Peugeot 5008, kāda pieredze? Plusi un mīnusi!
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Peugeot 5008, kāda pieredze? Plusi un mīnusi!
Lai gan neesmu franču auto cienītājs, šis krosovers, kā jau visi pižiki, ir tīri glīts. Ar viņu pabraukt nav sanācis, bet izstādē esmu redzējis, sēdējis un apgrābstījis.
Tajā izstādē bija ļoti daudz dažādu brendu krosoveri, un uz tiem skatoties pat sagribējās vemt, jo visi bija vienādi garlaicīgi. Bet šis pižiks izcēlās uz citu fona. Tas ir galvenais pluss.
nosaukt šo fwd par krosover var tikai marketologi. Viņš tak pat no bildē redzamās līdzenās sūnas slapjā laikā neizbrauks.
nu un cena ar au kosmosā ja salīdzina ar iepriekšējās paaudzes 5008, ko ar 2.0 dīzeli varēja zem 20k jaunu dabūt.
Ārkārtīgi dārga (ja labi aprīkota), diemžēl arī elektroniski neuzticama tehnika. Kaut gan, jau ir labāk nekā agrāk.
Mani pieci centi.
Bija iespēja trīs dienas ar konkrēto eksemplāru pabraukāt.
Patika:
Dizains - dikti smuks! Konkurenti, tādi kā Kodiaq, var tikai pienest ūdeni.
Motors - manam braukšanas stilam pietiekoši jaudīgs un ekonomisks. Nobraucu pāri pa 400 km, dators rādīja vidējo patēriņu 6.4 l/100km. Pēc bākas metodes nepārbaudīju, bet pielejot pēc datora rādījuma, tā apmēram sanāca.
Mērisntrumentu panelis - smuks maziņš ar ļoti mazu stūrīti. Kā izrādījās, ar tādu braukt ir ļoti ērti un nav sajūtas, ka mašīna būtu liela.
Salonā vietas atliku likām. Sēdekļi ērti. Otrajā rindā visi sēdekļi regulējas atsevišķi, aizmugurē grīda līdzena. Forši. Trīs bērnu krēsliņi, iet iekšā bez iespringuma. Pie vajadzības arī trešā rinda ir samērā labi izmantojama.
Konkrētajam eksemplāram ir riepas 205/55R19. Pēc skata lieli riteņi, bet braukt forši, jo riepas nav platas, attiecīgi nerausta pa špūrēm.
Nepatika:
Instrumentu panelis it kā konfigurējams pēc vēlmēm, bet vēlmju iespējas dikti ierobežotas. Izvēlņu izkārtojums vidējā displejā man nelikās pārāk uztverams.
Bagāžnieka vāka atvēršanas sensora algoritmu tā arī neizpratu. Reizēm vērās vaļā, reizēm nē. Tā pat arī ciet. Ciet veroties pusē vāku vāku nevar apturēt, vismaz man neizdevās. Ja nu vienīgi ar baigo spēku, bet ja kāds bērns tur starpā palicis un vāks veras ciet, saspiedīs pamatīgi.
Automātiskās gaismas un logu tīrītāji bija tomēr reizēm manuāli jāslēdz. Gaismas neatpazina pretī braucošos velosipēdistus un gājējus.
Gribētu stingrākus aizmugurējos amortizatorus.
Neskatoties uz trūkumiem, ja šobrīd meklētu septiņvietīgu auto, šis būtu saraksta augšgalā.
Bija iespēja brīvdienas pavadīt pie otra dīlera piedāvātā demoauto stūres.
Atšķirībā no iepriekšējā, šis bija ar 1.6l dīzeļmotoru. Tā pat GTline izpildījumā, bet nedaudz savādāku aprīkojumu. Šis bija aprīkots ar adaptīvo kruīza kontroli un iebūvētu navigāciju, bet iztrūka elektrisko sēdekļu. Riteņu izmērs 225/55R18.
Adaptīvā kruīza kontrole kopā ar līniju lasītāju darbojās perfekti, protams pie nosacījuma, ka ir līniju. Adaptīvajai kruīza kontrolei bija trīs iestatījumi - tālu, normāli, tuvu. Uz tuvo jutos nekomfortabli, kāja raustījās. Bet uz normālo distanci brauc labi. Gan sabremzējas līgani, gan pēc tam seko bez raustīšanās.
Navigācija adreses atrod labi, bet ved ne pārak. Pāris vietās lika veikt neatļautu kreiso pagriezienu un pāris vietās nebija jauno apļu. Kopumā borta dators ar jau esošo navigāciju darbojās bremzīgāk, nekā bez navigācijas.
Motors likās paskaļš, jaudas man pietika, bet nekāds lielceļu karalis nesanāk. Patēriņš pamatā pa šoseju kruīzējot 5.5 l/100km. Itkā jau maziņš, bet benzīnniekam man līdzīgā braucienā sanāca 6.4 l/100km. Benzīnnieks viennozīmīgi bija jestrāks un klusāks, man patika labāk.
Piekare, uz Siguldas šosejas negludumiem, likās drusku par "ļurīgu", bet tas, iespējams, dēļ savādāka riteņu izmēra, jo otram auto to nenovēroju.
Rezumējot, ņemtu benzīna versiju ar adaptīvo kruīza kontroli bez iebūvētās navigācijas, bet ar elektriskajiem sēdekļiem. Auto kā tāds patika, apjoma un izmēra ziņā ļoti labs, kaut kādus trūkumus var atrast jebkuram.
Biju šo arī patestējis. It kā ok, bet ir daudz problēmu.
Būtiskākā - aizmugures sēdekļu rinda - katrs krēsls regulējas atsevišķi ... forši, bet dēļ tā visi krēsli ir tādi pašauri, plecīgiem latviešiem neerti
Nav pieejama pilnpiedziņa ...
Konkrētais aparāts ar ko braucu uz grants ceļa aizmugure gribēja visu laiku slīdēt ...
Labais - 1,6 turbo motors bija pat lietojams. Priekšējie krēsli ļoti ērti.
Sekojot sava mazākā brāļa – “3008” modeļa – pēdās, arī jaunais “Peugeot 5008” no minivena kļuvis par priekšpiedziņas krosoveru. To jau var uzskatīt par mūsdienu autobūves tendenci, jo dažāda izmēra minivenu tirgus samazinās, bet krosoveru popularitāte strauji aug. Latvijā krosoveru bums ir īpaši izteikts un novērojams jau vairākus gadus.
Neraugoties uz koncepcijas maiņu, jaunais “Peugeot 5008” saglabājis vairākas priekšteča īpašības. Automobilim ir tikai priekšējo riteņu piedziņa, kas ļauj palielināt salona aizmugures daļas un bagāžnieka ietilpību. Kardāna tuneļa iztrūkums nodrošina gludu grīdu. Tāpat ir pieejama septiņvietīga versija, kur trešās rindas abus atsevišķos sēdekļus var ielocīt grīdā vai izņemt ārā. Arī otrajā rindā ir trīs atsevišķi sēdekļi, kurus var bīdīt vai salocīt. Piecvietīgā versijā bagāžnieka ietilpība ir gana iespaidīgi 780 litri, ko pēc sēdekļu salocīšanas var palielināt līdz 1940 litriem.
Priekšdaļas dizains un priekšējā paneļa noformējums ir tikpat pievilcīgs un savdabīgs kā kompaktajam “3008”, kas tika prezentēts pagājušajā rudenī. Ekstravagantais izskats un ietilpīgais salons faktiski ir galvenie “5008” modeļa trumpji. Maza stūraina stūre, piepacelts instrumentu panelis, eleganti veidota viduskonsole un automātiskās pārnesumkārbas svira – tas viss nevar atstāt vienaldzīgu. Lielākajai daļai patīk, turklāt pat sākotnēji visai skeptiski noskaņotiem klasisku lietu piekritējiem. Protams, aprīkojuma sarakstā ir plašs mūsdienīga komforta un drošības aprīkojuma klāsts.
Dzinēju palete sastāv no 1,2 litru (130 ZS) un 1,6 litru (165 ZS) turbo benzīnniekiem, kā arī 1,6 litru (100 vai 120 ZS) un 2,0 litru (150 vai 180 ZS) turbodīzeļiem. Atkarībā no dzinēja pircēji var izvēlēties piecpakāpju mehānisko vai sešpakāpju automātisko pārnesumkārbu. Grūti gan iedomāties, kā varētu izskatīties parastās kārbas pārslēgs, jo automāta elegantā sviriņa savā vietā iederas ļoti harmoniski. Lai kaut kā attaisnotu krosovera nosaukumu, caurgājības uzlabošanai ir paredzēta īpaša saķeres kontroles elektroniskā sistēma “Grip Control”, kas cenšas uzlabot saķeri dubļaina, smilšaina vai sniegota ceļa apstākļos.
“Peugeot 5008” cenas sākas no 20 900 eiro un beidzas ar 35 900 eiro par GT versiju ar 180 ZS dīzeli un automātu.
Peugeot 3008... Franču auto ar visām no tā izrietošajām sekām. No vienas puses - ultra tehnoloģijas un ekskluzīvs (pēc ražotāju domām) dizains salonā, no otras - pilnīgs prastums, paceļot motora pārsegu... Unikums ir "kapota" aizslēgs - pieļauju, ka vecajam un lielajam krievu pašizgāzējam ZIL tas tomēr bija kompaktāks... Un visai neomulīga šķērszvārošanās automobilim, braucot ātrāk pa bedrainu zemes ceļu, piemēram, Latvijas Gada auto 2018 testos Lilastes apkaimē. Arī trešās sēdētāju rindas transformācijas rezultātā starp abiem papildus rindas beņķiem izveidojusies teju sprīdi plata "atvere", kur iekrist dažādiem vajadzīgiem un nevajadzīgiem sīkumiem... Protams, vizuāli lielais lauva izskatās tīri neko, arī salons gana ietilpīgs, taču nevajadzētu Peugeot 5008 uzlūkot ar rozā brillēm uz acīm!
Jaunais franču gimenes auto(viss piemērotākais apzīmējums) ir tiešām iespaidīgs. Plašs salons, daudz papildus funkcijas, fīčas, neatkārtojams dizains. Savdabīga, maza stūrīte tik lielam auto. Bija sajūta, ka tā ir no kartinga.5008 samērā labi vadās, taču pie lielāka ātruma auto manevrējot uz nelīdzena seguma kļūst nestabils. Taču galvenais liekas 5008tajā ir salona dizains. Salons ir elegants ar vienreizēju paneli. Daudz vadības slēdžu forma un izvietojums atgādina lidaparātu. Kaut kur jau redzēts. Savdabīgu iespaidu rada daļa paneļa un durvju apšuvumu auduma apdare. Daudz interesantu un kičīgu lietu, kuru lietderību īsti nevar saprast. Auto tiešām liels un ērts, ar divām papildus vietām bērniem. Īsts ģimenes izbraucienu auto. 5008 ir tikai ar priekšējo riteņu piedziņu, mode vai nepieciešamība. laikam jau pieprasījuma diktēts ražotāja solis. Vērtējot spēkratu ir sajūta, ka elegance iet roku rokā ar vienkāršibu, praktiskais ar nelietderīgo. Taču auto izvēlē vienmēr kaut kur blakus ir emocijas un tās ir stipras.
Ko vēl vairāk "crazy" par auduma apšuvumu var izdomāt automašīnai, kas pretendē uz ģimenes auto statusu?! Ja nu vienīgi ģimene tāda - tēvs un māte baņķieri, bet visi bērni - jau pieauguši - advokāti... Es, protams, pārspīlēju, taču auduma apdare šādā auto - tur nav ne māzākā domu aizmetņa par salona praktiskumu un bērneļu iespējamo iedarbību (jogurts, šokolāde, dažāda lieluma "maki" ar kečupu vai majonēzi) uz durvju paneļiem utml. Bet tie jau ir allaž "fifīgie" franči!
vēl krievu apskatos redzēju, ka logu mazgātāja bačoks esot 2 L ? tas nav nopietni...solot lielāku - kāds ir LV variantam ?
Krievi mērīja klīrensu un sanāca vien 16cm zemākajā punktā...tie 20+ cm esot no sliekšņa
Interesanti, vai 1.6 turbo dzinējam tāpat kā iepriekš dzinēja ķēdes resurss ir tikai 30 000 km? Ja tā, tad visi šie auto "aprīkojuma jaunie navoroti" zaudē jēgu.
Izskatījās, ka Peugeot atkal vēlējās pārsteigt. Cita forma, atšķirīgs izpildījums. Nosaukumā Krosovers gan gribējās saskatīt “Cross over what” – ko tieši ir paredzēts pārvarēt. Vienas ass piedziņa, maza stūrīte, uz lielākiem nelīdzenumiem ļoti jāsamazina ātrums, lai nerastos automobiļa laušanas sajūta. Gribētos aprīkojumu ar kruīza kontroli – pilsētā komfortabla braukšana, ievērojami var palīdzēt nepārsniegt ātrumu. Savdabīga papildus sēdekļu konstrukcija, īpaši nolaistā stāvoklī. 3008 tomēr pārsteidza daudz patīkamāk.
2x izbraucu ar 5008, man un ģimenei ļoti iepatikās. Patika automāta darbība (godīgi atzīšu pat labāk par Kodiaq DSG). Vienmērīga, bez ravieniem. Gaita klusa. Salona apdare arī līmenī un 2. rindas līdzenā grīda ir lieliska pasažieriem, kam ir daudz brīvas vietas kājam. Bagažnieka nodalījums ir plašs un 3. sēdekļu rindā mazie jūtas kā karaļi.
Cenas ar atlaidēm arī ir saldas vajag tikai atrast pirceju savam Kadjar.
GuntisViksna rakstīja: Ko vēl vairāk "crazy" par auduma apšuvumu var izdomāt automašīnai, kas pretendē uz ģimenes auto statusu?! Ja nu vienīgi ģimene tāda - tēvs un māte baņķieri, bet visi bērni - jau pieauguši - advokāti... Es, protams, pārspīlēju, taču auduma apdare šādā auto - tur nav ne māzākā domu aizmetņa par salona praktiskumu un bērneļu iespējamo iedarbību (jogurts, šokolāde, dažāda lieluma "maki" ar kečupu vai majonēzi) uz durvju paneļiem utml. Bet tie jau ir allaž "fifīgie" franči!
Man pazīstamo vecāku vidu vairākums tieši atsakās no ādas salona izvēles, kā argumentu minot to, ka viņiem ir bērni. Šis ir fenomens, ko nekādi nespēju saprast - ādas salons ar ātri pieejamu sausu un mitro salvešu krājumu ir vislabākais aprīkojums bērnu pārvadāšanai. Vienīgais - zem bērnu sēdeklīša gan vēlams kaut ko paklāt - tā plastmasa ādai nenāk par labu.
Jā ādas salons + bērni ir ērti, bet 1500EUR (+/- vienādi visiem ražotājiem) nolikt tikai par ādu, liekas krietni par daudz. Es tik daudz neiztērētu uz salona tīrīšanu visā auto lietošanas laikā.
Dzīvot netīrībā (tā tīrīšana nebūs uzreiz pieejama, tiklīdz bērns būs izpaudies) taupības dēļ vēl ir saprotami. Bet nesaprotu tos, kas uzskata, ka ādas salons ir bērniem NEPIEMĒROTS.
Jautājums par izmaksām gan paceļ citu (arī nebeidzami apmuļļātu) jautājumu. Ja ir tik daudz naudas, ko "nolikt" par jaunu auto, kādēļ nav naudas ādas salonam. Manuprāt ādas salons ir daudz lētaka ekstra, nekā jauns auto. Mana ģimene nu jau daudz gadus var atļauties divus auto ar ādas saloniem, bet nevienam jaunam vēl neesam sapelnījuši.
Atbildu:
āda ir bioloģisks produkts. Attiecīgi tas reģē ar visām bioloģiski noārdošām vielām. Piemēram: vēmekļi (kuņģa sula spēj to sagremot), kola (kā tur bija ar tām žiletēm), vīns un etiķis (iemarinēs).
Attiecīgi ādas salons ir labs tikai savācot cepuma druskas. Visu pārējo daudz vieglāk iztīrīt no sintētiska auduma. Nu un tas "vasarā svīst" un "ziemā salst" jau pats par sevi.
Vobšem vieni ponti un tpraktiskuma nekāda.
Vēmekļi (un tas ar bērniem patiešām ir aktuāli) ir vienkārši noslaukāmi (te laikam piemirstas, ka ādas salonu, tāpat kā ādas apavus, ir jākopj vaskojot) un āda neko neuzsūc, atšķirībā no auduma (esmu gan redzējis, ka eksistē arī tāda ķīmija, kas to padara neuzsūcošu, bet neesmu dzīvē saticis nevienu, kas to lietotu).
Protams, hipsteru izpratnē arī ādas apavi ir vieni vienīgi ponti, jo stilīgāk un veselīgāk notiekti it ikdienā valkāt Converse gumijas klučus.
Es savukārt, esmu novērojis kas notiek ar pievemtu ādas salonu (daudz alkohola mēdz arī šādi izpausties). Nācās mainīt, jo to smaku vairs ārā nekā nevarēja dabūt. Tur gan laikam "uzreiz" netika noslaucīts.... dažādu iemeslu dēļ.
Bērnu izpausmes jau gan ar nevar "uzreiz visu" noslaucīt, jo steiga, trafiks, šķirbas, etc
Tā būtiski attaisnots ādas salons ir tikai cabrio. Dēļ putekļiem. Pārējiem ne visai un nav visai praktisks. Auduma ķīmiskā ir daudz jaudīgāka par jebkuru "vasku" un "kopšanu". Un pakaļa nesvīst
kasinsh79 rakstīja: Tu nopietni? Kas tad Kadjar vainas, ja vēlies mainīt uz... Peugeot?
Vainu nav. Vajag 7 vietas. Ģimenē tagad esam 5, līdz ar to vajag vēl pāris sēdvietas rezervei, ja kāds kaut kur jāaizved un bagāža paliek vairāk.
Peugeot 5008 tests, atsauksmes un iespaidi 2017
Peugeot 5008 kāda pieredze? Plusi un mīnusi!