrācija iekš LV, teiksm 2010 gada 2.0t grand espace?? varbūt kāds apgaismos kā notiek auto iegāde iekš LT? ja viņam jau ir LT numuri, ja nav, ja ir vel B-F-NL numuri virsū, val LT sarkanie...

taaneko Reģ.: 30.07.2008
0 0 Atbildēt

Slinkais rakstīja:

renis mazāks par džeri, krietni, tas ir slikti...

nepatīk mazi sēdekļi,

ir doma pirkt LT.

varbūt kāds apgaismos kā notiek auto iegāde iekš LT? ja viņam jau ir LT numuri, ja nav, ja ir vel B-F-NL numuri virsū, val LT sarkanie...

Renis NAV mazāks par džeri. Abiem ir grandi un abiem ir īsie. Savstarpēji tie ir ļoti vienādi salona izmēros. Dzeris ir kādus 5 cm platāks, bet salona garums ja atšķiras, tad niecīgi (pie kam Renim garāks)

Beņķi ir ērti un saturoši ar roku balstiem (visi). Galīgi nenogurdina tālos braucienos.

Pērkas vienkārši- pirkuma pārdošanas līgums, tranzītnummuri, apdrošināšana un Atā...

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

taaneko rakstīja:

Slinkais rakstīja:

renis mazāks par džeri, krietni, tas ir slikti...

nepatīk mazi sēdekļi,

ir doma pirkt LT.

varbūt kāds apgaismos kā notiek auto iegāde iekš LT? ja viņam jau ir LT numuri, ja nav, ja ir vel B-F-NL numuri virsū, val LT sarkanie...

Renis NAV mazāks par džeri. Abiem ir grandi un abiem ir īsie. Savstarpēji tie ir ļoti vienādi salona izmēros. Dzeris ir kādus 5 cm platāks, bet salona garums ja atšķiras, tad niecīgi (pie kam Renim garāks)

Beņķi ir ērti un saturoši ar roku balstiem (visi). Galīgi nenogurdina tālos braucienos.

Pērkas vienkārši- pirkuma pārdošanas līgums, tranzītnummuri, apdrošināšana un Atā...

vot 5cm šaurums ari ir slikti. džerim salonā uz grīdas lien osb loksne 1.25m viens vienā. līdz apšuvumiem paliek daži mm. a renim lien? mana māja vel simtu gadus nebūs gatava tas protams nav galvenais arguments

tad cik noprotu, braukt pirkt vajag viņu csdd darbības laikā? vai salons-placis pats var visu saorganizēt arī brīvdienā?

Lasītākie raksti

Jaunie raksti