Labak nosveries strikjii.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Labak nosveries strikjii.
"Latvijā esmu pirmais auto" Priecājos iepazīties, tomēr domāju, ka daži bija jau pirms tevis.
Nobraukumu labāk uzzināt no iekšzemju valstīm...
Un ko tas tev dos, ja uzzināsi? Saldāks miegs būs?
Tie vecie auto ir zvērīgi izturīgi. Nesen TV rādīja sižetu, kur nabaga sieviete katru dienu brauc uz Rīgu uz darbu no Valmieras. Auto viņai B3 Pasāts. Tas nozīmē, ka Pasāts braucienos uz darbu gadā nobrauc 50-55 tūkst.km.
Es no tā nedaudz nesakarīgā teksta nesaprotu, priekš kam vajag vēl kaut ko uzzināt. Ja jau auto kalpo tīri labi. Un uz tā vēl atrodas pat oriģinālās detaļas... ko vēl ir jāuzzina?
nu nez. normāls nobraukums tada gada mašīnām ir no 167 - 198 tūkstoši km. pačeko ss.lv - skatīt tikko no vacijas.
Aizbrauc pie dīlera, lai pēc VIN koda apskatās.
Tas jau tika pārbaudīts
Atvainojos ja esmu uzrakstijis kļūdaini tekstu.
Vai tiešām nevienam nav bijusi saskarsme ar mājaslapu car-pass.be?
grūti VIN kodu te uzrakstīt
varbut kads audicentra manager iečeko
Apskatījos to lapu. Var saprast, ka, lai uzzinātu nobraukumu, jāzin car-pass numurs-
professionals.car-pass.be/verify
FAQ angliski:
www.car-pass.be/en/particulieren/frequently-asked-questions.html
Tajā lapā arī pēc VIN numura var atrast car-pass.
VIN kods jau ir sūtīts uz audicentru.
Pēdējā apkope bija 2006gada 22.augustu.Tad nobraukums bija 203032km
vai no tā kas mainīsies, ja uzzināsi. Notin līdz 186 tkm un pārdod kamēr vēl nav sācies sadalīšanās process.
Vēl jau arī latviešiem ir kantoris www.autodna.lv , kas pasak šo info.
Man patīk viņu fb lapa, kur ir labas bildes un reāli pierādījumi kad ir notīts odometrs. Ievērtējiet!
No tā nekas nemainīsies.Vienkārši vēlos zinat vai tiešām pēc visām šīm orģināl detaļām ir tie 335k km.Zinot cik šie 1.9tdi ilgi iet.Man draugam A4 1996gada 1milijonu nobraukumu.Un dzinejs joprojām iet.
Autodna.lv uzrāda pie Transportlīdzekļu Vēsture,ierakstu skaits 2.Var jau pasūtīt pa 9E atskaiti.Bet varbūt tie 2ieraksti ir no moller.
Mans auto pie audicentrā ir pabijis 5reizes,bet var gadīties,ka tas ir no belģu car-pass vai citas iestādes izdruka.
No tās lapas saprast, ka Beļģijas car-pass ir komercpakalpojums, kas maksā 7 EUR. Un tas varbūt ir obligāts Beļģijā, bet ne ārpus tās. Nav loģikas, lai masīvi nobrauktam auto kāds vēl gribētu pircējam uzrādīt papīru ar reālo nobraukumu un par to vēl maksātu. Tā, ka ja tam auto car-pass ir bijis, tad speciāli izmests, lai nepārbiedētu pircēju.
Cik % no lietoto auto pircējiem intresējas par reālo nobraukumu . Ja lasa iauto tad bez maz vai visi . Bet realitātē ,,,, absolūtais mazākums .
Tagad LV gājušu tik viegli pārbaudīt , vismaz skrīningam .
Grūtāk ir tos ODO atgriezējus kuri to dara jau regulāri tehnisko apskašu starplaikos jau no pašiem pirmajiem km
Piemērs manis Latvijā pirkts un pārdots auto . Es vasarā adevu ar 220 K , martā csdd mājas lapā 112 K .
Nu tik viegli ieiet mājas lapā , bet nē' .. Jaunais īpašnieks priecājas par pasaku par LV lietotu ar zināmu vēsturi , gan jau apskates grāmataniņa saštempelēta .
Es negriezu to kāds no starpniekiem .
Skaiti vienkārši-pirmajos piecos gados 200k, tātad 40k gadā, šobrīd auto vecums 16 gadi=640k būtu reāls cipars tik vecam dīzelim. Tas ka piekarē vēl ir oriģinālās daļas nozīmē to ka drīz būs jāmaina un neko vairāk.
Nobraukums kautko spēlē auto vecumā līdz 5-6 gadiem-pēc tam jau ir jāskatās reālais stāvoklis.
pēc kā tu iegūsti 40K par gadu, ja Vācijā vieglā auto vidējais gada nobraukums ir zem 15K?
Reālā dzīve ir tāda, ka pat Vācijā atrodami superīgi eksemplāri (arī dīzeļi) ar ļoti nelielu noskrējienu, tikai... Maksā ļoti dārgi. Pie mums zināmu tirgus īpatnību un kāda brāļu tautas autotirgus tuvuma dēļ - var nopirkt pat stipri lētāk nekā tur Kāpēc tā, lai katrs pats domā
Ja auto būtu nobraukums pārsi 600k km.Tad Pedāļi būtu nodiluši un durvīm enģes būtu nosēdušas.Un salons būtu nodrāzts.Man nekas nav no tā.Vienīgais zinu,ka iepriekšējais saimnieks dzivojis pilsētā.
Kad pirku šo auto,pārdevējam bija arī A4 2001gada ar 500000km nobraukumu.Ar tādu viņš nopirka lietuvā.Kad ieveda latvijā notina uz 250000km.
Pieļauju ka veciem auto,kad viņus dzen uz Lietuvu netin nobraukumus.To izdara perekupi,kas atdzen un Latviju.
Ja auto būtu nobraukums pārsi 600k km.Tad Pedāļi būtu nodiluši un durvīm enģes būtu nosēdušas.Un salons būtu nodrāzts.Man nekas nav no tā.Vienīgais zinu,ka iepriekšējais saimnieks dzivojis pilsētā.
Kad pirku šo auto,pārdevējam bija arī A4 2001gada ar 500000km nobraukumu.Ar tādu viņš nopirka lietuvā.Kad ieveda latvijā notina uz 250000km.
Pieļauju ka veciem auto,kad viņus dzen uz Lietuvu netin nobraukumus.To izdara perekupi,kas atdzen un Latviju.
Ja tevi mierina , pirku 4gadīgu LV dienesta autiņu ar reālu 154kkm nobraukumu , lietotājs bij produktu izplatīšanas manageris/e auto braukts totālā start/stopā , visas apkopes piedīlera pēc ''smagā'' režīma plana. Vadītaja durvīm mainiju eņģes + pedāļgumijas pirku jaunas padrāztais salõns ar tika piečinīts pedāļgumijas un eņges nau tā lielakā ''muiža'' .
Vispār par ko ir cepiens ??? nopirki auto , viss darbaujās , brauc un priecajies kakaja starpība cik ir origin.nobraukums ja ir KOPTS AUTO
Kā Tev liekas cik ļoti dilst pedāļi un durvis ja vienā piegājienā tiek nobraukti 100-150km pa šoseju?
Rietumeiropā cilvēki nobrauc daudz vairāk kilometrus-strādāju starptautiskā firmā un reģionālie vadītāji brīnās par mūsu nobraukumiem 20-30 tūkstošiem gadā, kā varot tik maz nobraukt.
Protams var atrast arī mašīnas ar maziem noskrējieniem bet kā jau te minēja viņas nebūs lētas, itsevišķi premium brendu dīzeļversijas.
Rietumeiropā cilvēki nobrauc daudz vairāk -- Kur tieši ? Vācijā un Francijā ? Mēs esam Eiropas kaktā un uz vietām, kur vērts aizbraukt, attālumi ir pārāk lieli. No Francijas vidienes ( Orleāna )līdz Vidusjūras piekrastei (Meze ), piemēram, ir 623 km. pa šoseju. Brīvdienu pasākums. Bet no Rīgas līdz šai pašai vietai ir 2740 km. Ja kāds no Latvijas grib pabraukāt kaut vai pa Spāniju, tad viņš parasti lido ar lidmašīnu, un noīrē auto galapunktā, nevis brauc ar savu auto. Mūsu nobraukumus varētu salīdzināt ar Somijas autobraucēju nobraukumiem, tā būtu taisnīgāka ģeogrāfija.
Reālā auto nobraukuma uzzināšana no ārzemju valstīm.
Labvakar.Šeit noteikti izvērtīsies interesanta saruna.Viss sākā ar to kad vasaras beigās precizāk 24augustā.Iegādājos savu pirmo auto.Auto bija AUDI A4 B5 AVANT 1999gada ar veco labo sūkņa motoru jeb 1.9TDI (AFN) 81kw.Latvijā esmu pirmais auto.Iepriekšējā valsts pa kuru auto vizinājās bija Beļģija.Tad auto aizceļoja uz lielajiem Lietuvas plačiem un vissbeidzot atceļoja uz Jelgavu,kur arī iegādājos no privātā pārdevēja.Nopirku ar nobraukumu 323000km nobraukumu.Visi zinam,ka šādi auto uz Latviju nāk ne mazāku kā 400000km nobrauku.Man pārdevējs apzvērēja ka neko nav attinis vai darijis.Pagaidām viss ir ļoti labi.Ļoti daudzi teica,ka uz šo nobraukumu varu neskatīties,jo tas nav īstais,bet sākot veikt apkopes manas domas mainijās uz citu pusi redzot ka daudzas detaļas tiešām ir kopš auto izripoja no rūpnīcas.
Tad sāku pievērsties nobraukuma uzzināšanais.Sāku ar pēdējo apkopi pie Audi dīlera.Pēdējā apkope bija 2006gada 22.augusta,kad nobraukums bija 203032km.Nākamais bija uzzināt no Beļģu auto apskates vai kā viņu sauc pareizi.Tad no CSDD uzzināju,ka Latvijā reģistrējot auto pie auto dokumentiem beļģi dodt car-pass.Kur ir norādīti visi odometra rādijumi un kā tika ietas TA.CSDD uzrādija man dokumentus,ko iesniedza auto pārdevējs,reģistrejot auto.Tur protams nebija.Tad man iedeva mājas lapu,kur to iespējams uzzināt www.car-pass.be/.Šeit arī viss beidzās.Es nezinu,kā man tālāk darīt.Ar ko kontaktēties un ko viņiem sūtīt.Ceru uz jūsu palīdzību.