Reālā auto nobraukuma uzzināšana no ārzemju valstīm.

renatz Reģ.: 19.04.2015

Labvakar.Šeit noteikti izvērtīsies interesanta saruna.Viss sākā ar to kad vasaras beigās precizāk 24augustā.Iegādājos savu pirmo auto.Auto bija AUDI A4 B5 AVANT 1999gada ar veco labo sūkņa motoru jeb 1.9TDI (AFN) 81kw.Latvijā esmu pirmais auto.Iepriekšējā valsts pa kuru auto vizinājās bija Beļģija.Tad auto aizceļoja uz lielajiem Lietuvas plačiem un vissbeidzot atceļoja uz Jelgavu,kur arī iegādājos no privātā pārdevēja.Nopirku ar nobraukumu 323000km nobraukumu.Visi zinam,ka šādi auto uz Latviju nāk ne mazāku kā 400000km nobrauku.Man pārdevējs apzvērēja ka neko nav attinis vai darijis.Pagaidām viss ir ļoti labi.Ļoti daudzi teica,ka uz šo nobraukumu varu neskatīties,jo tas nav īstais,bet sākot veikt apkopes manas domas mainijās uz citu pusi redzot ka daudzas detaļas tiešām ir kopš auto izripoja no rūpnīcas.

Tad sāku pievērsties nobraukuma uzzināšanais.Sāku ar pēdējo apkopi pie Audi dīlera.Pēdējā apkope bija 2006gada 22.augusta,kad nobraukums bija 203032km.Nākamais bija uzzināt no Beļģu auto apskates vai kā viņu sauc pareizi.Tad no CSDD uzzināju,ka Latvijā reģistrējot auto pie auto dokumentiem beļģi dodt car-pass.Kur ir norādīti visi odometra rādijumi un kā tika ietas TA.CSDD uzrādija man dokumentus,ko iesniedza auto pārdevējs,reģistrejot auto.Tur protams nebija.Tad man iedeva mājas lapu,kur to iespējams uzzināt www.car-pass.be/.Šeit arī viss beidzās.Es nezinu,kā man tālāk darīt.Ar ko kontaktēties un ko viņiem sūtīt.Ceru uz jūsu palīdzību.

 
feciic Reģ.: 09.05.2008
0 0 Atbildēt

Cik bieži brauc uz Meze un cik bieži uz darbu.

Algu līmenis pieļauj vairāk naudas iztērēt transportam-tātad var atļauties dzīvot tālāk no darba vietas.

Bet ne par to ir stāsts.

Cilvēks nopircis padsmitgadīgu dīzeļaudi un meklē pierādijumus tam ka no Beļģijas caur Lietuvu nākušais auto būs ar negrozītu, brīnumaini mazu, nobraukumu. Ja būtu pircis pa taisno no pādevēja Beļģijā, kurš savukart pircis pa tiešo no pirmā samnieka tad vēl tam nobraukumam varētu +/- ticēt.

IkdienasViesis Reģ.: 24.02.2003
1 0 Atbildēt

Kamēr eirosojuzs nenoregulēs jautājumu par vienotu nobraukuma kontroli ES, tikmēr kārtības nebūs. Pašlaik jau ķimiķo visur . Centos ar dīlera palīdzību tikt skaidrībā par realo nobraukumu savam volviķim, bet tas īpaši neizdevās - saņēmu no Zviedrijas un Šveices datu bāzēm pretrunīgus datus, kas kopumā gan teju vidēji atspoguļoja to, kas redzams uz odometra... Pilnīgu skaidrību iegūt ir faktiski neiespējami. Esmu dzirdējis, ka regulārie tālie braucēji jauniem auto met nost nobraukumu pat vairākas reizes gadā, un to nepamana pat dīleri. Domāju, ka šeit no "ķīmijas" atbrīvoties būs ļoti sarežģiti.

AnK Reģ.: 06.10.2014
0 0 Atbildēt

Kāda starpība, cik tik vecai mašīnai ir patiesais nobraukums? Galvenais jau stāvoklis.

Nesen biju ārpus LV, braucu ar taksi. Pirmais taksis (kaut kāds VW, neatceros precīzi) - lielpilsētas galvaspilsētā braukts - jau pie nobraukuma 190k bija galīgi nojāts. Check Engine gaisma spīdēja un raustījās kā uz noslāpšanu pie ātrumiem zem 20 un dikti gausi startēja. Otrais taksis - brauc pārsvarā garas distances ārpus pilsētas - bija Škoda ar nobraukumu virs 400k, sajūta kā jaunā mašīnā.

Tas pats ar vecām mašīnām - lai uz odometru kaut vai rāda 999 999, bet lai nav nojāta.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

Man attāls kaimiņš strādā ar mežsaimniecības nozari saistītā firmā. Darba auto - Škoda-Yeti 2,0 TDI, 110 zirgspēki.

Nobraukuma vēsture:

12.12.2011. 66684 km

13.12.2012. 128369 km

03.01.2014. 185491 km

23.01.2015. 243990 km

Lasītākie raksti

Jaunie raksti