Taurans problēmas

Silva Reģ.: 25.09.2017

Saka, ka Tauraniem automātiem esot problēmas ar ātrumkārbu. Izrunāts vai taisnība?

 
1 2
Silva Reģ.: 25.09.2017
2 0 Atbildēt

Vispār man te patīk labāk kā Facebookā! Interesanti un kaut ko pie reizes uzzinu. Paldies Jums visiem, ka ar mani, totāli "apdāvinātu" auto lietās, sarunājaties.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
0 0 Atbildēt

Patiesībā visa VAG grupa ir viena liela problēma.Autiņi rūsē kā akas spaiņi,no cinka ne smakas,pareizāk cinka krāsa.Manam citronam krāsa nolekusi vienā vietā uz durvīm,bļin,reāls cinks redzams,kā laternas stabam.2008.gada Fabijai rūsa uz jumta parādījās jau pēc sešiem gadiem kaut rūpnīca deva 12 gadu pretkorozijas garantiju.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Nu kaut kā tak frančiem ir jāpievilina pircēji saviem sūdiem - 406. zvēru karalis arī bija cinkots - bet ko tas dod, ja tāpat tās mizas masveidā tolmetā vai šrotos nonāk 10-15 gadu vecumā - nu varbūt mazliet vairāk metāla ko pārstrādāt.

Fabija ir ekonomijas klases mašīna, un ir runa par šī gadsimta mizu, kas krāsota ar ūdens bāzes krāsām. Rūpnīca ir devusi CAURrūsēšanas garantiju - šaubos ka tai fabijai arī 2020. gadā jumtā būs izrūsējis caurums Izklausās gan pēc mehāniska bojājuma, jumti nemēdz rūsēt, parasti rūsē detaļas kas ir zemāk - mans darba devējs brauc ar apmēram tāda paša gada jetiju, tam ap pakaļas arkām ir rūsa, jo krāsa ir vietām nosista, bet man nav ilūziju par to, kur tā mašīna brauc. Novada domes piektajam golfam sliekšņi arī ir aprūsējuši, bet tie arī noteikti daudz granti redz, bet braucējiem pajāt ka tur kaut kas rūsē...

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
3 1 Atbildēt

Ja kurš te ir sūds tad tas esi tu.

Nortel Reģ.: 16.03.2007
0 0 Atbildēt

Škodām ir 5 gadu caurrūsēšanas garantija rūsēšanai no iekšpuses uz āru. Mūsdienās rūsē visi, korejieši rūsē pat tāpat, nemaz nevajag mehāniskus bojājumus.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Nu bet JUMTS... Durvis, spārni, arkas, grabažnieka vāks, tie ir saprotami, pa ziemu dabū normālas sāls porcijas - bet jumts?!

VWfans Reģ.: 21.02.2004
2 0 Atbildēt

Man 2013.gada Fabijai (nobraukums 100 tūkst.km) ar rūsu nav pilnīgi nekādu problēmu.

Silva Reģ.: 25.09.2017
1 0 Atbildēt

Jā, mans Kašķītis, kā to saucu, tad nu 10 gadus godam kalpo. Katru gadu Eiropa izbraukāta pa 3-4 tūkstoši. Katru dienu mani uz darbu vizina. Sāku jau apdomāt motora remontu.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
2 0 Atbildēt

Cik Tavam Qashqai nobraukums?

Silva Reģ.: 25.09.2017
1 0 Atbildēt

190 000 Es mašīnu lietoju.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
2 0 Atbildēt

Varu piedāvāt 2011.gada, tb., feisliftēto kaškaju. 1.6 benzīna dzinējs (diezgan nīkulīgs gan, bet arī diezgan ekonomisks, vienkāršs un vienkāršs, attiecīgi, īsti nav kam jukt) un ar mehānisko kārbu. Toties nobraukums ir tikai 27 tūkstoši (oriģināls, netīts, auto jauns pirkts Latvijā). Bet, nu, nebūs pa lēto, jo praktiski jauna mašīna. Piektdien būs jauna apskate.

imzz Reģ.: 27.02.2015
0 0 Atbildēt

27 t. nobraukums, par kuru te daudzi teiktu: 1. tāds nevar būt, 2. ja ar to auto tik maz brauc , tad tas nav vajadzīgs principā ;)

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Iepriekšējais īpašnieks tiešām maz brauca. Tagad ar to auto pamatā brauc mana sieva... kādus 40-50 km dienā.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
2 1 Atbildēt

GB12

Šāds Qashqai ir gards kumosiņš...

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

GB12 rakstīja: Pēc tādas kā strīķējošas skaņas, strādājot motoram, kā arī izteiktām vibrācijām tukšgaitā. Bet dīzelis tāpat vairāk vibrē, līdz ar to vari arī nepamanīt. Katrā ziņā, ja vien pati nebrauksi skatīties, bet arī kādu zinošāku paņemsi līdzi un pārbaudīsi servisā, viņi to noteikti pateiks.

Parasti tomēr beigts divmasnieks grab...

Nortel Reģ.: 16.03.2007
0 0 Atbildēt

Ja gribi pirkt auto, tad pērc jaunu, kaut Dacia. Ja gribi lietotu, tad labāk pavecāku, bet ar taisnu virsbūvi un nerūsējušu. Jo visu var sataisīt, bet cīņa ar rūsu ir bezgalīga. Labāk uztaisi kapitālo remontu esošajam dzinējam un nobrauc vēl tikpat. Vairāk par 1000 EUR jau nebūs ar galvas slīpēšanu, jauniem virzuļiem u.t.t

imzz Reģ.: 27.02.2015
0 0 Atbildēt

Par rūsu: kā ir ar populārajām "pretkorozijas apstrādēm"? Man radies iespaids, ka ir 2 autobraucēju grupas, viena par tām "stāv un krīt", otra-ne, uzskatot, ka rūsa tāpat lien uz priekšu zem visiem pārklājumiem, kuriem ir drīzāk kosmētisks, nekā reāls efekts.

Nortel Reģ.: 16.03.2007
0 1 Atbildēt

Esmu izveicis vairākus eksperimentus ar Rust Stop. Līdzeklis tiešām rūsu aptur atklātā vietā. Bet pēc kāda laika (1,5 - 2 gadiem) rūsa sāk līst gar apstrādātās vietas malām, pārejā no apstrādātās vietas uz krāsu. Acīmredzot bojātajā vietā ar rezervi ir jānorauj krāsa gar bojātās vietas malām. Pavasarī redzēs. Bet par tādām vietām kā arkas un citas vietas, kur metāls ir locīts, pārlocīts, vairāki metāli savalcēti kopā, pūt un smērē ko gribi, vienalga lien ārā. Reizēm pat pēc pāris nedēļām sataisītajā arkā ir krāsas pumpa.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Tad atkal ir jāprasa, kas tad ir tās populārās apstrādes? Es šobrīd eksperimentēju ar rilak krāsām, uzkrāsotām uz nosmilšota metāla, bet nu tas mašīnas apakšā. Kad tiks līdz ārpusei, būs jāsāk domāt, ko un kā.

Silva Reģ.: 25.09.2017
0 0 Atbildēt

Nupat jau to arī sāku apdomāt. Ir jau jāsaprot, ka pēc 10 godīgi nokalpotiem gadiem, kaut kas jāiegulda. Es patiešām esmu maz ielikusi savā Kašķītī. Tomēr mans un mīļš.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Es piederu pie tiem, kuri drīzāk saremontēs arī virsbūvi (rūsu), ja auto tehniski tiešām labs. Piemērs, nupat mani vecāki ieguldīja 1300 eur viņu 2003.gada SEAT IBIZA kapitālajā virsbūves remontā - kur leitis savulaik bija līdz pat 2.5cm biezu špakteles kārtu uzziedis uz jumta, kur bija durvīs vairāki caurumi utt. Tagad auto, protams, neadekvāti dārgs pašizmaksā, bet viņiem nav ideju to mainīt jelkad vispār - principā, mūža ieguldījums savā auto (abiem vecākiem - pensijas sākums).

feciic Reģ.: 09.05.2008
0 0 Atbildēt

Lielākā problēma ir kad rūsa ar cīņu ir bezgalīga, paies divi trīs gadi un atkal būs rūsas čupa, ja nerūsēs tur kur saremontēts tad atradīsies jaunas, visneiedomājamākās vietas.

Iepriekšējam C-max spārni un arkas nerūsēja pat tur kur krāsa bija nodauzīta, bet pagāžnieka grīda sapuva divu gadu laikā.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
1 0 Atbildēt

Tas tiesa,sievas brālis katru otro gadu metina savu veco vw busiņu,ar to ka viņš dzīvo laukos kur nav tik daudz sāls kā Rīgā.Saku viņam kad jāpērk cits,cik var metināt,drīz sastāvēs no ielāpiem vien.Šis gribot merša busiņu tik naudiņas nav tik daudz,piedāvāju lai ņem reno trafika dvīņubrāli nisanu,tas būs lētāks par reni.Tas viņam nepatīkot,nu tad lai metina tālāk savu duršlaku.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 1 Atbildēt

Katru otro gadu metina jo ķep ļep variantā sametina vietas, kur izveidojas caurumi [jo pa 2 gadiem 1 mm metāls caurrūsēt nevar] - ja vienreiz nopietni pārietu pāri, tad nākamreiz metinātu pēc pieciem gadiem vai vēlāk. Tavs piedāvājums gan ir tāds diezgan komisks - principā mūžīgu busu, kam galvenā problēma ir rūsa, nomainīt pret kaut kādu sūdu. Interesanti vienīgi kas tas ir par sapņu MB, vēl briesmīgāk pūstošais vito vai sprinteris, kas LT/krafteris vien ir.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
0 0 Atbildēt

Vito(pasažieru) viņa sapnis tik 10 štukas nava.

Un tu pirms metināšanas sava golfa kuzovu nogāji ar smilšu strūklu,pēc metināšanas nogruntēji ar epoksīda grunti?

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Smilšoju pēc metināšanas, Rilak Epoprim laikam epoksīda grunts būs

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 0 Atbildēt

Kāda populāra mašīna ir šis taurans. jau 100 komentāri. Iepriekšējajā tēma bja par audi, tur vispār neviena....

1 2
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti