Infity arī laba alternatīva. Piekrītu gb 12.
Bet es neko citu kā amerikāni piedāvāt nevaru.
CADILLAC SRX
Ļoti piestāv sievietēm arī.
Lūk kā izskatās ar sievieti:
Infity arī laba alternatīva. Piekrītu gb 12.
Bet es neko citu kā amerikāni piedāvāt nevaru.
CADILLAC SRX
Ļoti piestāv sievietēm arī.
Lūk kā izskatās ar sievieti:
Infinity ir alternatīva, bet šeit nav zināms serviss, kas specializējies uz šo plus ir aizdomas, ka uzticamības ziņā zaudētu Lexusam. Caddillac pats viņu pārdevējs stāstīja, ka šos pērk ebreju tautas cilvēki vecumā virs 40
Un vispār, ievēroju, kā cilvēks cenšas sevi statuēt. Krossoveru sāk saukt par suv, suv par apvidus auto, ekonomauto par hečbeku. Ievēroju, ka šinī saitā jau busu nosauca par minivenu. Turpmāk savu grand voyageru tad turpmāk saukšu par full size suv.
TIEM KAS NEZIN - LEXUS RX IR KROSSOVERS NEVIS SUV.
JA KONTRADMIRAL SIEVIŠĶIS GRIB SUV, LAI IZVĒLAS SUV, NEVIS KROSSOVERU.
Nebiju iedziļinājies, bet nu šeit ja grib var strīdēties, kas īsti ir SUV. wikipēdijā arī nav viennozīmīgas definīcijas, bet vispirms jau vari piezvanīt uz Toyotas korporāciju un pasaki, lai viņi Lexus Latvijas mājas lapā izlabo, ka viņi nepamatoti lielās, ka RX ir piemais SUV pasaulē ar hibrīdu un vēl visādi citādi negrib lietot vārdi krossovers. Meitenei toč vienalga kādā kategorijā saucas konkrēts auto viņai svarīgi, lai smuki un droši un pietiekami uzticams - rets servisa viesis.
autoweek.com/article/car-reviews/2016-lexus-rx-350-and-rx-450h-first-drive
Pirmā no miljona.
Ievadi gūglē lexus rx. Un pati pirmā norāde būs lexus rx luxury crossover. Un to nospiežot pārlēks uz lexus.com viņu mājaslapu. Bet pašā mājaslapā es neatradu šo tekstu. Teksta vispār nebija. Bija tikai sadaļas - sedan, suv.....
Rx bija iebāzts sadaļā suv, laikam mārketinga triks. Visos auto apskatos tas ir crossovers.
Tur tā lieta, ka nav precīzi noformulēts kas ir kas. Tā pat ir ar pārējām kategorijām.
Krossovers tā ir vieglā automašīna ar paaugstinātu caurgājību. Lexus rx arī izskatās pēc hečbeka.
Saprotu, ka tas "uzbrauciens" bija nevietā. Kādam ir aizskartas jūtas.
Bet fakti paliek fakti.
Ar jūtām viss labi, es par šo vispār līdz šim nebiju aizdomājies, kāda ir atšķirība starp suv un crossover. Nesen vienā servisā sapratu, ka viņi vispār nesaprot par ko ir runa, kamēr nepasaki, ka tiek meklēts kaut kas džipveidīgs. Wiki saka, ka ir pelēkā zona, kur katrs sauc kā grib, bet nu būšu izglītotāks. Bet ieejot lexus.lv lapā sadaļā RX ir skaisti mārketinga teksti par RX kā suv
Lieta tāda, ka nereti atšķirības starp suv un crossover nemaz nav
Un, ja LEXUS RX tiek saukts nevis par SUV (kā būtu jābūt, tam pilnībā konkurējot gan ar BMW X5, gan MB ML sēriju, gan AUDI Q sēriju u.c.), bet gan par krosoveru, kāda ixa pēc tas jāsalīdzina ar klasi zemākiem auto:
Bet atverot to pat whatcar.lv informāciju par lexus rx, ko mēs lasam: sākumā rakstīts suv, bet jau pēc brīža - "..... lexus rx aizsāka luksusa KROSSOVERU segmentu,......"
www.whatcar.lv/testa-brauciens/6115/jaunais-lexus-rx-pirmie-iespaidi
ew janozaur cik RX un JUKE esi izlietojis ?
Janozaurs
kauns braukt ??
Dīzāk ar smagi paceļamu ,tas ir nopirkt varu , bet citam nepaliek .
Cenu grupā ko varu nopirkt kauns nav ne ar vienu .
Vēl jau pastāv variants - stilīgs, dzeltens Citroen-C4 Cactus!!!
Ar to arī man būtu kauns braukt
Man gan nebūtu kauns! Apsveru domu kā nākamo auto iegādāties dzeltenu Kaktusu...
Atradu interesantu alternatīvu: maz lietotu Mini-Clubman automātu!
Es atradu lifan x50
Domāju neatšķiras ne ar ko no juke, santa fe un citiem nabagdžipiem.
Kopija lexum un infinity
Janozaurs
santa fe un citiem nabagdžipiem.
.............
Nu nu nabagdžips ...
Janozaur kādu jaunu auto esi nopircis ? padalies ar sajūtām un tā....
Es nevaru atļauties auto iegādei tērēt no 40 000 eiro. Tāpēc ar jaunu nebraucu. Man pietiek ar hipotēku. Otru kredītu negribu, pat hipotēku negribēju, bet bez tās nekā. Labāk bez kredīta kādus 6-7 k notērēt par labu lietotu.
Teorētiski, ja ņemt kredītu, varētu atļauties kādu mazlietotu nabagdžipu vai jaunu sūdu. Bet nē. Paldies.
Zinu, ka rakstīsiet, ka pa 6-7 neko normālu nevar atrast, viss lūzīs, pūs.... bet palasot šeit, cik daudz jālābo jauniem auto.... man liekas, ka man mazāk. Un serviss lētāks. Jo jaunāks autiņš jo dārgākas detaļas. Neskatoties uz to, ka bieži tās ir tādas pašas kā vecākajam modelim. Galvenais nopirkt nesistu vai ar ķibelēm, pirmo mēnešu laikā nomainīt visus šķidrunus, filtrus, siksnas, ķēdes... un izturēties pret to, kā pret mīļāko.
Man liekas, it īpaši, ja nobraukums ir neliels šī ir pareizā stratēģija. Runājot kontekstā par to lielais raksts par jaunas mašīnas patiesajām izmaksām ir vairāk domāts tiem, kas nedomā ar galvu un nepadomā par saistītajām izmaksām. Izvēloties lietotu vs jaunu jāskatās, būtu jāsalīdzina mainīgās izmaksas - servisi, līzings, remonti, apdrošināšana. Līzings, apdrošināšana būs stipri lielāka jaunai, remonti kā paveicas un degvielas pieņemsim līdzīgas. Tad lai katrs pats rēķins, kam cik ir gatavs tērēt un braukt jaunākā auto vai labāk biežāk paceļot, piemēram.
Man gadā nobraukums ir ap 20k. Diemžēl - daži no maniem hobijiem ir baudāmāki ar 4x4 zem dibena, turklāt - ne gluži CR-V, bet kautko nopietnāku. Pakalkulēju - nevaru atļauties, un vispār - neesmu sapratis kāpēc dzelzs kastei jāmaksā 40+k. Tā ka nācās vien pirkt lietotu, jo jauns vajadzīgā aprīkojuma aprāts maksā absolūti neadekvāti. Tā jau saistītās izmaksas par nodokļiem, riepām utt. ir nopietnas. Labāk braucu ar tādu, ko varu atļauties uzturēt adekvātā stāvoklī, un vizināties cik vajag, nevis piedomāt pie katra kilometra, lai neizskrietu no nobraukuma limita.
"Līzings, apdrošināšana būs stipri lielāka jaunai"
Nebūs gan. Ja mēs runājam par kategorijām - jauns un ne tik presztižs (Nissan, KIA, Opel u.tml.) vai, teiksim 5-8 premiums (Audi, BMW, Lexus, MB), tad izmaksas uz KASKO būs visai līdzīgas, iespējams, pēdējiem pat lielākas. OCTA pēdējiem arī būs mazliet dārgāka, jo pilnā masa lielāka. Piemēram, 2010.gada 3.sērijas BMW KASKO maksā aptuveni tikpat, cik jaunam kaškajam. Un 3.BMW apdrošinātāju izpratnē neskaitās augsta riska mašīna - pat papildus imobilaizeru pārsvarā neviens neprasa.
Janozaur , bet tad nu sanāk , ka'' gramatu neesi lasījis'' bet viedoklis Teu ir ,un visai strikts .
Nesapratu.
Kāds viedoklis? Mans pats pirmais komentārs te bija, ka ja patūk lai pērk.
Gaumes katram ir savādākas. Vienam patīk, citam nē. Tas pat ir labi. Es dzīvē esmu braucis ar ļoti daudziem autiņiem. Gan lieliem gan maziem, gan jauniem un veciem. Man pašam gaumes ir mainījušās laika gaitā.
P.s.
Tu man nepiespiedīsi mīlēt lexus rx!!!!
Pilnīgi piekrītu, ka gaumes ir dažādas un tas ir iracionālais faktors par ko nav vērts daudz diskutēt. Es domāju, ka šādos forumos var dabūt idejas par alternatīvām vai atrunāt no konkrēta modeļa vai konkrēta modeļa konkrētiem motoriem. Parasti 10 gadus vecām mašīnām ir daudz maz skaidrs tipiskās vainas un kurām vēl resurss visticamāk būs vēl kādiem 5 gadiem un kurām viss sāks birt pēc kārtas. RX izskatās, ja ir normāli uzturēts būs pietiekami uzticams. Pats nobraucu precīzi 50000 gadā un ja nebūtu dienesta mašīna diezgan droši, ka meklētu jaunu vai gandrīz jaunu, tikai nezin vai kāds dotu operatīvo ar nobraukuma ierobežojumus 250000 uz 5 gadiem
50tk gadā dzīvojot latvijā?
tax,o-vai dzīvo viņā
Pilnīgi reāli. Man pa nedēļas nogalēm vien salasās 25k, ikdienā pat nebraucot. Pazīstu vienu uzņēmēju kam gadā ir virs 80k, tiesa - viņš pats pamatā pie stūres nebrauc, algo šoferi. Protams, ka auto pērk jaunus (Audi dažādus) , bet tāpat dabūn remontēt.
Lai dabūtu 50K gadā, nedēļa jānobrauc ap 1000. Uz darbu turp atpakaļ katru darba dienu 140, tas jau ir 700 un tad vēl sīkie uz skolām, b-dārziem, brīvdienas un vēl kāds līkums un beigās sanāk diezgan precīzi 50K.
Šajā ziņā lietotus premium autiņus pirkt drošāk. Ir liela cerība, ka autiņš ir kopts. Nejau studenti kas no algas līdz algai ar tādiem braukāja. Var būt puslīdz drošs, ka viss kas mainīts, tas mainīts pret originālām vai kvalitatīvām detaļām un laikā.
"tikai nezin vai kāds dotu operatīvo ar nobraukuma ierobežojumus 250000 uz 5 gadiem"
Dotu, bet ar 3% atpakaļpirkumu Bet, ja nopietni, tev jau nav jāsaka, ka tik daudz nobrauksi. Galvenais, pēc tiem pieciem gadiem tev auto vienkārši pašam ir jāpārdod vai jāizpērk, kā to īstenībā arī vairums oplīzingu ņēmēju dara, jo ir skaidrs, ka piecgadīgs auto maksā vairāk par tiem aptiveni 25% no jaunvērtības (ko pārsvarā dīleri dod). Tad nevienam tavs nobraukums neinteresēs.
Lūk whatcar veica testa braucienu
www.whatcar.lv/testa-brauciens/6115/jaunais-lexus-rx-pirmie-iespaidi
Te ir jaunais autiņš.
Te ir jaunais autiņš
iAuto testē jaunās paaudzes „Lexus RX”
www.iauto.lv/zinas/testi/21561-iauto-teste-jaunas-paaudzes-lexus-rx
Video vates valodā. Testē lexus rx350.
no 10. minūtes speciāli uzaicināja sievieti. Viņa izsaka savu viedokli.
Man, ja godīgi, ne visai patīk Lexus jaunais stils. Kaut kā nespēju pierast. Izņemot NX modeli - tas gan ir smuks... īpaši tumši sarkanā krāsā.
Aktualizēju tēmu - kā alternatīvs variants ir parādījies Nissan Murano ap kādu 2005 gada izlaidumu.
Ir kādas atsauksmes? Es saprotu, ka ieberzties var uz variatoru uz kādiem 2K (ja esot kopts, tad var arī neieberzties), bet citādāk šie tāpat ir kādus 3K lētāki nekā līdzīga gada RX.
Vai nav tā, ka Nissans, pieņemot, ka pat nobraukums ir nedaudz virs 100K, bet vecums ~10 gadi liek savi manīt un sāk birt no visām malām, jo īsumā papētot netu atsauksmes ir pretrunīgākas nekā par RX.
Galvenais - skaties, lai ir Eiropas modelis (nevis amerikāņu)
Kāds iemesls amerikāņu brāķēšanai (krievu forumos kaut arī par šo minēja) un drošākā pazīme kā atšķirt EU no US būtu mph uz spidometra?
Aptuveni kādas ir reālas auto uzturēšanas izmaksas aptuveni 2007.-2010.g. RX, pieņemot, ka izdodas atrast labā stāvoklī esošu eksemplāru ar nobraukumu kaut kur ap 150 000?
Teiksim tā - atpuveni ar kādām izmaksām par apkopēm, detaļām u.tml. jārēķinās gada griezumā, ja nav nepieciešami kādi neplānoti lieli remontdarbi?
Un uz ko specifiski skatīties, kas ir tie vājie mezgli?
Cik es iepriekš interesējos nekas kosmisks nav, ja nav galīgi nojāts. Mēdz radiatori beigties. Latvijā brauktajiem, ja nav krowns vai tamlīdzīgs likts, tipiski ir rūsa pa visu apakšu, kas var radīt lielākas problēmas. Visi ieteica labāk ņemt bez pneimo, kurai sāls dēļ parasti mēdz nobirst sensori. Krievu youtubā ir pāris labi video, kur tipiskās vainas uzskaitītas. Manuprāt nekas tāds, lai baigi baidītos.
Skaidrs, paldies par info! Ja pirktu, tad vizdrīzāk pats no DE (vai citurienes), jo vismaz cik SS:ā skatījos, SS:a cenas pārsvarā krietni zemākas par analogiem DE modeļiem, kas visdrīzāk nozīmē tītus odometrus vai sistus vai ar slēptiem defektiem/pirms kapitāliem remontiem.
10 gadus vecam NENOJĀTAM! lexus/toyota ne uz ko nav jāskatās. Tik cik eļļas un pārējo regulāro štruntu maiņa.
GB12 rakstīja: "Līzings, apdrošināšana būs stipri lielāka jaunai"
Nebūs gan. Ja mēs runājam par kategorijām - jauns un ne tik presztižs (Nissan, KIA, Opel u.tml.) vai, teiksim 5-8 premiums (Audi, BMW, Lexus, MB), tad izmaksas uz KASKO būs visai līdzīgas, iespējams, pēdējiem pat lielākas. OCTA pēdējiem arī būs mazliet dārgāka, jo pilnā masa lielāka. Piemēram, 2010.gada 3.sērijas BMW KASKO maksā aptuveni tikpat, cik jaunam kaškajam. Un 3.BMW apdrošinātāju izpratnē neskaitās augsta riska mašīna - pat papildus imobilaizeru pārsvarā neviens neprasa.
Maziņš offtopic - skatos, ko gada sākumā esmu rakstījis un brīnos, kā var mainīties situācija... šobrīd šis modelis ir viens no zagtākajiem Latvijā un pilnīgi visi apdrošinātāji (ā, nu, izņemot swedu) prasa papildus imobilaizerus. Bet, nu, kas gadu atpakaļ varēja iedomāties, ka zags nissanus, subārus un kijas.
Alternatīvas Lexus RX
Sveiki!
Dāma grib pārsēsties no mazauto uz SUV vai ko tamlīdzīgu, lai ir augsta sēdvieta un lielāka drošība un braukšanas prieks.
Obligātās prasības automāts un smuks
Budžets līdz 10K eur, bet vēlams 8-9K.
Vēl bija doma ņemt lielāku līzi par mazlietotu vai varbūt pat jaunu auto no mazajiem suviem, bet tā kā viņa gadā nobrauc ap 10K, tad laikam nav vērts ieguldīt tik lielus līdzekļus.
Skatījāmies uz Outlanderu, CRV (Santa Fe, Rav4 neskaitās smuki); bet izrādās viens paziņa tur servisu, kas specializējas uz Toyotām un Lexusiem un teica, ka nevajag baidīties no RX, viņš tā kā apgāza stereotipu, ka uzturēšanā viss dārgi un slikti atšķirībā no vācu analogiem, kas ap šī gada (2004-2007) izlaiduma mašīnām var izmaksāt uzturēšanā stipri lielas summas.
Dāma izbrauca ar RX un īsti vairs uz neko citu negrib skatīties viss smuki gan iekšā, gan ārā.
Palasot apskatus un citu atsauksmes izskatās, ka tas būs tuvu patiesībai par saprātīgām remontu izmaksām, ja vien nav nojāts eksemplārs. Ir doma meklēt kādu uz vietas ap 8K-9K vēlams ar gāzi (tomēr patēriņš būs ap 14l), ir pāris apskatīti, bet tie nebija diži labi uzturēti.
Kāds ir viedoklis, varbūt ieteiksiet alternatīvas vai ir kādam, kas labs piedāvājumā, pagaidām ir doma atrast labu RX300.