BMW

BMW X3 tests, atsauksmes un iespaidi 2018/2019

GadaAuto Reģ.: 20.09.2014

Jaunais BMW X3 2018 / 2019, kāda pieredze?

 
viensexperc Reģ.: 02.09.2018
7 2 Atbildēt

viencexperc rakstīja: Lielākā daļa slavina tāpēc, ka priekšā redz to emblēmu. Slepus aizklātu visu BMW raksturīgo, uzliktu priekšā KIA, FORD vai Citroen zīmi priekšā, tad auto uzreiz nebūtu "ideāli"vadāms, u.tt. Bet kaut kadam mēslam uzliktu zīmi BMW tas uzreiz tas kļūtu lielisks auto. Ta tas ir.

Tak pabrauc ar fordu, mazdu, hondu pa bāni lietus laikā ar 200km/h, jutīsi atsķirību!

Ar kādu auto pats pārvietojies?

viensexperc Reģ.: 02.09.2018
9 0 Atbildēt

650 rakstīja: Pēc vispārcilvēciskiem standartiem to x3 nāktos salīdzināt ar xc,q,crv,,cx vai visnaz ar to plaši reklamēto vē60krosskauntrī.Citādi nudien izliekas, ka cilvēks pēc kaitinoši/nogurdinošas testa dienas beidzot vienīgajā normālajā auto iekāpis.Tāds gauži neliels ir tas mierinājums attiecībā pret tiešajiem konkurentiem- tik vien skaidrs, ka jaguāra džips iekšā smird pēc lētuma un ka micubiši līdzīgs 36k vērts izstrādājums izskatās pēc kolhoza un lēkā kā vecs āzis pa ropažu šosejas mūsdienīgo segumu...

Nu nē crv arī ir kaut, kāda miskaste, ok no japosķām viens no labākajiem variantiem, bet nesalīdzināms ar xc60. Bet Piekrītu par konkurentu sarakstu, cilvēki nobrauc visu dienu ar kaut, kādiem plastmasas sūdiem, kuri domāti labākajā gadījumā laužšanai pa pilsētas bruģi (līdzīgi, kā dacia pa grunteni), iekāpj auto, kurš vismaz kaut cik ir taisīts priekš cilvēkiem un tad brīnās, kādēļ šis auto patika labāk.

viensexperc Reģ.: 02.09.2018
5 0 Atbildēt

rudens68 rakstīja: Ar bmw nav nācies braukt . Vienmēr nākas dzirdēt ..izcila..... la lla ko jau te rakstīja ...

Un te atceramies blakus topiku par LEAF , cik rakstošie spalvas mestari bija apdziedājuši šo ( un vispār elektro ) klusums , klusums . un vēlraiz klusus . Kā iekāpu tajā leefaa tā visas manas ilūzijas sabruka . Akustiskiskais šoks .

Un kaut kā nelabas aizdomas ,ka ar šiem premium izcilo ,klusumu ,vadāmību .... būs tas pats .

Es nesen teicu ,ka nekad ar premium neav braukts . Tomēr ir braukts . Pirms 10 gadiem kādas 3-4 nedēļas ar lexus IS D kaķi gan vasarā , gan decembrī . Pēc kura pārsēdos ravā .. acīm redzami tas premium neuzrunāja . Cena bija līdzīga

"Ar bmw nav nācies braukt"

Un ar to arī pietiks, tālāk vari nerakstīt savus iedomu sacerējuus, jo kāda tam visam ir jēga? Turklāt, ko Tu vari pateikt par vadāmību? Kā tu to iedomājies testet?

P.s IS D - jā nu tad nu gan Tev mēraukla pareizā.

viensexperc Reģ.: 02.09.2018
5 0 Atbildēt

eidis rakstīja: Tikai atšķrība tā, ka Dacia top komplektācijas ir pilnas ielas, X3 neviena. Resp Dacia top komplektācija ir normāls auto par normālu cenu, X3 top komplektācija ir lielisks auto par nenormālu cenu. Ielienot cenu zonā, kuru pircējs ir gatavs maksāt, izlien ārā āža kāja - ar roku skrūvējami logi, krēsli bez sānu atbalstiem, 13" riteņi, etc

Tev ir kādam draugam/paziņam utt, kāds jauns BMW?

Kas tie par murgiem ar tām komplektācijām? Es Tev varu pačukstēt, ka Latvijā 92% jauni pirktie x5/x6 nāk ar adaptīvajām gaisām, nakts redzamību auto bremzēm, masāžas krēsliem utt, tādēl no kurienes Tev tāds uzskats, ka cilvēki pērk plikus x3, speciāli šonedēl apvaicāšos par Latvijā pirktajiem jaunajiem x3 un par aptuvenajām komplektācijām.

usaexperc Reģ.: 13.01.2018
0 8 Atbildēt

Pipec, nu riktīga losīšu cīņa!

Latvijā jaunus BMW gandrīz neviens nevar atļauties, pērk tikai jaunus BMW ar traktormotoriem.

Poršs vismaz aizliedza nabagmotorus likt premuim tačkās.

viensexperc Reģ.: 02.09.2018
9 0 Atbildēt

650 rakstīja: Sāls ir iekš tā, ka "vajag" ieradīt cilvēkā nemieru un likt viņam "domāt" par neatliekamu vajadzību aiznest savus tos 19k uz to Kundaju vai (jo lielākiem lohiem) 35k uz Micubiši, lai ieķert to hlamu ar 11l patēriņu un 12sek ieskrējienu.Tajā pat laikā, ja tiešām "nebūtu kur likt" pēcgarantijas 5er, tas Bmw sen būtu bankrotējis, pie kam kopā ar visiem saviem dīleriem un klientiem.

Jā, bet Micukiem taču arī kaut, kā ir jādzīvo

Nu izstenība, lai jau peŗk, ja godīgi man pilnīgi vienalga.

Stulbi ir tas, ka visādi šadi gudrinieki, sāk muldēt par, to, ka starp šo bmw un kkādu mitsuku, vai ko tur nav atsķirības un, ka bmw vienkārši uzskrūvējis cenu, vai ka šie auto plīst ik pēc 100km, a kurš pašu pieredze? Labākajā gadījumā braukts ar vecu nojātu bmw, vai čoms iegrābies uz tādu un tad sākās tantēm lielais "bazars".

Kas vel ir bēdīgi, tas, ka šie cilvēki pat nesaprot, ka tas VIIS ir bizness kādam, un neviens NEKAD neko nedāvīnās tā pat vien. Par visu ir jāmaksā inženieriem utt, un tagad padomājiet ir mitsuks ar motoru kurš taisīts pirms 100 tūkstošiem gadu, kurš neiet un rij nenormāli, un ir bmw, kuram ir krietni vairāk daudz dažādu dzinēju, kuri piedevām ir jāsabāz daudzos dažādos modeļos + aprīkojums, protams, ka potencionāli šādām auto ir daudz lielāka iespēja uzrauties uz kādu defektu, nekā tam plikajam mitsukam, starpcitu, ko šejienieši vispār saprot ar vārdu aprīkojums? Arī regulējamu amaortizātoru cietību utt., jeb to vai ir el. logi, kruīzs utt lietas?

viensexperc Reģ.: 02.09.2018
4 0 Atbildēt

usaexperc rakstīja: Pipec, nu riktīga losīšu cīņa!

Latvijā jaunus BMW gandrīz neviens nevar atļauties, pērk tikai jaunus BMW ar traktormotoriem.

Poršs vismaz aizliedza nabagmotorus likt premuim tačkās.

Ar ko pats brauc? Iemet bildi ar savu niku uzrakstītu uz papīra uz uzliktu uz auto!

usaexperc Reģ.: 13.01.2018
0 0 Atbildēt

Redzkur ir BMW spēks:

Nevis kautkādos nabagu traktormotoros, ko mūsdienās neizvēlas pat mājsaimnieces.

Tie tev nav kautkādi klasiskie bāzes komplektācijas 2.0D vai 3.0D, ar kuriem brauc 99% jauno un mazlietoto BMW īpašnieki Latvijā.

viensexperc Reģ.: 02.09.2018
9 0 Atbildēt

usaexperc rakstīja: Redzkur ir BMW spēks:

Nevis kautkādos nabagu traktormotoros, ko mūsdienās neizvēlas pat mājsaimnieces.

Tie tev nav kautkādi klasiskie bāzes komplektācijas 2.0D vai 3.0D, ar kuriem brauc 99% jauno un mazlietoto BMW īpašnieki Latvijā.

Jā, jā jā, beidz vienreiz te troļļoties ākst, iemet to foto!

Gribu redzēt, ar ko "Tu" bagātnieks brauc, lai mēs pārējie nabagi varam pasapņot...

650 Reģ.: 25.01.2017
8 1 Atbildēt

Pirms reklamēt jūtūbu, vajag ieiet kaut vai mobilē-dē ē un vispār priekš sevis noskaidrot, cik kuram tam iedomātajam modelim vispār ir procentuāli pieejams tas benzīnmotors.Piem, tādam x5.Vai tur tai otrajai šeit neieredzētajai markai- tur dažos segmentos būs uz 100gab mašīnām pieejamas pat labi ja 1-2gab ar benzīnu, jo,sākot ar kkādu attiecīgu litrāžu,nahfig tas suuds vispār kādam vajadzīgs.Kur nu vel tagad, kad sen jau klauvē pie durīm (apzināti!!) noklusētais EUR6c ar visu to savu partikulāro filtru un pārējām poteciālajām galvassāpēm.Pie kam, tas traktors izjaaj to benzīnnieku gandrīz visos parametros, pat ilgmūžību ieskaitot.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

Protams, tas, ka arī benzīnniekiem sāks likt daļiņu filtrus, to pievilcību mazinās. Tas tādā gadījumā, ja arī benzīna motoriem šie filtri būs tikpat mežonīgi dārgi kā dīzeļmotoriem.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 4 Atbildēt

Pirmā puse varētu būt patiesība, bet otrā puse - turpini sapņot. Kāpēc diez tas daļiņu filtrs lai būtu problēma? Jā, tā ir problēma tiem, kas kūp vairāk - ķīseļiem - benzīnniekiem tie noteikti davilks vismaz 2x ilgāk, un nebūs starpība, bākā lej vācijas vai latvijas degvielu. Ķīseli kurš izjāj benzīnnieku visos parametros arī būtu nopietni jāmeklē - parasti ar spēcīgu ķīseļa izvarošanu izdodas panākt ka tas līdz simtam turas līdzi jūtami mazāk forsētam benzīnniekam - bet tālāk jau vienalga ķīselis paliek aizmugurē...

650 Reģ.: 25.01.2017
5 1 Atbildēt

Es tak ar tevi nestrīdos par sapņiem.Ja tu gribi ko "iecitēt", labāk uz kaut ko to manis "izdrirsto" saderi ar mani uz 1000e.Nav tur ko dažādas paaudzes un pretējus uzskatus mērīt,paņemsim kaut pēc grāmatas dažus tos 3litru vag-u parametrus. Ar to 300+zs ķīseli 2kkm uz kalnu maucot, var mierīgi zem 7l pabraukt.Oficiāli, reāli.Ar 1,8k rpm tur tev būs tie 150 un 2k rpm iekāps jau sapņos un virs maka iespējām un virs vājāku nervu robežas.Tas nav ka fābija vai micu-kross, kur ar zāģi jāzāģē ausis visu dienu. Un, ja tu brauksi uz godīgiem 150,tu tam 3litru Tfsi-ajam ievinnēsi akurāt 3l uz 100km.Bet, ja pamēģināsi uz 200, tad ar to "analogo" 3litru turbobenzīnnieku i vispār nekur tālu netiksi, jo pie katra staba būs jāstājas pildīties.Kūp tur neba jau eur6 vai pat eur4 ideja, bet gan nojāts motors kapeikjājēja gādīgajaajās rokās.

Tas, kas "būs" ar e6c, to redzēsim pēc laiciņa- otrie īpašnieki to mums pateiks.Smieklīgi ir tas, ja "kāds" te kkur saka, ka viņš to šodien "zin"- neskatoties uz to, ka pat tirgotāji to nestāsta.Sajāt benzīna katalizatoru ir vieglāk par vieglu, jo ARĪ TUR ir lejošas sprauslas, nemainītas sveces un aizdrirssti izdegušas lambdazondes.Un vel arī Neatbilstoša eļļa ir (būs...).Tā ka viss ir,atliek vienīgi kapeiksipēju "saimnieku" pievienot.Vel tu nezini, ko tur pie piedzīta tā suuda tam motoram saizdarīs pretspiediens un cik maksās viņu jaunu oem nomainīt.Un cik nostāsies, ja iesipt to tradici(o)nālo kapeiku vai vnk kko tur nepaspēt laikus ievērot.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 6 Atbildēt

Ā, tagad "visi parametri" jau ir tas, ka ķīselis patērē dažus litrus mazāk? Nu forši ka patērē mazāk, savādāk vispār nevarētu saprast nah kāds tādus pērk.

Ir jābūt diezgan turīgam cilvēkam lai varētu atļauties braukt ar nepareizi strādājošu benzīnnieku, bet nu tādi reizēm gadās, jā. Jebkurā gadījumā - šad un tad nākas redzēt 20-25 gadus vecas mašīnas ar vēl dzīviem katalizatoriem, un, protams, neviens nekad viņu, vismaz kopš ta mašīna ir latvijā, nav mainījis. Bet es gribēšu redzēt 20 gadus vecu ķīseli ar oriģinālo daļiņu filtru, nu pēc septiņiem gadiem - diez kāds tāds eksistēs?

650 Reģ.: 25.01.2017
3 0 Atbildēt

Tu ar labāk savureiz padoma, ko saki- 25g veca mašīna ir 93g izstradajums- tur ne to ka katalizators, bet jautajums vai tur vel ritenji un izpuutejs ir.Tava gadijuma labak nekāpt ārā no tavas nišas, par ko tev ir skaidrs ko/ar/to darīt, jo pretejā gadījumā pamatoti liksies, ka jamaksā ir par visu un pat vairākas reizes dienā par par vienu un to pašu.

usaexperc Reģ.: 13.01.2018
1 8 Atbildēt

Vienīgais, ko tas nabaga traktormotors izjāj, ir pats tā īpašnieks. Ar to, ko iepisīs uz soļaru, nepietiks ne remontiem, ne apdrošināšanai. Un vēl tā kaunā krišana ar to tarkšķi un melnajiem dūmiem.

braucu Reģ.: 27.08.2018
5 0 Atbildēt

Izklausās, ka tevi pašu kāds dīzelists ir kārtīgi izjājis un tagad nespēj to pārdzīvot

650 Reģ.: 25.01.2017
4 1 Atbildēt

Šo sarunu vajag izbeigt jo ātrāk jo labāk, jo temats bija par 18tā gada x3 un par to, kapc ''testētāji" visi kā viens viņu atzina par labu esam.Nav dižas jēgas ar cūkām diskutēt par šokolādi- neskatoties pat uz to,ka beigās izejošais produkts parasti ir šokolādei līdzīgā krāsā.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 2 Atbildēt

kuri testētāji? Piemēram tas vecis, kurš ar žiguli braukā?

iAuto Reģ.: 17.07.2001
2 0 Atbildēt

Atgādinu, ka šeit tēma ir BMW X3 tests un atsauksmes!

Par citiem jauniem un veciem auto, lūdzu attiecīgajā tēmā.

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
2 0 Atbildēt

Manas domas par šo auto BMW kā BMW, klasisks, ar nelieliem tehnoloģiskiem uzlabojumiem, respektīvi nepārsteidza, un arī neko sliktu nevaru teikt.

Kā jau minēju iepriekš - sanāca pārsēties viņā pēc CLS, sajūta bija, ka tehnoloģiski tas ir 7-8 gadus vecāks modelis.

74KEur par X3, man liekas pa daudz, kaut ja pareizi atceros, bija iAuto testā pagāšgad Q5 ar 2,0D par šo cenu, tad BMW bija vismaz 3,0D, kas "skrien", bet tas cipars jau ir tik tuvu "premiumam", ka ļooti jāmīl X3, lai viņu pirktu par šo ciparu. Ja šis auto maksātu 50-55K, tad tas liktos pieņemami.

JurisKreicbergs Reģ.: 02.08.2016
0 0 Atbildēt

Kā rakstīju pēc mediju braucieniem – noslēguma braucienos ar prieku atgriezos X3. Komfortabla braukšana gan 333 apvidus auto trasē, gan uz šosejas. Kā jau jauni automobiļi – tie netika pārbaudīti īpaši augstas grūtības pakāpes trasē, tādēļ pa 333 kalnaino pauguru varēja braukt it kā ar pāris pirkstiem stūrējot – bez jebkādas piepūles (tas tā nebija visiem testiem pieejamiem automobiļiem). Pārsteidza, ka neieguva nevienu nomināciju Latvijas Gada auto 2019, kā arī neiekļuva fināla septītniekā. Laikam cena vērtēta kā augstāka, nekā vairums vēlētos. Tā jau arī būtu jābūt atbilstoši automobiļa kvalitātei. Visticamāk liela daļa no X3 īpašniekiem pielieto tikai mazu daļu no automobiļa spējām.

Juris_Zvirbulis Reģ.: 24.03.2014
0 0 Atbildēt

Dinamisks, solīds un kvalitatīvs auto, kurš pilnībā atbilst tam, ko no šāda auto un arī BMW markas varētu sagaidīt. Pilnībā attaisnoja uz to liktās cerības.

Oskars_Irbitis Reģ.: 19.12.2013
1 0 Atbildēt

BMW X3 ir vēl viens no tiem auto, kurus varētu apzīmēt ar jēdzienu “sēdies un brauc”. Brauc ar komfortu, jo automobilis tik tiešām ir ērts un patīkams uz tausti, instrumentu panelis ir pārskatāms un draudzīgs uztverei. Brauc ātri un dinamiski, jo BMW dzinēji ir neapstrīdami veiktspējīgi praktiski jebkuros apstākļos, un transmisija strādā tā, ka nav jādomā, vai šis te jocīgais izkritums ir radies ekonomiskuma dēļ, vai kādas ģeniālas konstruktīvas īpatnības dēļ (mēs tak visi zinām, ka inženieri nekļūdās un KATRS automobilis ir tehniski pati pilnība). Automobilis tā vien uzprasās uz kādu atļautā kustības ātruma pārsniegumu (mēs, protams, visi zinām, ka tas ir kaitīgi veselībai un naudas maciņam un liels ātrums ir pieļaujams tikai un vienīgi uz vācu automaģistrālēm…). Braucam ar pārliecību, jo auto nostrādes kvalitāte ļauj domāt, ka brauksim pietiekoši ilgi un tālu (lai gan ari BMW nav bez grēka un servisos šad tad tomēr jāiebrauc, bet iespējams tomēr retāk kā citiem). Braucam atpūtušies, jo viss iepriekšminētais ļauj baudīt braucienu.

Kopumā tāds parasts BMW. Tikai tas, kas ir parasts iekš BMW būs visai neparasts un ekskluzīvs iekš auto markas Y (apzināti nelietoju X, jo varētu vēl sajaukt ar kādu citu BMW vai vēl kādu ražotāju, kas spēlējas ar X-siem nosaukumā). BMW ir pacēlis savu latiņu pietiekami augstu un, jāsaka, tik augstu, ka kopējā ikdienas auto kopumā tam varētu būt visai vientuļi, jo reti kurš ražotājs spēj tik stabili turēties augšējos plauktos.

Kopumā man auto ļoti patika, nepatika tikai cena…

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

Man liekas, ka ar cenu jāsāk. Principā par nenormālu cenu arī Peugeot uztaisītu lielisku auto. Māksla ir lielisku auto uztaisīt par normālu cenu.

Attiecīgi cena ir vērtējums nr1

iAuto Reģ.: 17.07.2001
1 0 Atbildēt

Peugeot 3008 GT ir lielisks auto, bet par to es neesmu gatavs maksāt 42 000 EUR

Lasītākie raksti

Jaunie raksti