Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

NISSAN JUKE

Silva Reģ.: 25.09.2017

Sametam atsauksmes. Labās lietas, problēmas, par izskatu nevajag - katram savs. Pieredzi. Paldies!

 
osscar Reģ.: 27.08.2002
5 0 Atbildēt

es biku esmu braucis ar feisliftoto 1,5d ....

lēns kā nāve - liekas tādam mazam krupim būtu jākustas, bet tas bija psc cik lēns...varbūt dēļ variatora. Pēc šitā mans turbo foresters liekas raķete.

Praktiskums nulle - tipisks pilsētas auto, 4x4 nav 99%, bagāžnieks 2 rimi maisiem, aizmugurē dēļ slīpajiem griestiem tikai pigmejs var sēdēt. Man ar 1,9m pat mēģināt negribējās tur iekāpt. Paneļa dizians - gākas baisma imho.

vēl nepatika, ka nav šiem jumta sliežu/reliņu - normālus jumta stieņus neuzlikt.

osscar Reģ.: 27.08.2002
3 0 Atbildēt

tas bija 1,6 benzīna dzinējs..sorry

beigās tika nopirkts i30 universāls - jo vairāk vietas + ir jumta reliņi standarta. Un jumts nav nenormāli slīps kā juke un uzliekot kasti/laivu - juke gadījumā būs baigais pretvējš.

Silva Reģ.: 25.09.2017
3 0 Atbildēt

Paldies. Skarbi.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
14 1 Atbildēt

Komentārs no sērijas - sandale ir slikts apavs, jo ziemā salst kājas.

osscar Reģ.: 27.08.2002
5 0 Atbildēt

Tas ir subjektīvi - zinu dāmas, kuras brauc ar juke pa pilsētu un ir apmierinātas ar to auto.

ledzep Reģ.: 16.03.2017
2 0 Atbildēt

Atsauksmes jau jums būs skaidras- tas pats Qashqai vien ir, tikai mazāks. Abas mašīnas ražo vienā rūpnīcā Lielbritānijā un izmanto tās pašas Renault-Nissan platformas un tehnoloģijas.

nomiks Reģ.: 30.10.2002
5 2 Atbildēt

Kolēģei ir - nesūdzas. Es tādu NEKAD nepirktu. Vispirms jau izskata dēļ. Tāpat īsti nav saprotams šāda auto pielietojums.

Labāk ņemtu Qashquai. Lai gan visdrīzāk vispār neņemtu Nissan. Principā.

Silva Reģ.: 25.09.2017
2 0 Atbildēt

QASHQAI jaunajam 1,2 dzinējs. Nav dikten par mazu? Kā izpildās?

nomiks Reģ.: 30.10.2002
1 0 Atbildēt

Braucus ar šādu neesmu, bet cits kolēģis kā reiz 5dien no salona tādu izdzina. Ļoti labi aprīkotu, ar 19" diskiem, otru riepu komplektu un lielu atlaidi sanāca ap 23 000 eur. Kolēģis gan gados, tāpēc viņam mašīnas jauda nav tik svarīga.

Joprojām nesaprotu, kāpēc pirkt priekšpiedziņas auto, kas tikai izskatās kā pilnpiedziņas.

Silva Reģ.: 25.09.2017
1 0 Atbildēt

Man jau nu arī tā jauda ne tik svarīga. Esmu kārtīgā, paklausīgā braucēja.Bet, kā tas ietekmē auto mūža ilgumu? nav tā, ka ātrāk nolietojas?

sirga Reģ.: 29.10.2002
1 1 Atbildēt

nu re pati atbildēji! Atslēgas vards "Kartīga"

10 gadiem pietiks-ja pavisam kartīga ilgāk!

ledzep Reģ.: 16.03.2017
2 0 Atbildēt

Mašīna gana liela, motors mazs, spēcīgi noslogots. Vēl ņemot vērā nepareizu eļļas maiņas intervālu, ko nosaka dīleris par nekādu motora ilgmūžību te nevar runāt. Nu katrā ziņā, garantijas laiku un vēl nedaudz vairāk nokalpo. Ja pērk lietotu tad, jāmeklē mašīnu ar nobraukumu zem 60000km

Silva Reģ.: 25.09.2017
2 0 Atbildēt

Un kas notiek pēc tam? Motora maiņa? Un kāpēc dīleri nosaka nepareizu eļļas maiņas intervālu? It kā jau katru gadu maina. Ne tā?

ledzep Reģ.: 16.03.2017
2 0 Atbildēt

Tāpēc ka, pie mašīnas iegādes pircējs izvērtē arī apkopju izmaksas/biežumu. Šādam 1.2 turbo nemotoram eļļa būtu jāmaina ik pēc 10k km nevis 30k km. Ja gadā nobrauc mazāk par 30k, tad tas ir cits stāsts.

Un no otras puses, dīlerim/auto ražotājam nav izdevīgi, ja mašīna kalpo ilgi. Mūsdienu motori papildu tam, ka ir ļoti pārmocīti tiek pakļauti arī ļoti striktām ekoloģiskām normām kā arī ražotāja vēlmei ietaupīt, kas noved pie maza dzinēja resursa un sarežģītas konstrukcijas. Tā nav Nissan vaina, bet auto industrijas vaina.

Ja šādu mašīnu pērk jaunu, tad resurss nav problēma. Bet pērkot lietotu, gan jābūt uzmanīgam.

Silva Reģ.: 25.09.2017
1 1 Atbildēt

Mazlietota - 23 000 km kā?

ledzep Reģ.: 16.03.2017
2 0 Atbildēt

Es teiktu, gandrīz jauns.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
3 0 Atbildēt

ko nozīmē "izskatās kā pilnpiedziņas"... tas ir tikai stereotips, ka, ja ar paaugstinātu virsbūvi, tad obligāti ir jābūt pilnpiedziņai... krosoveru segmentam ir pavisam citi uzdevumi.

osscar Reģ.: 27.08.2002
4 0 Atbildēt

kādi uzdevumi ? der sievietēm vai ofisa planktoniem ar ko pa pilsētu braukt- šo pērk tie kuriem patīk tas krupja dizains. Tam auto ir mega mazs bagāžas nodalījums un divvietīgs reāli viņš ir ...vwfana jazz ir krietni ietilpīgāks.

Silva Reģ.: 25.09.2017
3 1 Atbildēt

Man ļoti tas "ofisa planktons" iepatikās. Tātad - ja esmu sieviete + ofisa planktone = OK?

Konuss Reģ.: 10.02.2015
3 1 Atbildēt

Man ir priekšpiedziņas Tiguan. Ar to esmu izbraucis tādus apšaubāmus ceļus, kur ar parastu vieglo savu mūžu nelīstu iekšā. Manā gadījumā ieguvums ir 20 cm klīrenss.

eidis Reģ.: 07.11.2001
2 1 Atbildēt

cik, cik? +20cm?

Lai arī izskatās afigetj, realitātē klīrensa augstuma starpība ir ap 3 cm pret parastu auto.

Īstenībā tie krosoveri ir visparastākie miniveni ar lielākiem riteņiem un citu izskatu. Viss. Ā un cena tāda atsvaidzinošāka.

Konuss Reģ.: 10.02.2015
3 0 Atbildēt

Golf 7 klīrenss - 142 mm, Tiguan - 200 mm. Visai ievērojama starpība.

Ar pirmo daudz biežāk jāuztraucas, vai tik karteri nepārsitīšu, vai buferi nenoraušu. Ar otro stresa par to vispār nav bijis.

eidis Reģ.: 07.11.2001
1 0 Atbildēt

Toyota corolla 175 mm. Gandrīz vai turpat, bet ietilpība krietni lielāka.

Konuss Reģ.: 10.02.2015
1 0 Atbildēt

Kurai Corollai ir 175 mm? Aktuālajai ir 125 mm

GB12 Reģ.: 29.03.2011
7 1 Atbildēt

vai vai kā sacepās laikam jau grūti atzīt, ka problēma ir nevis krosoveros vai to pircējos, bet jūsu pašu aizspriedumu pilnajās galviņās, no kurām nu nekā nevar izsist ārā vēlmi citiem uzspiest savu viedokli un parādīt tā pārākumu.

Silva Reģ.: 25.09.2017
3 1 Atbildēt

A man krosoveri patīk. Katram savs! Es drīzāk par tādām tehnikām lietām labprāt parunājos. Un, galvenais, ieklausos.

eidis Reģ.: 07.11.2001
2 0 Atbildēt

Nu redz: izšķirošais vārds ir "patīk"! Tas ir iracionāls un iracionālam argumentam pretī racionālus nolikt nu nekā nevar.

Tātad šādos apstākļos vienīgo jautājumu ko tu vari uzdot, ir: Vai jums PATĪK Juke?

Attiecībā uz racionalitātēm: jau K. Markss pirms 150 gadiem nopamatoja, ka pie nobrieduša kapitālisma pie vienādas cenas būtiski kvalitatīvi atšķirīgi produkti nevar būt.

Vasja no Rumbulas šo vēl papildināja, ka second hand produktam "viss atkarīgs no īpašnieks".

Nu tā.

Nu un papildus man ir apkārtnes nelāgi novērojumi attiecībā uz padzīvojušiem dīzeļiem. Šķiet, ka to attīstība ir nonākusi galējā fāzē un LV tos nav iespējams pareizi ekspluatēt. Sekas ir dārgas un nepatīkamas.

Silva Reģ.: 25.09.2017
2 0 Atbildēt

Tik traki nav. K.Markss rakstīja par nobriedušu kapitālismu. Nedomāju, ka mums jelkāda politiski-ekonomiskā formācija būtu bijusi vai ir "nobriedusi". Bet Tev taisnība, arī Marksam, ka vienāda cena = apmēram vienāda kvalitāte. Vecāks gads, stiprāks motors vai jaunāks gads, švakāks motors. Tā var turpināt. Svaru kausi vairāk vai mazāk pa nullēm. Kas labāk? % bankā, ja nepieciešami. Jaunākam - daudz izdevīgāki. Tad nu retoriskais jautājums - jauns, bet vārgāk aprīkots, vecāks, bet ar labām fīčām.

ledzep Reģ.: 16.03.2017
3 0 Atbildēt

Mūsdienās benzīna un dīzeļa dzinēji ekspluatācijas izmaksās un sarežģītībā ir vienādi. Vienīgā atšķirība- dīzelim lielāks resurss, benzīna motoru var dabūt ar mazāku nobraukumu.

Dīzeļi motoru attīstībā tiešām šobrīd ir pēdējais posms, kad ir sasniegts viss ko no tāda veida motora var sasniegt un benzīna dzinēji jau ir tuvu tam. Ne velti no nākamā gada benzīna dzinējus aprīkos ar daļiņu filtriem, jo kā izrādījies tiešā degvielas iesmidze rada nevēlamus ekoloģiskus blakusefektus.

nordic Reģ.: 12.04.2002
1 0 Atbildēt

Nesen tika īrēts siltajās zemēs, no lidostas braucām 4 pieaugušie, viens lielais čemodāns un 3 rokas bagāžas čemodāni, ar ietilpību bija ok. Piekare arī likās ok. Kā īres mašīna uz nedēļu par mazām naudiņām ļoti laba

ledzep Reģ.: 16.03.2017
2 1 Atbildēt

Vispār jau par motoriem te gana daudz ir runāts. Atliek tikai gaumes jautājums, jo kā jau minēju, ka ekspluatācijā nebūs nekādas atšķirības no Qashqai. Ja tiešām patīk specifisks dizains un nav svarīga salona ietilpība, var skatīties uz Juke virzienā.

Man personīgi šķiet, ka pa to naudu var dabūt labāku mašīnu, kaut vai VAG.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
3 1 Atbildēt

Viss atkarīgs no jēdziena "labāks" izpratnes.

ledzep Reģ.: 16.03.2017
1 0 Atbildēt

Es skatos no cenas/kvalitātes attiecības. Dizains ir subjektīvs.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
1 1 Atbildēt

Un atkal jau - atkarīgs no tā, ko saprotam ar jēdzienu "kvalitatīvs". Šajā gadījumā es teiktu - ja par apdares materiāliem, skaņas izolāciju, kaut kādām aprīkojuma fīčām (kameras, sensori, audiostistēma) jā - jebkurš no VAG būs kvalitatīvāks. Ja par tehnisko uzticamību, es teiktu - Juke.

Silva Reģ.: 25.09.2017
0 0 Atbildēt

Mani neatstāj sajūta, ka Tu mani zini. Kaut kā laikā un vietā iemet labu vārdu par to, ko jau puslīdz esmu "iezīmējusi" kā savu. Nu, un tagad- par to tehnisko uzticamību. Kāpēc tā saki?

GB12 Reģ.: 29.03.2011
2 0 Atbildēt

Teiksim tā, ja skaties uz lietotu Juke un automātu, labāk meklē kādu tepat Latvijā lietotu, ar pieejamu servisa vēsturi. Un pārliecinies, ka tam ir kārba nomainīta. A tā citādi, džūkam izteiktu vainu, cik zinu, nav, kopumā diezgan vienkāršs un izturīgs auto. Nu jā, kā jau te minēja, 1.6 automāts ir diezgan sprāgonīgs, bet tas jau jāpamēģina pašai, varbūt tavas prasības apmierina. Var jau, protams, meklēt 1.6 Turbo 190 zs, bet tas kombinācijā ar automātu pilsētā rīs, kā minimums 12-13 litrus.

ledzep Reģ.: 16.03.2017
1 0 Atbildēt

Es domāju ka tehniskā uzticamība vairs nav atšķirīga. Senajos "īstā Nissan" laikos varēja runāt par konkrētās markas izturību, bet nu jau nav starpības vai tas ir Renault-Nissan izstrādājums ar 1.2 turbo motoru vai kāds VAG izstrādājums ar līdzīgu 1.2 turbo motoru.

ledzep Reģ.: 16.03.2017
1 0 Atbildēt

Vispār VAG, bija pirmais mūsdienu turbo nemotoru aktīvā izmantošanā, kādi padsmit gadi jau pagājuši. Pārējie jau šim trendam pievērsās vēlāk un Japāņu gadījumā- pavisam nesen.

Galīgi neesmu šādu motoru fans, bet jāatzīst ka VAG tomēr uzkrājis labu pieredzi šajā jomā atšķirībā no Renault-Nissan.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Džūkam automāts ir tikai ar 1.6 dzinēju, tā ka, jautājums par 1.2 uzticamību te vairs nebūs īsti aktuāls.

Silva Reģ.: 25.09.2017
0 1 Atbildēt

Es biju domājusi uzjautāt, kāpēc tik droši saki, ka JUKE ir tehniski uzticams. Iedvesmo mani!

ledzep Reģ.: 16.03.2017
0 0 Atbildēt

Ja ir pieejams kāds atmosfēriskais dzinējs, tad tā protams būs labāka izvēle.

Silva Reģ.: 25.09.2017
0 0 Atbildēt

Kas ir atmosfēriskais dzinējs?

Silva Reģ.: 25.09.2017
0 0 Atbildēt

Jau sapratu. Māte GOOGLE izglītoja.

msh Reģ.: 16.04.2007
2 1 Atbildēt

Konuss rakstīja: Golf 7 klīrenss - 142 mm, Tiguan - 200 mm. Visai ievērojama starpība.

Ar pirmo daudz biežāk jāuztraucas, vai tik karteri nepārsitīšu, vai buferi nenoraušu. Ar otro stresa par to vispār nav bijis.

Es ceru ka tu ražotājam aizrakstīji pateicības vēstuli pa tēmu "paldies ka jūs jaunos golfus ražojat ar tik stilīgiem un nepraktiskiem buferiem ka lai brauktu tikpat ērti kā ar trīsdesmitgadīgu mašīnu, man nācās pārsēsties uz tiguānu" ?

Vēl jāprasa kur un kā tu brauc, ja septītajam golfam pie tāda augstuma var pārsist karteri - es savējo pie līdzīga mašīnas augstuma un ļumīgas piekares esmu pāris reizes kaut kur nobrucinājis, bet septītajam šādai problēmai nebūtu jābūt, piekare ir stingra...

Konuss Reģ.: 10.02.2015
1 1 Atbildēt

Oi, kur tik es nebraucu...

Un cik sūdzības Tu esi nosūtījis folksvāgenam, ka vairs neražo mk2 Golfu?

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Necik, un ja par ko tādu būtu jāsūdzas, tad par to, kāpēc neražo mk3. Bet pie tā ka jaunās kastes paliek arvien nelietojamākas ir vainīgi jaunu mašīnu pircēji, kas ir gatavi nopirkt jebkādu sūdu - pēc tam vienīgi mēdz sūdzēties ka gadās satraumēt buferus vai diskus, vai, vēl trakāk, pārkāpt uz pseidodžipu. Buferim ir jābūt pietiekami augstu un atbilstošā formā lai nebūtu jābaidās noparkoties pret vidēji augstu bordu līdz pret to atsitas riteņi - un jābūt pietiekami izturīgam lai izturētu vieglu sadursmi vai kādu smagāku triekšanu pret zemi - bet, ups, triecienu amortizējošam elementam jābūt no trauslas plastmasas un krāsotam - poliuretāns - tas tak ir pārāk praktiski, lai tak muļķīši priecājas cik skaista mašīna un pērk/krāso buferus pie katra mazākā atgadjuma.

eidis Reģ.: 07.11.2001
1 0 Atbildēt

Manuprāt pirmais, kas būtu jādara - bortu augstums jānostandartizē.

Hondas manuāli gan izskaidrots (ar atvainošanos) kāpēc bamperis ir tik zemu - risinot cēlējspēka jautājumu.

Bet tur izeja vienkārša - parkojos ar pakaļu.

Pseidodžips principā neko nerisina - tie +5cm ir tikai cipars, jo ja nopirktajam klīrenss ir 20cm, vienmēr atradīsies borde / celms / lūka / baļķis 20.5cm. Nopirksi 25 cm, atradīsies arī 25.5 cm objekts.

Prasmes un izratne ir daudz svarīgāka par klīrensu IMO.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Prasmes vai neprasmes, bet ir kaut kādi parastie šķēršļu augstumi. Priekš neprasmēm agrāk buferi bija vai nu augstu, vai ļoti slīpi, un parasti no poliuretāna - pašam ir gadījies B3 A80 bufera sānu purvā pret celmu atlauzt kādu 130 grādu leņķī attiecībā pret parasto tā sāna pozīciju, un mk3 golfa bufera sānu daļēji atraut, iebraucot bruģētas ielas gūlijā - bedrē - abos gadījumos bija tikai bufera sāns jāatliek tam paredzētajā vietā un jāpaklapē ar kulaku, un buferis tā, it kā nekas nebūtu bijis.

Un attiecībā par augstumiem - man patīk šitentā foruma nosaukuma joslā tā ilustrācija ar septiņiem golfiem rindā - forums.vwgolfklubs.lv - tā uzskatāmi parāda jauno golfu problēmu - jo tālāk, jo lielāks un zemāks...

osscar Reģ.: 27.08.2002
1 0 Atbildēt

Bet nu nav forši,kad auto ar 4 cilv.salonā beaucot pari sliedem agenskalna - strīķē grīdu pret sliedēm...tas pae jauno corollu un mondeo...nē nu var palūgt pasažieriem izkāpt.. .

osscar Reģ.: 27.08.2002
0 0 Atbildēt

Konuss rakstīja: Kurai Corollai ir 175 mm? Aktuālajai ir 125 mm

+1 tas ir psc priekš LV ceļiem - jau rakstīju, ka tās lūpas tika jau pirmajā nedēļā kopš to auto iegādes.

eidis Reģ.: 07.11.2001
1 0 Atbildēt

Tieši kur viņas tika atstātas? Parkojoties ar priekšu pie bordes? Jau teicu - arī piem ar krosoveri Opel Mokka to nevajag darīt. To ar pakaļu jādara.

Citādi nevaru iedomāties kur viņu atstāt var. Mežā savukārt, atstāt var JEBKURU lūpu

osscar Reģ.: 27.08.2002
0 1 Atbildēt

pa grunteni stiepjot ....tika atstātas...vai uz guļošajiem, ja nerāpo kā gliemezis...es tos dubļu sargus tā pazaudēju...jo tie ir 5cm no zemes.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
1 0 Atbildēt

Tādus, kas pat uz gulošajiem lūpas atstāj, ar steigu vajadzētu no koplietošanas ceļa izolēt... Arī nerāpoju kā gliemezis, bet es pat ar tik zemu auto kā SAAB 9-5 Aero nekad lūpu neesmu pazaudējis.

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

Viņam sāpe ir ar dubļusargiem, ne lūpu. Dubļusargu saglābšanas vienīgā metode ir šķērsot gulošos slīpi (ā un otra - lēni). Un tur pusbobiks nekā nepalīdz. Ja ir dubļusargi (ziemas pakete), tad lai tie būtu efektīgi, tiem jābūt pareizā augstumā no zemes. Tiem krosoveriem tie ir tikpat augsti.

Lūpu parasti pazaudē uz bordēm, bet tur nekas izņemot izglītību, nepalīdzēs

msh Reģ.: 16.04.2007
4 0 Atbildēt

Kas tie par tādiem dubļusargiem, kuri nolūzt pie maza kontakta?

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

"pa grunteni stiepjot ....tika atstātAS...vai uz guļošajiem"

darbības vārds sieviešu dzimtē.

TDIOTS Reģ.: 07.01.2007
3 0 Atbildēt

Speciālisti/padomdevēji -'grāmatu nau lasījuši , bet viedoklis ira

Nupat ''manam'', 13ā gada Jūķim Tekna1.6 CVT , apaļa jubileja-100000km , par godu šim notikumam uzsaucu viņam aizmugurējās bremžu uzlikas ( Zimmmermannn ) , kuru nomaiņai pietika ar sižetu jūtūbē un 20 minūšu fizkultūru .

eļļu mainu ik pa 10kkm dzinējā un 40kkm variātorā . par dīlera nosauktajiem 30kkm intervāliem viegli ierēcu .

Ne man ne sievai , nau problēmu sajust dzinēju/kārbu un braukt dinamiski , nečakarējot satiksmi + ir arī sport režīms . Braucot vienam vai divatā , kas arī 90% gadījumu notiek , ar dinamiku nekādu problēmu NAU.

Bagāžnieks - negaidīti milzīgs priekš tāda kukaiņa , vajag tikai izņemt ''starpgrīdu' kura ērti nobalstās pret beņķiem.

pa šiem 100kkm kilometriem ir mainīti ,nu ja visi, bramžu kluči un darītas apkopes , pat lampiņas ir visas oriģinālās .

''lētā un cietā plastmasa '' nekur negrab . Pat oriģinālās riepas vēl joprojām ir lietojamas .

kautkā tā .

P.S. Jūķa priekšējos beņķus izstrādāja sadarbībā ar mugurolõģijas akadēmiķiem , manai un sievas , jaunības automoto traumu sačakarētajām mugurām , ir ļoti ērti un patīkami braukt arī gargabalos .

P.S.S. no mīnusiem - nau kur pelnutrauku likt

GB12 Reģ.: 29.03.2011
4 0 Atbildēt

Ņefig pīpēt mašīnā

2013.gadā reāli apsvēru jauna dīzeļJuke iegādi (beigās pa to pašu ciparu paņēmu pusotrgadīgu švakāk aprīkotu Qashqai+2). Sieva uzlika veto viņasprāt nesmukā avareikas slēdža dēļ - virs viduskonsoles, izvirzītu uz āru... nu, kacināja viņu ļoti tas

imzz Reģ.: 27.02.2015
0 0 Atbildēt

Izglītības pēc palasījos par variatoriem amerikāņu forumos. Lieta tā, ka Nissan ASV no autom. transmisijas it kā piedāvā tikai variatorus. ( CVT kārbas ). Daudzi tos nevar ciest. Ar nostaļģiju piemin 4 pārnesumu tomātus, kuri bijuši nenokaujami. Variators nav paredzēts lielai slodzei pēc būtības, un ja nojūk, nav remontējams, jo izjukusī ķēde piekaisa visu kārbu ar metāla fragmentiem. Variatora ieviešana esot pamatā tāpēc, ka tas ir ekonomisks un ražotāja firma var uzrādīt auto raksturojumos mazu patēriņu un CO2 izmešus.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

Gaumes jautājums, bet tas džūks ārprātīgi nesmuks man šķietas. Un vispār, tie auto, kas izlaišanas brīdī ir a-ļa avangardiski izskatā, ātrāk vizuāli noveco. Kurš atceras Ford Ka, un 2. megani?

TDIOTS Reģ.: 07.01.2007
1 0 Atbildēt

Jaap , Jūks nau vienaldzīgs(Xujdaj ,KIA) ,viņš ir tik pretīgs ka taisni waj skaists(man) Tojotas ir pretīgākas bet nau skaistas diezgan kroplīgas ir arī jaunās Hondas....

Izampelējies ar Jūku ,sapratu ka nau ko sevi jancināt, turpmāk pirkšu kko no MB waj BMW automātiem ,OOOO noteikti ne , kā variants iespējams kāds WAGa ''parkets'' ar mehaniku , bet nekad jau nevarot teikt nekad (tas par OOOO manā gadījumā ).

Par variatoru , kad pirku nebiju iedziļinājies , bija pozitīva pieredze ar sniega moci un kvadrām . kvadrots tika uz vella paraušanu , pa purviem un karjeriem ,vazātas pārkrautas piekabes,utt - variatoram bija poxxxx . Vēlāk sapētijos šausmu stāstus netā , iesākumā ieskumu , tad apjēdzu ka ja reguāri maina eļļu un TUPA NEJĀJ , tad tai štellei nau ne vainas . Pa cik visi mana Jūka lietotāji/as ir tehniski normāli cilvēki , kuri automobīļus TUPA nejāj , neredzu pamatu kreņķim .

P.S. Kad pirku to drabu , piekomplektēju āķi tipa malku no meža atvilkt , sūdus no kaimiņfermas un rudeņos lapas izvest . lapas izvedu vienreiz ,pārējie plāni ,pēc pabrauzēšanas forumos par CVT ,tā arī netika realizēti .

P.S.S. Jūks ir lielisks pilsētas/šosejas auto un nekādā gadījumā ''džips'' - ja to apzinās , tad viss ir labi.

Shiirs Reģ.: 13.07.2006
1 3 Atbildēt

zinu vienu pedinju no bmwpower. vins saaka savu veiksminieka karjeru ar juke. tagad meegjina beigt ir ar subaru impreza sti. (var nopirkt)

diemzhel problema nav mashina, bet tas kam jus esat nozelojami pindosiki, kuri suukaa liikos bomziem aiz miskastem. veiksmes!

Gudrais07 Reģ.: 04.09.2019
1 0 Atbildēt

osscar rakstīja: tas bija 1,6 benzīna dzinējs..sorry

beigās tika nopirkts i30 universāls - jo vairāk vietas + ir jumta reliņi standarta. Un jumts nav nenormāli slīps kā juke un uzliekot kasti/laivu - juke gadījumā būs baigais pretvējš.

Tagad jauno JUKE darbina 117 zirgspēku 1,0 litra trīscilindru DIG-T benzīna turbodzinējs. Ir uzlabots degvielas ekonomija. Pieejams ar saistošu 6 pakāpju manuālo vai sportisko 7 pakāpju divsajūgu (DCT) pārnesumkārbu ar pārnesumu pārslēgšanas lāpstiņām un braukšanas režīma selektoru (Eco, Standarta, Sporta). Vēl kas interesanti autovadītāji var bez pūlēm pielāgot braukšanas stilu jebkuram braukšanas scenārijam. Pilnīgi svaigs raksts par jauni Nissan Juke -

www.skandimotors.lv/lv/riga/jaunumi/nissan/pilnigi-jaunais-nissan-juke-jauna-gaisma-parada-kompaktos-krosoverus-kam-piemit-izteiktaka-personiba-616

Gudrais07 Reģ.: 04.09.2019
1 0 Atbildēt

"Lēns kā nāve - liekas tādam mazam krupim būtu jākustas, bet tas bija psc cik lēns...varbūt dēļ variatora.""

Variators tiešām ietekmē, bet tas ir vai nav tavā Juke versijā - tas atkarīgs no versijas. Pērkot -testa braucienā šo visu jau var notestēt. Cik zinu, Nissan Juke 1.6 Turbo versijā ir visu četru riteņu piedziņa. 100 kilometru stundā ātrumu Turbo dzinējs var sasniegt 7.8 sekundēs. Ar auto var sasniegt 215 km/h.

osscar Reģ.: 27.08.2002
0 0 Atbildēt

Gudrais07 rakstīja: "Lēns kā nāve - liekas tādam mazam krupim būtu jākustas, bet tas bija psc cik lēns...varbūt dēļ variatora.""

Variators tiešām ietekmē, bet tas ir vai nav tavā Juke versijā - tas atkarīgs no versijas. Pērkot -testa braucienā šo visu jau var notestēt. Cik zinu, Nissan Juke 1.6 Turbo versijā ir visu četru riteņu piedziņa. 100 kilometru stundā ātrumu Turbo dzinējs var sasniegt 7.8 sekundēs. Ar auto var sasniegt 215 km/h.

vecie šķiet bija turbo un 4x4 - kādi 2 iekš lV

jaunajā cenu lapā nav neviena ar 4x4//

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

Šodien apskatīju un iesēdos iekš jaunā Nissan-Juke. Iepriekšējā modeļa trūkums - neērta sēdpozīcija pie stūres - ir labots. Tagad ir pat ļoti ērti. Ir plaši sēdekļa un stūres regulēšanas diapazoni. Motors viens vienīgs - trīs cilindru 117 zirgspēku benzīna dzinējs ar turbīnu. Cena ar manuālo ātrumkārbu vienkāršākajai komplektācijai no 16300 eiro, nākamajai komplektācijai no 18900 eiro. Ar automātu vienkāršāko komplektāciju nepiedāvā, un cenas sākas no 20500 eiro. Ir tikai priekšpiedziņa, pilnpiedziņas nav.

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti