Ziemā iedarbinot auto bija atstāts ieslēgts iesalis logu tīrītājs. Kaut gan izslēdzu viņš turpināja kustību kamēr notīrīja pilnu ciklu..Tā rezultātā man pazuda logu tīrītajam pirmais un otrais tīrīšanas režīms. Vai varētu būt vaina relejā? Izņēmu releju, bet logu tīrītājs turpina strādāt 3 režīmā tik un tā..
Radiniekam Audi A4 (~2000. gada auto) arī bija līdzīgi. Kas toreiz bija par vainu, neatminos, bet laikam bija samircis (salonā tika ūdens). Bija tikai 1 režīms - visātrākais.
Bija būts kādos 3 servisos, bet tur bez jēgas, kurš releju vainoja, kurš motoriņu, kurš vadus, bet labāk netapa.
Beidzot viens radinieka kolēģis, kurš kaut ko no tām lietām sajēdza, nomainīja pašu motoriņu un lieta aizgāja.
Roc dziļāk! Tas ir visu laiku lielākais iAuto āksts. Pajautā viņam par peldošajiem apgriezieniem braucot vienā robā un konstantā ātrumā. Un vēl vari kautko par tankiem jautāt, rēksi visu vakaru.
es nezinu ,kaa ir janobrasuc masiina, lai vinai saluztu bremzes izskataas ,neizskataas ka tavs draugs to Audi buutu salonaa pircis, bet gan pa blatu no tolmetaa parpircis. Cik man dažu paziņu lokā kas var atļauties iegādāties Audi neesmu dzirdējis tādas, problēmas,ka nu milzīgi viņi lūzt ,noteikti vairāk ,kā citi auto. Te neiet runa par auto kas tiek tirgoti otreizējā, jeb precīzāk,kuriem jau kāds desmitais īpašnieks, jo tāsmašīnas ir izturīgas un ilgmūžīgas un te pārsvarā braukā Audiki,kuriem odometra rādījums pāri pusmiljonam, kamēr citu ražotāju spēkrati jau savu dzīvi beiguši
Tas ir viņa iedomu draugs - tāpēc arī nosities, braucot ar audī, izbeidzoties bremzēm. Tur būtu diezgan tālu jānodzīvojas, braucot ar kādu B3 max, lai braucot izbeigtos bremzes tiktāl ka nevar apstātes
logu tīrītājs
Ziemā iedarbinot auto bija atstāts ieslēgts iesalis logu tīrītājs. Kaut gan izslēdzu viņš turpināja kustību kamēr notīrīja pilnu ciklu..Tā rezultātā man pazuda logu tīrītajam pirmais un otrais tīrīšanas režīms. Vai varētu būt vaina relejā? Izņēmu releju, bet logu tīrītājs turpina strādāt 3 režīmā tik un tā..