Par to mums nestaasta degvielas tirgotaaji?:)

Chankaishi Reģ.: 11.07.2007

LPG ( Liquefied Petroleum Gas ) is predominantly propane with iso-butane

and n-butane. It has one major advantage over CNG, the tanks do not have

to be high pressure, and the fuel is stored as a liquid. The fuel offers

most of the environmental benefits of CNG, including high octane - which

means higher compression, more efficient, engines can be used. Approximately

20-25% more fuel than gasoline is required, unless the engine is optimised

( CR 12:1 ) for LPG, in which case there is no decrease in power or any

significant increase in fuel consumption

T.i. ja palielina dzineeja kompresijas pakaapi(CR -compression ratio), tad gaazi peec apjoma teeree tik pat cik benziinu? Ir kas taads dariits vai zinaams praksee? Nebuutu galiigi iipashu probleemu, ja nu vieniigi benziinu vajadzeetu kaut kaadu saciikshu variantu, toties tikai ljoooti nedaudz - iedarbinaashanai un varbuut apstaajoties, bet varbuut vispaar iztikt bez. Vienmeer esmu briiniijies, kaapeec gaaze ar augstaaku siltumspeeju nenodroshina taadu pat l/100km nobraucienu!

 
msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Chankaishi, ko tu ar to viģiku gribēji pateikt? Es sākumā domāju ka tajā viģikā testēs jebaja čipsi - ka no tās aploksnes izvilks PROM mikreni un to lodēs iekšā kompī - bet tā vietā izvilka parastu kompja appisēju, kur nekad nekā jēdzīga nevar būt + tāda parupja Haltech reklāma - it kā dzimtajam ECU nevarētu pieslēgties un nolasīt rādījumus.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti