Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Nevar iziet skati dēļ paaukstināta CH

Leidy Reģ.: 01.01.2018

Labvakar visiem jaunajā gadā.Vēršos pēc palīdzīvas,varbūt kādam tāda pati problēma.Savam auto nevaru iziet skati cH tukšgaitā krietni paaukstināts,auto aprīkots ar gāzi.Ir nomainīta otrā zonde,tālāk sekoja katalizatora maiņa,sveces nomainītas,gaisa filtrs arī,spoles pārbaudītas ir ok,kompresija zema.Neviens manā novadā nevar vairs palīdzēt,kas par vainu?

 
1 2 3
artisb Reģ.: 28.12.2017
0 0 Atbildēt

Varbūt tad gadās, ka šeit kāds var ieteikt, kur Tukumā pie kāda meistara var to diagnosticēt? Citādi dzīties uz Rīgu + maksa par diagnosticēšanu varētu sanākt tuvu jauna temperatūras sensora iegādei

artisb Reģ.: 28.12.2017
0 1 Atbildēt

Guzis rakstīja: Es vairāk lieku uz eļļu. Laiks pārjaukt motoru.

Te bija versija par eļļu. Manam VOLVO apakšā motoram arī eļļu kaut kur laiž garām. Tad pastāv iespēja arī, ka pie vainas atgāzēm varētu būt kaut kas saistībā ar eļļu?

Guzis Reģ.: 23.08.2006
0 0 Atbildēt

Par eļļu bija versija, kamēr netika pateikts ka auto mēdz pats no sevis noslāpt, gan uz gāzi gan benzīnu. Un tas jau vairāk liecina par problēmām sensoros. Eļļa apakšā liecina par gala blīvslēgiem - nav patīkami, bet nekādi nenozīmē ka tā tiek arī cilindros. MAF nav lēti, tos nemaina tāpat vien. Un sensori ir no lietām ko vēlams likt jaunus, nevis lietotu šrotā piemeklēt!

artisb Reģ.: 28.12.2017
0 0 Atbildēt

Man ir tieši tā pati problēma, ka auto raustas (bubina gan uz gāzi, gan benzīnu) un arī mēdz noslāpt.

murx Reģ.: 15.04.2016
1 0 Atbildēt

Leidy - no sākuma jāregulē vārsti, ja HC siltam motoram pārsniedz 300ppm. Sliktākajā gadījumā galvas remonts. Katalizatora maiņa PĒC tam, citādi ātri sabojāsies. Jāpiezīmē, ka tik veci Reno uz ceļiem nemēdz būt .

Artimb - nenormāli trekns degmaisījums. Gaisa masas mērītāji bojājoties parasti degmaisījumu noliesina. Diez vai šāda vecuma auto lambda zonde arī var atstāt tik lielu iespaidu uz degmaisījumu, kaut arī signāls ir jānomēra. Ja signāls uzrādīs liesu - zonde ir jāmaina, ja treknu, iespējams, ka nē. Pieļauju, ka ir kāds bojājums, kas pa tiešo nogādā kādu no degvielām kolektorā. Taču visdrīzāk ir totāla programmēšanas kļūda gāzes sistēmai.

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Artimb. Tas tiešām būtu dīvaini ja Volvo vadības bloks pats regulētu maisījumu līdz tādam ciparam. Tā kā TA mēra atgāzes darbinot ar gāzi tad visticamāk gāzes iekārta ir nenoregulēta, jo lambda 0.6 kaut jābūt ap 1. Protams ka Volvo kompis rāda kļūdas jo jūk prātā un vaino visus sensorus pēc kārtas. Tās ir viltus kļūdas, kas jānodzēš kopā ar adaptāciju un jāpabraukā tikai ar benzīnu, lai adaptējas pie tā, tad veic diagnostiku vai viss normas robežās un tikai tad braukt pie gāzeniekiem(uz benzīnu).

Shiirs Reģ.: 13.07.2006
0 1 Atbildēt

Leidy. Kurmis ir tas, kas samazina kompresiju. Ja kurmi kārtīgi izklapē, kompresija atgriežas.

sirga Reģ.: 29.10.2002
0 0 Atbildēt

es biju dzirdējis par "ezi"

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
2 0 Atbildēt

Šīris ar ieradies.

Diskusija kļūst inteliģenta.

osscar Reģ.: 27.08.2002
0 0 Atbildēt

imho tur ir kapi:

Lūk manu veco beņas kapsētu rādītāji ( gāze nav)

2.0t ar 300k nobraukumu:

CO (%): 0.04

HC (ppm): 43

2,7V6 - ar 250K reālo manu nobraukumu:

CO (%): 0.08

CO paaugst.(%): 0.09

HC (ppm): 35

nekad mūžā neesmu nevienam auto katalizatoru mainījis...

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Nē nu ja braukā ar greizu regulāciju tad protams ka gan katalizatoru gan abas zondes aizķepina. Tas gan nenozīmē ka jācīnās ar sekām un jāmaina katalizators pirms novērsti cēloņi.

Shiirs Reģ.: 13.07.2006
0 0 Atbildēt

Šitā ir branga lauku meitene. Pēc vajadzības izsūks sausu, zin kā no traktora noliet.

imzz Reģ.: 27.02.2015
2 1 Atbildēt

Viens mans kādreizējs kolēģis 90.ajos nopirka 2 vienādus RENO uzreiz, lai būtu rezerves daļu bāze.

650 Reģ.: 25.01.2017
3 1 Atbildēt

Nevajg neko nekur mainīt.Nafig nekādu lampazondi- izrau viņu na-uj nost, vai labāk tam kādam kārtējam gāzes "grandMeistaram" dibenā ieskrūvē.Lai tak tā smirdoņa nāk pa visiem iespējamajiem cohumiem un lai tie aizmugurē un priekšā un visapkārt esošie Lohi lai paosta un lai kaut vai izvemjas.Pilnīgi Pofig.Ātrāk nosprāgs,next paaudzei būs vairāk vietas. Galvenais ir sagatavot sabiedrisko domu un visur kladzināt par to, ka gāze nesmird itin nemaz un ka visiem shitiem kapeidrochītājiem ir vienmēr viss vislabākajā kārtībā.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
3 8 Atbildēt

Vakar stāvēju stāvvietā un gaidīju vienu cilvēku. Jūtu, ka kaut kas ož pēc gāzes. Blakus sēž viens bomzis kaut kādā audi a4, vai 80, man pofig. Katram gadījumam pārparkojos citur. Nedod, Saule, ka vēl uzsprāgst.

Tad domāju - cik lielam ir jābūt kapeikpisim, lai iebāztu pa pusbagāžnieku gāzes balonu un ostīt gāzi? Tas bomzis sēdēja un ostīja. Es uzreiz sajutu, bet sim nāsis jau tā sadirstas, ka pat nejūt.

Tad tāpēc, jūs, gāzpiši, sakat, ka gāze nesmird.

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
8 0 Atbildēt

Un to saka viensseksperts kas liek un fano par video kur ASV dīzeļmonstri pūš melnus kvēpus. Divkosis tu esi, divkosis.

murx Reģ.: 15.04.2016
3 0 Atbildēt

Ja gāzes sistēma smird, tad iemesli ir divi - nepareizi noregulēta barošana un neblīvi savienojumi. Abos variantos vainīgi ir gāzes sistēmu uzstādītāji vai ekspluatētāji. Ir ĻOOTI daudz automobiļu, kuri darbojas ar LPG un nesmird. Jāpiezīmē, ka vairāk, nekā to, kuriem smird.

650 Reģ.: 25.01.2017
3 1 Atbildēt

Ja cilvēkam ir vismaz iesākta Augstākā izglītība ar varonīgi pieveiktām vismaz 8 klasēm- tad būt jāsaprot, ka "nesmirdošs" auto sastāv vēl no vairākiem komponentiem, izņemt pašu degvielu vai tās veidu kā tādu.Te tā "nepareizi noregulētā" komponente ir tas pamata jēdziens.Kaut vai viena vai divas tādas ja ir - tas suuds kopumā tad smird un smirdēs.Te gadiem braukā bez zondēm, ar nestrādājošiem devējiem,caurām trubām un izdemolētiem izpūtējiem, bet apgalvo tikai vienu- ka nekas nesmird.Vesela industrija visādi uzstādītāji dabblajobi strādā gadiem ilgi te visādās pažobelēs.Vistīrākā vistipiskākā "pelēkā" vai pat "melnā" nozare. Un viņu "pakalpojumus" labprāt izmanto tādi pat dabblajobi/lietotāji- pa lielam vistīrākie kapeikjājēji, kas reāli iejāj uz citu gaisaelpotāju rēķina..

Agaga Reģ.: 25.07.2007
2 0 Atbildēt

Pēc būtības. Gāze nesmird, smird odorants. Un gāze pēc būtības ir naftas blakusprodukts haļavnijs un bez maksas. A tas ka 650 nav ko liet iekšā ir lohu problēma. Anglijas karaļnams braukā uz gāzi, jo izmeši kaitīgie ir ievērojami mazāk. Austrija un Latvijā nebraukā, jo pēdējie no kalna nokāpa.

650 Reģ.: 25.01.2017
3 2 Atbildēt

Man ir po-uj, kā to smirdoņu sauc, bet Tu pēc būtības lūdzu nepārfrazē un nekarini makaronus- Būtība ir tur, ka gāzi (p[arasti..) izmanto visādi kapeikpi-sēji, kam NAV naudas/laika/sirdsapziņas nedz ieliet ražotāja paredzēto benzīnu (kas viņu gadījumā ARĪ smirdētu), nedz savest kārtībā sava auto degvielas un ieplūdes un izplūdes sistēmu. Anglijas karaļnams nebraukā ar nojātiem hlamiem, kam zondes vietā koka puļķis iedzīts un dažādi maisījumu regulējoši devēji jau gadus 3 sen kā vairs nestrādā vai vispār nozāģēti nost.

murx Reģ.: 15.04.2016
1 0 Atbildēt

Vispārināšana arī neliecina par augstu izglītību. Ir pietiekami daudz cilvēku, kas braukā ar sabojātiem luksusa klases automobiļiem, kuriem nav mainīta degvielas sistēma. Iemesls - nespēja un nevēlēšanās tādus automobiļus uzturēt. Jāpiezīmē, ka pēc manas pieredzes tādu ir procentuāli vairāk, nekā to, kuri neuztur kārtībā savus automobiļus, kas aprīkoti ar LPG sistēmu.

650 Reģ.: 25.01.2017
1 0 Atbildēt

Es diemžēl pagaidām neesmu savā ceļā sastapis absoluut Nevienu "luxus" ne "zaebuhujuxus" klases automobīli, kurš pa gabalu smirdētu.Iespējams, ka tas ir izņēmums un konkrēti man ir paveicies (vai nav laimējies)- attiecīgi no kura gala kur ieskatās.. Bet, ziņkāres pēc palasot Jūsu Tēmas (kur personīgi es apzināti nepiedalos) šajā un citos tādos plaši pazīstamos forumos, rodas nepārprotams iespaids par to, kas tur tiek pamatā diskutēts- par dažādu hlamu reanimēšanu ar kapeiksipēju metodēm un pamatā pie attiecīgiem tam atbilstošas kolhozklases speciālistiem.Arī Šajā it kā nevainīgajā tēmā kāds kapeikpizdedzinātājs kkur te bija ierakstījis savu jautājumu (skat.1.lpp.)- tas acīmredzot 600% liecina tieši par to, ka kamēr viņš meklē forumos kaut kādus tur padomus/atbildes, ta tamēr tas viņa auto (ja viņš vispār brauc) ir pilnīgi atbilstošā kārtībā un nesmird itin nemaz.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
0 0 Atbildēt

Anglijā domā par ekoloģiju,Latvijā lai centus drāztu.

Agaga Reģ.: 25.07.2007
0 0 Atbildēt

Es varu tikai salauzt degunu. Un uzpūstie Old Spice.

JanisA Reģ.: 05.01.2018
1 0 Atbildēt

Leidy - no savas personīgās pieredzes - pirms sava ģimenes auto pirkšanas tas arī nebija izgājis TA tā paša iemesla dēļ. Auto pārdevējs to pamatoja ar to, ka auto vairākus mēnešus bija stāvējis neizmantots, akumulators nosēdies un attiecīgi gāzes sistēmas vadības blokā nobrukuši uzstādījumi, tāpēc arī tas vājprātīgais atgāzu cipars. Aizbraucis pie gāzinieka, tas atjaunojis vadības blokā uzstādījumus un TA bez problēmām...

Lasot Tavas atbildes, vēl radās sajūta, ka vai tik "meistari" Tavā gadījumā neizmanto ļaunprātīgi klienta nezināšanu/neorientēšanos... Daudz ir tādi bēdu stāsti dzirdēti, kad vaina izrādās detaļā par kapeikām, bet auto nomarinē 3 dienas, piestāda rēķinu tādu, ka maz neliekas, un tad stāsta, ko tik visu tur mainījuši un taisījuši un vēl cilvēkam tipa paveicies, ka tik lēti cauri ticis....

Nu kaut kā tā.

msh Reģ.: 16.04.2007
3 0 Atbildēt

Par to pirmo - hahaha Gāzes vadības bloki izmanto flash atmiņu, tā ka pie dirsas cik mēnešus vai gadus bloks nostāv plauktā - nekas tur nepazudīs.

JanisA Reģ.: 05.01.2018
0 1 Atbildēt

msh - ja godīgi - man gluži vienalga, kad un ko tie izmanto, ja sistēma strādā - man ar to pietiek.

Leidy Reģ.: 01.01.2018
1 0 Atbildēt

Paldies!Jau rīt braukšu pie tiem gāzes remontieriem,lai labo savu kļūdu.Jūnijā mainija sprauslas un remkomplektu teica ka 3sprauslas beiktas un ceturtā uz robežas,jāmaina visas,priecīga braucu mājās mašīnīte super rullē.Nākošā dienā uz līkuma noslāpst,zvanu gudrajiem mainītājiem,raksta mani rindā un saka nākamnedēļ brauc paskatīsim,es jau nenocietos un aizbraucu uzreiz,taču nedēļu nenobraukšu ar tādu slāpšanu.Atkal iedzina manu auto aiz durvīm kaut ko paskatījušies un konstatēja ka smagi griežas stūre,iespējams ka pastiprinātāja sūknis nobeidzies,lai vedu uz reno centru izslēdzu gāzi un saku ka braukāju uz gāzi.

JanisA Reģ.: 05.01.2018
1 0 Atbildēt

Varbūt padalies, kurš tad ir brāķdaru kantoris, lai citi arī neiekrīt?

Kad savu auto vedu pie sava meistara (ieteica man viņu cilvēks, kam nebija nekāda rezona fleitēt) apskatīt gāzes iekārtu - gribēju, lai uzliek vārstiem eļļošanas opciju, viņš uzreiz arī norādīja uz iekārtās uzstādītāju lažām, loģiski pamatoja tās, un arī, saprotams, izlaboja. Lieki teikt, ka ar gāzi man nekādu problēmu, pildos, ik pa 10 000 km tekošā apkope un viss. Ar to vienkārši gribēju pateikt, ka ne visi ir blēži, bet arī ne visi vienmēr godprātīgi veic savu darbu... Nu kaut kā tā.

Lai veicas reni sačinīt.

JanisA Reģ.: 05.01.2018
1 0 Atbildēt

Vēl variants - neved auto uz servisu pati, bet iedod kādam vecim - vīram/draugam/brālim vai tml., kas jau nu Tev ir... varbūt tad būs cita attieksme no meistaru puses...

Tas tā, no paša novērojumiem, kad esmu redzējis servisā, kā džeki mainās, kad iebrauc uz remontu brutāls tēviņš vai trausla blondīne rozā/sarkanā mētelītī...

Shiirs Reģ.: 13.07.2006
1 1 Atbildēt

Viņai nav jājēja. Ja büūtu. Te nerakstītu.

Leidy Reģ.: 01.01.2018
1 1 Atbildēt

Siguldā SIA VSM Serviss ir tas kantoris.

Leidy Reģ.: 01.01.2018
0 0 Atbildēt

Tikko no turienes.Vedu jo aizdomas ir uz sprauslām ka kāda izbeigusies,lai gan pie viņiem jūnijā nomainija,deva garantiju 2gadi,bet šodien saka sprauslas nav pie vainas,neespt ritīgs katalizators.

Guzis Reģ.: 23.08.2006
2 0 Atbildēt

Muld. Temperatūras sensoru pārbaudīja?

Leidy Reģ.: 01.01.2018
1 0 Atbildēt

Neko nebaudija,pacēla uz pacēlāja parādija ka vajag oriģinālo katalizatoru,šitas ko uzlika citā servisā,pēc viņu ieteikuma,ir par mazu,esot kaut kāds eiro3,bet vajagot eiro4 .Ķipa kaut ko saregulēja lai uz pagriezieniem nenoslāpst,bet tomēr slāpst un pazuduši tukšgaitā apgriezieni.Braucu atpakaļ stāstu kas par lietu utt,atbildēja kad būs jauns katalizators tad saregulēs visu no jauna.Nu kaut kā tā man gāja.

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
1 0 Atbildēt

Tā notiek, ja mizā, kas knapi kopā turas, vēl gāzi iebāž.

Guzis Reģ.: 23.08.2006
0 0 Atbildēt

Normāla diagnostika, ir tas kas vajadzīgs. Un nevis uz pacēlāja, bet ar elektroniku.

650 Reģ.: 25.01.2017
4 0 Atbildēt

Kur nu vēl ko "labāku" vēlēties- gluži hrestomātiska situācija cilvēka apjāšanai.Viens serviss "konstatē" vainu, otrs (pēc Klienta prasības) kko uzstāda, trešais bezpersoniski pieregulē, bet rezultātā ir vainīgs pats Klients.DDM. Pie kam,(protams), visiem tiem švabrakiem ir katram atsevišķi jāsamaksā.Šaubīgas lietas vajag darīt vienā servisā- klients vnk atbrauc ar defektu,bet tā lai remontē un lai par visu tālāko bazāru un par galarezultātu lai atbild tas pats viens serviss,kurš sākotnēji to visu konstatēja.

Autoprieks Reģ.: 09.01.2018
0 0 Atbildēt

Visdrīzāk ja auto raustās tukšgaitā vienā cilindrā nesadeg pilnībā degviela.varētu būt izdedzis kāds vārsts vai vārsta ligzda,bet vispirms pamēri kompresiju visos cilindros. Veiksmi.

1 2 3
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti