Citroën C4 Cactus 2018 / 2019 foto:
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Citroën C4 Cactus 2018 / 2019 foto:
C4 Cactus ir pilnīgi jauns auto, bet pēc skata ļoti līdzīgs pirmajam kaktusam. Komfortabla piekare, ērti sēdekļi. Tomēr man Aircross šķiet stilīgāks un praktiskāks. Lai gan Cactus vairs neesot krossovers, bet kompaktais hečbeks, tāpēc būs lētāks par Aircross
Jaunais kaktus saglabājis futūrisko dizainu bet nu jau šķiet daudz pieņemamāku ziemeļniekiem. Šķiet, kompaktklasē liks vienam otram pabīdīties..... optimāla piekare, laba vadītāja sēdpozicija, aizmugurē sēdošie jūtas ērti. Paaugstinātais klīrens dos savu pozitīvo artavu. Ar 3 cilindriem un 130 PS ļoti laba dinamika.
Tajos frančos ir kaut kas... isti nezinu kas , bet viņi ir atšķirīgi un tas ir labi! Caktuss nekā lieka !
Manuprāt, briesmīgs auto Pieļauju, ka tādu nepirktu sev pat ar 50% atlaidi.
Nu nu? Kas viņā tāds briesmīgs? Tas, ka nav kopija no ieriekšējā modeļa kā VW?
Dabūju pabraukāt ar iepriekšējo: Nu diezgan liels, bet uz tausti palēts Taisnmugursēdis (man tā klase nepatīk). Daži interesanti un inovatīvi risinājumi, motors pašvaks (kā jau visiem mūsdienās), bet tā TROkša vietā mierīgi var ņemt. Īpaši, ja patīk ietaupīt. Nekā tur briesmīga nav. Ā un tās gumijas uz durvīm arī sanāca palietot. Nav slikti, ja kas.
Viss nepatika. Izskats atbaidošs, tās gumijas uz durvīm - vaīīīī Testētais bija ar manuālo kārbu un pavāju dzinēju, skaļu utt. Pēe.
Nu neesi tak tik vecs, lai domāšana kļūtu neelastīga. Manuprāt pie paviršā mainstrīma dizaina, katra atkāpē ir laba. Gan Alfas elegance, gan Juke, Cactus un Jeep antiretro jaunstrāva. MB šajā ziņā būtu izcils, ja viņi nedotu zīmēt priekšu un pakaļu dažādiem cilvēkiem, kas viens par otru neko nezin.
C4 Cactus kļuvis mazāk Cactus'īgs, ja tā varētu teikt. Tas gan nozīmē, ka vidējam pircējam, tas beidzot ir saprotamāks, iztiekot bez sākotnējā modeļa ārišķībām.
Neradās iespēja izmēģināt tā gaitas īpašības uz grants seguma. Žēl, jo Cactus šobrīd savā klasē ir absolūts komforta līderis, pateicoties jaunā tipa balstiekārtai. To īpaši varēju just uz tradicionālās grants trepes.
Tam ir tikai divi nosacīti trūkumi. Trūkst tahometrs un sēdekļiem ir ļoti minimāls sānu atbalsts. Ja brauksiet nesteidzīgā plezīra braucienā, nevienu no šiem mīnusiem nemaz nejutīsiet.
Kopumā jāteic, ka šis ir vidējam pircējam pieejams auto. Senioriem patiks komfortablie krēsli un lidošā paklāja efekts zem virsbūves, jauniešus varētu piesaistīt tā nepieradinātais dizains (tas īpaši attiecas uz interjeru), bet visiem simpatizēs tā cena.
Biju te ieklīdis Citroen salonā,visiem auto vienādi purni.Galīgi garām.
Esot izcila balstiekārta, ko vajagot izbaudīt uz šosejas. Neizdevās. C3 Aircross patika labāk.
Patika priekšējie sēdekļi - kā atdzveltnes krēsli, mīksti , ērti. Un aizmugurē sēdošajam arī ir diezgan ērti. Aizmugures logi ar klipsi - drošāk, bet vai ērtāk ?
iespējamas 31 krāsojuma kmbinācijas, kam vēl tā ir? bagažniekā daudz vietas. laba balstiekārta .
Nepatika Citroen-C4 Cactus gaitas īpašības ceļa posmā Pilsrundāle-Eleja-Vilce. Auto salikšanas kvalitāte nešķita laba, jo automašīnai ar nobraukumu 3 tūkst.km kaut kas grabēja paneļa dzīlēs.
Piekrītu Kasinsh79, tur neko vairāk nav ko teikt. Jā, 130Zs dzinējs bija pietiekošs šāda izmēra auto ikdienas pārvietošanai, bet viss pārējais...atverot salona durvis, man pat iekšā negribējās viņā kāpt, tādu salona apdari nebiju "baudījis" kopš 90tajiem.
Jūtu līdz Citroen puišiem, kuri dara savu darbu uz goda. Arī es viņu vietā būtu spiests prezentēt šo auto un stāstīt par tā labajām īpašībām. Speciālo mīksto piekari, biezākajiem sēdekļiem, žiperīgajiem motoriem u.t.t.. Jaunājā LTV1 seriālā viņš izskatās tīri labi. Filmēts tiek no labiem rakursiem. Pārliecinoši. Liekas ka varētu apskatīt tuvāk. Bet tad sākas bēdu ieleja. Dabā auto ir stipri mazāks kā uz attēliem, vai video. Tas vēl nekas. Atverot bagāžnieku, apdares kvalitāte ir nepieņemama. Pat pavirši skatoties, aizmugures bloklampu plastmasas apdare ir jau šķība un daļēji atlocījusies. Bagāžas grīdā prasti piegriezts, iemests paklājs, kuram nav pat kādas cilpiņas kur aizķerties. Lēti. Bet vislielākā vilšanās ir salons. Kāpēc ventilācijas restes jātaisa uzblīdušas pumpas dizainā? Kāpēc smalkai bardačoka retro virsmai jākonkurē ar pretīgu plastmasu visapkārt. Kāpēc šajā auto pie visiem digitālajiem ekrāniem nevar apskatīt degvielas patēriņu, nerunājot jau par tahometra trūkumu. Taupīšana Citroen stilā man ir galīgi nepieņemama. Sēdies 2.
Citroen C4 Cactus cenas sākas no 13,5 tūkst.EUR. Mēs braucām ar auto, kam bija bagātākā no trijām komplektācija Shine, manuālā ātrumkārba un 130 zirgspēku benzīna motors. Šādu auto pašlaik Latvijā piedāvā ar atlaidi par 18 tūkst.EUR.
Citroen C4 Cactus pašlaik reklamē kā auto, kam esot savā klasē unikāla piekare ar progresīviem hidrauliskiem amortizatoriem. Tam esot jānodrošina braukšanas komforts, īpaši uz slikta seguma ceļa, kam citi konkurenti netiek līdzi. Sliktas kvalitātes asfaltētajā ceļa posmā Rundāle-Vilce par šo lietu bija iespēja pārliecināties, un man jāteic, ka Citroen-C4 Cactus sniegums nepatika. Auto šķiet nepietiekami stabils, kaut kā ir sajūta, ka tas lielākos ātrumos it kā plivinās pa gaisu. Jā, gaita ir mīksta, bet šis pluss neatsver nepārliecinošo vadāmību.
Vēl viena vilšanās bija attiecībā uz auto salikšanas kvalitāti. Auto nobraukums bija nedaudz virs 3 tūkst.km, un mūsu braucamā posma vidū pie ātruma 90-100 km/h sākās grabēšana kreisās ventilācijas atveres rajonā. Sajūta tāda, it kā kaut kāds sīks priekšmets iekritis kādā šķirbā, vai arī kaut kādas plastmasas detaļas kaut kur atkratītas vaļā kādā savienojuma vietā. Apstājāmies cerībā, ka pēc braukšanas atsākšanas grabēšana mitēsies, tomēr tā nenotika.
“Citroen C4 Cactus” plusi: komfortabla gaita, kluss, ērts un praktisks salons; mīnusi: jaunais dizains nav tik stilīgs kā vecais. 2018.gadā kaktusiņam ir jauna piekare ar progresīviem hidrauliskiem amortizatoriem. Parasto amortizācijas sistēmu papildinājuši hidrauliskie spilveni, kuru uzdevums ir absorbēt ceļa nelīdzenumus, nesašūpojot virsbūvi. Subjektīvi vērtējot, man vecā kaktusiņa kičīgais dizains patika labāk, toties jaunajam ir ievērojami komfortablāka gaita. Vienalga, vai uzskatām kaktusu piederīgu kompaktklasei vai mazo pilsētas krosoveru klasei, tam ir pati komfortablākā piekare svara kategorijā līdz 1200 kg un cenā līdz 20 tūkstošiem eiro! Sākumcena “C4 Cactus” ar 82 zs benzīnnieku ir 14900 EUR, ar jaudīgāku 110 zs benzīnnieku - 16900 EUR, kam pievienojot AT, cena pakāpjas līdz 18400 EUR.
Pie katra auto raksta kaut kādi jezduni vai paši dīleri te [cenzēts] pilnu. Agris Stanevics un rolis, kas augšā iekomentējuši. Cik jums samaksāja? Uz [cenzēts] nav?
Citroën C4 Cactus tests, atsauksmes un iespaidi 2018/2019
Jaunais Citroën C4 Cactus 2018 / 2019, kāda pieredze?