Sveiki visiem. Ceru, ka kāds spec patiešām spēs līdzēt ar padomu.
Autiņš slikti lec aukstumā. Itkā pielec un momentā noslāpst. Izdodas ar kādu 3 reizi. Nav svarīgi vai -1, vai -15. Vasarā ok.
Aķis jauns, sprauslas labas, kvēlsveces jaunas, visi filtri jauni. Gaisa masas mērītājs rādīja ka beigts, tas ar nomainīts.
Izmisums. 5 diagnostikas neviens nespēj pateikt kas ir. Vai ir kāds, kuram ir kāda ideja vai vismaz vieta, cilvēks, kurš par 100 % diognosticētu problēmu??? Paldies. Ielikts autiņā pārāk daudz lai mēģinātu tirgot.
Tāds diemžēl ir tas japāņu tehnoloģiskums. Kamēr strādā kā vajag, tikmēr ok. Kad plīst, tad ir pakaļā. Precīzāk, caur pakaļu tikai var sataisīt. Un ne tikai auto jomā.
Konkrētajā gadījumā es liktu uz augstspiediena sūkni. Joka pēc var ielikt citu un paskatīties kas tad notiek. Bet tā, gatavo kādus 1,5 kEUR jaunam.
Tomēr iesākumā vajadzētu uzlikt caurspīdīgu degvielas šļūteni virzienā filtrs - sūknis. Iespējams, ka ilgāku laiku stāvot tomēr kāds no savienojumiem (var būt arī sūkņa ass blīvslēgs) ielaiž sistēmā gaisu. Tad pavērot to šļūteni tieši problēmu gadījumā - iedarbinot aukstu motoru un tūliņ pēc tam. Lieki piebilst, ka gaisa burbuļiem būt nevajadzētu. Toyotām arī ir pretīgs filtra korpuss, kas varētu laist gaisu. Savienojumi caurulēm arī nav diezgan viegli pieejami un diezgan grūti tādu šļūteni uzlikt. Tas varbūt ir iemesls, kāpēc iepriekšējās diagnostikās tas netika atklāts. Attiecībā par augstspiediena sūkni varētu teikt, ka drīzāk problēmas tas radītu tieši karstam motoram, nevis aukstam.
Problēma ir un foruma dalībnieki iesaka sev zināmus un atbilstošus vai neatbilstošus( tehniskus) risinājumus.
Manuprāt vispirms vajadzētu sistemātiski to lietu risināt, jo nekādi neieteikšu variantu , kad ir divas vienādas mašīnas un viena ok , otrai problēma. Tātad varās defektu lokalizēt, nē , bez pareizas metodikas arī šajā gadījumā var rasties kļūdas....
Sistemātiskai pieejai vajadzētu dot rezultātu neatkarīgi , kas to veiks!Daudzi ieteikumi šeit protams atbilst patiesībai , kura ir bijusi šādām mašīnām...
Lai veicas! Bet sistemātiski, lai var atrast pareizo iemeslu!
Pieļauju, ka kaut kur sistēmā tiek gaiss. Bija reiz līdzīga problēma - vainīgs izrādījās pirms oriģinālā degvielas filtra ieliktais papildus filtriņš, kuram bija aizlauzts korpuss.
Kaut kad dikti sen bija Kadets dīzelis un tam bija tā, ka obratkai vārsts neturēja un pa nakti no sūkņa daļa degvielas tecēja prom un no rīta iedarbināt varēja tikai ar kādu trešo ceturto reizi. Bija arī, ka VW T-4 kompim temperatūras datčiks gļukoja un aukstā laikā neslēdza iekšā kvēlsveces.
Priekškamernieki, tiešās iesmidzes ķīseļi ar sūkni un tiešās iesmidzes ķīseļi ar kommonrailu ir dažādas lietas. Tiešajai iesmidzei tās kvēlsveces ir stipri mazsvarīgākas; VAG TDI virs +5 viņas vispār nesilda, un vecajiem ķīseļiem ar siksnas piedzītu sūkni lielākoties lekšanas problēmas rodas no līka iesmidzes momenta, un pamatā siltam.
Man savulaik patika regulāra dabas parādība - vienam dzīvokļu māju sētā dzīvojošam karakteram bija palielāks nissans ar ķīseli, zem 10 gadus vecs - diezgan bieži varēja novērot - žikžikžikžikžikžiikžiikžiikžiikžiiiikžiiiikžiiiikžiiiiiiikžiiiiiiikžiiiiik... un tad tālāk pēc brīža viņa kaimiņš viņu uzvilka...
95% vaina gaisa piesūkšanā kaut kur degvielas sistēmā. Meklē kādu dīzeļservisu, kur izveikt sistēmas hermētiskuma pārbaudi. Ja nebūtu filtri jauni, tad kā varbūtību izskatītu aizdirstu rupjo filtru, bet nu ja reiz mainīti - paliek tikai gaiss.
cauruļu savienojumi, pac sūknis - gaiss var tikt iekšā arī pa spraugām, kuras pat īsti nesulo un tādējādi nav redzamas. Es vismaz sāktu ar hermētiskuma pārbaudi.
Jau minēju savu d4d . Viens kas kļuva ātri skaidrs ,ka japāņu dīzeļus gadrīz neviens negrib remontēt ,diagnosticēt . Apzvanīju pāris ieteiktos dīzelistus , ,,japāni nēe . Dīzeļcentrs tik atsaucās , bet tā arī neizvedu ,pārdevu
rudens68 rakstīja: Raksti 5 diagnostikas . Visās pieslēdza kompi ?
Jau minēju savu d4d . Viens kas kļuva ātri skaidrs ,ka japāņu dīzeļus gadrīz neviens negrib remontēt ,diagnosticēt . Apzvanīju pāris ieteiktos dīzelistus , ,,japāni nēe . Dīzeļcentrs tik atsaucās , bet tā arī neizvedu ,pārdevu
Dīzeļcentrs ir nasks uz atsaucību. Tikai darbu neizdara. Man ir liels aizvainojums, jo viņu neizdarītā darba dēļ iepriekšējam auto Opel Omega tika nobeigts augstspiediena sūknis. Tāpēc tikko kāds piemin Dīzeļcentru R, uzreiz saku, lai tur nebrauc. Viņi labi remontējot jau noņemtus agregātus, tā saka, bet man vajadzēja tieši noteikt degvielas sistēmas hermētiskumu. Tā kā Avensisa īpašnieka problēmu labāk risināt citur.
var mēģināt SNE serviss, tur šķiet arī puikas šo to saprot. Vismaz frontālajam iekrāvējam sūkni smuki sataisīja ar garantiju. Neatsaka arī konsultāciju saprāta robežās.
Avensis 2006 2.2 4d4 slikti lec aukstumā.
Sveiki visiem. Ceru, ka kāds spec patiešām spēs līdzēt ar padomu.
Autiņš slikti lec aukstumā. Itkā pielec un momentā noslāpst. Izdodas ar kādu 3 reizi. Nav svarīgi vai -1, vai -15. Vasarā ok.
Aķis jauns, sprauslas labas, kvēlsveces jaunas, visi filtri jauni. Gaisa masas mērītājs rādīja ka beigts, tas ar nomainīts.
Izmisums. 5 diagnostikas neviens nespēj pateikt kas ir. Vai ir kāds, kuram ir kāda ideja vai vismaz vieta, cilvēks, kurš par 100 % diognosticētu problēmu??? Paldies. Ielikts autiņā pārāk daudz lai mēģinātu tirgot.