Chankaishi, ko tu ar to viģiku gribēji pateikt? Es sākumā domāju ka tajā viģikā testēs jebaja čipsi - ka no tās aploksnes izvilks PROM mikreni un to lodēs iekšā kompī - bet tā vietā izvilka parastu kompja appisēju, kur nekad nekā jēdzīga nevar būt + tāda parupja Haltech reklāma - it kā dzimtajam ECU nevarētu pieslēgties un nolasīt rādījumus.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Par to mums nestaasta degvielas tirgotaaji?:)
LPG ( Liquefied Petroleum Gas ) is predominantly propane with iso-butane
and n-butane. It has one major advantage over CNG, the tanks do not have
to be high pressure, and the fuel is stored as a liquid. The fuel offers
most of the environmental benefits of CNG, including high octane - which
means higher compression, more efficient, engines can be used. Approximately
20-25% more fuel than gasoline is required, unless the engine is optimised
( CR 12:1 ) for LPG, in which case there is no decrease in power or any
significant increase in fuel consumption
T.i. ja palielina dzineeja kompresijas pakaapi(CR -compression ratio), tad gaazi peec apjoma teeree tik pat cik benziinu? Ir kas taads dariits vai zinaams praksee? Nebuutu galiigi iipashu probleemu, ja nu vieniigi benziinu vajadzeetu kaut kaadu saciikshu variantu, toties tikai ljoooti nedaudz - iedarbinaashanai un varbuut apstaajoties, bet varbuut vispaar iztikt bez. Vienmeer esmu briiniijies, kaapeec gaaze ar augstaaku siltumspeeju nenodroshina taadu pat l/100km nobraucienu!