Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Toyota Land Cruiser tests, atsauksmes un iespaidi 2018/2019

iAuto Reģ.: 17.07.2001

Toyota Land Cruiser - kāda pieredze? Plusi un mīnusi!

 
Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Vecais labāks

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
11 1 Atbildēt

Paldies Iauto par doto iespēju pabraukt-patestēt šo auto!

Iesākumā jāmin, ka nav man liela pieredze ar šādiem bezceļu aparātiem, līdz šim vienīgā pieredze ar Land Cruiser, esmu sēdējis kaimiņa Land Cruiser 120, kad viņš mani pāris reizes līdz Rīgas centram ir aizvizinājis. Pašam lietošanā ir bijis Q7, kas tomēr ir no cita plaukta, uz to pusi varbūt, bet tomēr pilnīgi cits auto.

Tad nu tā - manās rokās bija nonācis Toyota Land Cruiser tā "greznākajā" izpildījumā, ar gaišu, elektriski regulējamu, ventilējamu ādas salonu, kurš aprīkots ar atmiņas funkciju, apsildāmu stūri, automātisko ātrumkārbu, kurai ir pieci dažādi režīmi, paaugstinātiem un pazeminātiem ātrumiem, kamerām priekšā, aizmugurē un arī sānos, it kā labu audio sistēmu, lūku, 4 zonu klimata kontroli un daudzām citām vajadzīgām un ne tik vajadzīgām ekstrām. Cena - nepilni 70000Eur, gan jau dodoties pirkt, cena būtu ap 63000Eur.

Populāri ir uzskaitīt lietas, kas patika, kas ne tik ļoti, pie tā arī laikam ķēršos, kaut gan kādu brīdi apdomājos, kā tieši šo auto vērtēt, jo uz viņu nevar skatīties kā uz to pašu jau piemināto Q7 vai X5, tas dzelzis ir kalts citiem ceļiem!

Iekāpjot auto un sākot braukt pirmais kas iešāvās prātā, vai šī auto īpašnieki uztraucas, ka Rīgā ir bedrainas ielas, augstas kanalizācijas lūkas, vai šur tur salikti gulošie policisti - noteikti NĒ! Iespējams viņi pat balso par ušakovu tādēļ, ka viņš uztur Rīgas ielas perfektā kārtībā, jo viņiem tā liekas! Arī dodoties uz Pierīgas pļavām secinu, ka nelīdzenumi šim auto ir nieks, braucot pa aizsnigušu pļavu, kas noklāta ar kurmju rakumiem, šķērsojot aizputinātu grāvīti, auto neizrāda nekādas pazīmes, ka viņam kkas nepatiktu, vai būtu grūti un atstāja iespaidu, ka arī daudz lielākas grūtības viņam būtu tīrais nieks. Par cik auto nav mans un apskādēt viņu netaisījos, lielākus "dubļus" nemeklēju, bet viņš ir radīts smagiem ceļu segumiem, nelīdzenumiem, pārbraukt slapju tīrumu! Patika sānu spoguļi, lieliski pārredzami sāni!

Lietas, kas tomēr nepatika. Motors! Izlasot tehnisko specifikāciju, ka visas šī modeļa modifikācijas ir aprīkotas ar 2,8L dīzeļdzinēju, kura jauda ir 177Zs, vai tas ir daudz vai maz mūsdienu auto? Fermerim, kurš ikdienā pārvietojas pa tīrumiem, lauku ceļiem - pietiek, bet vai tiem, kuri pārvietojas Rīga-Jūrmala, Rīga-Valmiera, man liekas nē! Slēdz kādā režīmā gribi (ar piezīmi, ka šie režīmi ir pieejami tikai greznākajā izpildījumā), auto ir smagnējs un paātrinās lēni, apdzīšanas veikt nav viegli. Izlasot datus, paātrinājums no 0-100km/h 12,7sek. Kādēļ viņi atteicās no iepriekšējā 3.0 dzinēja, kuram tomēr bija nedaudz labāki jaudas rādītāji - nezinu. Degvielas patēriņš, jauktajā režīmā norādīts 7,4L, nezinu, kā viņi šos datus ieguva, reāli piemetam 5L klāt. Pie audio sistēmas ir JBL logo, bet sajūta, ka ir tikai logo, skaļruņi ielikti tomēr lētāki, radās jautājums, kā tad skan standarta stereo sistēma. Displeja kvalitāte ir kā lētai ķīniešu planšetei, noteikti ne 2017.gada līmenī. Kopējais iespaids salonā, ir mēģināts viņā radīt luksusa auto iespāidu, bet vai tas šim ir auto vajadzīgs un vai tas ir sanācis - līdz galām nē.

Gala secinājums - ja pirktu šādu auto, tad tikai tad, ja man ikdienā būtu jāpārvietojas pa tīrumiem, meža-zemes ceļiem, aizputinātiem laukiem, pauguriem, tam viņš ir radīts! Noteikti pirktu viņu standarta komplektācijā, ietu VWfana pēdās Kapēc - tādēļ ka pat lētākajā komplektācijā viņš būs aprīkots ar tieši tādas pašas jaudas dzinēju, tātad neko nezaudēs savā caurgājamībā, kam vajadzētu būt galvenajam uzdevumam šim auto! Nebūs pneimo piekare - nu labi, bet ir sajūta, ka viņš bez tās var arī iztikt, jo šoseja nav viņa stihija.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
1 0 Atbildēt

Tāda sajūta, ka daudzi jaunie auto modeļi zaudē pārbaudītus uzticamus dzelžus lētām plastmasām un kaudzei nejēdzīgas elektronikas. Modeļu maiņas ir tik biežas, ka uz ielas nevar nespeciālists atpazīt to jauno uhh...Dizains liekas samocīts, sasteigts. Kaut kas ir bet tai pat laikā nu nekas tāds lai sajūsma, labākajā gadījumā, starotu ilgāk pa gadu.

Nortel Reģ.: 16.03.2007
1 0 Atbildēt

Pircējs no katra nākamā modeļa cer sagaidīt kautko labāku par iepriekšējo. Bet pārdevējam tas "labums" ir jāpieliek, nepalielinot iepriekšējā modeļa cenu. Tātad, uz kautko ir jāietaupa. Tad nu tu nopērc auto ar virkni jaunu vizuālu ekstru, visādiem tur asistentiem, kas būtībā ir plikai pontošanai, un brīnies, ka acij neredzemās, bet braukšanai tik būtiskās lietas kā dzinējs, kārba, piekare vairs nekalpo tik ilgi kā vecajam modelim. Jo tieši tur tika nogriezts nost, lai uzliktu LED lampas un parkošanās asistentu.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
2 1 Atbildēt

Un tomēr, nesaprotu tos lielo džipu fanus, es visur esmu izbraucis arī ar "parastu" vieglo Galīgi nav manu vēlmju sarakstā.

Pld par uzskatāmu viedokli gan

sirga Reģ.: 29.10.2002
1 0 Atbildēt

tāda liela massa palīdzētu pie sadursmēm

teiksim

pasat + pasat sanāk 50/50

pasat ar kruzaku tur jau pasat tuvu "0"

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

Nu nu kā tad?

Vai palīdzētu pārvarēt gravitāciju? Vai inerci?

sirga Reģ.: 29.10.2002
0 0 Atbildēt

massu

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

Jā , masai ir spēks

msh Reģ.: 16.04.2007
0 1 Atbildēt

Tu saki? Nu jā, ir cilvēki kas naivi tic tam ka džips vai pseidodžips ir drošāks. Jā, ja avārijas notiktu tikai ieliekoties ar purnu, vai ja tev ieliekas purnā vai pakaļā, jā. Bet diemžēl ir citu veidu avārijas, un kopumā tās lielās kastes drošībā zaudē - ja tu izraisi avāriju, tev ir lielas iespējas kļūt par slepkavu - ja kāds tevī ieliekas, viņš var ielikties arī sānos, un tad tā augstā, nestabilā kaste var smuki aizkūleņot. Krievijas viģiki, kur daudzi brauc kā mudaki un daudziem ir reģistratori, to uzskatāmi parāda - vienu brīdi biju pasācis skatīties tādus viģikus - parastā aina - brauc džips vai pseidodžips pa ielu, no šķērsielas vai pagalma/stāvvietas neskatities izgriež kāds 25 gadus vecs žigulis un pirmajam ieliekas sānā, un lielā kaste, pirms tam gājusi uz saviem 50-70, smuki aizkūleņo. Vārdu sakot, braucot ar šitādu LC, vari baidīties ka tev kāds trešais golfs braucošam sānos neieliekas un ar savu 1100 kilo masu tevi neaizsūta kūlenī- un pēc avārijas tas golfs vēl būs ceļams, bet LC ne. Nu riktīgi droši...

eidis Reģ.: 07.11.2001
1 0 Atbildēt

Zaķiem laikam patīk - liekas tāds sportisks un agresīvs tas apaļīgais vīriņš.

Man gan kāds stāstija, ka parasts sērfa dēlis uz jumta spējot to pašu

martinslusis Reģ.: 11.12.2013
0 0 Atbildēt

Atceros, kad braucu ar Corollu un krustojumā blakus piebrauca Land Cruiser. Sajūta tāda, it kā blakus tanks būtu piebraucis.

Pat ar Tiguan mana to, ka ir jūtami lielāks tas Land Cruiser.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

kasinsh79 rakstīja: Un tomēr, nesaprotu tos lielo džipu fanus, es visur esmu izbraucis arī ar "parastu" vieglo Galīgi nav manu vēlmju sarakstā.

Pld par uzskatāmu viedokli gan

Elementāri, kasiņ - "parasts vieglais" ir uzbūvēts ap puņķainu nesošo virsbūvi. Tikmēr īstam džipam ir rāmis. Starpība? Paplēs parastu vieglo tā bik niknāk pa bezceļiem vai kādu trasi, un tad tu redzēsi starpību. Man šķūnī stāvošais A90q pirms kādiem 10-15 gadiem tā arī ir ticis lietot - rezultātā dažas plaisiņas lanžeros, daži vaļā atnākuši punkti pie labās priekšējās glāzes, dažas plaisiņas pasažierim pie kājām, pāris plaisas grabažniekā pret pakaļas pusrāmja stiprinājumiem - es te nosaucu tikai tos bojājumus, kas ir radušies bez kontakta starp virsbūvi un kaut ko citu, jo bija arī daži bojājumi, radušies kaut kur uzsitoties - piemēram, visas četras bedres, kurās liekas kājas, bija ar kūvaldu jāsit uz leju un vēl šis tas.

Tikmēr džipam slodzes, kas vieglajam rezultējas šādi, ir paredzēts izturēt bez bojājumiem. Diemžēl mūsdienās, pseidodžipu modes dēļ īsto džipu paliek mazāk; jaunie modeļi mēdz atteikties no rāmjiem... Es ceru ka vismaz pikapiem tas nenotiek.

Ak jā, vienīgais vieglais, kuru es uzdrošinātos nopietnāk paplēst bezceļos būtu - tu uzminēji - otrais golfs - bet nu ne kurš katrs, bet Country - jo tā ir vienīgā man zināmā vieglā mašīna, kas rūpnīcu ir pametusi ar virsbūvi uzliktu uz rāmja. Tas tā ļoti ironiski kontrastē ar šodienas pseidodžipiem - ļoti augsts golfs, hečbeks ar pseidopilnpiedziņu, uzlikts uz rāmja, pret lielu, augstu kasti, uz parastas golfa klases mašīnas virsbūves, bez jebkāda rāmja...

VWfans Reģ.: 21.02.2004
3 1 Atbildēt

Esmu ar šādu LandCruiseru (modeli pirms tagadējā feislifta) braucis testa braucienā pirms kādiem pieciem gadiem. Ļoti patika - liels, līgans kuğis ar baudāmu vadāmību.

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti