Paskaties datus šeit. RAPIDi pieejami vien jaunie, FABIAs ir arī gana vecas - kāda vien sirdij kārojas.
Izmēros Spaceback no Fabia Combi diži neatšķiras. Rapidam ir pieejami mazliet niknāki motorīši, taču auto ir dārgāks.
Katrā ziņā man šķiet, ka es noteikti pirktu Fabia Combi, jo neesmu izpratis, kāpēc šāds Spaceback vispār saražots (Rapid Liftback saprotu - tāda mazāka Oktāvija).
Škoda-Citigo ar benzīna/gāzes motoru var nopirkt arī jaunu, taču tas maksā padārgi. Vidējā komplektācijā parastais Citigo ar 75 zirgspēku benzīna motoru maksā 10164 EUR, bet ar 68 zirgspēku benzīna/gāzes motoru 12665 EUR. Starpība 2501 EUR. Cik ilgā laikā to var atpelnīt? Ja pieņemam, ka benzīnnieks tērē 5,5 litrus uz 100 km, tad degviela 100 km nobraukumam maksā 5,72 EUR. Ja ,,gāzinieks,, tērē 6,5 litrus gāzes, tad degviela 100 km nobraukumam maksā 3,12 EUR. Ietaupījums 2,60 EUR uz 100 km. Nobraucot 100 tūkst.km, var ietaupīt 2600 EUR un atpelnīt auto cenu starpību!
Tev patika arī Q2, Tiguan, Honda Civic, KIA Rio un kasturvēl... Bet pirmkārt, tu maini auto reizi 10 gados, otrkārt - tev patīk esošais trolejbuss ar 1.2 ņipro nemotoru ar degvielas patēriņu 5.25862485158532895248692148852178517 uz 100 km tu kā visu santīmskaititāju santīmskaitītājs diezvai pārdosi mašīnu uzreiz pēc izietas skates, treškārt, tu vismaz reizi mēnesī, ieraugot kādu auto, saki, ka to pirksi, bet līdz rīcībai tavi vārdi aiziet reti kad... nu, tā, kaut kā...
Es taču divus jaunus auto savā mūžā esmu nopircis. Kāpēc lai nenopirktu vēl trešo?
Laba izvēle ir Opel-Adam ar rūpnīcas LPG iekārtu. Šāds auto ar 1,4 litru 87 zirgspēku benzīna/gāzes dzinēju maksā no 14097 EUR Jam komplektācijā, 14399 EUR Unlimited komplektācijā, 14933 EUR Glam komplektācijā un 15155 EUR Slam komplektācijā.
Šodien manai Fabijai nomainīja priekšējos bremžu diskus. Diski abi kopā 42 EUR, darbs 20 EUR. Patīkami, ka auto uzturēšana nav dārga. Fabijas nobraukums tagad 77 tūkst.km.
Domāju tuvākā gada laikā pirkt jaunu auto. Viens no variantiem - Fabia Combi. 1,0 litru 75 zirgspēku benzīna bez-turbīnas motors tomēr atkrīt, jo liekas pārāk švaks. Bet ko labāk ņemt - 1,2 TSI vai 1,4 TDI ? Paredzamais auto lietošanas laiks: 12-14 gadi un 200-240 tūkst.km.
Tad jau fabija būs nobraukta līdz kliņķim (kā pats kaut kad rakstīji)? Ar 100k? Nja...
Un vai tiešām tā būs fabija, nevis viens no tiem 20-30 citiem gardajiem kumosiņiem, ko dod ar atlaidēm, bez atlaidēm u.tml.?
Un vai 1,0 benzīns baudāmai braukšanai par švaku?
Un vai kvēpu filtrs tam 1,4 TDI nesāks niķoties 3ajā gadā (neesmu te tik sen un to stāstu par merivu neesmu lasījis pilnībā, vien aptuveni nopratis par ko runa)?
Tas tā - mazliet nenopietni, bet Tu man neatstāj nopietna auto pircēja iespaidu. Galvenokārt jau "šis ir gards kumosiņš. Nē, šis arī, bet tur tādā autocentrā ir vēl gardāks u.t.t.".
Man domāt, ka visa bauda būs jau vienā vietā līdz tā bāņa sasniegšanai. Vienīgā bauda varētu būt izbaudīt nebaudāmās UK pirtis un tikpat nebaudāmas sieviešu kārtas masieres.
VWfans rakstīja: Šodien manai Fabijai nomainīja priekšējos bremžu diskus. Diski abi kopā 42 EUR, darbs 20 EUR. Patīkami, ka auto uzturēšana nav dārga. Fabijas nobraukums tagad 77 tūkst.km.
Vai nu sliktas kvalitātes diski vai kautkas nav labi ar vadīšanas iemaņām. Normāli diski iztur 2-3 kluču maiņas. Ja tādā manierē to Fabiju uztur/lieto, tad tā nav lēta uzturēšana.
VWfans rakstīja: Domāju tuvākā gada laikā pirkt jaunu auto. Viens no variantiem - Fabia Combi. 1,0 litru 75 zirgspēku benzīna bez-turbīnas motors tomēr atkrīt, jo liekas pārāk švaks. Bet ko labāk ņemt - 1,2 TSI vai 1,4 TDI ? Paredzamais auto lietošanas laiks: 12-14 gadi un 200-240 tūkst.km.
Gan ar šo, gan nākamo auto braukšu līdz 12-14 gadu vecumam. Forši ir būt divu auto saimniekam!
Ja jau, tad jau - manai Merivai, piedodiet B6 ir 246702 km nobraukums un tas man ir no 12.12.2008. Gaidīju, kad sāks parādīties šeit iepriekš GB12 aprakstītās B6 likstas, bet nekā. Sajūga/spararata komplekts tika nomainīts pie 202 tk, zobsiksnas - pie 174 tk. Vēl mainīts kr.priekšējais gultnis - -pie 121 tk, ģeneratora gultnis, visi bremžu diski - pie 189 tk. Apkopes, pavisam 8, pēc apt 30 tk, visas pie dīlera.
''Škoda-Fabia,,... Tur nav vietas, kur celi(manu-185 cm) novietot, Mans kolēģis nepelnīti noliek savu vienīgo autin;u pie lūzeriem. Škoda piedāvā jebkurai svara kategorijai kaut ko jauku!
''Škoda-Fabia,,... Tur nav vietas, kur celi(manu-185 cm) novietot, Mans kolēģis nepelnīti noliek savu vienīgo autin;u pie lūzeriem. Škoda piedāvā jebkurai svara kategorijai kaut ko jauku!
Fabijai ir tik maz vietas zem stūres, ka nevaru apakšstilbus novietot. Jo īpaši traucē viduskonsole labajai kājai. Neesmu nekāds lielais tesmenis, bet arī sīkaļa neesmu. Normāls latvietis, 100+.
Fabia Combi un Rapid Spaceback
Vai kāds varētu pateikt kāda ir atšķirība starp Skoda Fabia Combi un Rapid spaceback?