Peugeot Rifter tests, atsauksmes un iespaidi 2018/2019

GadaAuto Reģ.: 20.09.2014

Jaunais Peugeot Rifter 2018 / 2019, kāda pieredze?

 
AgnarsJundass Reģ.: 01.02.2018
0 0 Atbildēt

Komerctransportu, protams, nevar salīdzināt ar vieglajiem auto. Pārsteidz milzīgais plašums, kā mazgabarīta dzīvoklī Jā, un tik interesantu un funkcionālu vadītāja darba vietas un arī salona noformējumu kā Rifter, neatceros redzējis nevienam citam šajā klasē.

JanisGrinhofs Reģ.: 20.04.2013
0 0 Atbildēt

Rifters ir izpildījis mājas darbu. Viss, lai mazajam uzņēmējam atvieglotu dzīvi. Būs , kur sakrāmēt pavadzīmju kalnus, projektus un darbu izpildes žurnālus. Varēs uz objektiem aizvizināt darbiniekus. salons tiešām plašs, ar neskaitāmām transformācijas iespējām, nodalījumiem, plauktiņiem un cimdu nišām. panorāmas jumtu. Auto tiešām domāts komercpārvadājumiem nelielos attālumos, jo uz priekšu francūzis skrien gana gausi. Veicot apdzīšanu, noteikti būs jāpārslēdzas līdz 3 pārnesumam, lai varētu pabeigt manevru.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
2 0 Atbildēt

Prātīgs uzņēmējs 3x padomās, pirms iegādāsies sev komerctransportu Man ir kāds labs piemērs. Uzņēmums, kas nodarbojas ar paklāju un darba apģērbu maiņu. Tā sadarbības partneri ir komerctransporta īpašnieki (ērtāk, lai čakarējas tie, nevis pats uzņēmums). Nobraukumi ir burtiski kosmiski - ir pāris tādi maršruti, kur mēneša nobraukums busam >7000km Respektīvi, reize pusotrā mēnesī - eļļas maiņa utt. Ir pāris transportnieku, kas to visu procesu uztur ar jauniem busiem. Ir arī citi tādi, kam rokas aug no īstās vietas, viņi brauc ar lietotiem. BET - tikai MB Sprinter un VW Crafter. Jo, tiem, kuri iegādājās jaunus a la Peugeot vai Renault - tie vienkārši netur slodzi, tie izrūsē jau pēc pirmās ziemas, tiem jūk pilnīgi viss, kas var nojukt. Pēc līguma tādam transportniekam ir jāgarantē maršruta izvešana 100% apmērā ikdienas. Kā tas iespējams, esot īpašumā tādam Peugeot, kam pastāvīgi garantijas remonti vai citas ķibeles? Rezumē, Peugeot kā komerctransports ir pilnīgs mēsls, ļoti intensīvam darbam tādi vispār nav domāti, prātīgs uzņēmējs tādus sev vispār neizskata. Da vienalga, par kādu iegādes cenu. Vienkārši nulle, ne tehnika.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
1 4 Atbildēt

Bet sev privātai lietošanai, lai nobrauktu skaistus 10 gadus un 180 tūkst.km, tādu Peugeot-Rifter taču varētu pirkt, vai ne?

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
2 0 Atbildēt

Ar PEUGEOT ir tā. Glīts no visām pusēm. Neizturīgs ekspluatējot. Lēts iegādē (kas gan nebūs tiesa, redzot pēdējo aprīkoto PEUGEOT cenas), dārgs pēc tam. Piemēram, mani kaitina kļūdas - kad deg paneļa lampiņas. To novērst izmaksās dārgi. Nomainot detaļu - nekādas garantijas, ka tas atkal neatkārtosies. “PEUGEOT tā vienkārši ir” - dīlera sacītais Nē. Es nepirktu gan.

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 1 Atbildēt

MB Spronteris ir tāds %&^$#$^*. Neesmu dzirdējis NEVIENU labu atsauksmi par šo auto

smaidiigais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

Ir bezgaldaudz uzņēmēju, kam vajag divas slotas (pindzeles, kastes, urbjus, utt utjpr) nogādāt no r;īta uz objektu, vakarā atpakaļ. Tiem nevajag 700 000 km ne gadā, ne desmit gados.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Protams, ja tāds tiek izmantots privāti, tad varbūt jā. Rifter arī salīdzināms ar pasažieru maz-busiņiem v.tml.

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
6 0 Atbildēt

Savāds auto, īsti nesapratu, kam viņš īsti domāts...komercauto ģimenei? Ja ģimenei, tad dzinējs krietni par vāju un tāpat vizuāli parasta bulka? Kkādas extras ir mēģināts viņā iestumt un varbūt pat ne sliktas, bet šeit Es nepiekrīt VW fanam, braukt ar tādu 10 gadus, jābūt ar ļooti zemām prasībām pret auto!

GuntarsPulss Reģ.: 16.09.2016
1 3 Atbildēt

Ja Rifter ņem kā ģimenes minivenu, tad tikai ar jaudīgāko 130 ZS dīzeli. Šķiet, ka Rifter/Berlingo/Combo trijotne šoreiz tiek pasniegta tieši kā praktiskāka alternatīva priekšpiedziņas krosoveriem. Kā tas izdosies - rādīs laiks. Tomēr izskatās, ka krosoveru modes vilnis ir pārāk spēcīgs.

Janis_Mezulis Reģ.: 23.04.2014
2 0 Atbildēt

Rifter stāsts ir ļoti līdzīgs tam, par ko rakstīju pie Berligo. (sk. Berligo rakstu) Tomēr vienu es nespēju saprast. Kāpēc par to prasa krietnus trīs tūkstošus vairāk nekā par brālīšiem Opel un Citroen? Kāda ir PSA loģika pozicionējot to pašu produktu, ar to pašu kvalitāti augstākā cenu kategorijā? Ja vēl par Opel dizainu varētu strīdēties, tad Berligo eksterjera vaibsti padevušies gana moderni un pievilcīgi. Vai Riftera augšējais spidometrs tiešām makšā 3štukas???????

Domāju, ka Peugeot dīlera skaidrojums, ka šī marka tiek pozicionēta augstākā līmenī, neiztur kritiku. Ar to ir par maz! Par maz, jo gribu par savu naudu saņemt arī ko pretī, ne tikai vārdus. Auto ar savādāk izkārtotiem plastikas elementien nav ne ar ko vērtīgāks par tādu pašu auto, kuram sēdekļī izšūti no cita auduma. Peugeot! Lūdzu skaidrojumu. Vai citādi paliksi jaņos!

JurisKreicbergs Reģ.: 02.08.2016
0 0 Atbildēt

Automobilis, kurš būvēts, lai atšķirtos no citiem. Vedot ar Rifter žūrijas kolēģus uz pilsētas centru, bija interesanti klausīties, kādu pārsteigumu izsauc dažādās lietu novietnes automobilī. Īpaši daudz brīvas vietas izveidojas virs vadītāja galvas. Šķiet, ka atkal kāds auto paredzēts nevis tiem, kas brauc ar naģeni, bet ar cilindru galvā. Varbūt domāts tiem, kam augums ir 2.20. Kompaktais garums un palielināts augstums atvieglo automobiļa lietošanu pilsētā, tomēr krāmu nodalījumu skaits liecina par ērtību tālākiem ceļojumiem. Pārnesumu pārslēgšanas svira liek pastaipīties, bet nav arī īpaši neērta. Nedaudz ērtāka šķita Berlingo nekā Rifter. Labā kompānijā braucot, gana lietojams auto. Visai drošs uz šosejas – auto dinamika neizaicina pārsniegt ātrumu. Ne par velti, ieguva Latvijas Ģimenes auto 2019 balvu. Noteikti lietojams arī kā mazs komercauto, īpaši tehniķiem, kur daudzās bagāžas novietnēs var novietot retāk lietojamus instrumentus, ko nepārnēsā līdzi katru reizi.

Oskars_Irbitis Reģ.: 19.12.2013
0 0 Atbildēt

Ja Jums gadījumā ir tieksme šo to paslēpt automobilī, tad Peugeot Rifter būs īstais braucamrīks. Plauktiņi, kastītes un citas mistiskas nišas, šajā auto ir pietiekami lielā skaitā. Kamēr braucu izmēģinājuma braucienā ar šo auto, sagadījās tā ka tai brīdī radio skanēja tieši šī auto reklāma, kurā ļautiņi sajūsminātās balsīs skaidroja, ka tas ir lielisks ģimenes auto… Šajā brīdī es pārslēdzu savu vērtēšanas skalu uz “Ģimenes auto” pozīciju. Tad nu domās elektriķi (pēc manām domām tieši šai profesijai ideāli piemērots auto) izmetu no šī auto un centos tajā iesēdināt ģimeni. Laikam jau Peugeot izpratne par ģimenes auto ir savādāka nekā man. Protams, ari ģimenes ir dažādas un pēdējā laikā šis jēdziens tiek dažādi locīts.

Automobiļa aizmugurējie sēdekļi nav nekādā veidā regulējami un to pozīcija ir nepiemērota tālākiem braucieniem – vārdu sakot, tie ir neērti relaksētam pārbraucienam. Gan jau kombinezonā tērptiem vīriņiem nebūtu nekādu iebildumu pasēdēt uz aizmugurējā beņķa pāris desmitus kilometru līdz objektam, bet diez vai tajos vēlēsies snaust ģimenes jaunākās atvases. Salocītā veidā šie sēdekļi turpina līdzenu bagāžas nodalījuma grīdu un domājams tieši šāds ir to normāls darba stāvoklis šāda tipa auto.

Peugeot mārketinga darbinieki! Nemāniet sevi un citus! Šis ir tiešām labs komercauto, bet līdz ģimenes automobilim tas nekādi netiek. Viss automobiļa iekārtojums ir veidots kā ērta darba vide, nevis ģimenes auto.

JanisBite Reģ.: 02.08.2016
0 0 Atbildēt

Citroen Berlingo ir patīkams pārsteigums komerctransporta segmentā ar daudzām inovācijām salona iekārtojumā – stikla jumts ar iekšējo apgaismojumu kombinācijā ar priekšējo mantu plauktu, kā arī aizveramiem griestu plauktiem aizmugurējā daļā - pārvērš komerctransportu par ērtu ģimenes automobili!

Tādi noderīgi sīkumi kā Head up displejs, automātiskās tālās/tuvās gaismas, līniju asistents – padara a/m vadīšanu vieglāku un drošāku.

Jāsaka, ka Berlingo piekare salīdzinājumā ar citiem konkursā pieejamajiem Citroen un Peugeot modeļiem izrādījās viskomfortablākā!

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
2 0 Atbildēt

patīkams pārsteigums ir tikai šo lamatu ražotājiem. ka jamās miskastes esot gana pieprasītas. paziņas pirms mēneša pasūtija rifter. sola tik ap aprīli, maiju nevaru iedomāties tik tizlu situāciju. cilveki atnes 23 pakas ar naudu, un ir spiesti mēnešiem gaidīt bulkuvāģi ar 1.2 motoru kuru kāds ir iedomājies nopozicionēt par ģimenes auto. kkāds sviests.

mefisto Reģ.: 22.05.2017
0 0 Atbildēt

Slinkais rakstīja: patīkams pārsteigums ir tikai šo lamatu ražotājiem. ka jamās miskastes esot gana pieprasītas. paziņas pirms mēneša pasūtija rifter. sola tik ap aprīli, maiju nevaru iedomāties tik tizlu situāciju. cilveki atnes 23 pakas ar naudu, un ir spiesti mēnešiem gaidīt bulkuvāģi ar 1.2 motoru kuru kāds ir iedomājies nopozicionēt par ģimenes auto. kkāds sviests.

Piem., šobrīd Honda Jazz arī jāgaida līdz jūnija sākumam.

darklight Reģ.: 29.10.2013
0 0 Atbildēt

Tā tak visur ir. Uzreiz vari dabūt to, kas stāv salonā. Kolīdz vēlies citu komplektāciju vai tikai krāsu, uzreiz jāgaida. Māte pagājušovasar Moku arī trīs mēnešus gaidīja, bez tam tika apbraukāti visi dīleri - pie visiem bija jāgaida identiski.

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

Slinkais rakstīja: patīkams pārsteigums ir tikai šo lamatu ražotājiem. ka jamās miskastes esot gana pieprasītas. paziņas pirms mēneša pasūtija rifter. sola tik ap aprīli, maiju nevaru iedomāties tik tizlu situāciju. cilveki atnes 23 pakas ar naudu, un ir spiesti mēnešiem gaidīt bulkuvāģi ar 1.2 motoru kuru kāds ir iedomājies nopozicionēt par ģimenes auto. kkāds sviests.

Tad jau mūsējie nākuši pie prāta. Šitā lamata ir tas, ko skaļi definē perkot Kaskaišu un citus T-Rokus - augsta sēdpozīcija, laba pārredzamība un lai var ratus iekraut. Tad, kad piemin pontus, sie parasti saka, ka vnk nekā cita neesot

Laikam pontu turēšana ir atlaidusi.... Cerams. Tas ekonomikai nāk par labu.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti