Par to mums nestaasta degvielas tirgotaaji?:)

Chankaishi Reģ.: 11.07.2007

LPG ( Liquefied Petroleum Gas ) is predominantly propane with iso-butane

and n-butane. It has one major advantage over CNG, the tanks do not have

to be high pressure, and the fuel is stored as a liquid. The fuel offers

most of the environmental benefits of CNG, including high octane - which

means higher compression, more efficient, engines can be used. Approximately

20-25% more fuel than gasoline is required, unless the engine is optimised

( CR 12:1 ) for LPG, in which case there is no decrease in power or any

significant increase in fuel consumption

T.i. ja palielina dzineeja kompresijas pakaapi(CR -compression ratio), tad gaazi peec apjoma teeree tik pat cik benziinu? Ir kas taads dariits vai zinaams praksee? Nebuutu galiigi iipashu probleemu, ja nu vieniigi benziinu vajadzeetu kaut kaadu saciikshu variantu, toties tikai ljoooti nedaudz - iedarbinaashanai un varbuut apstaajoties, bet varbuut vispaar iztikt bez. Vienmeer esmu briiniijies, kaapeec gaaze ar augstaaku siltumspeeju nenodroshina taadu pat l/100km nobraucienu!

 
Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
1 0 Atbildēt

Vispār jau par LPG tēmu ir runāts bezjēgā. Pamata jēga,

kāpēc LPG patērē vairāk, ir apslēpta frāzē "LPG has a typical specific calorific value of 46.1 MJ/kg compared with 42.5 MJ/kg for fuel oil and 43.5 MJ/kg for premium grade petrol (gasoline). However, its energy density per volume unit of 26 MJ/L is lower than either that of petrol or fuel oil, as its relative density is lower (about 0.5–0.58, compared to 0.71–0.77 for gasoline)."

Un visi jautājumi "noņemas". Jā, var palielināt LPG izmantošanas lietderības koeficientu, bet tad ir jābūvē

dzinēji ar ļoti augstām kompresijas pakāpēm, kas savukārt rada tehniskas problēmas, turklāt izslēdz iespēju izmantot

benzīnu. Būtībā tādi dzinēji eksistē, tikai parasti tie ir lieljaudas stacionārie dzinēji.Tādi ir, piemēram, Inčukalna

gāzes krātuvē.

TDIOTS Reģ.: 07.01.2007
0 0 Atbildēt

paldies Teu Kloķvarpsta par neizmērojamo pacietību atkartoties

Šis temats ir izmalts 2222,13 reizes.

Chankaishi ja teu gribas 1;1 vai pat 0,8:1 LPG patēriņu , iepērc 3+litrīgu oldtaimeri ar karbuli uzkramē antīko LPG iekartu , nodušī padevi un valē -jaudas zudumu nasajutīsi

Modernie, augsti efektīvie dzinēji , rīs vairāk gāzi + saniedzot 3000+ apgriezienus ,sāks piešpricēt bendzīnu .

Tā višš i un tur neko nivar sadarīt ,nekaitējot dzinejam(izplūdes vārstiem).

Konkrēti Hondas ivtec2,0 , videjo LPG +benz( par 16,5kkm periodu) uzrāda 7,2eur/100km , a benz.(pēc melīga borta datora patēriņa rādijumiem) 12,8eur/100km. Un ira za je bisja , iedr āzti 920eur.

REXX Reģ.: 23.09.2013
0 0 Atbildēt

1. Ieplūdes. Ieplūdes, ne izplūdes vārstus. Motoriem ar degvielas padevi ieplūdes kolektorā ieplūdes vārsts un tā ligzda dabū virsū nedaudz degvielas(benzīna), kas pazemina šo detaļu temperatūru un aizkavē dilšanu. Gāze šeit "neeļļo", nav plānās kārtiņas uz sadurvirsmām. Tāpēc tiek uzstādītas papildus eļļošanas sistēmas uz LPG adaptētajiem motoriem.

2. LPG adaptētajiem motoriem netiek "piešpricēts"benzīns virs 3000min_1. Tas ir pārāk sarežģīti degvielas daudzumus sabalansēt, jo zondes LPG diez ko nelasa. Vienkāršāk (un tā arī parasti ir) motoram pārsniedzot noteiktu apgriezienu minutē skaitu, tas pārslēdzas uz benzīnu.

TDIOTS Reģ.: 07.01.2007
1 0 Atbildēt

Eļļo / neeļļo -pilnīgs buļļa klucis..... temats izsmelts 2222,13 reizes. Gāze sadeg lēnāk un svilina izplūdes vārstus -tur tā ''krunka'' . a ''eļļo'' to padarīšanu ''flašlūbe'' kits vai kāc cic speciāls vārstu eļļošanas gadžets - pārsvarā attiecas uz dzinējiem bez vārstu hidrauliskajiem kompensatoriem.

Ir lasīts forumos, ka perfekta regulēšana arī palīdz nenokaut dzinēju , bet uz to mūsu ''gāzētāji'' nau pārāk spējīgi -99% prot tik gudri tirst.

Nu nevar perfekti noregulēt dzinēju ja nau jaudas stends un kuram LPG licēju kantorelim LV tāds ira??

pameklē UK vai DE saitos gāzētājkantorus -viņos tas stends IR!!rezultātā patēriņš 1;1(max1:1,1) un nekādu čekendžinu un jūtamu jaudas zudumu .

A pie mums -kā paveiksies.........+ visvienalga taupīgāk kā ar benzīnu.

TDIOTS Reģ.: 07.01.2007
0 0 Atbildēt

ui,atvainojos-ieplūdes vārstus

M77 Reģ.: 06.08.2008
0 0 Atbildēt

TDIOTS rakstīja: Modernie, augsti efektīvie dzinēji , rīs vairāk gāzi + saniedzot 3000+ apgriezienus ,sāks piešpricēt bendzīnu .

Tā višš i un tur neko nivar sadarīt ,nekaitējot dzinejam(izplūdes vārstiem).

VW New Beetlam (2.0 motors) pa šoseju braucot tā ap un virs 3k rpm grozās - pie 120 jau kādi 3,5k... baigi interesētu šo jautājumu tā pavisam droši noskaidrot, tad jau pie nākamās apkopes Heinrihā pajautāšu. Tas VW dzinējs gan nav nekas moderns - pats auto 99' gada, a motors 80-to tehnoloģija - 8 vārsti, vienkāršs kā cirvis, tik ar elektronisko vadību papildināts.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Tu uz slēdža neredzi vai darbojas uz benzīnu vai gāzi? Tā ir tāda vispārināta robeža, pie kuras līkās ķep ļep iekārtas pārslēdzas. Ja tas motors būtu tikai astoņdesmito gadu tehnoloģija, tad ar elektronisku vadību tas nevarētu būt papildināts, jo pirmais audī 2.0 8v motors pēc ilgiem laikiem - mucas 3A - jau bija ar KE-motroniku, tik vien ka šprice bija mehāniska - bet tā jau vispār gan jau tas dzelzis ir sešdesmito gadu tehnoloģijas, tikai jauns ieplūdnieks un drosele

aansis Reģ.: 23.11.2012
2 0 Atbildēt

"Vienmeer esmu briiniijies, kaapeec gaaze ar augstaaku siltumspeeju nenodroshina taadu pat l/100km nobraucienu!"

Lasot Crankshaft rakstīto skaidrojumu, neradās pārliecība, ka tas ir saprotams. Atbilde ir ļoti vienkārša - tevis minētā siltumspēja tiek rēķināta uz kilogramiem, bet degvielu pērc un rēķini litros...

Litrs dīzeļa sver ~0.875kg, benzīna - ~0.737 kg un LPG tikai ~0.545 kg

TDIOTS Reģ.: 07.01.2007
0 0 Atbildēt

150zs 2.0cirvim06' ar 5meh.kārbu , pie 110, ir ~3200 ,talāk -baisāk :O bet par to ''raketa''

116zs 1.6jukear CVT pie 110 ir ~2000 tikai , tas tad arī ira tas augsti efektīvais , modernais dzinejs.

Carlito Reģ.: 16.03.2004
1 0 Atbildēt

Pie kādiem 110?! Ja Latvijā atļautais maksimālais ir 90?! Ar retu izņēmumu - 100! Lūk, šeit arī ir palielinātā patēriņa noslēpums - nepareiza ātruma izvēle! Brauc 80 un būs tev laime! ;)

Chankaishi Reģ.: 11.07.2007
0 0 Atbildēt

Nu jaa, atziishu - sho to neesmu njeemis veeraa! Bet tad tachu tomeer principaa sanaak, ka gaaze chakaree dzineeju taa pat kaa 95 benziins chakareetu autinju, kas domaats 76 benziinam? Vismaz tai gadiijumaa, ja grib, lai nemazinaatos jauda.

REXX Reģ.: 23.09.2013
0 0 Atbildēt

Izsakoties vienkārši- 76 benzīns ātrāk (pie zemāka spiediena) uzliesmo, un straujāk sadeg. 95. uzliesmo vēlāk, un degšanas processs ir mazliet lēnāks. LPG deg "vēl ilgāk", tāpēc arī LPG iekārtas pārslēdzas uz benzīnu pie noteiktiem apgr/min. Piespiežot dzinēju ilgstoši darboties ar LPG un augstiem apgriezieniem, ir risks izdedzināt izplūdes vārstus un ligzdas.

Jā, darbinot motorus ar LPG, ir neliels risks "uzrauties" uz vārstu remontu,- ieplūdes dēļ izdiluma ( šo gan var "apkarot", jau savlaic''igi nomainot vāsta ligzu uz tādu, kas izgatavota no piemērotāka materiāla- kā dīzelim, piemēram), ieplūdes- dēļ "zāģēšanas" uz augstiem apgr.(to, savukārt, nepieļauj gudrās iekārtas.

LPG pārbūvei labāk pakļaut t.s. amerikāņus- lēngaitas motorus.

Chankaishi Reģ.: 11.07.2007
0 0 Atbildēt

Veel taads jautaajums - dzineeja speeks ir griezes momentaa, tas savukaart videejaa efektiivaa spiedienaa izpleshanaas takts laikaa. Par cik var palielinaaties dzineeja noslogojums, ja palielina kompresijas pakaapi, bet saglabaa griezes momentu? Nu taa aptuveni!

REXX Reģ.: 23.09.2013
0 0 Atbildēt

Griezes momentu, vienkāršāk izsakoties, iegūst no degmaisījuma sprādziena attiecīgās takts laikā. Nemainot degvielas veidu (benzīns-benzīns) un palielinot saspiešanas pakāpi, noslogojums motoram pieaug 0.5 reizes uz katru vienību. (t.i,- +3 pie pakāpes, 1.5 reizes pieaug noslodze). Te jāņem vērā arī konkrētās degvielas īpašības,- gāzes molekula ir vienkāršāka,vieglāka, ar mazāku siltumspēju, tātad, "sprādziens" no tās būs mazāks, efekts mazāks, vidējais spiediens arī mazāks (spiediena starpība- gāze vs benzīns), tātad, mainot degvielas(Benz. uz gāzi) veidu un pielāgojot motoru (paaugstinot līdz 12+) saspiešanas pakāpi, motora noslodze īpaši varētu arī nemainīties)

Chankaishi Reģ.: 11.07.2007
0 0 Atbildēt

Taatad nav iipashu probleemu man iesipt sani, ja es nopeerku ap 10g vecu mashiinu, norauju galvu, piesliipeeju, kas naaks tikai par labu, noseedinu par dazhiem mm(cik nu nepiecieshams), un lietoju ilgi un laimiigi daudz labaakaa rezhiimaa nekaa tiekai uzliekot gaazi.Taa sanaak? Papildus izmaksas buus ap 100eu, nu varbuut virs, bet nekaadi virs 150.Nu veel jaaatrod spechuks - autoelektronikjis. Veel labpraat uzzinaatu par taam neskaitaamajaam gaazes iekaartu paaudzeem. Cik zinu - ir tikai 3! Pirmaa - ar reduktoru un gaazes padevi iesuukshanaa, otraa ar reduktoru un reguleetu gaazes padevi, treshaa - bez reduktora, ar suukni un shkjidras gaazes ieshprici katraa cilindraa atsevishkji. Iespeejams taas daudzaas paaudzes ir tikai sho triis modifikaacijas, taa teikt gaazes kantoru reklaamas triks. Jo ir teikts, ka 4. paaudze ir vecaa, lai gan peec manas klasifikaacijas 3. veel beerna autinjos. Jaa, veel, principaa neiebilstot, bet Crankshaft tas citaats nedaudz diivains - 26 megajouli uz litru, lai gan runa iet par bliivumu(svaru). Pilniigi iespeejams, ka teksta autori sajaukushi vieniibas, it kaa jau tomeer vajadzeetu buut MJ/kg, tad viss shtokos. Kaapeec es te njemos par dazhiem it kaa zinaamaam lietaam? Pat zinaamajaas lietaas ir kaudze aizspriedumu! Pie tam ir doma likt gaazi 3.5 l benziinniekam labaakajos gados. Principaa gribu vispaar benziinbaaku aaraa, tik nelielu baacinju kaut vai ar paaugstinaata oktaanskaitlja benziinu iedarbinaashanai, ja tas vispaar buus nepiecieshams.

REXX Reģ.: 23.09.2013
1 0 Atbildēt

par cilindru galvas sēdināšanu-principā- jā. Ņemot vērā to, ka LPG nedetonē, nav jābaidās no t.s. "detonācijas perēkļu" rašanās iespējas dēļ "sēdinātās" galvas. Personīgā pieredze liecina, ka 4.0 Jeep "apetīte" samzinājās apm. par 1litru (slīpējot galvu, tika savesti kārtībā arī vārsti+ligzdas), nedaudz uzlabojās dinamika (mērījumi tika veikti, braucot pastāvā kalnā, ar "pilnu pedāli", ieskrējiens līdz 100km/h). Gāzes iekārta- primitīvākā. Otrai mašīnai "gudrā šprice", pati par sevi ir nedaudz (ap 10%) ekonomiskāka.

Versija par gāzes sūkni un šķidras gāzes padošanu cilindros gan izklausās pēc mistikas. Ir sistēma ar dalīto LPG padevi ar sprauslām, bet tur tāpat ir reduktors. LPG iet kā gāze.

Tīri fiziski LPG sūknis nav vajadzīgs, jo balonā tāpat ir ap 16 bar spiediens. Bet ideja varbūt nav slikta.

bobcat Reģ.: 12.10.2006
0 0 Atbildēt

Par galvu sagatavošanu gāzei es ieteiktu vērsties pie AM darbnīca džekiem Gaujas ielā Rīgā, telefons 27606979.

Šamie labi labi zin un dara savu darbu ne tikai ar galvām, bet arī motoriem vispār. Galvenais ka cenas ir sakarīgas.

Chankaishi Reģ.: 11.07.2007
0 0 Atbildēt

Suuknis un shkjidras gaazes ieshprice - taa taa 3. paaudze. Pagaidaam veel attiistaas - tur ir labs moments - gaaze, iztvaikojot, pamatiigi atdzesee iepluustosho gaisu, ir pamats palielinaat turbiinas spiedienu un vairaak gaisa dabuut cilindros. Pie taa straadaajot. Latvijaa it kaa veel neesot, bet tas taa, pa ausu galam tik dzirdeets, ja nav, tad tuulinj buus.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Nu bļin, sarakstījuši fufeli...

Jāsāk no viena gala. Gāzes iekārtu paaudzes - pirmā - plika reduktora iekārta bez elektronikas, otrā - pirmā paaudze ar elektronisku regulāciju, trešā - jau pagājis etaps - gāzes šprice ar vienu sprauslu, ceturtā - pie mums plaši izplatītā gāzes tvaiku iesmidze, piektā - šķidrās gāzes netiešā iesmidze, sestā - tiešā iesmidze.

Ja gribas mazāku patēriņu, tad motoram nepieciešami divi regulējumi, viens benzīnam, otrs gāzei, ko izveikt vai nu šādi - prj-tuning.com/?p=233#more-233 - ja ir pieejams pieredzējis čipšķūneris, kurš ir spējīgs par saprātīgu cenu ko tādu izveikt - vai arī ar programmējamu vadības bloku, vislabāk VEMS. Galvu tāpat vien ēvelēt ir beztolks - protams, ja pamatā tiek braukāts ar gāzi, ja ir zināms kādu kompresijas pakāpi vajag sasniegt, var ēvelēt, bet ne jau uz čuju. Gāzes vadības blokam ir tikai jāpārslēdzas un anomāliju gadījumā jāspēj kompensēt [jo vadības bloks ir saregulēts ar domu par šķidru degvielu kurai spiediens nevar tā vienkārši svārstīties], bet savādāk regulējumam jābūt plaknei - vadības blokam jāvirina gāzes sprauslas tik ilgi, cik viņam padod impulsu un viss, lambdu blokam arī pieslēgt nav vajadzīgs. Pašai iekārtai, protams, jābūt spējīgai ar pedāli grīdā nodrošināt degvielu līdz redlainam, nevis kā TDIOTA iekārtām, kuras uzliek mīksto un pārslēdzas, lai nesanāktu pārāk daudz centu ieseksot.

Uzskatāmam piemēram jaudas stenda izdruka no viena čaļa B2 A90q, kura 2.2 20vt motoru vadošo VEMSi ir regulējis Gints Kalniņš - numurs desmit ir benzīns, numurs četrpadsmit gāze. content31-foto.inbox.lv/albums/m/mairis1989/typ85-20vt-quattro/QScan05122014-232844-page-001.jpg Kā čaļi tur topikā filosfēja, tā kā benzīnam grieze sākas bik ātrāk, prasītos lai sākas uz benzīnu un tad pārslēdzas uz gāzi

TDIOTS Reģ.: 07.01.2007
0 0 Atbildēt

vtf is Gints Kalniņš ?? tikpat labi varēji uzrakstīt Jānis Bērziņš

Un nau TDIOTSam nekādu savu iekārtu , tās ir BRC iekārtas uzskrūvētas Autonamsā , tur arī PROFESIONĀLI regulētas....

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Gints Kalniņš, kurš apgrozās internetā ar nicku GintsK ir latvijas autosportistu aprindās labi pazīstams programmējamo vadības bloku, konkrētāk VEMS, it kā laikam arī MS, regulētājs.

Kā tie tavi profesionāļi ir regulējuši, tu jau esi n reizes uzrakstījis - es šautos nost ja man būtu gāzes plīts, kas režīmā kur motors patērē visvairāk, pārvēršas par bagāžu. Ja tiešām tas ir tīri lai pārāk nekarsētu izplūdes vārstus, tad jāprasa kāpēc tie līkroči vismaz neliek aizdedzes momenta korektoru - ierīci, kura izmaina kloķenes stāvokļa devēja impulsus lai uzregulētu pēc vajadzības vēlāku vai agrāku aizdedzi - jo dzirdēts ka pat tādu ļoti primitīvu risinājumu mūsu gāzeri nemāk izmantot, kur nu vēl čipšķūnings ar diviem regulējumiem... Neatceros kāda bija atsauksme par gazificētu C5 4.2 ar korektoru - vai tik ka uz izjūtu griezes moments nebija pieaudzis...

Chankaishi Reģ.: 11.07.2007
0 0 Atbildēt

Liels paldies - ir pamats darbiibai! Ja ne leetaak - vismaz interesantaak! Ja nobriediishu - uz jaungadu zinjoshu par iznaakumu!

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

REXX

Izsakoties vienkārši- 76 benzīns ātrāk (pie zemāka spiediena) uzliesmo, un straujāk sadeg. 95. uzliesmo vēlāk, un degšanas processs ir mazliet lēnāks. LPG deg "vēl ilgāk", tāpēc arī LPG iekārtas pārslēdzas uz benzīnu pie noteiktiem apgr/min. Piespiežot dzinēju ilgstoši darboties ar LPG un augstiem apgriezieniem, ir risks izdedzināt izplūdes vārstus un ligzdas.

Jā, darbinot motorus ar LPG, ir neliels risks "uzrauties" uz vārstu remontu,- ieplūdes dēļ izdiluma ( šo gan var "apkarot", jau savlaic''igi nomainot vāsta ligzu uz tādu, kas izgatavota no piemērotāka materiāla- kā dīzelim, piemēram), ieplūdes- dēļ "zāģēšanas" uz augstiem apgr.(to, savukārt, nepieļauj gudrās iekārtas.

==========================

Jā, tas ir tas, ko saņēma "purnā" 1980. gadu sākumā autoražotāji, kuri sadūrās ar masveida neetilētā benzīna ieviešanu :-) No izplūdes vārstiem pazuda svins, ieplūdei

bija "pie kājas" :-)Tad arī sākās "Lead Substitute" piedevu

uzvaras gājiens, vai rekomendācijas "ik trešo uzpildi ar etilēto benzīnu" :-)))))) Fiatiem, Audi/VW, VAZ tas bija

"pie kājas". Problēmas sākās vēlāk, līdz ar ķīmiķošanu ar materiāliem, vissliktākajā situācijā nonāca japāņi ... :-(

LPG pārbūvei labāk pakļaut t.s. amerikāņus- lēngaitas motorus.

======================

Nekādas starpības - vienalga vārstu ligzdu materiāli tie paši

"veco laiku", nāksies kompensēt svina trūkumu benzīnā /

gāzē :-)))) Sen jau aprakstīts...

Chankaishi Reģ.: 11.07.2007
1 0 Atbildēt

Nu, principaa, to dilshanu var noveerst jau priekshpeedeejaa paaudze - shkjidraas gaazes iesmidzinaashana neljaus paarkarst iepluudes vaarstiem, pareizs reguleejums - sadegt izpluudes. Par svina truukumu - to gan es iisti taa nesaprotu. Taa svina savienojuma piedeva tachu tikai palielinaaja oktaanskaitli, gaazei jau no dzimshanas vinjsh augsts, tagadeejiem benziiniem citas piedevas, mazaak kaitiigas apkaarteejai videi, bet dara to pashu, ko svins - samazina oktaanskaitli. Un svins tachu nepalika dzineejaa - bija veel piedeva, kas svinu iztvaiceeja un tas nonaaca videe, it kaa kaiteejot veseliibai. Tai pat laikaa muusdienu oktaanu paaugstinoshaas piedevas arii nonaak atmosfeeraa un ir indiigas, vismaz radot veezha risku. Taas gan uztver katalizatori,gan tikai karsti, svins katalizatoru noblokjeetu momentaa.Ljoti populaari she -http://www.chm.bris.ac.uk/motm/leadtet/leadh.htm Redziet - negribeetos vienkaarshi saurbt liekus caurumus, ieskruuveet standarta smidzinaataajus - iemest bagaazhniekaa lieku gaazes tanku ar trubaam un she tev - priekshpeedeejaas vai peedeejaas paaudzes gaazes iekaarta! Pie tam gaazei arii cena celjaas!

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Kur tu izrāvi pārkarstošus ieplūdes vārstus - no kā tev viņi pārkarsīs? Ieplūdes vārsti vienmēr ir bijuši no daudzmaz parastiem metāliem, jo tos dzesē ieplūstošais gaiss un tur nekas nekarst - tie ir izplūdes vārsti, kurus taisa no karstumu izturīgiem sakausējumiem un/vai ar pildījumiem lai palīdzētu karstumu novadīt. Svins ir mīksts metāls kas veidoja kārtiņu uz ieplūdes vārstu sēžām, palīdzot tiem noslēgties un novēršot to dilšanu.

Kādam motoram tu taisies likt to piekto vai sesto paaudzi un kurš kantoris latvijā tev tās liks?

TDIOTS Reģ.: 07.01.2007
0 0 Atbildēt

īsāk sakot viss ir slikti

bet mana pieredze nau tik slikta :0

karočč kam netīk LPG lai noraujās podā .

P.S.Un giktsK zin un prot labāk par piem.BRC inženieriem

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

BRC inženieriem vai autonama darboņiem? Ar BRC inženieriem viss noteikti ir kārtībā - tie ir autonama darboņi, kuri tev uzliek gāzes iekārtu bez kompleksas pieejas, kā rezultātā tev gāzveida degviela ar mazāku enerģijas saturu un augstāku oktānskaitli tiek sakurināta tāpat kā benzīns. Starpība starp viņu veikumu un GintsK, protams, ir milzīga - tu laikam to jaudas stenda izdruku neapskatījies - vienam - 2,2 litru piecu katlu turbiķis ar tuvu 400 zs, otriem - cirvja 2.0 putekļusūcējs, kurš atduras, tb pārslēdzas uz benzīnu pie kādiem 70-80 zs Tur gan ir vēl viens kompleksā risinājuma pluss - tas motors uz gāzes attīsta kaut kādus 10 zs vairāk nekā ar deviņesmit astoto, jo var drīkstēt vairāk iepūst

P.N. Ja tev ir saimniecībā kāda gāzes plīts ar boša motroniku, vari aizbraukt uz Tallinu pie tā PRJ, kurš to V8 gazificēja lai izlabo autonama darboņu līkrocību, cik zinu, viņš regulē arī jaunākus motronikus, nevis tikai divdesmitgadīgus. Cirvim gan diez vai motroniks būs.

TDIOTS Reģ.: 07.01.2007
1 0 Atbildēt

Cirvim ir pouxjtroniks

Neinteresē

Mechanizmam kurš gana labi darbojās , jāļauj darboties , nevis jārubina,jāurķē un beigās jāsa3,14šš lai varētu urbties pa forumiem un ''umņečiķ'' , kaut ko pārķīmiķot , sazirgot un atkal sa3,14st.

kt315b Reģ.: 04.12.2012
3 0 Atbildēt

Pilnīgi bezjēdzīgs topiks... Būtu labāk iemācījušies nopelnīt naudu bendžam vai soļķim...

Chankaishi Reģ.: 11.07.2007
0 0 Atbildēt

Kaa jau teicu - pagaidaam tas ir domu liimenii, pavecs grandvojadzheris ar labu 3.5l motoru - nav zheel, ja sachakareesies ar. Ja nekarst iepluudes vaarsti - tad kaada vella peec liek papildus vaarstu eljljoshanu? Taa teikt - negribaas idiota pieeju - ka tik gaaze. Gribaas lai taa gaaze normaali straadaa. Topiks absoluuti nav bezjeedziigs - to par taadu var nosaukt bez gala saradushies gaazes kantori

TDIOTS Reģ.: 07.01.2007
0 0 Atbildēt

Nu ja negribas idiota pieeju -ka tikai gāze ??!! , tad tik vīlē galvu utt.un galvenais klausi MSH

P.S. es pat Vojageriem- 98' un 03' . liku BRC+Keihin , vārstu eļļošanu tiem dzinejiem nevajag .

P.S.S. abi tie vojageri brauc joprojām , dzinēji nau sajāti...nu bet tas jau pouxj , ka tik gāze , bez safistām dzineju galvam

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

Par gāzi , bet atkal drusku ne tēmā .

Izbraucu balonu kamēr tukš , proti pīkst un motors pārslēdzas uz benzīnu . Sanāca apstāties , pēc minūtēm kā darbinu atkal kādus km 5 ar gāzi iet . restartēju atkal tas pats . Nebija iekāriens , pārbaudīt cik km var vēl izspiest šadi restratējot ,jo LPG tanks patrāpījās .

Kad pirms 10 gadi bija prastā LPG iekārta , tad balona beigu rīstīšanās sākumā pie uzgāzes šķita saprotama . Bet tagad jaunās tehnoloģijas , sensori ..

Pagaidām pēc bākas ( balona metodes ) rēķinot tikai gāzi daži patēriņa rādījumi 7,9 ; 8,o Un pēdējais 7,4 . Pirms apgāzēšanas benzīna rādījumi bija 6,5

Chankaishi Reģ.: 11.07.2007
0 0 Atbildēt

Nee, nu protams - ja nevediis pillu businju ar smagsvara ciikstonjiem, kuriem bagaazhaa veel hanteles un uz jumta paaris trenazhieru, nepaarkaapjot noteikumusi, tad shis te 3.5l motors mieriigi pavilks ar gaazi bez iipashas pielaagoshsanas. Vienkaarshi interesanti . kaa ir, ja izdara pareizi, ne pa krievlaiku modei - i tak soigjot

Shis te - uzlikt gaazi, reizeem sasaucaas ar chiptjuningu - ka tik chips. Lai gan tas arii nav tik vienkaarshi - sachakareet kompim praatu un dabuut lielaaku jaudu. Luuk piemeeraam - leeta nauda - liela bauda!

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Tās arī ir manas galvenās pretenzijas pret gāzi, ka tā tiek uzlikta čakarējot kompim prātu, iedarbināšanai vajag benzīnu un vēl tas reduktors. Ja liek tad tikai jaunākās paaudzes bez reduktora un lai iet tikai uz gāzi.

Chankaishi Reģ.: 11.07.2007
0 0 Atbildēt
M77 Reģ.: 06.08.2008
0 0 Atbildēt

Kāpēc nelieto Pievienot video pogu?

tetis Reģ.: 29.01.2004
0 0 Atbildēt

Mja pa šiem gadiem kopš te nebiju nekas no tas gudras runašanas nav mainijies,jo sevišķi patika domu grauds par 3 paaudzes iekartu,nacu pie sledziena ka tad jau mana 4 paudze ir ļoti progresivs risinajums.

Jau kadu pailgaku laiku braucu ar Chevy pilnpiedziņu 5.7 motoru kura bencina pateriņš ir 26l,gazi tere tik pat ar noteikumu ka nebrauc dragreisa režimā+5l.

Gazi uzreguleju pats ka man patika,jaudas- pateriņa atiecibas,tagad tiek izmantoti visi 260hp un 500nm.

pamata ustaditaji iemet pamat programu un daudz nečakarejas ar smalko pieregulejumu kurš samazina pateriņu un palielina jaudu,teoretiski un ari praktiski ir iespejams panakt pat mazaku pateriņu gazei neka benzinam.

lai pats to daritu nav nemaz tik daudz vajadziks;portativais kompis,obd vads(maksa kapeikas),un programa (pilns internets),nu un dabiski smadzenes.

Runajot par Heinrika gazes kantori,tur visu vada viņa baba,pats viņs ir ne šisņe tas.

par benzina piesprici pec 3000apg;to fiču var atslegt,labak ir palielinat kompensaciju patrinoties,gazes kampiens ir nesalidzinami labaks par benzinu,nu es gan nezinu ka tur ar tiem mopedu motorie,bet man Tahoja 100 uzrauj ar gazi 8 sekundes

Lasītākie raksti

Jaunie raksti