espace 2003 nelec

aivars_d Reģ.: 19.03.2014

Problēmas ar Espace 2003. g. 2.2 dci Bosch vadības bloku (laikam). Viss sākās Jūlijā 2013. g. Brauc uz darbu, ceļā pailku. Auto noslāpa, visas paneļa lampiņas iedegās, auto nelec. Velku pie meistariem, tie man saka, tipa vadības bloks. Iepreikšējam īpašniekam esot iztecējis akumolātors, skābe tikuse blokā iekšā, saēduse mikroshēmas ceļus utt. Biju ar mašīnu nobraucis 3 mēnešus, jocīgi kā tad es braucu visus šos mēnešus man neviens paskaidrot nevarēja. Nu labi pats no tā neko nesaprotu. Meklēju bloku. Atrodu citu bloku. Bloka nomaiņu marinē man veselu mēnesi. Tipa nevar piešūt, negrib auto lekt utt. Tad trešajā ned saņemu info ka lec, bet uzreiz noslāpst. Un Cetrurajā nedēļā aiziet, viss strādā. Aizbraucu auto pakaļ ieleiku čipu ščiļam – nekā. Visi apkārt skatās kā sprauslas smidzina caurspīdīgās trubiņās utt. 15 min. Laikā mistiskā kārtā auto pielec, kad visi jau bija atmetuši cerību. Nu neko paņemu auto braucu mājās, pa ceļu tukšgiatā ripinoties noslāpst, iemetu robā aiziet. Nopērku autinjam jaunu akji un nobraucu līdz novembrim bēdu nezinādams. Novembrī nopērku ziemenes, bet uzlikt nepaspēju, jo otrā dienā motors sāk grabēt un viss beidzās. Saliekts klanis, koķvārpsta, šales vispār takā folija gabali. Tiap 2.2 motora slimiba. Nu krāju naudu kapitālajam remontam ... uztaisam kapitalku. Aizeju pēc auto, tas iet viss ok motors murrā patīkami viss super. Noskaitu naudu ...auto uzreiz noslāpst. Dzenam ieksā njemās njemās nekā. Pēc divām dienām zvana saka ka vadības bloks ticis mitrumā, tipa tur kaut kāda kule uz bloka uzlikta un bloks esot peldējis kā akvārijā. Es vainīgs. Nu labi visādi stulbi gadījumi dzīvē gadās. Pasūtu bloku no UK pēc oriģinālajiem kodiem lai mazāk jāšanās. Atnāk bloks uzliek un nekā. Auto jāstrādā. Spiediens visur esot, bet sprauslas neverās vāļā. Domāja ka iesprūdušas, vai nepienāk strāva vai kādi vadi utt. Divi no labākajiem meistariem (neatkarīgi) ir izložņājuši visus vadus, visus lodējumus visu iespējamo. Kompis kļūdas nemet ārā, imobilaizers saslēgts viss notiek, bet auto nelec. Sprauslas ir 2 jaunas ieleiktas,auto ir izvazāts pa vairākiem meistariem utt. IR KĀDAM IDEJA? Lieki piebilst ka auto ir zelta un pa detaļām tirgot roka neceļās.

 
1 2
taaneko Reģ.: 30.07.2008
0 0 Atbildēt

Slinkais rakstīja:

vot 5cm šaurums ari ir slikti. džerim salonā uz grīdas lien osb loksne 1.25m viens vienā. līdz apšuvumiem paliek daži mm. a renim lien? mana māja vel simtu gadus nebūs gatava tas protams nav galvenais arguments

tad cik noprotu, braukt pirkt vajag viņu csdd darbības laikā? vai salons-placis pats var visu saorganizēt arī brīvdienā?

Jā plāksnes nelien (arī ievēroju) Žēl, ja nenoplēš apšuvumu tad neko... būs Tev džeris jāpērk. Vai arī tāds plākšņu daudzums- lai ražotājs piegādātu...

Nu jā un labāk paņemt brīvdienu....

Nortel Reģ.: 16.03.2007
0 0 Atbildēt

taaneko rakstīja:

Slinkais rakstīja:

vot 5cm šaurums ari ir slikti. džerim salonā uz grīdas lien osb loksne 1.25m viens vienā. līdz apšuvumiem paliek daži mm. a renim lien? mana māja vel simtu gadus nebūs gatava tas protams nav galvenais arguments

tad cik noprotu, braukt pirkt vajag viņu csdd darbības laikā? vai salons-placis pats var visu saorganizēt arī brīvdienā?

Jā plāksnes nelien (arī ievēroju) Žēl, ja nenoplēš apšuvumu tad neko... būs Tev džeris jāpērk. Vai arī tāds plākšņu daudzums- lai ražotājs piegādātu...

Nu jā un labāk paņemt brīvdienu....

Īsā reģipša plāksne 1,2x2,2 m ielien parastajā espeisā tā, ka durvis pat var aizvērt.

mincis Reģ.: 15.05.2002
0 0 Atbildēt

aivars_d rakstīja: Nu tā vēl viens meistars pacela kepas ... nevarot neko atrast, bet ir skaidrs tas ka vins doma ka 80% pie vainas ir vadības bloks. Vins man izstāstīja savu teoriju. Izrādās, ka tomēr pie sprauslām Nepienāk elektrība. Respektīvi to nepadod bloks(vadi visi vesali). Viņš domā ka pie biežās bloku mainjas(3reizes) isti nekontaktejot(vai esot bojāti) tie divi mazie cipinji, kuri katru reizi tika parlodeti, t.i, viens kas glaba info par imobilaizeru, otrs par to komforta bloku, kurš atrodas salonā(kaut kas tamlidzigs). Bet kapēc nemet ara kludas ... Nu doma ir atrast donoru un tam nonjemt bloku, kopa ar imobilaizeru, komforta bloku un cipkartem, Lai tipa nekas nav japarlode ... . Nu tāds variants itkā ir.

Kur ir garantija, ka tu vēlreiz nenopirksi slīkoni t.i. slīkoņa blokus?

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

koroče, es ta paskatiju dažus grand espace, nu ir tas auto mazs, beņķi šauri, ļoti augsta grīda un sanāk ka pasažieriem ceļi pie ausūm atmetu to domu par reni. piekrāšu bik, un ņemšu garo Viano ar benzīnu.

taaneko Reģ.: 30.07.2008
0 0 Atbildēt

Slinkais rakstīja:

koroče, es ta paskatiju dažus grand espace, nu ir tas auto mazs, beņķi šauri,

ļoti augsta grīda un sanāk ka pasažieriem ceļi pie ausūm

kur gan varētu uzzināt Tavus un tavu līdzbraucēju parametrus? Man 183/80 vietas pilnīgi pietiek. Pagājušogad 3 manas komplektācijas veči sēdēja aizmugurē un vienā kruīza braucienā Latvija - Igaunija 900 km posmā šņabi dzēra un nesūdzējās par vietas trūkumu. Tik vidū sēdošam galdiņa nebija...

bet kā saka- katram savs....

kalfonso Reģ.: 27.03.2002
0 0 Atbildēt

taaneko rakstīja:

Slinkais rakstīja:

koroče, es ta paskatiju dažus grand espace, nu ir tas auto mazs, beņķi šauri,

ļoti augsta grīda un sanāk ka pasažieriem ceļi pie ausūm

kur gan varētu uzzināt Tavus un tavu līdzbraucēju parametrus? Man 183/80 vietas pilnīgi pietiek. Pagājušogad 3 manas komplektācijas veči sēdēja aizmugurē un vienā kruīza braucienā Latvija - Igaunija 900 km posmā šņabi dzēra un nesūdzējās par vietas trūkumu. Tik vidū sēdošam galdiņa nebija...

bet kā saka- katram savs....

tak latvietis sākas no 100

183/80 visai smalka būda

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

man sieva ir 186... pats es esmu 196 115kg šobrīd ikdienā ir town&country. un pārsēsties uz mazāku reni kkā nevelk. ja šamais būtu vito-viano izmērā, būtu ideāls auto. pataustiju jauno chrysler, kas no 2008- tas ir vel mazāks, un tie grīdā saliekamie beņķi rada līdzīgu šaizi kā renim, kad kājas ir augšā. īsāk sakot vairs neredzu alternatīvu mersim, kaut tam mersim arī daudz tehnisku problemu

ak Reģ.: 13.01.2003
0 0 Atbildēt

Es, piemēram, nesaprotu, kā Slinkais mēra vietu automašīnā. Esmu braucis ar 2 Chrysler, vienu 1999. gada, otru pavisam jaunu, šī gada. Tur ir milzīgi daudz vietas pilnīgi visam, izņemot vadītāju. Man ir augums 190, bet kājas īpaši garas. Tajos Chrysleros vadītājam kāju garumam ir mazāk vietas, nekā tai pašai Lagūnai. Jaunajā pat mazāk, kā tajā vecajā. Vispār nesaprotu, kā var pirkt tādu šķūni, ar tik neērtu vadītāja vietu. Vienīgi džekiem ar īsām kājelēm tur ir vietas pietiekami pie stūres. p.s. Espaisā nav labāk, tas pats ar vadītāja vietu tieši kājām

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

šībrīža 2000g chrysler es jūtos pietiekami ērti, kājas kā kājas, proporciju pret rumpi neesmu rēķinājis

2001-2007 ir pilnīgi tas pats auto kas 1996-2000, it kā varētu pirkt, bet viņji labi parādās ļoti reti. pa 3 menešiem varbūt viens uzpeld. da i pirkt tādu pašu auto jau trešo reizi liekas stulbi

mincis Reģ.: 15.05.2002
0 0 Atbildēt

Vecie dīzeļi un to problēmas. Es paņēmu T4 Caravelle, 2,5 benzīnu ar AT, garo versiju, 9 vietas. Uzliku gāzi. Vietu aizņem tikpat. cik CV, bet pieejamā telpa ir 2x lielāka. Salons silts ziemā pēc 5 min brauciena. Sievai sīkā rati vispār nav jāloca, tikai jāiemet mašīnā. Tas pats par velosipēdiem utt lielgabariita kravaam. CV redzēju, kā māsīca ņemās, lai dabūtu ratus bagāžniekā.

Nortel Reģ.: 16.03.2007
0 0 Atbildēt

mincis rakstīja: Vecie dīzeļi un to problēmas. Es paņēmu T4 Caravelle, 2,5 benzīnu ar AT, garo versiju, 9 vietas. Uzliku gāzi. Vietu aizņem tikpat. cik CV, bet pieejamā telpa ir 2x lielāka. Salons silts ziemā pēc 5 min brauciena. Sievai sīkā rati vispār nav jāloca, tikai jāiemet mašīnā. Tas pats par velosipēdiem utt lielgabariita kravaam. CV redzēju, kā māsīca ņemās, lai dabūtu ratus bagāžniekā.

Espeisā arī ratus var dabūt iekšā nesalocītus. Reizēm, kad slinkums bija nest iekšā mājā, atstāju mašīnā.

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

mincis rakstīja: Vecie dīzeļi un to problēmas. Es paņēmu T4 Caravelle, 2,5 benzīnu ar AT, garo versiju, 9 vietas. Uzliku gāzi. Vietu aizņem tikpat. cik CV, bet pieejamā telpa ir 2x lielāka. Salons silts ziemā pēc 5 min brauciena. Sievai sīkā rati vispār nav jāloca, tikai jāiemet mašīnā. Tas pats par velosipēdiem utt lielgabariita kravaam. CV redzēju, kā māsīca ņemās, lai dabūtu ratus bagāžniekā.

T4 ir robusts darba zirgs. kā ģimenes auto es to nevaru pieņemt. ļoti prasts salons ar lētu plastmasu. dizains manuprāt arī nekāds

taaneko Reģ.: 30.07.2008
0 0 Atbildēt

mincis rakstīja: Vecie dīzeļi un to problēmas. Es paņēmu T4 Caravelle, 2,5 benzīnu ar AT, garo versiju, 9 vietas. Uzliku gāzi. Vietu aizņem tikpat. cik CV, bet pieejamā telpa ir 2x lielāka. Salons silts ziemā pēc 5 min brauciena. Sievai sīkā rati vispār nav jāloca, tikai jāiemet mašīnā. Tas pats par velosipēdiem utt lielgabariita kravaam. CV redzēju, kā māsīca ņemās, lai dabūtu ratus bagāžniekā.

Atvaino, bet ja godīgi nesaprotu tos cilvēkus, kas sauc par miniveniem kravas furgonus, kuros vienkārši ieskrūvēti papildus beņķi un iečubināta salona apdare. Tad jau no krievu gazeles arī var uztaisīt labulabo minivenu.

Par rezerves daļām, kuru cenas ir kā jau komerctransportam nemaz nav jēgas runāt, tāpat kā par braukšanas komfortu, piekares darbību u.c. niansēm.

mincis Reģ.: 15.05.2002
0 0 Atbildēt

Atvaino, bet ja godīgi nesaprotu tos cilvēkus, kas sauc par miniveniem kravas furgonus, kuros vienkārši ieskrūvēti papildus beņķi un iečubināta salona apdare. Tad jau no krievu gazeles arī var uztaisīt labulabo minivenu.

Par rezerves daļām, kuru cenas ir kā jau komerctransportam nemaz nav jēgas runāt, tāpat kā par braukšanas komfortu, piekares darbību u.c. niansēm.

Nu, salīdzināji arī.

Gaitas ipasibas ir loti OK. Manevrētspēja, pārredzamība, uzrāviens, gaita uz bdraina asfalta ir laba.

Sēdvietas pilnas 9 gab.

6 sēdvietas ielikt-izņemt, 10 min. Viss buss ar gludu grīdu+ 3 sēdvietas priekšā.

Piekare VW T4 ir ļoti izturīga, un nemaksā vairāk par CV.

AC ir, 2 peckas ir + salona ventilācija no ārgaisa.

Bremzes ir par kārtu labākas kā CV, strauju manevru iespēja arī. Paskaties testu, kur tiek ripināts uz sāniem CV un T4.

T4 rulz.

P.S. Ar CV esmu braucis un daudz. 3,8 Limited.

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

mincis rakstīja: Atvaino, bet ja godīgi nesaprotu tos cilvēkus, kas sauc par miniveniem kravas furgonus, kuros vienkārši ieskrūvēti papildus beņķi un iečubināta salona apdare. Tad jau no krievu gazeles arī var uztaisīt labulabo minivenu.

Par rezerves daļām, kuru cenas ir kā jau komerctransportam nemaz nav jēgas runāt, tāpat kā par braukšanas komfortu, piekares darbību u.c. niansēm.

Nu, salīdzināji arī.

Gaitas ipasibas ir loti OK. Manevrētspēja, pārredzamība, uzrāviens, gaita uz bdraina asfalta ir laba.

Sēdvietas pilnas 9 gab.

6 sēdvietas ielikt-izņemt, 10 min. Viss buss ar gludu grīdu+ 3 sēdvietas priekšā.

Piekare VW T4 ir ļoti izturīga, un nemaksā vairāk par CV.

AC ir, 2 peckas ir + salona ventilācija no ārgaisa.

Bremzes ir par kārtu labākas kā CV, strauju manevru iespēja arī. Paskaties testu, kur tiek ripināts uz sāniem CV un T4.

T4 rulz.

P.S. Ar CV esmu braucis un daudz. 3,8 Limited.

T4 fofāgena busi ir un paliek komerctransports, kura komforts strauji tuvojas nullei T5 jau cits stasts. dizains ir, ja pameklē tad arī saloni normāli arī ir. bet aizmirsuši kādu usticamu dzinēju ielikt visi piedāvātie ir bumba ar laika degli. fofāgens tak sobrīd iepērk no Chrysler voyagerus, pietaisa bik dizainu un pārdod zem sava varda. tas tomer par kko liecina. mersedes viano, kuru grasos pirkt, arī ir komerctransports, vienīgi mani saista dizains un vismaz viņiem ir atrodamas ļoti labas komplektācijas ar ērtiem ādas beņkiem un 3 lūkām.

mincis Reģ.: 15.05.2002
0 0 Atbildēt

T4 fofāgena busi ir un paliek komerctransports, kura komforts strauji tuvojas nullei T5 jau cits stasts. dizains ir, ja pameklē tad arī saloni normāli arī ir. bet aizmirsuši kādu usticamu dzinēju ielikt visi piedāvātie ir bumba ar laika degli. fofāgens tak sobrīd iepērk no Chrysler voyagerus, pietaisa bik dizainu un pārdod zem sava varda. tas tomer par kko liecina. mersedes viano, kuru grasos pirkt, arī ir komerctransports, vienīgi mani saista dizains un vismaz viņiem ir atrodamas ļoti labas komplektācijas ar ērtiem ādas beņkiem un 3 lūkām.

Man ir 4 sīkie, un salons, kas ir kopjams ar kārčeru, mani 100% apmierina. 2 lūkas arī iegrieza jumtā. Es taisu katlumājas, un 5 min laikā 2 rindas sēdeklju ir izrautas, granulu katls, boileris un caurules busā iekrauti. Izdaru darbu, izs;ucu pa 3 min busam grīdu, sametu atpakal benķus, un braucam tālāk.

Starp citu, sieva, kas agrāk lietoja A6 kvatru, Santa FE, un CV, ļoti labprāt brauc ar busu, viss viņai patīk.

1 2
 

Jaunākais forumā

Lasītākie raksti

Jaunie raksti