Cik bieži brauc uz Meze un cik bieži uz darbu.
Algu līmenis pieļauj vairāk naudas iztērēt transportam-tātad var atļauties dzīvot tālāk no darba vietas.
Bet ne par to ir stāsts.
Cilvēks nopircis padsmitgadīgu dīzeļaudi un meklē pierādijumus tam ka no Beļģijas caur Lietuvu nākušais auto būs ar negrozītu, brīnumaini mazu, nobraukumu. Ja būtu pircis pa taisno no pādevēja Beļģijā, kurš savukart pircis pa tiešo no pirmā samnieka tad vēl tam nobraukumam varētu +/- ticēt.
Reālā auto nobraukuma uzzināšana no ārzemju valstīm.
Labvakar.Šeit noteikti izvērtīsies interesanta saruna.Viss sākā ar to kad vasaras beigās precizāk 24augustā.Iegādājos savu pirmo auto.Auto bija AUDI A4 B5 AVANT 1999gada ar veco labo sūkņa motoru jeb 1.9TDI (AFN) 81kw.Latvijā esmu pirmais auto.Iepriekšējā valsts pa kuru auto vizinājās bija Beļģija.Tad auto aizceļoja uz lielajiem Lietuvas plačiem un vissbeidzot atceļoja uz Jelgavu,kur arī iegādājos no privātā pārdevēja.Nopirku ar nobraukumu 323000km nobraukumu.Visi zinam,ka šādi auto uz Latviju nāk ne mazāku kā 400000km nobrauku.Man pārdevējs apzvērēja ka neko nav attinis vai darijis.Pagaidām viss ir ļoti labi.Ļoti daudzi teica,ka uz šo nobraukumu varu neskatīties,jo tas nav īstais,bet sākot veikt apkopes manas domas mainijās uz citu pusi redzot ka daudzas detaļas tiešām ir kopš auto izripoja no rūpnīcas.
Tad sāku pievērsties nobraukuma uzzināšanais.Sāku ar pēdējo apkopi pie Audi dīlera.Pēdējā apkope bija 2006gada 22.augusta,kad nobraukums bija 203032km.Nākamais bija uzzināt no Beļģu auto apskates vai kā viņu sauc pareizi.Tad no CSDD uzzināju,ka Latvijā reģistrējot auto pie auto dokumentiem beļģi dodt car-pass.Kur ir norādīti visi odometra rādijumi un kā tika ietas TA.CSDD uzrādija man dokumentus,ko iesniedza auto pārdevējs,reģistrejot auto.Tur protams nebija.Tad man iedeva mājas lapu,kur to iespējams uzzināt www.car-pass.be/.Šeit arī viss beidzās.Es nezinu,kā man tālāk darīt.Ar ko kontaktēties un ko viņiem sūtīt.Ceru uz jūsu palīdzību.