Sveiciens Vernonam un viņa pārstāvētajai Nordekai, kuras autobusa "SETRA S416 UL" valsts reģistrācijas nr. "HG-5124" vadītājs šodien 11.11.2015 plkst. 7:30 rupji pārkāpa CSN un citu vadītāju intereses Rīgā, 11. novembrā krastmalā pie apgriešanās vietas pretī Vecrīgai.
Minētais darbonis uzskata, ka autobusa vadīšana dod viņam tiesības neievērot CSN un ņemt visus, kuri godīgi stāv joslā, uz masu, braukt pāri nepārtrauktajām līnijām un drošības saliņām.
P. S. CP dispečera atruna pēc ziņošanas par regulārām nekārtībām šajā vietā - mums nav ekipāžu (un nebūs), bet mēs zinam par problēmu, jūs tikmēr varat turpināt pārkāpt CSN, jo par to nekas nebūs...
Nu jā, S 416 UL ir vecs modelis, ar to tā nedrīskt. Ja būtu kaut kāds 500-tais, tb., jaunākā modeļa SETRA, tad joslās stāvētāji būtu vainīgi, jo nelasās no joslām prom, tādējādi negarantē drošību.
Iepazinos un noskaidroju situāciju. Apdalīja Tevi autobusa vadītājs, bet Tevi tas netraucēja. Bet "skrobe" palika! Nu piedod, ka tā sanāca. Rīt brauks cits un iespējams notiks tāpat! CSN autobusiem ir mazliet savādāki. Un Tavs pienākums noskaidrot kāpēc, ja gribi būt līdzvērtīgs viņiem.
Es pareizi sapratu - vernonaprāt CSN atļauj autobusiem braukt pāri nepārtrauktajām un drošības salām? Kaut kā neatceros, ka ko tādu būtu mācījies... bet varbūt vienkārši sen neesmu lasījis noteikumus...
Par to apdalīšanu - ja autobuss (vai dajebkāds TL) pielien priekšā un tā dēļ tev ilgāk jāstāv korķī, tā nav traucēšana?
Ja rīt brauks cits un notiks tāpat, priekš kam tu tajā kantorī parazitē? Sen laiks tev pensijā.
Tu darītu tieši tāpat! Neatkarīgi no tā vai es parazitēju vai nē! CSN 88. punkts! Bet CSN 10. punkts uzliek par pienākumu rīkoties TĀ, lai nerastos pat bīstama situācija!
Satiksmes autobusam ir jādod priekšroka, tikai un vienīgi, ja tas izbrauc no pieturas apdzīvotā vietā. Un arī tad autobusa vadītājam ir jāpārliecinās, ka viņam tiek dota priekšroka. Pārējos gadījumos autobusa vadītājs ir tāds pats kā mēs pārējie. Arguments, ka es braucu viens, bet autobusā brauc 50 pasažieri, nederēs.
Situāciju neredzēju, bet, cik noprotu, runa ir par tik ļoti ierasto situāciju, kad sabiedriskais transports cenšas samazināt sastrēgumā pavadāmo laiku, rupji pārkāpjot ceļu satiksmes noteikumus un ignorējot citu satiksmes dalībnieku intereses. Šādi gadījumi vienkārši kretinē, neatkarīgi no tā, vai agresīvais braucējs vada satiksmes autobusu vai vieglo transportlīdzekli. Tādus NEKAD nelaižu sev priekšā, lai arī pats sevi uzskatu par visnotaļ pieklājīgu autovadītāju. Protams, arī es neesmu bez grēka, bet nu katrā ziņā ne tādā līmenī kā minētie "vadjilas". Par šoferiem vai autovadītājiem viņus ir grūti nodēvēt.
Viss sākās uz tilta. Bija jāiestājas rindas galā. Juridiski pareizi būtu turpināt ceļu līdz septiņu joslu kustībai, kur apgriezties pretējā virzienā un braukt iecerētā virzienā.
Jā busa, vadītājam jādod priekšroka, bet busa vadītājam izbraucot no pieturas ir jāgarantē drošība sev un Jums.
Bet Palaidniex ir izcils nekauņa un viņam līdzīgu personāžu dēļ Latvijā nav iespējama kārtība. Ar savu stulbumu nav jālielās.
"jādod priekšroka"? Tas ir kas? Drukas kļūda vai vienkārši grūtības saprast terminus? Nepārproti, es nepiekasos sīkumiem, bet nu šis gramatiski un loģiski neiederās...
No Katlakalna ielas uz Lubānas ielu jau kādu mēnesi ir aizliegts kreisais pagrieziens. Par to norāda 5 !!!! ceļazīmes. Bet tauta kā brauca tā brauc pa kreisi, tai skaitā arī setras.
CP, lūdzu nolieciet vienu ekipāžu tur, dienas laikā pārpildīsiet mēneša protokolu normu.
Ja pasūdzies, ka, piemēram, smagie neievēro zīmi par braukšanas aizliegumu vai arī par agresīvu braukšanu kādā vietā, ekipāža tiek atsūtīta uz dažām stundām dažas dienas pēc kārtas, lai pēc tam varētu atrakstīties, ka protokoli sastādīti un par to vietu aizmirstu.
Reāli šādas vietas būtu jāiekļauj rotācijā un regulāri jānodrošina soda neizbēgamība - ja tā notiktu, katrā šādā vietā dežūras intervālu varētu arvien palielināt, jo nebūtu vairs pārkāpēju.
Sveiciens Vernona un Nordekai
Sveiciens Vernonam un viņa pārstāvētajai Nordekai, kuras autobusa "SETRA S416 UL" valsts reģistrācijas nr. "HG-5124" vadītājs šodien 11.11.2015 plkst. 7:30 rupji pārkāpa CSN un citu vadītāju intereses Rīgā, 11. novembrā krastmalā pie apgriešanās vietas pretī Vecrīgai.
Minētais darbonis uzskata, ka autobusa vadīšana dod viņam tiesības neievērot CSN un ņemt visus, kuri godīgi stāv joslā, uz masu, braukt pāri nepārtrauktajām līnijām un drošības saliņām.
P. S. CP dispečera atruna pēc ziņošanas par regulārām nekārtībām šajā vietā - mums nav ekipāžu (un nebūs), bet mēs zinam par problēmu, jūs tikmēr varat turpināt pārkāpt CSN, jo par to nekas nebūs...