Jeep Compass tests, atsauksmes un iespaidi 2017/2018

GadaAuto Reģ.: 20.09.2014

Jaunais Jeep Compass 2017 / 2018, kāda pieredze?

 
Janis_Mezulis Reģ.: 23.04.2014
4 0 Atbildēt

Mazais Compass ir ļoti proporcionāli pārdomāti veidots saskaņojot interjeru ar ārpusi vienlaicīgi saglabājot Jeep ģimenes raksturu. Īpaši atmiņā palicis ergonomiski veidotais, resnais stūres rats, kā arī pārskatāmais un glītais instrumentu panelis.

Lai arī bija dzirdama kritika par baraukšanas stabilitāti, tomēr noteikumu robežās braucot man neradās nekādas aizdomas par drošību. Uz smilšaina meža ceļa 4x4 sistēma darbojās pārliecinoši, bez rāvieniem un neskatoties uz mazo turbomotoriņu nebija jūtams jaudas trūkums arī pie zemākiem apgriezieniem. Arī testa auto cena 35000 likās pietiekami adekvāta aprīkojumam. Un tas bija tiešām bagātīgs. Normāli varētu derēt arī bāzes Limited aprikojums. Tomēr neskatoties uz septiņu caurumu priekšējo režģi tā nav spilgta personība, drīzāk pārticis vidusmērs. Tas ļoti labi derētu kādam savrupniekam, kas dzīvo nomaļus, mīl izbraukumus pie dabas vai aktīvo atpūtu, tomēr nevēlas sportiskas aktivitātes uz ceļa.

GadaAuto Reģ.: 20.09.2014
0 0 Atbildēt

Jaunais Jeep Compass 2017 / 2018

Dieselfan Reģ.: 02.11.2016
2 0 Atbildēt

Interesants auto, kas ir labi aprīkots par adekvātu cenu - 35000 eur. Pa koplietošanas ceļiem patīkami vadās un gaitas īpašības pietiekamas ikdienai, taču braucot pa pilsētu pārnesumu kārba "mētājās" pa pārnesumiem. Ja jāberauc pa grants ceļu ar nelielu trepi tad nepieciešams pasažieris, jo pasažīera sēdeklis citādāk vibrē un rada nepatīkamu skaņu.

Iebraucot mežā kā jau Jeep radija sajūtu, ka aizbrauksi kur nepieciešams un nebūs jāmeklē cilvēks ar traktoru.

Secinājumi :

1. Laba cena.

2. Pārliecinošas bezceļu spējas

3. Laba skaņas izolācija

4. Interesants dizains.

ZigmarsKrumins Reģ.: 02.08.2016
1 0 Atbildēt

Ja atmetam sākotnējos aizspriedumus, par to ka šis auto ražots uz Fiat 500x bāzes, rezultāts patīkami pārsteidz... Dizains pārdomāts, līdzīgs lielajam brālim Grand Cherokee, 7 caurumu reste, priekšējais panelis ar markai līdzīgu reljefu pamatīguma sajūtai, kvalitatīvi, mīksti apdares materiāli, prieksējā paneļa centra ar mūsdienu prasībām pilnībā atbilstoši multimediju sistēmu. Gaitā kluss, 1.4 turbo dzinējs strādā pārsteidzoši labi. Varbūt dažreiz brīžos braucot pa nelīdzenumiem rodas skaņas, kurām nevajdzētu rasties ( beņķi, apdare, aizmugurējais vāks vai tā pārklājs) kopumā Jeep rada kvalitātīvu auto sajūtu. Bezceļu īpašibas krietni ierobežo priekšējā bampera forma un attālums līdz zemei, bet Trailhawk komplektācijā nevajadzētu rasties ne mazākajām šaubām par Jeep dažādu apvidu pievarēšanas īpašībām. Kā jau iesāku, ja neņemam vērā ka Compass ir uz Fiat`a bāzes veidots auto, tas ir harmonisks auto, kas ir savas cenas -35000 Euro, vērts.

GuntisViksna Reģ.: 02.08.2016
3 0 Atbildēt

Starp citu, Fiat 500x bija gana labs "smilšu princis" iepriekšējo gadu testos... Bet Jeep jau, kā zināms, ir tikai viens... Šoreiz tas ir versijā Compass. Protams, jūtams amerikānisks piesitiens auto salona dizainā, varētu arī iztikt bez tās šķebinošās melnās klavierlakas... Labā lieta, pārslēdzami 4 režīmi bezceļam, sliktā - uz stūres it kā arī radio skaņas regulēšanas taustiņi, taču neredzamajā pusē gan...

Informatīvais displejs Compass variantā brīžie uzvedas kā palaidnīgs puika - kaut ko iesāk, tad pārlec uz ko citu...

Kopumā gaita mašīnai laba i pa šoseju, i pa zemes ceļu. Ja par konkrētā testa auto, tad, manuprāt, tomēr priekš 4x4 auto īsti prātīgs ši 1,4 litru benzīna dampītis ar tajā iesprostotiem 170 (uh!) zirdziņiem vis nav. Nu, kas traucē šādu pavisam sakarīgu auto aprīkot ar normālu, piemēram, 2 litru dīzeli ar apmēram to pašu jaudu? Nu, tā kā to izdarījuši ar testam piedāvāto Renault Kaleos, kas vismaz 5000 eiro lētāks par Compass... Būtu pavisam norāmāla murrāšana ar pieticīgu degvielas tēriņu... Protams, arī 1,4 litru benzīnieks izbriem smilšu kāpas pavisam labi, apgriežas mīkstās smiltīs praktiski uz vietas, bet tā mazītiņā dvēselīte tur mocās nenormāli! Un tērē benzīnu oi, oi, oi...

JurisKreicbergs Reģ.: 02.08.2016
3 0 Atbildēt

Lai gan šis ir īsts džips, no īsta džipa var gribēt vairāk. Droši vien ne jau par velti Compass esot arī bezceļu versija. Kolēģi gan norādīja, ka vajag tikai pareizi saslēgt režīmus un tad jau pa mežu iet izcili. Ļoti ticami, kāpēc gan lai neietu, bet kaut kā pierasts, ka šodien automātika izdara vairāk. Priekš džipa arī visai zema priekšējā pārkare. Automobilis atbilst savai cenai un var būt ļoti patīkams ikdienas lietošanai, īpaši, ja vairāk jāizbrauc no pilsētas gausās un līdzenās satiksmes.

JanisGrinhofs Reģ.: 20.04.2013
2 0 Atbildēt

Vēl viens īsts džips. Pa lielam te nekas nav pārspīlēts. Auto labi notur Jeep kanti. Ērtības, papildus funkcijas, caurgājamība. Galvenās īpašības, kuras raksturo Jeep Compas. Dizains raksturīgs markai un mazliet atgādina pašu flagmani. Salons plašs, pietiek vietas visam, tomēr priekšējie sēdekļi nebija īsti ērti. Panelis pilns ar slēdžiem un pogām, tāds raibs, bet viss savās vietās. Pieejamas daudz dažādu papildus opcijas. Smalki izstrādāta ir klimata regulēšanas funkcija, plašas stūres regulēšanas iespējas. Jāuzsver stabilā un klusā auto gaita. Stūres rats ne tikai labi ieguļas rokās, bet arī precīzs darbībā. Ļoti labas, informatīvas bremzes. Auto galvenais trumpis ir pārliecinoša "uzvedība" bezceļā. Vienīgi priekšējā bampera apakšlūpa par zemu. Dziļākās špūrēs mēdz savākt šo to lieku. Varētu teikt, tāds ģimenisks auto, ar kuru var aizbraukt ar bērniem pie lauku radiem vai ekskursijā, darba dienās skola bērnudārzs. Viss būtu labi taču 1,4 benzīniekam pietrūks elastības. Tomēr par 35000 nav tik slikts variants piedāvājumu džungļos.

TDIOTS Reģ.: 07.01.2007
0 1 Atbildēt

par 35keur ir gana laba , labāka , izvēle kko pirkt.

JanisBite Reģ.: 02.08.2016
0 0 Atbildēt

Jeep – ražotājs ar milzīgu pieredzi 4x4 automobiļu ražošanā, kas arī pašlaik FIAT paspārnē ražo 6 izmēros līdzīgus SUV. Šī 4x4 ŗažošanas pieredze un autiņu bezceļu spējas ir ļāvušas Jeep vēl palikt kā atpazīstamai vērtībai. Arī “Kompass” nav izņēmums – iebraukšanas/izbraukšanas leņķi ir vairāk kā 30 grādi, klīrenss lielāks par 200 mm, atsevišķi braukšanas režīmi sniegam, smiltīm un dubļiem – tas viss padara JEEP COMPASS spējīgu pierādīt sevi ārpus ikdienas ceļiem – “Trail rated” testa trases pievarēšana tam ir pārliecinošs pierādījums.

Bet šķiet, ka ar pliku 4x4 mūsdienās ir par maz un ražotāji (arī Jeep) ir spiesti ieviest visas šīs mūsdienu elektroniskās lietiņas un ar tām Jeep Compass gadījumā, manuprāt, nav veicies ļoti labi, kaut arī jāsaka, ka piedāvājums ir salīdzinoši liels. Drīzāk teikšu, ka šis piedāvājums nav līdz galam izkopts un nostrādāts.

Radara novietošana zem numuru zīmes līmeņa gan Jeep Compass, gan vēl jo vairāk lielajiem brāļiem Cherokee un Grand Cherokee – manuprāt ir inženieru pieļauta kļūda! Jau pa smilšu ceļu braucot pazaudējām dekoratīvo vāciņu, bet ko radars “teiks” par slīcināšanu pārvarot ūdens šķēršļus vai iebraucot kupenā, vai sniegot slapjam sniegam? Neteiks neko, t.i. droši vien arī nestrādās

Līniju asistents ir un strādā – pats piestūrē a/m, lai tā paliktu joslā (tā ir labā ziņa), bet diemžēl to dara diezgan neveikli – Compass mētājas no vienas līnijas pie otras, brīžiem tām pārbraucot arī pāri – no malas tas varētu šķist pēc iereibuša braucēja uz ceļa.

9 pakāpju automāta pārslēgšanās darbība (jau iepriekš arī Renegade modelim) šķiet uzlabojama, sevišķi pārslēdzot zemāku pārnesumu - pauze starp pārnesumiem ir pārlieku gara!

Vēl daži sīkumi kā:

- uzstādītais ātrums kruīzkontrolei instrumentu panelī ir attēlots tik mazā šriftā, ka to saskatīt būs grūtības daudziem;

- stāvošam auto instrumentu paneļa krāsu displejā iespējams vērot tikai “parkinga sonāru” vērojumus, citu informāciju nav iespējams apskatīt – tā parādās tikai tad, kad uzsākam braukt!

Jeep Compass Latvijā ir nopērkams gan ar 1,4 l turbo benzīna dzinēju, gan 2,0 l turbo dīzeli! Testējām vieglās degvielas versiju – pa visādiem ceļiem un režīmiem braucot uz paneļa rādīja 11,9 l/100km patēriņu, bet vienmērīgi braucot pa šoseju izdevās sasniegt 7,2 l/100 km patēriņu – starpība a/m cenā ir tikai 1000 EUR, tādēļ domāju, ka Latvijā izvēle noteikti varētu būt par labu dīzelim pilnpiedziņas izpildījumā, bet benzīna dzinēju būs spiesti ņemt tie, kuri izvēlēsies tikai Jeep izskatu, jeb priekšpiedziņas modeli!

Vēl vienu lietu gan gribi pieminēt un uzslavēt Jeep ražotājus un tā ir TEICAMA MŪZIKAS SKAŅA! Nav atrodamu nekādu zīmolu uzrakstu uz skaļruņu restītēm, bet skan līdzīgi kā Volvo par lielu naudu.

uldish Reģ.: 10.08.2001
0 0 Atbildēt

GadaAuto rakstīja: Jaunais Jeep Compass 2017 / 2018

Uzreiz teikšu – dēļ fantastiska izbrauciena pa meža ceļu ar jaudīgākās Jeep Wrangler versiju, man šī auto marka ierindojās top sarakstā tieši meža braucieniem, tad mēnesi vēlāks brauciens pa šoseju, kad ar 80 km/h bija spēcīgi jāstūrē taisnvirziena kustības noturēšanai, šo kā ikdienas auto norakstīja pilnīgi. Pagājuši aptuveni 15 gadi, un nekas nav mainījies. Jeep ir džips. Ir oriģināls dizains, ir gan vēsturiski senči, kas pārdzīvojuši gan otro pasaules karu, gan operācijas Vjetnamā, Kambodžā, un kur tik vēl ne (par daļo no tām memuāros atklāti runā tikai ASV valsts sekretārs Kisindžers), bet ikdienišķiem pilsētas un starppilsētu braucieniem pa šoseju – piedodiet – nē. Ceļi mums tomēr ir pārāk labi. Pārāk līdzeni. Un atpakaļskata kamera, kas, nedaudz ar dublīti aizsista, naktī izgaismo salonu tik spilgti, ka manevru veikt nav iespējams. Izslēgt gaismu līdz galam arī ne. Palīdz īsti džipisks gājiens, ietrenēts gaziku un bobiku laikos – durve vaļā un “divu acu skats pār plecu” grāvja sensors, kā senajos laikos. Kāpt ārā dubļos un tīrīt kameru – ok, bet ja esi Kambodžā, ienaidnieka ielenkumā? Un uz pirmizrādi pie Operas?

Lasītākie raksti

Jaunie raksti