Nopirkt citu auto.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Nomainīt dīlerservisa klaunus pret kādu, kas var pieslēgties un izveikt diagnostiku, izmantojot smadzenes, nevis tikai nolasīt pašdiagnostikas kļūdas. Varianti jau pa lielam tikai divi 1) kaut kas dziļā ānusā ar motora vadību 2) kaut kādā bezsakarā aizdirsies katalizators, radot motoram lielu slodzi.
Baigi interesē šā auto noskrējiens.
bendziniekam 9litri normals paterinsh, it seviski 1.2 l motoram ,kuru lai kaut cik iekustinaatu gazes pedalis visu laiku iemiits gridaa
Mjā kā check engine tā maina uzreiz lambdaa,s, ģēniji. Pie tam samainot uz kādu lētu izstrādājumu problēmas būs nākotnē. Lambda kļūda ir arī tad ja vadības bloks nevar kompensēt novirzes no normas, jo tā regulācija ir šaurā diapazonā. Šaurjoslas Lambda pareizi rāda tikai tuvu pie pareizas degmaisījuma attiecības. Jā pēc kļúdu un adaptācijas nodzēšanas lambdas vērtības uzreiz aizpeld tad motora regulācija ir tālu no rūpnīcas parametriem un loģiski ir kļūda. Normāli regulācija ja motors nav būtiski pārbūvēts un vadības bloks ir oriģinālais šim motoram ir +/- 5%, pie 30% vai vāja signāla/nedarbojošas zondes apsildes ir check engine. Piemēram bojāta sprausla var izraisīt gan nenormālu degvielas patēriņu, gan kļūdu ko ar zondes maiņu neatrisināt.
Tātad lūdzu studijā kļūdas kodus ko uzrādīja un uzrāda diagnostika kā arī atgāžu izdruku no pēdējās TA (ja nav uz rokas tad ieejot e.csdd.lv).
Tā!
Kur aizvest Volvo, lai šādā pašā līmenī noturētu sarunu?
Vecs Volvo, patēriņš liekas ka par lielu. Gāze samaitātu aparāta skaistumu un regulācijas neatrisina
Latvijā laikam nekur.
Eidi uz tevi ar attiecas pēdējais teikums, bet vēl labāk jaunā topikā.
Cik nobraukums liels?
Es neko līdzēt nevaru, man tādai pašai Fabijai (dzinējs tikai ar 70, nevis 60 zirgspēkiem) 108 tūkst.km, un viss ar motoru labi.
protams, ja tik 100tukst nobraukums ta jau var uzskatiit ,ka jauna masina, lai gan neticu ka tam vargam motoram resurss bus lielaks par 300tukst. ,normali vismaztos 100zs tadas klases masinai vajadzetu lai vismaz buutu kada bauda braukt, esmu braucis ar tadu fabiju, nu loti gausa un skala, Ar 1.6tdi motoriiti ripoja diezgan pienemami un ekonomiski
Nepiekrītu. Škoda-Fabia ar 70 zirgu benzīna motoru ir gan pārsteidzoši sprigana, gan arī klusa. Pa bāni braukt ar 100-105 km/h ir pavisam baudāmi!
A kur palika vārds"baudāma"?
ja vinai buutu divreiz vairaak kadi 140zs tad varetu teikt,ka sprigana, bet ne parsteidzoshi, , vienreiz ar taduizbraucu, es patteiktu ,ka parsteidzoshi gausa, lai apdzitu jazagee ar treso artrumu līdz galam un tad masinaa tads troksnis ka sarunaties nevar, Pa bani brauc uz 150 nevis uz 105 traucejot citus
Tāpēc, ka vajag pirkt BMW.
Tad nevajadzēs domāt par kaut kādiem sūdiem.
Man lampiņa CHECK ENGINE deg visu laiku. Nu un? Galvenais, ka iet. Bet lai patēriņš būtu mazāks var uzlikt gāzi, vai darīt, kā es - ieliet uz 7 eiro, nobraukt tukšu bāku, un tad gaidīt, kad sakrāšu nākošos 7 eiro. Tā braucot, nav jāuztraucas par patēriņu.
Fabia 2012. 1.2 12V 44kw 60HP Palīgā!
Esmu izmisumā. Jau 4 mēneši esmu regulārs servisa apmeklētājs. Nomainītas abas Lambdas, kartera gaisa filtrs, sveces. CO normā, BET.... patēriņš degvielai kosmisks ap 9l, (pirms tam ap 5.5l) jaudas zudums jūtams. Un atkal no jauna iedegas tā nolāpītā CHECK ENGINE lampiņa. Un šodien arī oficiālais serviss pēc diagnostikas paziņoja,ka nevar atrast problēmu. Ir kādas idejas?