Mitsubishi Eclipse Cross tests, atsauksmes un iespaidi 2018/2019

GadaAuto Reģ.: 20.09.2014

Jaunais Mitsubishi Eclipse Cross 2018 / 2019, kāda pieredze?

 
AgnarsJundass Reģ.: 01.02.2018
1 2 Atbildēt

Eclipse Cross ir labi aprīkots, pietiekami dinamisks, labi turas uz grantenieka, no ārpuses efektīgi izskatās, salona dizains gan nedaudz vecmodīgs

AGRISSTANEVICS Reģ.: 28.05.2018
1 2 Atbildēt

Prom no pilsētnieku krosoveriem! Atpazīstams Mitsubishi rokraksts - vadāmība ļoti konkrēta, salonā paskaļš, salons "old style" bet patīkams, aizmugurē sēdošiem ērti, neliela bagāžnieka telpa pret salīdzinoši lielu auto. Motora attiecība(1,5l benzīns) pret kopējo masu = vāja dinamika.

TomsTimosko Reģ.: 09.04.2005
1 0 Atbildēt

Ilgi gaidīts jaunums no Mitsubishi un šķiet, ka arī pats ražotājs licis lielas cerības. Ne velti, tas aizguvis vārdu no visiem pazīstamās kupejas. Ietilpīgs salons, sportiska gaita (neraugoties uz mazo dzinēju) un pievilcīgs priekšējais tēls. Iepriecināja ar CVT transmisijas darbība.

Trūkumi: Diskutablais aizmugures dizains, senatnīgi interjera elementi.

RaitisMazjanis Reģ.: 12.01.2017
0 0 Atbildēt

Trūkumi:

mazs bagažnieks,

motors dotajai a/m bija pa knapu priekš masas.

Labumi- pietiekama vieta aizmugurē

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 2 Atbildēt

Man Mitsubishi Eclipse Cross jauda (163 zirgspēki pie 1595 kg pašmasas) šķita pietiekama.

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
1 0 Atbildēt

Cik sapratu, mums testam tika versija ar "vecāko" aprīkojumu, kas galīgi nebija acij tīkams, likās ka panelis ieskrūvēts jau 2007.gadā. Jaunajā versijā jau vajadzētu būt labāk. Nepatīkami pārsteidza ar degvielas patēriņu, testa laikā viņš bija virs 10L, nodzēšot rādītājus pa nullēm un veicot posmu Iecava-Ceraukste uz 80-90km/h, bez nevienas apdzīšanas, izdevās iekļauties 8L, kas liekas stipri pa daudz, jo mierīgāk braukt nav iespējams, pie tam testējamais eksemplārs bija ar 12000km nobraukumu, respektīvi jau piedilis. Viss pārējais, kā jau austrumu gala izstrādājums, dinamika 0-100km/h ap 11sek, ne ar ko nepārsteidza, dizains savāds, it sevišķi aizmugurējais vāks, bet tā jau gaumes lieta!

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

Jā, degvielas patēriņš laikam paliels gan. Mēs ar šo Mitsubishi braucām priekšpēdējo posmu, un pie Slokas firmas pārstāve mūs sūtīja iebraukt Circle K uzpildīt benzīnu, jo mirgoja jau brīdinājums, ka benzīna atlicis pavisam maz.

650 Reģ.: 25.01.2017
2 0 Atbildēt

Vajdzēj ar to meeslu pedāli/metālā novilkt pa Kalnciems-Kūdra autostrādi un uzrakstīt par cik cm viņš tur palecās zīmes 50 darbības zonā. Savādāk es tagd tās pārstāves vietā aiz kauna pa taisno slokas karjerā ielēktu.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

Tā kā Rudens mediju testa brauciena garums bija 495 km, tad dabīgi, ka daļai benzīna auto bija nepieciešama benzīna uzpilde.

650 Reģ.: 25.01.2017
2 1 Atbildēt

Nujanuja, gan jau ka tīšām caur Dobeli maucāt,jo citādi viņš būtu izjucis.Kam šodien vajadzīgs tāds auto, kas izkustas no vietas 11 sekundēs un 4st laikā izdzer veselu benzīnbāku?

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

11-11,5sek izkustējās praktiski visi japāņi! Mercedes CLS nemērijām, BMW X3 sanāca pat 6,5sek, tas gan bija pieturot bremzes pirms starta, vienīgajam tā darījām, bez tā bija 7sek. Bmw patēriņš starp citu bija zem 10L ņemot vērā to, ka visi ar viņu tomēr "paskrēja". Interesanti, ka Mercedes ar 1,3 vai 1,4L (Neatceros precīzi)dzinēju ieskrējās ātrāk kā Peugeot ar 1,6 225Zs versiju, pie tam Mercedes bijām trijatā, bet Peugeot divatā!

650 Reģ.: 25.01.2017
4 0 Atbildēt

Tā jau es domāju...

=satiekās divi, viens tur kko pirkstos virpina, pasmaržo, pagaršo,rāda un jautā tam otram: paklau, kā Tu domā, tas ir suuds vai marcipāns? Otrs ,ieinteresēts, to paņem,paosta, pavirpina/pagaršo,: zin, nee,tas tomēr ir suuds...Nu ja, dusmīgi nosaka tas Pirmais, es jau tā arī domāju- no kurienes man biksēs varēja marcipāns gadīties...

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
0 0 Atbildēt

Mjā, rijīgs gan tas lops.

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
0 0 Atbildēt

Nu re mazmotors ar turbo rij vairāk par veco labo V8

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
0 0 Atbildēt

Un mazmotora resurss būs 4 reizes mazāks kā V8.

viensexperc Reģ.: 02.09.2018
4 0 Atbildēt

Conqueror rakstīja: Nu re mazmotors ar turbo rij vairāk par veco labo V8

Nu Tu arī salīdzināji!

Kaut kāds japāņu krupis, ar arhaisku dzinēju, kā jau 90% japāņu automašinu.

Vienīgais, kas tajā mēslā labs, tā ir piekares izturība proti tiešais konkurens dacia, nekam vairāk tas krāms nav derīgs, kā būvgružus vedāt, vai suni līdz mežam aizvest izdirsties.

650 Reģ.: 25.01.2017
2 0 Atbildēt

O, pagaidām vissakarīgākais komentārs.Pilnīgi sajutos it kā pats būtu tos 495km maucis un 36h domājis.Velns, lietus līst, es citādi būtu aizbraucis uz statoilu pamiiizt, lai pilnībā iejustos Lomā.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 2 Atbildēt

Jā, Mitsubishi Eclipse Cross nav izcilnieks degvielas ekonomijā, bet varbūt to lietu var labot, uzstādot gāzes iekārtu? Ja ar benzīnu braucot, patēriņš ir 9 litri uz 100 km, tad ar autogāzi braucot pietiktu ar 11 litriem uz 100 km ( 6 eiro uz 100 km).

viensexperc Reģ.: 02.09.2018
8 0 Atbildēt

VWfans rakstīja: Jā, Mitsubishi Eclipse Cross nav izcilnieks degvielas ekonomijā, bet varbūt to lietu var labot, uzstādot gāzes iekārtu? Ja ar benzīnu braucot, patēriņš ir 9 litri uz 100 km, tad ar autogāzi braucot pietiktu ar 11 litriem uz 100 km ( 6 eiro uz 100 km).

Vai vēl labāk vienkārši nepirt to auto!?

Nesaprotu, kāda jēga krāmēties ar to lūzni?

Cik viņs vispār maksā? Kādi 12K? Tiešām par to summu nav iespējams atrast, ko citu mūsdienīgāku?

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

Maksā, sākot no 25,5 K.

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
2 0 Atbildēt

Testa variants maksāja 35K, tiešām ir ļoti jāpatīk Mitshubishi, lai viņu pirktu par tādu naudu!

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 3 Atbildēt

Piekrītu. Šinī cenu grupā es labāk izvēlētos jaunā modeļa Honda-CR-V.

viensexperc Reģ.: 02.09.2018
4 1 Atbildēt

VWfans rakstīja: Maksā, sākot no 25,5 K.

Sākot no 25.5k? Nu tad i nafig viņu vispār testēt un pieminēt kaut, kur?

650 Reģ.: 25.01.2017
1 0 Atbildēt

Kā tā nafig, tak uz haļavu kko iekost un vel statoilā iebraukt un taa.Es vispār domāju, ka tā micubiši Pārstāve viņus vnk šantažēt gribēja- ne tur degvielu ne tur ko, drīzāk cerēja mož kāds no pasažierem šai kafiju uzsauks.Lai izvairītos no liekiem pārpratumiem/izdevumiem, es Fan-a vietā tur būt uzreiz iegājis uz kuršiem svaigākos Būvmateriālus pačamdīt uttt

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

rolis Reģ.: 31.08.2001
0 0 Atbildēt

sākšu ar to ka manā rīcībā ir bijis jauns evo, tas man dāvāja daudz izjūtas, baudu izjust ātrumu, maksāt sodus, tikt uzskatītam par agresīvu brauceju utt utp, bet savas iegribas apmierināju par to makšajot 60 ltr 98 benzīna stundā, kopā ar riepu komplektu un bremžu klucu dsc1000 komplektiem slēgtā trasē... bet ne par to, jau gadiem gaidu ši autoražotāja modeļus, kas vizuāli ir patīkami, bet nav snieguši vērā ņemamus rezultātus un šis ir lidzīgi....

neglāba arī 8 cvt... vizuāli novērēju labi. Gaidīšu ,varbūt izšaus!

JanisGrinhofs Reģ.: 20.04.2013
0 2 Atbildēt

Ar Eclipse Cross modeli Mitsubishi ir centies markai pievērst uzmanību. Auto dizains ir interesants, nopietnais, agresīvais priekšgals un ķircinoši draiskulīgā, uzrautā pēcpuse. Savdabīgi, bet interesanti. Virsbūves līnijas šķautnainas, lauzītas. Tāds vēl nenobriedis nindzja. Toties salonā mājīgums un elegance. patīkams salons. Ērti sēdekļi, vadītāja sēdpozicīju iespējams pieregulēt elektriski. Tas atvieglo ideālā stāvokļa izvēli. Ērti jutīsies arī aizmugurē sēdošie pasažieri. Aizmugurējie sēdekļi ir regulējami, tas ļauj ērtāk justies garākā ceļā.Salona apdarē veikta kvalitatīvi, izmantojot labus materiālus. Ar 1,5 litru dzinēju Eclipse Cross nav nekāds dragreisu dalībnieks,taču pilsētas satiksme iekļausies bez problēmām. Toties uz šosejām apdzenot nevajadzētu būt pārāk pašpārliecinātam. Kā jau japāņu spēkratiem pienākas tiek piedāvātas daudz dažādu opciju. Nekādu pārsteigumu te nav. Multimediju vadība no centrālās konsoles skarienvirsmas nav pārāk ērta un lietderīga. Uzrunāja lielie ārējie atpakaļskata spoguļi, turpretī lauztais aizmugurējais logs ar šķērsli tajā reāli bojā visu "operu". Pēc ārējā dizaina jau nojaušams, ka bagāžas nodalījums nav tas lielākais klasē un nekādas papildus opcijas tajā nebija atrodamas. Auto gaita mazliet par mīkstu. Pilsētā tas varbūt netraucē ir pat labi,bet ārpus mūriem traucoties pa šosejām un lauku ceļiem zūd tāda kā stabilitātes sajūta. Ieraugot auto pa gabalu likās, ka "iekšā" būs vairāk.

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti