Žurnāls-katalogs "Latvijas Gada auto 2017" Nr: 4

GadaAuto Reģ.: 20.09.2014

Izdots jaunais žurnāls-katalogs "Latvijas Gada auto 2017" Nr: 4.

No 9.jūnija tas jau ir nopērkams visā Latvijā preses tirdzniecibas vietās, kā arī “Narvesen”, “Rimi”, “Sky”, “Maxima”, “Stockmann” u.c.

Šogad žurnāls ir biezāks un lētāks, attiecīgi 128 lpp un 2,98 EUR

Labprāt saņemtu atsauksmes un ierosinājumus!

 
1 2
GadaAuto Reģ.: 20.09.2014
2 0 Atbildēt

Pirmajiem trijiem, kuri pieteiksies šeit diskusijā, saņems dāvanā jauno žurnālu ar autoru autogrāfiem.

iAuto Reģ.: 17.07.2001
1 0 Atbildēt

Izdots ikgadējais žurnāls “Latvijas Gada auto 2017” (+ foto)

www.iauto.lv/zinas/latvija/25403-izdots-ikgadejais-zurnals-latvijas-gada-auto-2017-foto

Drivers Reģ.: 01.07.2003
1 0 Atbildēt

Piesakos!

GadaAuto Reģ.: 20.09.2014
1 0 Atbildēt

Pirmais žurnāls jau rezervēts. To varēs saņemt portāla iAuto birojā Valguma ielā 31a, Rīgā. Pirms braukšanas noteikti jāpiezvana 66 66 00 22!

iciks Reģ.: 29.05.2013
1 0 Atbildēt

Kā reiz rīt sanāk garām braukt laika posmā starp 17iem un 18iem (tuvāk 17iem). Ja tajā laikā šo brīnumu iespējams paņemt, gandrīz vai varētu pieteikties.

iAuto Reģ.: 17.07.2001
1 0 Atbildēt

Pagaidām viss izskatās, ka tā pat varētu viss notikt. Pirms pašas braukšanas piezvani!

iciks Reģ.: 29.05.2013
1 0 Atbildēt

OK, ap 17iem zvanīšu. Ja nesanāks - nekas, tad lai ņem kāds cits. Man ikdienā tā vieta nav gluži pa ceļam.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
2 0 Atbildēt

Piesakos!

iAuto Reģ.: 17.07.2001
1 0 Atbildēt

Forši! Jaunais žurnāls Tev ir rezervēts!

nomiks Reģ.: 30.10.2002
1 0 Atbildēt

Man apsolītais eksemplārs joprojām ir spēkā?

iAuto Reģ.: 17.07.2001
2 0 Atbildēt

Neatceros šoreiz sarunu, bet Tev, protams, viens eksemplārs ir jau rezervēts. Bet bez parakstiem, vairāk nav.

nomiks Reģ.: 30.10.2002
2 0 Atbildēt

Saistībā ar sēnēm uz šosejas

VWfans Reģ.: 21.02.2004
2 0 Atbildēt

Savu eksemplāru saņēmu. Paldies! Katalogā ir ne tikai raksti par jaunu auto modeļiem, bet arī par satiksmes drošību un ekonomisku braukšanu. Vakaros pirms gulētiešanas varēšu lasīt.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
3 7 Atbildēt

visa nauda aiziet līzingā, ka nav 3 eiro, lai nopirktu žurnālu?

VWfans Reģ.: 21.02.2004
2 0 Atbildēt

Nē, nauda paliek arī pāri.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
3 0 Atbildēt

Katalogā ir interesants raksts par jauno Honda-Civic...

Iva505 Reģ.: 15.03.2014
2 0 Atbildēt

Skatoties uz nesenajiem komentāriem, katalogs vēl ir pieejams, nav izķerts. Būs japameklē.

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
2 0 Atbildēt

67 lapaspuse tabuliņa dīvaina

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
2 0 Atbildēt

civc atkrīt jo stūrejam ar vienu roku

VWfans Reģ.: 21.02.2004
3 0 Atbildēt

Patika Ata Jansona analītiskais raksts par promilēm un to izzušanu no organisma!

nomiks Reģ.: 30.10.2002
2 0 Atbildēt

Māri, man rezervēto eksemplāru droši dod prom. Es jau veikalā nopirku!

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
2 0 Atbildēt

Paldies Mārim, es arī tiku pie sava žurnāla eksemplāra. Vērtīgs raksts par auto degvielu veidiem un to specifiku dažādos maršrutos. Foršs Tesla apraksts Un, protams, tomēr reālu (iz)braucēju viedoklim vairāk ticības nekā sausai dīleru cilvēku argumentācijai.

iciks Reģ.: 29.05.2013
2 0 Atbildēt

Nu tā, izlasīju arī savu eksemplāru. Garos un tēlainos aprakstos neizplūdīšu, vien pieminēšu, kas patika un kas ne.

Šāda tipa žurnālos man allaž labāk patīk nevis tie auto apraksti, bet tieši sākuma raksti - kādas riepas pirkt, vai braukt ar miglas lampām u.t.t. Jaunu Ameriku parasti jau neatklāj, bet palasīt tomēr patīk. Taisnības labad gan jāpiebilst, ka daļa no tiem rakstiem bija lasīta jau iepriekš un

dižais izziņas prieks gāja secen. Par atsevišķām lietām varētu diskutēt, piemēram, miglas lampu lietošanu vai arī "Westlake" riepu krietnumu, bet nu tam jau domātas foruma attiecīgās sadaļas.

Mazliet kaitina pārspīlētā satiksmes drošība, super duper nākotnes tehnoloģijas, kad varēsim kasīt nabu un auto brauks u.t.t.

Ja pievēršas auto sadaļai, ta skumdina tas, ka lielākā daļa no aplūkotajiem auto ir tā saucamie krossoveri - ideja, kas man klaji riebjas (manuprāt saķēzīts vieglais auto ar lielākiem diskiem, cenu, degvielas patēriņu un tiek pārdots ar saukli "šim ir lieliska un augsta sēdpozīcija"). Varbūt tieši šī numura ideja bija tādus pētīt, varbūt tikai tādi jauni bija, kāpēc tā - to nu neņemšos spriest. Ak jā, arī slavētā Tesla pārstāvēja šo kategoriju, kas man tik netīkama (dubulti netīkama - arī tāpēc, ka pieder pie man tik netīkamās elektromobiļu kateogrijas)...

Laba teorētiskā ideja likās apskatīt nevis līdz nejēgai pārpakotus demo autiņus, bet gan pieticīgākas komplektācijas (varbūt pilnīgu bāzes variantu kā salīdzinājumu), lai gan spriežot pēc autora teiktā, tik vienkārši tas laikam nebūs.

Ak jā, arī komunistu auto nīdējam būtu ko lasīt - gan Dodge reklāma, gan Mustangs aprakstīts.

iAuto Reģ.: 17.07.2001
1 0 Atbildēt

Varu uzreiz atbildēt, kāpēc otrajā daļā ir tieši tie auto, kuri ir un šogad tiešām sakrita ļoti daudz apvidus auto pārstāvji + 3 pikapi.

Tāpēc, ka konkursā drīkst pieteikt tikai attiecīgā konkursa gada jaunos automobiļus Latvijā.

iciks Reģ.: 29.05.2013
0 0 Atbildēt

Ja reiz tik daudz šo savairojies un pavērtējot uz dižās pilsētas ielām redzamo, tauta pērk un tautai patīk. Kāpēc - nudien nesaprotu, bet nu jā, ko no manis, vieglā komunistu auto braucēja ar nabagu kārbu, gan varētu gaidīt...

Konuss Reģ.: 10.02.2015
5 0 Atbildēt

Par to, kādēļ man patīk krosoveri.

Ikdienā braucu ar Golfa krosoveru jeb Tiguanu un nupat nedēļas nogali pavadīju ar parastu kompaktklases automobili - Honda Civic. Nu teikšu tā - Honda prasīja pievērst divtik lielāku uzmanību tam, par ko Tiguanā var nedomāt un par ko jau bija aizmirsies. Ielu un stāvvietu apmales ir pirmais, tramvaja sliežu šķērsošana ir otrais (īpaši Miera x Tallinas), sen nebiju dzirdējis, kā zāle trinas gar mašīnas apakšu - tas ir trešais, nerunājot par piedzīvojumu meklēšanu izbrauktā mežainā vai smilšainā ceļā, ko es diezgan regulāri daru - 20 cm klīrenss ir neatsverams ieguvums.

Jā, Civic (it īpaši desmitās paaudzes) fenomens ir spēja turēties uz ceļa - straujus līkumus var izņemt lielākā ātrumā, nekā ar citiem kompaktklases vieglajiem. Bet, ja salīdzinām Tiguanu ar savu brāli Golfu, atšķirība tikpat kā nav jūtama un nav pamata runāt, ka šis krosovers ir nestabils.

Konuss Reģ.: 10.02.2015
5 0 Atbildēt

Teiksim tā - izbrīns par krosoveru popularitāti būtu daudz pamatotāks valstīs, kur pat mežu un lauku ceļi lielākoties ir līdzeni, kā dēlis. Bet ja mums pat galvaspilsētas centra maģistrālā iela (Čakene) ir drīzāk līdzīga arumiem, tad noteikti izvēlēšos krosoveru - it īpaši, ja tas vadāmībā neatšķiras no kompaktklases nekrosovera.

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
2 0 Atbildēt

Manuprāt apjoms par krosoveriem pamatots . Piemēram ar savu braukšanas stilu nejūtu atšķirību vadāmībā ...avensis vai ravs . .Vispār ravs labāk pa šoseju, viņu sānu vējš nešūpoja .

Es tik daudz lasu par to vadāmību .. Būs jāpatestē kāds vadāmības etalons , iespējams sajutīšu atšķirību

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
3 0 Atbildēt

Cik cilvēku, tik viedokļu. Man izdodas visur izbraukt arī ar parastu sedanu/universāli Krosoverus novērtēju, bet pats sev ikdienai negribu. Ģimenei - varbūt nākotnē.

iciks Reģ.: 29.05.2013
0 0 Atbildēt

Piekrītu. Ja ar vieglo kaut kur neizbrauksi, visticamāk ar t.s. krossoveru neveiksies labāk.

sirga Reģ.: 29.10.2002
3 0 Atbildēt

tu jau gribi lai ir hibrīds ar:

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
3 0 Atbildēt

Oskars Irbītis varētu kādu rakstiņu par auto kuros visdrošāk atrasties sadursmes brīdī . Kāda statistika mazajā kasē , kāda laielajā .

Vai vēl piemēram ....Itkā šķiet pašsaprotami ja LC saskrienas ar Jaris . Mazā pasažieriem ir krietni sliktāk . Cik procentuāli jaunās tehnoloģijas mazina jaris pasažieru bojāeju pateicoties gaisa spilveniem , deformācijas zonām .Ja salīdzina šadu auto sadursmi pirms 10 -20 gadiem .

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
1 0 Atbildēt

Ja saskrienas augsts auto ar zemu, piemēram dodge ram ar yaris, sevišķi - frontāli ( rams ieteš jarikam sānā) neko tie gaisa spilveni neglābs. Rama purns iebrauks tieši logā.

Tas pats ar kādu smārtu.

Tas ir drošš auto ieskrienot ar savu svaru testa bluķī. Bet saskrienoties ar kādu džipu....

iAuto Reģ.: 17.07.2001
1 0 Atbildēt

"Toyota Prius" apgāž 340 000 eiro vērto "Brabus G500 4×4²" (+ video) www.iauto.lv/pie-stures/avarijas/25365-toyota-prius-apgaz-340-000-eiro-verto-brabus-g500-4-4-video

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 0 Atbildēt

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
0 0 Atbildēt

Krievijā mocis apgāza vieglo,moča īpašnieks guva vieglas traumas.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
9 2 Atbildēt

24.-28.lpp. baudāms E.Utāna raksts par dīzeļauto salīdzinājumā ar benzīnauto. Tiek kritizēts modernais dīzelis, kam es piekrītu.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
4 0 Atbildēt

VWfans rakstīja: 24.-28.lpp. baudāms E.Utāna raksts par dīzeļauto salīdzinājumā ar benzīnauto. Tiek kritizēts modernais dīzelis, kam es piekrītu.

Tā nav dīzeļa problēma bet ekoloģija kas bendē motorus.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
4 0 Atbildēt

Jā, ja tagad ražotu tādus motorus kā 2000.gadā bija VW grupas 1,9 SDI, tad ar tādiem varētu braukt ļoti ilgi un ekonomiski...

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
3 0 Atbildēt

ezis71 rakstīja:

VWfans rakstīja: 24.-28.lpp. baudāms E.Utāna raksts par dīzeļauto salīdzinājumā ar benzīnauto. Tiek kritizēts modernais dīzelis, kam es piekrītu.

Tā nav dīzeļa problēma bet ekoloģija kas bendē motorus.

Tikai joks tāds, ka klimats silst sākot ar viduslaikiem. Bet tad nebija nekādu dzinēju....

GB12 Reģ.: 29.03.2011
4 0 Atbildēt

Konuss rakstīja: Teiksim tā - izbrīns par krosoveru popularitāti būtu daudz pamatotāks valstīs, kur pat mežu un lauku ceļi lielākoties ir līdzeni, kā dēlis. Bet ja mums pat galvaspilsētas centra maģistrālā iela (Čakene) ir drīzāk līdzīga arumiem, tad noteikti izvēlēšos krosoveru - it īpaši, ja tas vadāmībā neatšķiras no kompaktklases nekrosovera.

Man jau kaut kā liekas, ka stāsts ir pieradumā. N-desmit gadus pamatā bija pieejami sedani/heči/universāļi/kupejas - t.s. vieglie, pēc kā krosoveru invāzija liekas bezjēdzīgs pasākums. A ja būtu otrādi? Visticamāk, "vieglos" uzskatītu par bezjēdzīgu pasācienu - mazi riteņi, risks braukt uz borģūrām, zema sēdēšana kā sportiniekā utt.

Lai nu kā, visu nosaka pieprasījums. Var jau, līdzīgi kā dažs labs, ļurināt, ka tie, kas nedomā, kā es un neizvēlas auto kā es, ir lohi un tikai es tas gudrais, bet, nu, vispār jau tas, kā tu mašīnā jūties, pat ja tā ir tikai ilūzija, ir viens no svarīgākajiem, ja ne pats svarīgākais, auto iegādē. Un ražotāji to ir atkoduši. Ne velti no līnijas tiek noņemti tādi ilgus gadus turējuši auto kā Honda Accord, Nissan Primera, runā, ka arī Avensis, Mondeo, Insignia ņemšot nost, jo to vietu ieņem CR-V, X-Trail, Rav4 utt. Kā saka, kur tad jūs esat, sedanu fani, ja ražotāji ir spiesti tos ņemt nost no ražošanas?

iciks Reģ.: 29.05.2013
2 0 Atbildēt

Domāju, ka tas viss strādā kā tāds modes kliedziens. Kāds nopērk, dikti izslavē. Ražotāji pareklamē, vēl kas. Beigās vidusmēra pilsonis, kas no tiem auto daudz nejēdz, tādu arī nopērk, jo tak pozicionēts kā auto, kam ir augsta sēdpozīcija, augstais klīrenss, super duper drošība u.t.t. No pilsoņa ietekmējas arī viņa kaimiņš u.t.t.

Vai reāli šiem cilvēkiem to vajag? Droši vien jau ne, bet nu pērk. Tikko runāju ar kolēģi, kas plāno par auto maiņu. Skatījās līzingus un stāsta par ikmēneša maksājumu. Kā paraugu rāda kaut kādu hujdaja (laikam) krossoveri. Prasu, kas tad vainas vieglajam auto tipam, kādu lietojis līdz šim. Neko jēdzīgu pateikt nevarēja. Toties zinu, ka viņam 2 radi vai draugi nesen iepirkuši kaut ko līdzīgu. Tur nu laikam tā ietekme rodas.

Telefons - var nopirkt dārgu alfonu, var pirkt hujaveju, var nopirkt vēl prastāku. Kāda jēga pirkt alfonu, ja izmanto vien zvanu, sms un mazliet internetu un ja neesi hipsters? Bet cilvēki pērk...JO CITIEM ARĪ IR.

martinslusis Reģ.: 11.12.2013
3 0 Atbildēt

Atbilde ir pavisam vienkārša (nu vismaz manā gadījumā bija tāda).

Sedans ir visnepraktiskākais no auto tipiem. Bagāžniekā neko lielu īsti normāli ielikt nevar, pat tad, ja tas ir ietilpīgs.

Universāļi ir ietilpīgi, bet diezgan gari (neērtāk pilsētā) un vizuāli pārsvarā neizskatās diez ko labi. Mana sieva bija kategoriski pret universāli tieši dizaina dēļ.

Miniveni - praktiski, bet nu nepatīk man. Varbūt kādu dienu, bet ne šobrīd.

Krosovers - salonā vietas daudz, bagāžnieks praktisks un ietilpīgs, auto nav ļoti garš, izskatās labi, augsta sēdpozīcija un vēl forša ekstra - nav jāuztraucas, ka atsitīs durvis pret apmali (vedot vecākus uz viņu mājām Miera ielā regulāri Corollas durvis ir "uzsēdušās" uz apmales, kad viņi tās ver vaļā.

Vēl sakarīgs variants, manuprāt, ir sedani ar liftback tipa bagāžnieku (Škoda Octavia, Superb, daļa Opel Insignia, daļa Ford Mondeo utt.).

iciks Reģ.: 29.05.2013
2 0 Atbildēt

Ja runā par tām pašām Škodām, tad Octavia universālis man liekas daudz jēdzīgāks izskata ziņā (pašam tāds. Vecākiem liftback - nu tomēr nav tas). Par 2. paaudzes Superb pat neizteikšos - tur universālim ir gluži labs izskats, bet sedans/liftbeks/vai nu kas tas arī nebūtu ir diezgan nu tāds...ļoti tizls.

"Krosovers - salonā vietas daudz, bagāžnieks praktisks un ietilpīgs" - piedod, bet nu par to bagāžnieka ietilpību negribētu piekrist. Nepažēloju laiku un mazliet netā paskatījos info par dažu auto ietilpību:

Peugeot 3008 - 432 l;

Nissan Puke - 354l;

Nissan Qashqai - 430l;

Audi Q2 - 405l;

Renault Captur- 377l.

Vidēji ~400l.

Salīdzinājumam - Fana Honda Jazz ir 354l. Manai Oktāvijai - 605l.

Ja ikdienā pārvadā vienu guļammaisu un iepirkumu maisu, tad ir OK. Man grabažniekā stāv bērnu ratiņi un papildus tiem var sakratu vēl šo to. Ar tādiem 400l - piedodiet, bet tas nav nopietni... Tā ka tie 400l un baigā ietilpība, manuprāt, kopā neiet nemaz.

martinslusis Reģ.: 11.12.2013
0 0 Atbildēt

Manā gadījumā ir 472 litri, kas ir galīgi ok gan bērnu ratiņiem gan citām lielām lietām. Man nevajag ikdienā 600 litrus pārvadāt, bet, ja kādreiz vajadzētu, tad nolaistu sēdekļus.

martinslusis Reģ.: 11.12.2013
1 0 Atbildēt

Un, jā, 472 vs 605 litri, bet Kadjar ir par 21 centimetru īsāks. Līdz ar to atrast parkošanās vietu būs krietni vienkāršāk.

martinslusis Reģ.: 11.12.2013
2 0 Atbildēt

Labojums: 472 litri ir ar falšo grīdu, kas tur ir, lai grīda būtu vienā līmenī ar virsbūvi un varētu slidināt iekšā un ārā smagas lietas.

Ja to izņem, tad ir 572 litri pat.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
3 0 Atbildēt

Man Kadjar vienkārši nepatīk no skata... Taču patīk Škoda-Karoq, kas drīzumā būs pārdošanā... Droši vien labākā izvēle būs Karoq ar 1,0 TSI 115 zirgspēku motoru...

VWfans Reģ.: 21.02.2004
4 0 Atbildēt

Visforšākais auto tips manā skatījumā ir liels universāls kā, piemēram, Octavia-Combi vai Superb-Combi.

iciks Reģ.: 29.05.2013
1 0 Atbildēt

Tad saki, kāpēc gan tādu neņēmi?

VWfans Reģ.: 21.02.2004
4 0 Atbildēt

Par dārgu man, nevaru tādu atļauties. Varbūt pat varētu, taču tad tikai vienu tādu auto varētu turēt, bet nevarētu vienlaikus otru auto, kā mums tas tagad mājsaimniecībā ir.

iciks Reģ.: 29.05.2013
2 0 Atbildēt

Ja nemaldos, vismaz savulaik lētākā Oktāvija bija +/- līdzīgā cenā, kā Tava Honda. Periodiski ir arī visādas akcijas, tā ka idejiski kaut ko līdzīgu tur varētu sasniegt.

Apkopes nez vai būtu stipri savādākas izmaksās. Bet nu ko tur, ja jau reiz nopirkts, tad nopirkts.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Savā ziņā jā, īpaši, ja kaut kur tālāk brauc. Maijā uz SK izvēlējāmies braukt tieši ar Volvo - salonā vietas dafiga, 2 cilvēki normāli var gulēt. Bet ikdienā to garo pakaļu stumdīt pa pilsētu, kur pamatā tomēr tiek pavadīta ikdiena...

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
1 0 Atbildēt

iciks

ak pozicionēts kā auto, kam ir augsta sēdpozīcija,

.....

Neapgalvoju , bet daudziem svarīgākais ir ērta iekāpšana . . Man kaimiņš 50+ liekais svars ,muguras problēmas . Arī , domā par krosoveru , nekādu 4x4 vai klīrensu viņam nevajag ,ka tik ērti iekāpt .

iciks Reģ.: 29.05.2013
3 0 Atbildēt

Šiem auto ir ievērojami sašaurināta augšpuse. Varbūt no izskata viedokļa tas liekas OK, bet kā ir ar sēdēšanu cilvēkam, kam ir tas liekais svars?

nomiks Reģ.: 30.10.2002
3 0 Atbildēt

Precīzi. Manai sievasmātei ir tāda pati problēma. Un tāpēc Jazz ir ļoti labs risinājums - ir kompakts, ar augstu sēdpozīciju, bet nav krosovers vai pseidokrosovers.

vieplis Reģ.: 09.02.2006
3 0 Atbildēt

+1 par ērtu iekāpšanu/izkāpšanu. Ļoti svarīga nianse, ja auto bieži izmantos cilvēki mūža mierīgākajos gados. Izkāpšana/iekāpšana gana lielos "parastajos" auto (ar ietilpīgiem saloniem, bet zemu iekāpšanu) ir acīmredzami mokoša pat šķietami žiperīgajiem.

Konuss Reģ.: 10.02.2015
3 0 Atbildēt

Par Tiguanu un augsto sēdpozīciju runājot - jā, ir citādāka sēdēšana, nekā Golfā, bet ne ievērojami augstāk. Piemēram, ja stāvu blakus krustojumā, tad Golfam loga līnija un stūres augstums ir vien nedaudz zemāks, kā Tiguanam. Neteikšu, ka uz priekšu redzu ievērojami tālāk. Pat RAV4 blakus liekas daudz augstāks.

Toties klīrensu sešu centimetru starpību (Golf vs. Tiguan) gan var just, un tas manuprāt ir lielākais krosovera ieguvums. Arī RAV4 ir par 4 cm zemāks.

iciks Reģ.: 29.05.2013
2 0 Atbildēt

Skatos - visiem problēmas ar iekāpšanu. Cilvēki, vai Jūs tiešām to visu neaizvelkat līdz absurdam? Ja cilvēkam ir muguras problēmas, tad neapšaubu ergonomiska un ērta beņķa lietderīgumu, bet lai nevarētu iesēsties mašīnā... nu varbūt vienīgi kādā zemā sportiniekā.

Piemēram,, mans tēvs. Cilvēkam tūlīt būs pensijas gadi un reizumis gadās, ka sačakarē muguru uz kādu laiku. Tad pagrūti darīt daudz ko, bet nekad nav sūdzējies, ka būtu nespējīgs iekāpt auto.

vieplis Reģ.: 09.02.2006
1 0 Atbildēt

Mans tēvs iešļūca pensijā pirms n-padsmit gadiem, auto ir "parastais", un šis ne sūdzas, ne mokās . Bet nākas redzēt citus vecīšus, kuri tiešām mokās. Šķiet, ka mēs šobrīd nevaram (es nevaru, jūs nevarat) pilnvērtīgi spriest par to, vai nopietna vecuma blaknes un vajadzības ir absurds.

Uggga Reģ.: 04.01.2006
0 0 Atbildēt

Vēl arī ērtāka bērnu piesprādzēšana aizmugurējā beņķī.

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
2 0 Atbildēt

martinslusis

Universāļi ir ietilpīgi, bet diezgan gari (neērtāk pilsētā)

......

Pārsēdos uz avensi no rav . Kaut gan ravs īsāks tikai par kādi 15 cm , vismaz reizi nedēļā es izjūtu avenšu gabarītus savā Rigas darbavietas stāvietā . Un durvis uz apmalēm arī dauzu .

1 2
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti