Ja auto bija lietots, tad vainīgs ir auto īpašnieks, kurš laikā nenomainīja dzinēja ķēdi ar visiem ruļļiem.
Ir tāds senlatviešu teiciens - ko taupa taupītājs, to laupa laupītājs.
Vai sens ķīniešu teiciens - negribi mainīt galvu, maini ķēdi.
Ja auto bija lietots, tad vainīgs ir auto īpašnieks, kurš laikā nenomainīja dzinēja ķēdi ar visiem ruļļiem.
Ir tāds senlatviešu teiciens - ko taupa taupītājs, to laupa laupītājs.
Vai sens ķīniešu teiciens - negribi mainīt galvu, maini ķēdi.
Parasti ņemot nost galvu tā arī tiek slīpēta, lai ir līdzena un pārbaudīta vai nav arī citi defekti. Kas par auto?
Galvas blīvi visticamāk izpūta arī dēļ tā, ka pievelk ar tām pašām vecajām skrūvēm, kas jau izstiepušās.
Bet nu tajā ka motors pārkarsis jau nu nav servisa vaina, kā to var nepamanīt? Brauca kamēr neiet?
Kā var nepamanīt? Nu tā vienkārši - ir tāda braucēju grupa kas pārāk tam nepievērš uzmanību, lielākoties sievietes. Acīmredzot uz planētas Kanibāls-256 dzīvo viens un tāpēc to neesi pamanījis. Mana mutere kādu laiku atpakaļ pamanījās sava golfa motoru uzvārīt līdz līmenim kad iedegas lampiņa, un laikam vēl turpināja braukt, jo beigta salona apsildes radiatora dēļ bija dzeses šķidrums pazudis, bet nu neko, viss labi, pēc sākotnējās problēmas novēršanas motors darbojas normāli. Ir dzirdēts vēl labāks variants - vienam zināmam karakteram draudzene paņēma viņa E36 bembiju, motors nepamanīti pārkarsa līdz motors nosprūda...
"ir tāda braucēju grupa kas pārāk tam nepievērš uzmanību, lielākoties sievietes."
kaunies.
Par ko man jākaunas - par drūmo realitāti ka sievietes daudz biežāk ir izklaidīgas/netehniskas? Nu tā nu reiz ir, bet nu tur neko nevar padarīt un tā mana vaina nav - no savas puses es vienīgi savu sievu taisos mēreni izglītot - iedot palasīt kādu grāmatu lai saprot mašīnas darbības pamatprincipus, iemācīt lodēt, metināt un vēl šo to...
Vispār jau ražotāji laikam speciāli temp rādītājus lieto tik nepamanāmus, lai var novelt uz vadītāja vainu. Personīgi ir sanācis pārkarsēt brīdī, kad ziemā lēju degvielu pie ieslēgta motora(jā jā DUS no tā uzsprāgs) un pēc iekāpšanas auto nobrīnijos, ko degvielas bultiņa tik strauji pacēlusies, tik tad attapos, ka tā tak temp bulta. Vainīgs DUS, ka tomēr neuzsprāga.
Manam Mini Cooperam nemaz tāda nebija.
Subim ir, bet mana auss ir dzirdzīgāka ja ventelators pa biežu slēdzas iekšā, tad tiek čekots šķidrums .
Domā, ka tie kas dzīvo kur -50 grādi, izslēdz auto benzīntankos ?))
Ja nu kas Briti saka, ka no mobīlā ar var aizdegties degviela, tāpēc neļauj runāt benzīntankā kād uzpildies, aš tantes mikrafonā bļauj virsū.
manam auto t. rādītāja vispar nav???
labi ka auto pajauns-kā pēc tam?
p.s
ko viņi ar to ieekonomē?
Vidējais modernais temperatūras datčiks ir māneklis, kas rāda trīs lietas - motors ir pārak auksts, motors ir normālā temperatūrā, motors ir pārāk karsts (pieņemot, ka kāds vispār seko līdz tai adatiņai, kas mūsdienās ir maz ticams), turklāt liels temperatūras spektrs tiek attēlots vienkārši kā "normāls" (ja nu kādam likās, ka tur var redzēt, ka motors ir tieši 82,5 grādus karsts).
Būtībā tiek dublēta "sarkanās idiotu lampiņas" funkcija, tāpēc autoražotāji reizēm nemaz neliek šo datčiku.
Par sadzīvošanu ar auto bez t.rādītāja vispār:
- varbūt tomēr ir atrodams auto vienīgā vai papildu infodispleja izvēļņu dzīlēs (cerams, ka ne uz vienīgā elektroniskā spidometra rēķina); ja nav, tad
- ikdienai droši vien nē, bet vismaz pavērošanai šaubu/problēmu gadījumā: braucot pats varētu izmānīt to temperatūru no ECU kā live data PIDu ar kādu parocīgāku OBD rīku. Piemēram, Bluetooth adapteris + mazs datordzelzis (viedtālrunis turētājā) + OBD softs ar live data iespēju + ideāli, visa notiekošā ierakstītājs OBD softā vai screen video ierakstītājs datordzelzī, vēlākai pārskatīšanai mājās, lai nav jālūr braucot.
- Par dzesēšanas sistēmas pieskatīšanu ar dzirdi pēc ventilatora biežuma - dažiem auto ir ārkārtīgi klusi ventilatori, nesadzirdami pat nakts/lauku klusumā
Par "ko viņi ieekonomē?" Uzreiz neko (varbūt pārdesmit centus). Tas ir tehnisks risinājums darbastundu pavairošanai nākotnē. Mazs, bet stabils un arvien pieaugošs % klientu pēcgarantijā atgriežas un atgriezīsies pie markas dīlera. Mūsdienu dzelža (auto, elektronikas ierīču) pilnā cena = sākumcena + tehniski neizbēgamā apkalpošanas maksa. Šoferim tikai jāstūrē pa ceļu un uz servisu. Dzinēja darbība esot jāpieskata un viss esot jādara tikai apkopes un remonta Profesionāļiem. Temperatūras kāpiens => Check engine/Uz servisu! => evakuators => servisu Profesionāļi, kuri nesavtīgi un lietpratīgi pētīs, kas jūsu bitītei kaiš. Jūsu loma ir tikai uztraukties, KA kaiš (nevis KAS kaiš) un maksāt. Iesākumā par darbstundām, kurās konstatē, ka bija uzkāpusi temperatūra. Tālāk vēl būs jāpēta, kādos apstākļos un kāpēc uzkāpa (testa braucieni, "diagnostika", utt. ar attiecīgām darbastundām).
Garantijas laikā - pats vainīgs, ka nestājies nost uzreiz un nevedi ar evakuatoru. To "ka" faktu konstatē paši Profesionāļi.
>no mobīlā ar var aizdegties degviela
Mythbuster pārbaudīja, ka tas ir nereāli un pat arī cigareti metot benzīnā nekas nenotiek.
Nu man jau Tu vari neteikt Stāstu to ko piedzīvoju iz dzīves Pēc tam meklējām kāpēc tāds bulšits un uzzinājām, ka no statistiskās elektrības varot dzirksteles lekt... ))
Tas nav mans izgudrojums, bet tas kas piedzīvots pirms 7 gadiem Lielbritānijā.
Motora nobraukums bija iespaidīgs! Ja tā notika. Pēc 10 gadu lietošanas motoram dzesēšanas sistēmai būtu jānomaina gumijas caurules, ja ne visas, tad galvenās noteikti. Motoram darbojoties 90 grādu temperatūrā, spiediens dzesēšanas sistēmā ir +1 kg uz katru kvadrātcentimetru. Tas ir ļoti liels spiediens, kas vecu cauruli pārplēš vienā mirklī. Ekonomējot uz caurulēm nākas remontēt motoru.
Protams, ka ķēdes pārlekšana un vārstu salocīšana jebkuram Motoram nāk tikai par labu viņa "nākotnei".Ja serviss tur kko līdis- nu tad jau tas atbild par visu turpmāko motora mūžu un viņa saimnieka Labklājību.Cerams, ka tur ir gan pieņemšanas/nodošanas akts, gan arī bijusi fiksēta saimnieka "vēlme" to remontu izveikt pēc pilnas oem technoloģijas ar visiem pribambasiem.Tā kā autora pseidonīms teorētiski satur aizdomas par slimā motora izcelsmes valsti,te ir zināms, ka specifiskas galvas skrūves "kaut kur/tur" maksā vismaz 3-4usd/gab un uz vietas tās var nebūt.Taa teikt,te ir no visām pusēm skaidri saskatāma teorētiska "garantija" uz 100% veiksmi.
Līdzīgi darbā kolēģim sanāca ar Mitsuku. Zuda dzesēšanas šķidrums, nolēma tomēr to motoru taisīt, servisā nomainīja galvas blīvi un nu zuda ne tikai dzesēšanas šķidrums, bet arī eļļa jaucās kopā ar dzesēšanas šķidrumu Koroč beigās iecēla citu motoru un brauc bez bēdu. Tā kā, ja motors līks nez vai serviss vainīgs, vainīgs tikai ka piekrita vispār to lūzni taisīt.
Nu normāls "cirvis" tas tavs kolēģis
Acīmredzot galvas blīvi ielikuši apšaubāmā stāvoklī ... tak skaidrs, ka apčakarēja konkrēti.
Labotas ~ 2x galvas blīves (eļļa kopā ar dzesēšanu un otrādāk), nekādu problēmu.
Visticamāk arī tas kolēģis pie termostata problēmam mainītu dzinēju
P.S. padalies ar kontaktiem, lai var iesmērēt kādu auto šim
Nē nu - ražotājs tomēr ir japonamaķ, tā ka visādi var gadīties, tomēr apšaubāma tehnika, nav paredzēta remontam bet presei.
skopais maksā divreiz, ja prasa tikai blīvi nomainīt tad to arī dabūja.
jucis rakstīja: Vidējais modernais temperatūras datčiks ir māneklis, kas rāda trīs lietas - motors ir pārak auksts, motors ir normālā temperatūrā, motors ir pārāk karsts (pieņemot, ka kāds vispār seko līdz tai adatiņai, kas mūsdienās ir maz ticams), turklāt liels temperatūras spektrs tiek attēlots vienkārši kā "normāls" (ja nu kādam likās, ka tur var redzēt, ka motors ir tieši 82,5 grādus karsts).
Būtībā tiek dublēta "sarkanās idiotu lampiņas" funkcija, tāpēc autoražotāji reizēm nemaz neliek šo datčiku.
dīzeļaalfai nr 156 temperatūras dačiks diezgan precīzi rāda temperatūru, sākumā biju ņepoņatkā, jo ,bez slodzes braucot, vairāk par 75 grādiem nekāpa. samainīju termostatu nekas nemainījās. kad padzenā, uzkāpj uz 90, reizēm arī mazliet virs. tad arī pieleca, kas par jokiem. ka tas laikam pēdējais mohikānis, kas rāda, kas patiesībā notiek, nevis C-N-H
vai vainīgs serviss
Īsumā - automašīnai tika veikts motora remonts, ko radījusi pārlēkusī dzinēja ķēde (mainīti vārsti, motora galvas blīve, utt.). Pēc mēneša auto atkal sabojājas - dzinējam pazudis dzesēšanas šķidrums, kā rezultātā motors pārkarsis -deformēta gan dzinēja galva, gan dzinēja bloks.
Sākumā auto serviss atbildēja, ka vainīga galvas blīve un līdz ar to garantijas remonts. Bet vēlāk jau sāka runāt, ka nav iespējams noteikt pārkaršanas iemeslu. Tā bija arī rakstiskā atbildē.
Vai būs servisa vaina (nekvalitatīvi veikts remonts)? Kur varētu veikt ekspertīzi Kurzemē vai Rīgā?