Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Taurans problēmas

Silva Reģ.: 25.09.2017

Saka, ka Tauraniem automātiem esot problēmas ar ātrumkārbu. Izrunāts vai taisnība?

 
1 2
Nortel Reģ.: 16.03.2007
1 1 Atbildēt

Tāda kārba nāk n-tajiem VW grupas auto. Tā ir DSG kārba, 6-ātrumu. Autoparkā kādreiz bija golfs, pasāts, škoda un audi ar šīm kārbām. Visām bija problēmas. Mazākas tās bija škodai, golfam pa garantiju nomainīja visu kārbu, pasātam un audi kautkādas daļas. Itkā jaunākiem modeļiem ar 7-ātrumu DSG vairs neesot tādas problēmas, bet nav praksē pārbaudīts.

Silva Reģ.: 25.09.2017
2 3 Atbildēt

Paldies. Ļoti noderīga info. Iešu apskatīt vienu Tauranu, tagad zināšu jautāt par kārbu.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
5 0 Atbildēt

Ko tieši tu jautāsi?

Silva Reģ.: 25.09.2017
1 0 Atbildēt

Nu, nevajag jau smieties par sievieti. (Joks). Ja nopietni, es īsti nezinu, kā var tikt pie normālas lietotas automašīnas. Pašreizējā kļuvusi "rijīga", eļļa garšo. Ir 10 gadi, tad nu jautājums - plēst motoru, vai meklēt ko citu.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
2 0 Atbildēt

Neņem ļaunā, bet, nu, topiks arī tāds, kā lai smalkjūtīgāk pasaka, smaidu izraisošs. Īpaši jau, redzot, ka pat modeļa nosaukumu nevari pareizi uzrakstīt.

Ja neko no mašīnām nesaproti, sāc ar to, ka nebrauc viena, bet paņem kādu paziņu līdzi, kas no mašīnām arī kaut ko saproti. Otrkārt, ja auto liekas ok, aizved uz pilnu diagnostiku, vēlams, pie dīlera. 100% no izdevumiem tas, protams, neglābs, bet, nu, priekštats būs.

Silva Reģ.: 25.09.2017
2 0 Atbildēt

Man ar humoru viss ok. Rakstu kā saprotu. Diplomi jau vēl nenozīmē, ka orientējos auto. Profils cits. Vienkārši placī teica, ka tūlīt būs klāt normāls auto, Labi, lai būtu Touran. Aprunājos citur, tur savukārt nolika līdz ar zemi. Un konkrēti par ātrumkārbu. Tāpēc apkopoju info. Bet tas labi, ka kāds mani uzklausa. Es, savukārt, ieklausos visos. Paldies.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
2 0 Atbildēt

Placī teica... atgādina vienu gadījumu, kad viens izbijis klients - opis Rumbulā nopirka gadīgu parketnieku apm. par vairāk kā trešdaļu lētāk kā tāds jauns no salona maksātu, aizbrauca vēl pie dīlera un novicināja pirkstiņus, ka viņi tur hrenovije spekuļanti, tik dārgi mašīnas tirgojot, a viņš gudrs - dabūjis stipri lētāk. So what, ka pusgadīgs un no Rumbulas. Pēc āris mēnešiem aizbraucis pie tā paša dīlera, stūrei pogas nestrādājot. Servisā pajauca vaļā, a tur sūnas bezmaz. Tā arī pateikuši - sorī, opi, tev ir slīkonis, garantijas nav. Opis - kak eto, u meņa ņetu garanķii? mņe prodavec v Rumbuļe skazal, čto u meņa zavodskaja garanķija, značit u meņa zavodskaja garanķija...

Silva Reģ.: 25.09.2017
1 0 Atbildēt

Nu, tik traki ar mani nav. Pašsaglabāšanās dara savu. Jā, ļoti baidos no "slīkonīšiem". Nu, un kā to noteikt? Un, kā vispār labu lietotu nopirkt? Uz šo rītu esmu sapratusi, ka sistēma šāda: auto - pārbaude neatkarīgā salonā pie dīlera - lēmums. Ko izlaidu?

ledzep Reģ.: 16.03.2017
4 0 Atbildēt

Kā mēģināt nopirkt labu, lietotu auto:

1. Pirkt auto no īpašnieka, nevis plača/torgaša

2. Pārbaudīt auto vēsturi/nobraukumu/teh. stāvokli

3. Izvēlēties vienkāršāku mašīnas modeli, izvērtējot vajadzības

4. Mēģināt atrast uzticamāko motora/kārbas variantu

Konkrēti par Touran varu pateikt, ka DSG kārbu noteikti nevajag ņemt, ja vien nav gatavība investēt lielas naudas summas remontā.

Tas pats par motoriem- ja ņem 2.0/1.6 dīzeli, tad pēc 2009. gada. 1.9 TDI ir labs un gadiem pārbaudīts, bet nobraukumi ir iespaidīgi. Par benzīna motoriem neko labu nevar pateikt, izņemot aizvēsturisko 1.6, kas ir labi pārbaudīts dzinējs, bet jārēķinās ar ļoti bēdīgu dinamiku.

Ceru, ka šis kaut cik palīdzēja.

Silva Reģ.: 25.09.2017
1 0 Atbildēt

Pie reizes - par Tiguan. Tas pats, vai kas cits? Vēl esmu skatījusies Volvo XC60. Kā tiem? Ir hroniskas kaites? Vispār es pa šīm divām dienām esmu traki izglītojusies. Paldies visiem.

ledzep Reģ.: 16.03.2017
1 0 Atbildēt

Tiguan ir aptuveni tas pats. Volvo ir OK, neko konkrētu nevaru pastāstīt.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Eļļas patēriņš ir nevis defekts, bet fīča, vismaz tik jaunām mašīnām kā esošā. Zinu gadījumu, kur cilvēks ar pusduci gadu vecu fofāgenu aizbrauca uz molleri, sūdzēdamies par eļļas patēriņu litrs uz 1k km - tur viņam pateica ka tas esot maz...

Silva Reģ.: 25.09.2017
1 0 Atbildēt

Tu joko, protams. To nu pat es zinu, ka litrs uz 1000 km ir nenormāli daudz. Arī Nissan dīleris to apstiprināja. Bet, tāpēc jau te ierakstījos. Man patīk parunāties par šo tēmu. Un, nenoliedzami, uzklausīt viedokļus. Ko darīt, otrreiz no salona nepacelšu, tad nu mācos, kā neieķēpāties. Ir dzirdēts.

Guzis Reģ.: 23.08.2006
1 0 Atbildēt

Nu, ja eļļas patēriņš ir vienīgā problēma - iesaku painteresēties cik maksā remonts. Cits auto ir tāda loterija, ka viegli ielidot uz daudz lielāku summu.

Paziņa te Voyagera motoru no eļļas rīšanas izārstēja - vārstu blīvslēgi, nedaudz speciāla līdzekļa lai iekustinātu gredzenus - un eļļas patēriņš no 1+ litriem uz 1000km nokrita līdz kādiem 100g, kas jau ir ciešami.

Izmaksāja tas viss ap 100EUR, un nedaudz darba.

Japāņu motoram tas droši vien nebūs tik viegli - pa 90% ka gredzeni iekoksējušies nekustīgi, bet mēģināt var.

Silva Reģ.: 25.09.2017
1 0 Atbildēt

Paldies. Par to jau arī baidos - par lielo loteriju. Īpaši daudz tagad raksta par "slīkonīšiem". un kā lai tos atpazīst? Nevienam jau glābšanas riņķis nav aizķēries. Un vēl - cik ilgi tā var braukāt - uzlejot eļļu? Tur nekas cits nevar sabojāties?

jaaanis Reģ.: 29.06.2004
1 0 Atbildēt

Protams, ka 1l eļļas uz 1000km ir nenormāli daudz, bet pirms 10 gadiem man tieši to pašu pateica VW Krasta. Tāda esot pieļaujamā norma. Tas bija ~ pirms 10 gadiem, vai ir tagada nezinu, rīt kā reiz braucu uz apkopi, ja neaizmirsīšu uzjautāšu.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
1 0 Atbildēt

Tas tā ir visiem mazmotoriem - gan folkša 1.2, 1.4, gan Hondas 1.0 utt., utjp.

Damn Reģ.: 07.12.2003
3 0 Atbildēt

Arī VW 3.0 patīk eļļa pirmos 40-50 t km. Pēc tam vairs praktiski nekrītas līmenis.

Pārbaudīts jau ar otro motoru.

Silva Reģ.: 25.09.2017
1 0 Atbildēt

Uzjautā gan. Nissan Qashqai 2017. gads, benzīns, automāts. Interesanti, ka meitai tieši tāda mašīna, tikai pilnpiedziņas , tā paša gada, arī sāk eļļu ēst. gaidīšu info.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
1 0 Atbildēt

Esošajam Qashqai nav benzīna dzinēja un pilnpiedziņas kombinācijas. Tikai 1.6 dīzeli var dabūt ar pilnpiedziņu. Tu kaut ko jauc.

Silva Reģ.: 25.09.2017
1 0 Atbildēt

Ir gan. Meitai ir.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
1 0 Atbildēt
Silva Reģ.: 25.09.2017
1 0 Atbildēt

Kļūdiņa! Mana! 2007. gads!

GB12 Reģ.: 29.03.2011
1 0 Atbildēt

Daaaaaaaaa!!!!!

Silva Reģ.: 25.09.2017
0 0 Atbildēt

Gadās......

ledzep Reģ.: 16.03.2017
1 0 Atbildēt

Pēc rakstītā spriežot runa iet par 10 gadus vecu Nissan un varu teikt, ka šīm mašīnām palielināts eļļas patēriņš ir labi zināma problēma.

Pārsvarā gadījumu jāmaina gredzeni vai jāmaina motors, kas tādai mašīnai neatmaksājas.

Silva Reģ.: 25.09.2017
1 0 Atbildēt

Paldies. Tāpēc jau arī saucu pēc palīdzības. Un reizē baidos ieķēpāties. Jauns, diemžēl. nebūs man pa spēkam. Bet braukt gribās.

boliks Reģ.: 22.03.2004
1 0 Atbildēt

Ieteikums parasti pārdevējos neklausīties auto slavināšanas stāstus. Ja ir bijis remonts vienīgais dokuments, kas to apliecina ir rēķins un maksājuma dokuments. No pieredzes Hyundai garantiija spēkā ir tikai, tad, ja tev ir servisa grāmatiņa + čeki par veiktajām apkopēm, ja tev ir tikai servisa grāmatiņa ar dīlera ierakstiem, tas neskaitās.

Nortel Reģ.: 16.03.2007
2 0 Atbildēt

Garantijas remonti servisa vēsturē netiek uzrādīti. Tā diemžēl dara gandrīz visi dīleri.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
1 0 Atbildēt

Servisa grāmatiņā nē, bet servisa vēsturē (elektroniskā formā) info ir gandrīz visiem dīleriem. Jautājums vairāk ir par to, kas jādara, lai pie šādas infas tiktu - ir dīleri, kas dod, kādi par samaksu dod, bet ir tādi, kuriem tikai "caur galiem" šadu info var dabūt.

Silva Reģ.: 25.09.2017
1 0 Atbildēt

Itāļu mašīnas - aukstas. No Vācijas - slīkušas. Vēl baidos no zagtām, sistām, spidometrus atgrieztām. Tas laikam par tēmu - vilku baidies, mežā neej. Nu, neesmu es Rokfelleriem rados, mēģinu izzināt. Rakstu, runājos. Iesakiet godīgus auto tirgotājus. Nu,kādam taču ir jābūt.

boliks Reģ.: 22.03.2004
3 0 Atbildēt

Ne vienmēr. Itāļime ir problēmas ar to, ka viņi tās nekopj + vēl ir karsts kā rezultātā gumijām ir tendence izžūt un sadrupt. LV +- 80% ienāk ar koriģētu nobraukumu varbūt visi 90%. Vēl ir apsistā daļa. Sliktākais gadījums, manuprāt, ir tā stiprāk sista mašīna + nogriezts nobraukums.

Kā jau topikā bija rakstīts nepažēlot +-50 eur un aizvest uz diagnostiku, kurai vajadzētu pateikt, kas ir kas.

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
3 0 Atbildēt

Kuri ir godīgie maizes tirgotāji?

Silva Reģ.: 25.09.2017
1 0 Atbildēt

Retorisks jautājums. Apsmējos. Tas par tēmu - nekā personīga, bizness.

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
1 0 Atbildēt

Gribi auto ar vismazāko iespēju iegrābties tehniskās problēmās - pērc Toyotu (ne Dcat).

Silva Reģ.: 25.09.2017
1 0 Atbildēt

Un kāpēc tieši ar Toyotu neieķēpāšos?

Guzis Reģ.: 23.08.2006
1 0 Atbildēt

Tāpēc ka tā ir. Garlaicīgi, bet tehniski uzticami.

Silva Reģ.: 25.09.2017
1 0 Atbildēt

Un kas ir autoDNA.lv? Es tikko ieskatījos. Mati ta gaisā pēc tā, ko ieraudzīju. Vispār vairs nezinu, vai labāk negribēšu sākt ar velosipēdu braukt. Tie auto no SS.com visi tak sisti. Vairāk vai mazāk, bet visi pa ausīm sadabūjuši. Ko tālāk?

ledzep Reģ.: 16.03.2017
2 0 Atbildēt

Tas ka auto ir sists, nenozīmē ka tas ir slikts. Viss atkarīgs no tā, cik stipri ir bijuši bojājumi un kā tas ir sataisīts. Būsim reāli- lielākā daļa mašīnu Latvijā ir sistas, ar koriģētiem nobraukumiem un ar neskaidru vēsturi. Pie mašīnas izvēles vienkārši vajag nonākt pie kompromisa.

MelnaPiektdiena Reģ.: 20.12.2016
1 0 Atbildēt

Nožēlosi, ka ar riteni iemācījies braukt. Neiesaku!

ledzep Reģ.: 16.03.2017
1 0 Atbildēt

Varbūt tad atgriežamies nedaudz atpakaļ. Kāds Nissan šobrīd ir lietošanā? Ja tas ir kāds vērtīgāks modelis, kā Qashqai vai X-Trail, varbūt tomēr ir vērts veikt motora remontu, ar noteikumu, ja mašīna vēl ir labi saglabājusies un nav sarūsējusi.

Silva Reģ.: 25.09.2017
1 0 Atbildēt

Qashkai 2017.

Silva Reģ.: 25.09.2017
1 0 Atbildēt

QASHQAI 2007!!

Silva Reģ.: 25.09.2017
1 0 Atbildēt

Nu, nezinu, vai vispār vairs atgūšu riteņbraucēja iemaņas. Man tagad drusku realitātes šoks. 'Visas trīs iepriekšējās (un vienīgās) mašīnas bija no salona. Tagad laiks pienācis pamainīt, bet stipri jāpadomā uz ko. Jaunu nepacelšu, no lietotām jau sāku bīties. Jā... Bet forši te ar Jums visiem parunāties. Neviens Diploms mani tā nav izglītojis. Varbūt kāds vēl mašīnu piedāvās. Bez cerībām, ka nepārbaudīšu.

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
1 0 Atbildēt

Diploms tiešām nevienu nav izglītojis. Pašam jāizglītojas, tad var dabūt Diplomu.

Silva Reģ.: 25.09.2017
1 1 Atbildēt

Un es ko daru? Jau trešo dienu. Drīz kāda autosalonā sākšu padomus dot! Būs jautri.

feciic Reģ.: 09.05.2008
1 0 Atbildēt

Jauns Dacia Lodgy maksā tikapt cik "tīrs", labi aprīkots Touran ar noskrējienu zem 200k.

Silva Reģ.: 25.09.2017
1 0 Atbildēt

Pēc izskata jau Dusters mans. Nu, un kādas atsauksmītes? Kādas slimībiņas? Kur vājās vietas? Tagad papētīšu. Paldies.

ledzep Reģ.: 16.03.2017
1 0 Atbildēt

Dacia- mūsdienu žigulis. Tehniski kā jau Renault/Nissan, bez īpašām problēmām. Bet budžeta mašīna ir budžeta mašīna- zema kvalitāte un komforta līmenis, kā arī ātrs nolietojums.

Man šķiet šādas klases mašīnas vienīgais pielietojums ir uzņēmumu autoparki un taksometri.

Silva Reģ.: 25.09.2017
1 0 Atbildēt

Es kaut kā skatījos lietotu (ap 10 - 12.gadu)VOLVO XC60. Tad VW Tiguan. Visa šī sarakste mani pamatīgi no sliedēm izsita. Esmu gauži apjukusi. Šobrīd braucu ar 10 gadīgu QASHQAI. Ir laiks mainīt. Joku te daudz, tas priecē, un daudz ko esmu uzzinājusi. Tikai tagad baiļu apjoms arī lielāks. Drusku jāpieslēdz loģika un miers. Un prāts.

ledzep Reģ.: 16.03.2017
1 0 Atbildēt

Galvenais ir nebaidīties, viss būs OK. ja mašīna nepatiks, to vienmēr var pārdot tālāk.

Gan Tiguan gan XC60 ir OK, galvenais pirms pirkšanas rūpīgi pārbaudīt un izvairīties no nepareizās motora/kārbas kombinācijas. Vairāk koncentrējies uz mašīnas tehisko stāvokli un nobraukumu nevis uz to, vai mašīna ir sista.

Vēl vari apskatīt Škoda Yeti un Honda CR-V.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
1 0 Atbildēt

Silva, ko tu esi sapīpējusies? 2 reizes raksti, ka 2017. gada kaškajs, a te - desmitgadīgs. Varbūt tiec skaidrībā...

Silva Reģ.: 25.09.2017
1 0 Atbildēt

Nu tak teicu jau sev, ka jāsāk pīpēt! Pilnīgs nikotīna trūkums. Kļūdiņa - steigas. Nav, nav 17.gada. Kur nu! Tad jau brauktu svilpodama. 2007.gada!!! Atvaino. Bet parunāt vienalga interesanti.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
1 0 Atbildēt

Te baudāms video par iepriekšējās paaudzes Volvo-XC60...

Silva Reģ.: 25.09.2017
1 0 Atbildēt

Ko nozīmē nepareizā motora/kārbas kombinācija?

ledzep Reģ.: 16.03.2017
1 0 Atbildēt

Kā jau iepriekš rakstīju- ieteicams izvairīties no dīzeļiem pirms 2009. gada, benzīna dzinējiem un DSG kārbas. Šis attiecas arī uz Škoda, Audi.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Man palika pilnīgi interesanti - kas tad ir par problēmām jaunajiem fofāgena grupas benzīnniekiem?

Piemirsi vēl ka lolvo jāizvairās no D5 [uzprojektēts lai lidotu zobene] un tomāta [šķīst], tikai viena problēma - būs problemātiski nopirkt XC60 bez tiem abiem...

ledzep Reģ.: 16.03.2017
1 0 Atbildēt

VAG "jauno" benzīna problēmu galvenā problēma ir tāda, ka tie vairs nav jauni- konstrukcija sarežģīta kā dīzelim, bet resurss daudz mazāks un degvielas ekonomija nav tik laba.

boliks Reģ.: 22.03.2004
0 0 Atbildēt

Kādā no AUtobild žurnāliem bija raksts par VAG grupas motoriem un to kodiem no kuriem vajadzētu izvairīties saistībā ar pastiprinātu nodilumu un eļļas ēšanu.

Silva Reģ.: 25.09.2017
1 0 Atbildēt

Bet nu, piemēram 10 - 13. gads, automāts, dīzelis. Normāli? Gaidu tādu no Vācijas Tiguan. Braukšu lūkot. tad man vēl sarunāts Rīgā salons, kur drusku paskatīt. Vai ir vēl, kam vērība jāpievērš? Bet kā ar tām izmirkušajām mašīnām? Ir kāds indikators pēc kā noteikt?

ledzep Reģ.: 16.03.2017
1 1 Atbildēt

Tiguan nav ar automātisko kārbu. Tikai DSG, kas ir robotizēta manuālā kārba. Šo kārbu bieži sauc par automātu, lai neradītu cilvēkos nesaprašanu.

Iepriekš arī minēju, ka mašīnu vēlams pirkt no īpašnieka, nevis tirdzniecības laukuma vai pārdevēja.

Ar izmirkušajām mašīnām ir tā, ka parasti viss ir kārtīgi izmazgāts, līdz ar to bez profesionālas acs to ir ļoti grūti pamanīt. Varbūt AutoDNA savā atskaitē piedāvā šos datus Slīkušas mašīnas noraksta apdrošinātājs, tāpēc kaut kādas datubāzēs tam būtu jāparādās.

msh Reģ.: 16.04.2007
2 0 Atbildēt

Šobrīd cilvēkos nesaprašanu radi tu. DSG ir tomāts, tik vien ka nav hidrotransformators. Robots ir kārba, kas fiziski ir parasta mešalka, kuru mehānisms slēgā.

ledzep Reģ.: 16.03.2017
1 1 Atbildēt

Es vienmēr esmu uztvēris DSG ka automatizētu, sarežģītu manuālo kārbu. Bet piekrītu, ka mans izskaidrojums nav tas labākais.

ledzep Reģ.: 16.03.2017
1 0 Atbildēt

Atvainojos par neprecizitāti. Izpētīju, ka Tiguan līdz 2010. gadam bija pieejams arī ar "parastu" automātisko kārbu. Jāskatās vai uz ātrumpārslēdzēja roktura ir rakstīts DSG.

jaaanis Reģ.: 29.06.2004
1 0 Atbildēt

jaaanis rakstīja: Protams, ka 1l eļļas uz 1000km ir nenormāli daudz, bet pirms 10 gadiem man tieši to pašu pateica VW Krasta. Tāda esot pieļaujamā norma. Tas bija ~ pirms 10 gadiem, vai ir tagada nezinu, rīt kā reiz braucu uz apkopi, ja neaizmirsīšu uzjautāšu.

Folksvāgenu saimē ir progress, tagad rūpnīcas noteiktā norma esot 1l uz 2000km

Šodien kā reiz biju ar savu Passātu uz eļļas maiņu, uz nobrauktajiem 22 000 km eļļa nebija jāpapildina.

Silva Reģ.: 25.09.2017
1 0 Atbildēt

Nu, re! Labs Tev Passāts. Un kāpēc VW tik liela apetīte? Starpība taču 10 reižu.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
1 0 Atbildēt

Silva rakstīja: Pie reizes - par Tiguan. Tas pats, vai kas cits? Vēl esmu skatījusies Volvo XC60. Kā tiem? Ir hroniskas kaites? Vispār es pa šīm divām dienām esmu traki izglītojusies. Paldies visiem.

Volvo skaties, lai divmasu spararats neiet uz beigām... ja būs jāmaina, izmaksas vilks apmēram pie 900-1000. Plus, skaties, kas ar siksnām. Volvo D5 motoriem ir tāda īpatnība, ka, ja plīst ģeneratora siksna, vairumā gadījumos tā parauj līdzi zobeni... nu, kas notiek, ja zobene aiziet pa pieskari, vari kādam paprasīt.

ledzep Reģ.: 16.03.2017
1 1 Atbildēt

Automātam nav divmasu spararata.

Volvo D5 ir ļoti labi dzinēji, un var nokalpot 700 000 km bez problēmām. Es teiktu, ka viens no labākajiem dīzeļiem.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
1 0 Atbildēt

Tiešām? man passātam B6 bija... jebšu tu tikai par Volvo.

ledzep Reģ.: 16.03.2017
0 0 Atbildēt

Es par Volvo.

Pieļauju, ka tev Passat bija ar DSG kārbu, līdz ar to ir gan sajūgi, gan divmasu spararats.

ledzep Reģ.: 16.03.2017
1 0 Atbildēt

Es par Volvo.

Pieļauju, ka tev Passat bija ar DSG kārbu, līdz ar to ir gan sajūgi, gan divmasu spararats.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Pie tā, kāpēc tos divmasniekus liek [kā viens labi pateica - dīzelis ar vienmasnieku - tas ir apmēram kā kārbu ar āmuru dauzīt], tad nebrīnītos ja arī parastajam tomātam uzliktu divmasnieku situācijā, kur to ar ķīseli jūgtu kopā...

Silva Reģ.: 25.09.2017
1 0 Atbildēt

Nē, nu paldies! Ja Tu vēl uzzīmētu man to divmasu spararatu... Nupat uzzināju, ka tāds ir. Un kā to, lūdzu, varētu saprast, ka šis pie beigām?

GB12 Reģ.: 29.03.2011
1 0 Atbildēt

Pēc tādas kā strīķējošas skaņas, strādājot motoram, kā arī izteiktām vibrācijām tukšgaitā. Bet dīzelis tāpat vairāk vibrē, līdz ar to vari arī nepamanīt. Katrā ziņā, ja vien pati nebrauksi skatīties, bet arī kādu zinošāku paņemsi līdzi un pārbaudīsi servisā, viņi to noteikti pateiks.

1 2
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti