Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Avensis 2006 2.2 4d4 slikti lec aukstumā.

lifeguard219 Reģ.: 03.12.2016

Sveiki visiem. Ceru, ka kāds spec patiešām spēs līdzēt ar padomu.

Autiņš slikti lec aukstumā. Itkā pielec un momentā noslāpst. Izdodas ar kādu 3 reizi. Nav svarīgi vai -1, vai -15. Vasarā ok.

Aķis jauns, sprauslas labas, kvēlsveces jaunas, visi filtri jauni. Gaisa masas mērītājs rādīja ka beigts, tas ar nomainīts.

Izmisums. 5 diagnostikas neviens nespēj pateikt kas ir. Vai ir kāds, kuram ir kāda ideja vai vismaz vieta, cilvēks, kurš par 100 % diognosticētu problēmu??? Paldies. Ielikts autiņā pārāk daudz lai mēģinātu tirgot.

 
Nortel Reģ.: 16.03.2007
4 0 Atbildēt

Tāds diemžēl ir tas japāņu tehnoloģiskums. Kamēr strādā kā vajag, tikmēr ok. Kad plīst, tad ir pakaļā. Precīzāk, caur pakaļu tikai var sataisīt. Un ne tikai auto jomā.

Konkrētajā gadījumā es liktu uz augstspiediena sūkni. Joka pēc var ielikt citu un paskatīties kas tad notiek. Bet tā, gatavo kādus 1,5 kEUR jaunam.

lifeguard219 Reģ.: 03.12.2016
1 0 Atbildēt

Paldies par viedokli. Cerēsim, 1dien testēsim.

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
1 0 Atbildēt

Tev key less ?

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
1 0 Atbildēt

Manam ex D4D 2,2 keyless . Divas ziemas tā nervozoi ,aritmiski ar pauzēm pieleca. Kad sāka to darīt arī vasarā ,tad pārdevu .

Pie "kompja" ne pie dīera biju , ieteica sprauslas mainīt .

Cik nopratu diagnostika ( vismaz manā gadījumā ) noņemot sprauslas un to dara dīzeļcentrā , varētu būt tikkai tur .

murx Reģ.: 15.04.2016
5 0 Atbildēt

Tomēr iesākumā vajadzētu uzlikt caurspīdīgu degvielas šļūteni virzienā filtrs - sūknis. Iespējams, ka ilgāku laiku stāvot tomēr kāds no savienojumiem (var būt arī sūkņa ass blīvslēgs) ielaiž sistēmā gaisu. Tad pavērot to šļūteni tieši problēmu gadījumā - iedarbinot aukstu motoru un tūliņ pēc tam. Lieki piebilst, ka gaisa burbuļiem būt nevajadzētu. Toyotām arī ir pretīgs filtra korpuss, kas varētu laist gaisu. Savienojumi caurulēm arī nav diezgan viegli pieejami un diezgan grūti tādu šļūteni uzlikt. Tas varbūt ir iemesls, kāpēc iepriekšējās diagnostikās tas netika atklāts. Attiecībā par augstspiediena sūkni varētu teikt, ka drīzāk problēmas tas radītu tieši karstam motoram, nevis aukstam.

rolis Reģ.: 31.08.2001
1 1 Atbildēt

Problēma ir un foruma dalībnieki iesaka sev zināmus un atbilstošus vai neatbilstošus( tehniskus) risinājumus.

Manuprāt vispirms vajadzētu sistemātiski to lietu risināt, jo nekādi neieteikšu variantu , kad ir divas vienādas mašīnas un viena ok , otrai problēma. Tātad varās defektu lokalizēt, nē , bez pareizas metodikas arī šajā gadījumā var rasties kļūdas....

Sistemātiskai pieejai vajadzētu dot rezultātu neatkarīgi , kas to veiks!Daudzi ieteikumi šeit protams atbilst patiesībai , kura ir bijusi šādām mašīnām...

Lai veicas! Bet sistemātiski, lai var atrast pareizo iemeslu!

opelis Reģ.: 03.10.2005
0 0 Atbildēt

Pieļauju, ka kaut kur sistēmā tiek gaiss. Bija reiz līdzīga problēma - vainīgs izrādījās pirms oriģinālā degvielas filtra ieliktais papildus filtriņš, kuram bija aizlauzts korpuss.

Kaut kad dikti sen bija Kadets dīzelis un tam bija tā, ka obratkai vārsts neturēja un pa nakti no sūkņa daļa degvielas tecēja prom un no rīta iedarbināt varēja tikai ar kādu trešo ceturto reizi. Bija arī, ka VW T-4 kompim temperatūras datčiks gļukoja un aukstā laikā neslēdza iekšā kvēlsveces.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Priekškamernieki, tiešās iesmidzes ķīseļi ar sūkni un tiešās iesmidzes ķīseļi ar kommonrailu ir dažādas lietas. Tiešajai iesmidzei tās kvēlsveces ir stipri mazsvarīgākas; VAG TDI virs +5 viņas vispār nesilda, un vecajiem ķīseļiem ar siksnas piedzītu sūkni lielākoties lekšanas problēmas rodas no līka iesmidzes momenta, un pamatā siltam.

Man savulaik patika regulāra dabas parādība - vienam dzīvokļu māju sētā dzīvojošam karakteram bija palielāks nissans ar ķīseli, zem 10 gadus vecs - diezgan bieži varēja novērot - žikžikžikžikžikžiikžiikžiikžiikžiiiikžiiiikžiiiikžiiiiiiikžiiiiiiikžiiiiik... un tad tālāk pēc brīža viņa kaimiņš viņu uzvilka...

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

EGR iztīrīts? Kad tas aizaudzis, tad simptomi var būt diezgan dažādi.

lifeguard219 Reģ.: 03.12.2016
0 0 Atbildēt

tīrs.

lifeguard219 Reģ.: 03.12.2016
0 0 Atbildēt

iesakiet kādu kurš varētu mēģināt noskaidrot problēmu ?

lynx85 Reģ.: 21.12.2005
0 0 Atbildēt

95% vaina gaisa piesūkšanā kaut kur degvielas sistēmā. Meklē kādu dīzeļservisu, kur izveikt sistēmas hermētiskuma pārbaudi. Ja nebūtu filtri jauni, tad kā varbūtību izskatītu aizdirstu rupjo filtru, bet nu ja reiz mainīti - paliek tikai gaiss.

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

Kā reiz gaisu piesūkt tur īsti nav kur. Visas caurules ir metāla.

lynx85 Reģ.: 21.12.2005
0 0 Atbildēt

cauruļu savienojumi, pac sūknis - gaiss var tikt iekšā arī pa spraugām, kuras pat īsti nesulo un tādējādi nav redzamas. Es vismaz sāktu ar hermētiskuma pārbaudi.

TDIOTS Reģ.: 07.01.2007
0 0 Atbildēt

kāda interesanta tajota -4d4 ??!! -laikam mūsu dīleri nespej palīdzēt jo nezin tādu :O

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

Raksti 5 diagnostikas . Visās pieslēdza kompi ?

Jau minēju savu d4d . Viens kas kļuva ātri skaidrs ,ka japāņu dīzeļus gadrīz neviens negrib remontēt ,diagnosticēt . Apzvanīju pāris ieteiktos dīzelistus , ,,japāni nēe . Dīzeļcentrs tik atsaucās , bet tā arī neizvedu ,pārdevu

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

un sprauslas reāli notestēt var tikai uz speciāla stenda tās noņemot.

Nortel Reģ.: 16.03.2007
0 0 Atbildēt

10-gadīgas sprauslas izskrūvēt vien jau ir piedzīvojums!

ak Reģ.: 13.01.2003
0 0 Atbildēt

rudens68 rakstīja: Raksti 5 diagnostikas . Visās pieslēdza kompi ?

Jau minēju savu d4d . Viens kas kļuva ātri skaidrs ,ka japāņu dīzeļus gadrīz neviens negrib remontēt ,diagnosticēt . Apzvanīju pāris ieteiktos dīzelistus , ,,japāni nēe . Dīzeļcentrs tik atsaucās , bet tā arī neizvedu ,pārdevu

Dīzeļcentrs ir nasks uz atsaucību. Tikai darbu neizdara. Man ir liels aizvainojums, jo viņu neizdarītā darba dēļ iepriekšējam auto Opel Omega tika nobeigts augstspiediena sūknis. Tāpēc tikko kāds piemin Dīzeļcentru R, uzreiz saku, lai tur nebrauc. Viņi labi remontējot jau noņemtus agregātus, tā saka, bet man vajadzēja tieši noteikt degvielas sistēmas hermētiskumu. Tā kā Avensisa īpašnieka problēmu labāk risināt citur.

bobcat Reģ.: 12.10.2006
0 0 Atbildēt

var mēģināt SNE serviss, tur šķiet arī puikas šo to saprot. Vismaz frontālajam iekrāvējam sūkni smuki sataisīja ar garantiju. Neatsaka arī konsultāciju saprāta robežās.

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti