Pēc šī jautājuma labāk vairs neapmeklē šo lapu, tūliņ noraks ar atbildēm...
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Pēc šī jautājuma labāk vairs neapmeklē šo lapu, tūliņ noraks ar atbildēm...
Jautājums tiktiešām dziļš.Parasti jau pasaka kāds auto, vai, ja tas ir d-auto, tad pašam vajadzētu noskaidrot kādi konkrēti viņam procesi notiek Dpf-a pašattīrīšanās laikā utttt.Visādi citādi viss te ir parastajā stilā- izspiest no sevis trijos vārdos apdalīti/nesakarīgu teikumu un gaidīt izsmeļošas Lektoru un Inžienieru atsauksmes uz 16 lapām.
Karstā laikā tas ir pavisam normāli. Viss.
Var būt problēma ar priekšējā tilta apakšējo buksi.
Bija man tā vienreiz... Nedaudz vaļīga palikusi, ventilatori slēdzās, lai dzesētu to gumiju. 100% saku, ka jāmaina bukse vienā vai otrā pusē.
Uzliec masas slēdzi. Tad nedarbosies
Vajadzētu sākt uztraukties, ja pēc auto noslāpēšanas, tas turpina braukt.
Vaina būtu ja karstā laikā viņi tā nedarīt. VAG grupas auto - tas ir normāli.
...auto turpina dzesēties.
Tas ir normali, jo dzsese$anu regule termostats kurss ieslesledz ventilatoru ja ir par karstu
Ļoti labi, ka tā. Viss pareizi, saskaņā ar automobiļa uzstādījumiem, tas turpina dzesēt motoru.
Pirmā pazīme elektroventilatora mūža beigām un dzesēšanas sistēmas pārkaršanai
Pazīme ne pazīme, Bet ventilātori darbojas gadījumā, kad ir ticis pārtraukts vai tikko ir norisinājies Dpf pašattīrīšanās process.Arī ziemā pie -15 tā viņi dara.Jo zem grīdas atrodas kāds dzelzsgabals, kurā mājo 600 Celsija grādi.
Kā jau 23.jul šeit prognozēju- tēmas autors nav bijis pat tik "pieklājīgs", ka sarunas gaitā būtu mums pavēstījis vainīgā auto marku un gadu.Tā ka katrs runājam pats ar sevi.
ventilatori darbojas pēc auto izslegšanas
kas varētu būt par vainu , ka reizēm ventilatori turpina darboties kādu brīdi pēc auto noslāpēšanas?