Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

manuālās kārbas problēma

Borgore Reģ.: 28.10.2017

Sveiki.

Jau ilgstoši nobraukts ar savu Hyundai, kur nekādas problēmas saistībā ar kārbu nav bijušas. Nu pat ceļā aizvadīti aptuveni 200km ar apstāšanās pauzēm. Noslēgumam samazinu ātrumu, izspiežu sajūgu, lieku pirmajā ātrumā - krakšķ, protestē - negrib pārmest robā, nedaudz noraustās. Un tā ik reiz, ja ir kaut neliela kustība - nevar pārlikt pirmajā, kamēr vispār nav apturēts autiņš. Varbūt kādam ir idejas, kāpēc pēkšņi šāda problēma var rasties, un kur būtu meklējama problēma? protams, steigšus uz servisu vienmēr var traukties, lūgt jaukt ārā kārbu un sapņot par mazākām izmaksām.

 
murx Reģ.: 15.04.2016
8 1 Atbildēt

Neliec pirmajā pie kustības un turpini braukt. Ja nepatīk, samaini pirmā pārnesuma sinhronizatoru un turpini braukt, kā esi pieradis. Cipars varētu būt ap 500, ilgi būs jāgaida daļas.

Borgore Reģ.: 28.10.2017
1 0 Atbildēt

ok, paldies par ieteikumu saistībā uz iespējam pielāgoties un sinhronizēšanu, bet vai ir idejas, kāda iemesla pēc pēkšņi ir radies tāds defekts?

jucis Reģ.: 07.03.2017
11 0 Atbildēt

Iemesls ir taads ka tu vinu esi nopisis, jo pirmais aatrums principaa ir domaats tikai lai uzsaaktu kustiibu. Labaak liec otrajaa un operee ar sajuugu, pat ja vins dils, vins tam arii ir domaats.

Ja saremonteesi bet nemainiisi brauksanas stilu, uzmini kas peec laika notiks?

ak Reģ.: 13.01.2003
5 0 Atbildēt

Var likt arī pirmajā pie kustības, neko nelaužot. Bet tad ir jāiemācas 2x spiest sajūgu un dot starpgāzi ;)

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Iemanies pārslēgt pirmajā caur otru, ar izspiestu sajūgu ieliec otrajā tad pirmajā un tad laid vaļā sajūgu. Līdzīgas problēmas savulaik bija laikam dažām Subaru kārbām, ka ļāvās likt pirmajā robā arī gaitā un rezultātā sinhronizators kaput. Defekts nerodas pēkšņi, bet gan laika gaitā.

Borgore Reģ.: 28.10.2017
0 0 Atbildēt

Sveiks, Kanibaal. Es ceru, ka šī tēma nav pārprasta ar to, ka no sazin kura roba tiek likts pirmajā. Runa ir pat par pārlikšanu no otrā pirmajā ar saviem 10km/h ripojot, un jau tad rodas problēmas.

Visiem paldies par objektīviem viedokļiem, neskatoties uz manu nejēdzīgo rīcību, kas noveda pie sinhronizācijas defekta.

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

>Runa ir pat par pārlikšanu no otrā pirmajā ar saviem 10km/h ripojot

Priekš kam? Pirmais robs ir lai izkustētos no vietas un pēc tam jau ir otrais robs. Tādas vajadzības likt pirmajā gaitā nav un daudzām kārbām pirmajam robam nemaz nav sinhronizators. Arī stāvot var slēgties caur otro un pietaupīt pirmā roba sinhronizatoru.

Kas tas par Hyundai, ja nav noslēpums?

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

"Tādas vajadzības likt pirmajā gaitā nav" - nu uz planētas Kanibāls256 varbūt arī nav - uz planētas Zeme var gadīties, teiksim, pēc nogriešanās no ielas uz sētu, attapties lielu bedru priekšā - uz planētas Kanibāls256 tādā situācijā laikam nomet pa nažiem un atsāk kustību ar pirmo - uz planētas Zeme pa nažiem nemet bet piebremzē un iemet pirmajā.

Kuras ir tās daudzās kārbas, kurām nav pirmā roba sinhronizators? Padomju smagā tehnika, jeb vai tu tomēr skaties uz piecdesmito gadu autobūvi [jo sešdesmitajos arī ekonomijas klases mašīnām sāka likt to pirmā roba sinhronizatoru] ? Jeb tu to domāji tā ka VAIRS nav pirmā roba sinhronizators?

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Drīzāk vairs nav, jeb nepareizi ekspluatējot tas ir daļēji piebeigts.

Kalvis99 Reģ.: 13.09.2017
0 0 Atbildēt

Vai pareizi saprotu no tēmas komentāriem, ka bakstoties piem., pa korķiem manuālo kārbu nevar slēgt ripojot no 2. uz 1. lai vēl bremzētu vai nepieciešamības gadījumā paātrinātos?

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Ja pirmajam robam ir sinhronizators tad var nebūt labi, ja neprecīzi pārslēdzas. Vairumam auto, braukšana ar pirmo robu ir diezgan nekomfortabla nav bijusi vajadzība likt pirmajā lai bremzētu ar motoru un tas, piemēram, ziemā pat varētu būt visai bīstami. Palasi rokasgrāmatu, autoražotāji pat iesaka bremzēt ar augstāku pārnesumu un tikai mirkli pirms apstāšanās izspiest sajūgu, lai nenoslāpst.

jucis Reģ.: 07.03.2017
1 1 Atbildēt

Lai normaali pabrauktu dazreiz nekas cits neatliek. Taa ir manuaalo kaarbu fundamentaala probleema, tolkam neder ne pirmais ne otrais, tad jaaizveelas vai mociit kaarbu vai sajuugu, atrisinaat var nopeerkot tomaatu vai neseezot sastreegumos. Viss atkariigs no pirmaa paarnesuma sinhronizatora, paarsvaraa vini ir mazi un neizturiigi taapeec vinus labaaak saudzeet.

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
3 0 Atbildēt

Jeblurā gadījumā ir jālabo, jo kaut kas ir sabojājies

imzz Reģ.: 27.02.2015
0 1 Atbildēt

Katrā gadījumā sastrēgumos bieži mēdz būt tāds ātrums, kas atbilst pirmajam , ja plūsma samazinās līdz gājēja ātrumam apmēram, un tad arī nākas slēgt uz pirmo no otrā.

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

pie tāda ātruma protams nekas slikts, bet liekot pie lielāka jau slodze uz sinhronizatoru ir stipri lielāka, sevišķi ja nesalāgo apgriezienus.

Borgore Reģ.: 28.10.2017
0 0 Atbildēt

šodien konstatēju, ka reizēm arī lai uzsāktu braukšanu pirmajā robā krakšķ un nedaudz noraustās autiņš

neatkarīgi no tā, ka eksperti teic "pirmais domāts TIKAI, lai uzsāktu", gribētu tomēr piebalsot tiem komentāriem, kuri saka, ka gadās tās situācijas, kur īsti otrais ātrums neder, nu nevar apstāties, lai liktu pirmajā, vajag pārslēgt uz pirmo, jo jau visa priekšdaļa ar sajūgu sāk vibrēt, ka jūt otro ātrumu neizpildītu jeb prasās pēc pirmā. Tā pat, teiksim, iebraucu laukos, dubļains ceļš, ar otru robu prasās ātrāk braukt, bet pārāk nēsā pat pie tāda ātruma, vajadzētu pārlikt pirmajā, BET nedrīkst, jo esmu kustībā, toties ja apstāšos un uzsākšu braukt no jauna, tad iespējams iebuksēs.

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

>ka reizēm arī lai uzsāktu braukšanu pirmajā robā krakšķ

Nu re pamēģini kā ieteicu likt caur otro un nekrakšķēs. Manam auto pirmajam robam nav sinhronizatora, tas palīdz vieglāk iemest pirmajā. Tev ir vismaz opcija sataisīt.

Nortel Reģ.: 16.03.2007
4 0 Atbildēt

Prasās vai neprasās, bet paša vaina vien ir. Dažiem auto pat īsti nevar ielikt gaitā pirmajā ātrumā. Varbūt vien pie kādiem 5 k/h un mazāk.

Diskusija "lauzt pirmajā vai nelauzt" problēmu neatrisinās. Jābrauc uz servisu un jāskatās ar acīm.

imzz Reģ.: 27.02.2015
3 1 Atbildēt

Var jau pirmo lietot minimāli, lietot otro un paslīdināt sajūgu, ja sajūga disks nobeigsies , tad varēs mainīt visu pie viena :-/

murx Reģ.: 15.04.2016
5 0 Atbildēt

Pirmajā ātrumā tagad jāliek līdzīgi, kā rakstīts lietotāja instrukcijā automobiļiem, kuriem nav atpakaļgaitas sinhronizatora: Nospiest sajūgu un brīdi pagaidīt, kamēr apstājas primārā vārpsta kārbā, tālāk ieslēgt atpakaļgaitu. Tagad šis teikums attiecas arī uz pirmo pārnesumu.

seller Reģ.: 24.08.2001
2 0 Atbildēt

Nepārlasīju visu, bet kāds ir nobraukums? Vai nav laiks mainīt sajūga disku/komplektu

Man B6 pie 202 tk km apgrūtināta ieslēgšana I, bija pirmais simptoms, ka drīz jāmaina viss sajūga/spararata komplekts. Kādu laiku, kā jau te bija rakstīts, varēja braukt slēdzot vispirms II tad I, tad slēgšanās kļuva aizvien grūtāka, bija jāpieliek spēks, un beidzās ar nomaiņu.

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Arī variants. Nebija tā ka arī pie izspiesta sajūga auto nedaudz vilka uz priekšu?

seller Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Nē vēl nevilka, ja izdevās ieslēgt I, tad viss OK, un griezes moments ļāva nepiekrautam (bez piekabes) daudzos gadījumos iztikt ar II

Tad vēl, kad sajūgs kārtībā, B6 nevajag pilnībā apstāties, lai slēgtu I, protams ātrumam jābūt mazam (kā gājējam).

Tusis Reģ.: 23.10.2002
0 0 Atbildēt

Savulaik bija jauns Tucsons. Bija tā pati problēma. Skandi pateica:" Nu tā viņiem ir, ko jūs gribat?".

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

murx rakstīja: Pirmajā ātrumā tagad jāliek līdzīgi, kā rakstīts lietotāja instrukcijā automobiļiem, kuriem nav atpakaļgaitas sinhronizatora: Nospiest sajūgu un brīdi pagaidīt, kamēr apstājas primārā vārpsta kārbā, tālāk ieslēgt atpakaļgaitu. Tagad šis teikums attiecas arī uz pirmo pārnesumu.

Mešalkām NEKAD nav sinhronizators atpakaļrobam, jo ja priekšas robiem zobratu pāri atrodas uz vārpstām, un tikai viens no tiem ir jāsabloķē pret vārpstu, kur tad darbojas sinhronizatori, tad atpakaļrobs tiek ieslēgts fiziski ieliekot divus zobratus sazobē, un pēc tam izņemot no sazobes, kur sinhronizatoru iesaistīt nesanāks...

murx Reģ.: 15.04.2016
1 0 Atbildēt

Ir tāda firma, kā Getrag, kuras ražojumiem ir gan pastāvīgā slīpā sazobe atpakaļgaitai, gan sinhronizators ieslēgšanai. Piemēram, Opel Senator. Par tādas konstrukcijas jēgu ir dažādi viedokļi, taču tāda pastāv.

Borgore Reģ.: 28.10.2017
0 0 Atbildēt

rezultātā biju servisā ar konkrēto problēmu, grūti ieskaidrot tieši par izvirzīto sinhronizatora tēmu, par ko viņi īpaši neklausījās, uzreiz nodomājot par kulisi, bet runa jau nav par standarta kārbas nolietošanu, ka ķeras ātrumi, bet pavisam cita tēma.. nē, nu ok, jauca kārbu vaļā, maksāt nelika, jo problēmu kārbā, protams, neatrada, lai gan sākotnēji prātoja par kulises maiņu, kas nav nepieciešams.. tālāk teorijas jau dodas sajūga virzienā, bet arī pateica, ka pakāpeniski jājauc ārā, kamēr sastaps problēmu. Aizdomājās, ka var ķerties, jo nav izspiests sajūgs, bet sajūgs var būt izspiests pat stāvus pozīcijā, ka tikai motors rūc, bet autiņš neripo - tāpat var ar krakšķi protestēt, ka liedz ielikt un noraustās priekšējais autiņa saturs. Toties defekta pazīmes atbilst tam, ja liktu robā ar līdz pusei izspiestu sajūgu. Baigi murgaini sadrukāju, bet nu varbūt kādam interesēs lasīt.

murx Reģ.: 15.04.2016
1 0 Atbildēt

Ja sajūgs ķeras, problēmas ir ar jebkura ātruma ieslēgšanu. Ja krakšķ ieliekot, problēmas ir kārbā vai sajūgā, nevis kulisē.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Runājot par hujdaju un mešalku - sievas māsai ir desmitgadīgs tricārs ar vājāko ķīseli - sanāca vienreiz izbraukt vienu līkumu ar to kasti, biju pārsteigts ka kārbai sinhronizatori izļurkāti... Es no sākuma nemaz nesapratu kāpēc pēc atmešanās no šosejas ātruma ceturtajā robā jālauž iekšā, tad aizdomājos, uzgāzēju, jā, ieslēdzas viegli... Sievas māsa ir pieradusi un pie viņas braukšanas stila, acīmredzot, notiek apgriezienu salāgošana...

Alex86 Reģ.: 29.10.2017
0 0 Atbildēt

Man jautājums par pirmo robu.

Ja es uzsākot ielieku pirmajā, atlaižu lēnām sajūgu un mašīna pati sāk braukt uz priekšu pilnīgi nemaz nespiežot gāzes pedāli. Vai tas nebeidz neko no kārbas un tiem diskiem.

Sāku sev uzdot šo jautājumu, jo piemēram, iegriežos pagalmā, kur, protams, ir baigās bedres, nu nekādi nebrauksi ar otro, bet lēnām gribas tām ripot pāri.

Tad nu es samazinu ātrumu līdz +-3 km, metu pirmajā, laižu vaļa sajūgu, un lai pati lēnām brauc uz priekšu. Man tur pie iebrauktuves pagalmā ir tāds stāvāks kalniņš, mašīna bez problēmām lēnam brauc. Tik skatos ka kompī rāda, ka degviela pret kalniņu vairāk tērējas.

Tad gribas saprast vai motors pēc kopjutera pats regulē benzīna padevi (apgriezieni nekāpj) un tā viņa brauc, vai arī mašīna pēc kompja kaut kā svilina karbu/diskus, lai arī bez gāzes pedāļa spiešanas brauktu uz priekšu.

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

Tukšgaitas apgriezienu robots strādā. Tam ir pofig cik liela slodze, ka tik pareizie agriezieni.

Kloķene gan laikam diezko nepriecājas par mazapgriezienu slodzi

Alex86 Reģ.: 29.10.2017
0 0 Atbildēt

Bet, tad manuālo kārbu un pārējos pribambasus tas nelauž, diski nekādi nerīvējas, tā itkā es, piemēram, spaidītu sajūgu? īsti nesapratu tavu atbildi.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Guzis Reģ.: 23.08.2006
0 0 Atbildēt

Tieši tā. Brauc mierīgi, ja motors neslāpst viss labi.

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti