Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Hyundai Kona Electric tests, atsauksmes un iespaidi 2018/2019

iAuto Reģ.: 17.07.2001

Jaunais Hyundai Kona Electric tests 2018 / 2019, kāda ir pirmā pieredze?

Elektroauto

 
rolis Reģ.: 31.08.2001
5 0 Atbildēt

Elektromobilitāte realitātē izturēja 3 testu dienas un naktis lādejās pie viesnīcas. Testēju sestdienas vidū un atlikušā kilometru rādījums 230 km . Tas mani iedrošināja doties lielajā aplī 40 km. Pirmais iespaids, majestātiski kluss pa ciemata asfaltētajām ieliņām, tad uz reāla lāpītā vēl padomju laika asfalta, spolē un srtauji paātrinās pie 40 , pie 60 pie 80. šādu vienkāršu spolēšanu ar citiem testa auto nav iespējams panākt( izņemot Ursusu).Tapēc arī paspēlējos ar akselerātora pedāli. Gan nākošajās versijās to ierobežos.Visu maršrutu veicu veikli un nekas mani nekaitināja, neizaicināja. Laba alternatīva pilsētas -piepilsētas maršrutiem( sabiedriskās joslas, stāvēšana pilsetā Rīga bezmaksas, ceļu nodoklis 0, dienesta nodolkis 10 eur/men )

Testētā auto cena mani galīgi neuzrunāja, jo dienas lielāko daļu pavadu Rīgas daļā , kur nav maksas stāvietu.

Ivars_Caune Reģ.: 20.03.2014
3 0 Atbildēt

Ļoti jauka mašīnīte. Dinamiska, ērta, labi vadāma.Vienīgais vai tās aprīkojuma komplektācijā ir nepieciešama tāda opcija, kā priekšējo sēdekļu apsilde? Kurš tad to izmantos, riskēdams neaizbraukt līdz gala punktam? Bet tas jau tāpat neko daudz neiespaidos auto pārdošanas cenu , kura ir nesamērīgi liela.

uldish Reģ.: 10.08.2001
3 1 Atbildēt

Vai tiešām šis būs pirmais gads, kad Gada Auto žūrijas pasākumā man izdodies izbraukt ar elektro auto? Visus iepriekšējos pretendenti uz testēšanas vietu tika atvesti ar evakuatoru, bet pat katram žūrijas loceklim noteiktais kilometru limits baterijas taupīšanas nolūkos bija nepietiekams līdz manai kārtai. Tā arī visus gadus noskatījos uz evakuatoru ar dzeltenu lampiņu, kamēr mani žūrijas kolēģi balsoja par zaļāko auto. Kas tur zaļš, ja Tevi vadā apkārt smirdīgs dīzelis?

Bet laiks iet uz priekšu, ātrā elektrouzlāde ir benzīntankos (drīz sauksim par elektrotankiem?), lēnā pie viesnīcas, un reklāma uz sāniem vēsta par 300 km nobraukumu ar vienu uzlādi.

Un tas nav viss. Elektro ir kļuvis seksīgs. 201 zirgspēks. Uzrāviens līdz pilsētā atļautajam līdzvērtīgs Lamborghini Urus, bet līdz simtam nedaudz virs 7 sekundēm – ohoho! Te var gāzēt un rezistorēt! Protams, ir dīvaini sportot trolejbusa dūkoņas pavadībā, bet ne salona dizains, info displeja izmērs un auto ārējais izskats nerada diskomfortu par sēdēšanu sabiedriskajā tranportā. Un, oponējot Caunem, elektriskos krēslus un apsildi ieslēdzām uz pilnu, jo bijām nosaluši. 300 km nobraukuma diapazons iedrošina lietot arī komforta elementus.

Elektriskā Kona iekļūst manā finālistu septītniekā, taču par elektro auto kā gada auto varēšu nobalsot tikai tad, kad varēšu ar “pilnu bāku” droši nobraukt no Liepājas līdz Cēsīm, nevis plānot maršrutu no elektrotanka līdz elektrotankam. Bet uz to ejam.

Dieselfan Reģ.: 02.11.2016
3 0 Atbildēt

Pārsteidzoš elektro automobīlis. Sākotnēji likās, ka iekāpu parastā elektro auto ar lielāku bateriju, bet pēc brīža sapratu, ka esmu kļūdijies, jo izrādās šim brīnumam ir 201 zirgspēks.

Skaņa kas nāk no šī auto, protams, ir nepierast, jo tā atgādina ''akumulātor urbmašīnu uz steroīdiem''. Pilsētā var kaitināt visus sportistus pie luksoforiem, jo atļauto ātrumu pilsētā tas attīsta ātrāk kā sporta automašīnas pateicoties elektromotoru īpašībām.

Salona dizains nedaudz futūristisku iespaidu, taču ātrumu selektors pirmajā brīdī liek padomāt kā šim auto likt braukt uz priekšu un atpakaļ.

Kopumā ļoti interesants auto, kas viennozīmīgi pārspēj Nissan Lief.

JurisKreicbergs Reģ.: 02.08.2016
2 0 Atbildēt

Elektriskā Kona - patīkams pārvietošanās līdzeklis. Priecē palielinātais nobraukums, kas gan, protams, tiek panākts arī ar lielāku automobiļa kopējo pašmasu. Tā kā daudziem patīk runāt par elektroautomobiļu īpašo dinamiku, tika mērīta ieskriešanās. Kā jau sagaidāms no priekšpiedziņas automobiļa, maksimālais paātrinājums bija starp 3 un 4 m/s2, 150 kW jaudas dēļ to saglabājot līdz pat 90 km/h, kas kopumā nodrošina labu ieskriešanās dinamiku. Pilsētā gan tāda ieskriešanās nav īpaši labāka, kā ar vairumu citu automobiļu. Gandrīz katrs šļūkājamais auto, kad pedāli iemin grīdā, pilsētā aiziet projām no daudziem citiem, jo ne jau visi min grīdā, toties no pilnpiedziņas auto var atpalikt kā apstājies. Konas trīs rekuperācijas līmeņi nebremzē īpaši intensīvi, pat augstākais līmenis nodrošināja tikai ap 1 m/s2, kas ir tāda atslābuša piebremzēšana. Turklāt rekuperatīvā bremzēšana izbeidzas jau pie apmēram 15 km/h, kas, atšķirībā no vairākiem citiem elektroautomobiļiem, neļauj pilnībā apstādināt automobili un jālieto arī darba bremzes. Automobilis noteikti ir solis uz priekšu elektroautomobiļu attīstībā.

Oskars_Irbitis Reģ.: 19.12.2013
6 1 Atbildēt

Sākšu ar negatīvo. Automobilis ar vienu uzlādi var veikt aptuveni 300km. Līdz pilnai baterijai automobilis ir jālādē aptuveni 2 stundas (pie ātrās uzlādes iekārtas). 1 minūte pie lādera maksā 15 centi. 2 stundas maksā 18 eiro. Par 18 eiro es varu 3 minūtēs bākā ieliet kādus 15 litrus benzīna un ar šī paša auto “neekoloģisko” benzīna dzinēja modeli nobraukt tikpat lielu attālumu, bez dirnēšanas pie uzlādes iekārtas. Turklāt cenas ziņā es par vienu EKO modeļa cenu varu nopirkt divus neEKO modeļus… Un tagad atbildiet man, kāpēc man būtu jāpērk elektromobilis?! Kaut kas te nelīmējas kopā… Vēl viens apliecinājums liekulīgai ekoloģijas vārda valkāšanai. Turklāt atgādināšu, ka viena elektromobiļa saražošanas ekoloģiskā pēda ir aptuveni 10 reizes lielāka nekā tāda paša benzīnauto saražošanas pēda.

Bet citādi auto ir ļoti jautrs – it sevišķi, ja atslēdz pretbuksēšanu. Auto jautri “spolē” jebkura ātrumā un gandrīz uz jebkura seguma. Brauciens ar elektromobili vienmēr ir patīkams no dinamikas viedokļa un no klusuma viedokļa – vienīgais troksnis automobiļa salonā ir riepu radītais un vēja radītais. Īsti piemērots auto pilsētai (ja nebūtu sākumā aprakstīto negāciju).

Lai šādi auto kļūtu par ikdienas parādību uz mūsu ceļiem, tad valstij ir būtiski jāmaina sava nodokļu politika – ne tikai jāatceļ visi iespējamie nodokļi, bet ari jāveic dotācijas, lai auto cena samazinātos vismaz uz pusi, citādi no praktiskiem apsvērumiem šis auto ir tikai ļoti dārga rotaļlieta, kas sagādā vairāk problēmu, nekā izdevīguma.

Damn Reģ.: 07.12.2003
6 0 Atbildēt

Un brīdī, kad šādi auto ir kļuvuši par ikdienas parādību - nodokļi jāuzliek vismaz 2 eur par 1kW dzinēja jaudas

Nemaz nerunājot par citu elektroauto priekšrocību atcelšanu.

Juris_Zvirbulis Reģ.: 24.03.2014
3 0 Atbildēt

Šis elektroauto visādā ziņā ir gandrīz kā tradicionālais auto – gan no ārpuses, gan salonā tas ir bez ierastajām elektromobiļu dīvainībām un vairs neizskatās pēc neglītā pīlēna. Arī deklarētais nobraukums ir salīdzinoši liels, un dinamika visai iespaidīga. Ļoti patika efektīvā e-bremze. Faktiski tā jau ir pāreja uz braukšanu ar vienu pedāli, jo atlaižot gāzi notiek rekuperācija un gana efektīva bremzēšana. Bremžu sistēma praktiski nav nepieciešama. Tas ikdienas lietošanā varētu būt diezgan racionāli – bremzes nedilst, bet enerģija tiek uzkrāta. Pirms braukšanas ar elektroauto gan nepieciešama neliela instruktāža, galvenokārt par uzlādēšanu. Milzīgs solis uz priekšu Latvijā ir ātro uzlādes staciju tīkla izveides projekts, kuram pirmā kārta jau realizēta, bet nākamgad būs otrā kārta un tad šo uzlādes punktu būs vēl vairāk. Taču lai elektromobiļi mūsu ikdienā ienāktu jūtamāk ir nepieciešams valsts un pašvaldību atbalsts, kā tas ir citviet pasaulē. Atliek tikai gaidīt un cerēt – gan uz valsts ieinteresētību, gan elektrisko tehnoloģiju attīstību.

Janis_R Reģ.: 09.12.2014
5 0 Atbildēt

Kad runa iet par elektroautomašīnām, visiem pirmais arguments ir to augstā cena. Protams, tas tā ir, bet evolūcijai ir vajadzīgs laiks. Pirmie mobilie telefoni bija lieli, maksāja milzīgu maudu un vienas minūtes saruna attiecībā pret "drāts" telefonu vispār maksāja nereālu naudu. Bet visiem gribējās un šodien mobilais ir gandrīz katram sākumskolas audzēknim.

Pirmie elektroauto solīja 120 km ar vienu uzlādi, brauca ap 80 km. Kona sola 300 km un gan jau pāri par 200 ar vienu uzlādi nobrauks arī. Toties sajūtu gamma ir pilnīgi citāda. Uzrāvienā zaudēja tikai Lamborgini. Auto stabili turas uz ceļa, jo, pateicoties baterijām, smaguma centrs ir zemu. Glīts salons, absolūts klusums, tikai riepu švīkstoņa. Otrā rindā sēdošajiem gan vietas pamaz, arī bagāžas nodalījums ar ietilpību nepārsteidz. Ideāls pilsētas auto par "kodīgu" cenu. Gaidām valsts vai pašvaldības atbalstu

JanisBite Reģ.: 02.08.2016
2 2 Atbildēt

Šī ir automašīna, kuru elektromobiļu piekritēji gaidīja ar nepacietību, jo tā ar savu braukšanas autonomijas lielumu un uzlādes ātrumu iezīmē nākamo attīstības pakāpi elektromobilitātē cenu līmenī līdz 50000 EUR.

Pirmais, kas pārsteidz nesteidzīgi uzsākot braukt ar Hyundai Kona EV ir tās skaņa, kas manām ausīm ir kā simfonija – ieklausieties! Mazliet atsauca atmiņā padomju laiku jaunos “kantainos” Škoda 14Tr trolejbusus, kuri nāca “apaļīgo” Škoda 9Tr vietā .

Otra pārsteidzošā lieta ir iespējamais nobraukums pāri 400 km pat Latvijas rudenīgajos laika apstākļos!

Trešā lieta, kas man šķiet gana funkcionāla ir jau Hyundai Ionic izmantotās stūres lāpstiņas, ar kurām var mainīt reģenerācijas pakāpes no neitrālas līdz pieņemami bremzējošai.

Kona navigācijas zīmētais 3D skats gan šķiet nedaudz grūti uztverams.

Savukārt animācija par enerģijas patēriņu iepriecina, jo salona siltumam ir iztērēti tikai 7% no kopējā patēriņa (mazāk kā gaismām un elektronikas darbībai – 9% no kopējā). Apakšvirsraksts “Battery care” nozīmē patēriņu akumulatora sildīšanai vai dzesēšanai, kas nepieciešama lai turētu akumulatoru optimālā temperatūras režīmā.

Akumulatora TMS (Thermal management system) nodrošina to, ka Hyundai Kona Electric jebkuros laika apstākļos varēs veikt uzlādi ar maksimālo efektivitāti un tās vērtība ir ātrās uzlādes 100kW jauda. Jāsaka, ka Hyundai/KIA ir gājis attīstībā uz priekšu - KIA Soul Hyundai Ionic izmantoto akumulatoru gaisa dzesēšanas/sildīšanas sistēmu aizvietojis ar daudz efektīvāku šķidruma sistēmu.

Stūres apsilde, kā arī krēslu apsilde automobiļiem mūsu klimata joslā ir nepieciešamība, nevis luksus lieta.

Man pašam ļoti žēl, ka konkursa finālā nenonāca Konas elektriskā versija, acīmredzot liela daļa sabiedrības un arī žūrijas locekļi vēl nav gatavi elektromobiļu “uznācienam”.

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
3 1 Atbildēt

Oskars_Irbītis

Lai šādi auto kļūtu par ikdienas parādību uz mūsu ceļiem, tad valstij ir būtiski jāmaina sava nodokļu politika – ne tikai jāatceļ visi iespējamie nodokļi, bet ari jāveic dotācijas, lai auto cena samazinātos vismaz uz pusi,

.

Nekādas dotācijas ! Ar dotācijām jo ātrāk beigsim jo labāk .

Gaidu brīdi kad tiks pilnībā sajāta sabiedriskā transporta josla un autostāvietas .

Spriežot pēc sākuma teksta Jūs par dotācijām laikam runājāt nevis vēlmju izteiksmē . Bet sausi bez emocijām , lai šo pirktu viņš jādod par sviestmaizi

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
2 0 Atbildēt

Jānis_R

Pirmie elektroauto solīja 120 km ar vienu uzlādi, brauca ap 80 km. Kona sola 300 km un gan jau pāri par 200 ar vienu uzlādi nobrauks arī

.

Cik sver baterija priekš 120 km un cik priekš 300 km . Cik sapratu vienkārši ielikta lielāka baterija . Baterijas energoietilpībā nekāda revolūcija pē'dējos gadus 30 nav. Vismaz pavirši meklējot grūti atrast informāciju par baterijas svaru

Glīts salons, absolūts klusums, tikai riepu švīkstoņa.

.

Ar konu nav braukts . Ar lifu jā . šaubos vai viņiem tik liela skaņas izolacijas dažādība . Kad lasu tekstus par e auto klusumu .... trūkst vārdi kā cilvēkam var būt tik dažāda trokšņa uztvere . Nu gluži kā sektanti krīt transā un apkārtni vairs neuztver

raimondsm Reģ.: 22.05.2004
1 0 Atbildēt

Oskars Irbītis "Turklāt atgādināšu, ka viena elektromobiļa saražošanas ekoloģiskā pēda ir aptuveni 10 reizes lielāka nekā tāda paša benzīnauto saražošanas pēda."

No kurienes dati?

iAuto Reģ.: 17.07.2001
2 0 Atbildēt

Ekoloģiskā pēda ir jārēķina arī lietošanas laikā....

Vai "Tesla" automobiļi atstāj mazāko ekoloģisko pēdu (+ VIDEO) iauto.lv/tehnologijas/dazadi/30277-vai-tesla-automobili-atstaj-mazako-ekologisko-pedu-video

Vai elektriskie auto tiešām ir videi draudzīgāki? (+ VIDEO) iauto.lv/tehnologijas/dazadi/30173-vai-elektriskie-auto-tiesam-ir-videi-draudzigaki-video

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
1 1 Atbildēt

Oskars_Irbitis rakstīja: Sākšu ar negatīvo. Automobilis ar vienu uzlādi var veikt aptuveni 300km. Līdz pilnai baterijai automobilis ir jālādē aptuveni 2 stundas (pie ātrās uzlādes iekārtas). 1 minūte pie lādera maksā 15 centi. 2 stundas maksā 18 eiro. Par 18 eiro es varu 3 minūtēs bākā ieliet kādus 15 litrus benzīna un ar šī paša auto “neekoloģisko” benzīna dzinēja modeli nobraukt tikpat lielu attālumu, bez dirnēšanas pie uzlādes iekārtas. Turklāt cenas ziņā es par vienu EKO modeļa cenu varu nopirkt divus neEKO modeļus… Un tagad atbildiet man, kāpēc man būtu jāpērk elektromobilis?! Kaut kas te nelīmējas kopā… Vēl viens apliecinājums liekulīgai ekoloģijas vārda valkāšanai. Turklāt atgādināšu, ka viena elektromobiļa saražošanas ekoloģiskā pēda ir aptuveni 10 reizes lielāka nekā tāda paša benzīnauto saražošanas pēda.

Bet citādi auto ir ļoti jautrs – it sevišķi, ja atslēdz pretbuksēšanu. Auto jautri “spolē” jebkura ātrumā un gandrīz uz jebkura seguma. Brauciens ar elektromobili vienmēr ir patīkams no dinamikas viedokļa un no klusuma viedokļa – vienīgais troksnis automobiļa salonā ir riepu radītais un vēja radītais. Īsti piemērots auto pilsētai (ja nebūtu sākumā aprakstīto negāciju).

Lai šādi auto kļūtu par ikdienas parādību uz mūsu ceļiem, tad valstij ir būtiski jāmaina sava nodokļu politika – ne tikai jāatceļ visi iespējamie nodokļi, bet ari jāveic dotācijas, lai auto cena samazinātos vismaz uz pusi, citādi no praktiskiem apsvērumiem šis auto ir tikai ļoti dārga rotaļlieta, kas sagādā vairāk problēmu, nekā izdevīguma.

Nevar būt, ka Orskars Irbītis nezina, ka pamatā šādus auto uzlādē un uzlādēs pie mājas pa nakti - ātrās uzlādes infrastruktūra domāta tām retajām reizēm, kad kādu iemeslu dēļ ir garāks izbrauciens utml. Tad visa piedāvātā matemātika ir - nederīga.

Damn Reģ.: 07.12.2003
0 0 Atbildēt

KONA Electric ir aprīkots ar In-Cable Control Box, kas uzlādi no standarta sadzīves kontaktligzdas padara vienkāršāku par vienkāršu. Uzlādes laiks ir aptuveni 31 stunda 64 kWh akumulatora gadījumā

Cik ir jānoloca, lai dabūtu mājas uzlādes staciju?

Tas lieto trīsfāzu maiņstrāvu un var nodrošināt 100% uzlādi 9 stundās 35 minūtēs 64 kWh akumulatora gadījumā.

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

Izklausās ilgi, bet tikai, līdz apskatās un pārbauda Tavu info. 32 stundas ir pie 10 A rozetes. Latvijā tādas ir retums, parasti dzīvoklī mazākā ir 16A, kas ir 20h uzlāde, bet privātmājās nereti ir 3 fāzes, un visticamāk mērķa tirgus Konai būs tieši privātnamu iemītnieki. 3 fāzu un 32A gadījumā - 10 stundas un 30 min. Tieši pa nakti.

NB - parastam piepilsētas brauciens reti nosēdinās bateriju pilnībā, tā ka reāli uzlāde ilgs 6 - 8 stundas no 30 - 40 % līdz pilnai baterijai.

Damn Reģ.: 07.12.2003
1 0 Atbildēt

Tātad mājai nepieciešams vismaz 63A pieslēgums

No dīlera mājas lapas: Publiska uzlādes sistēma, t. i., 63 A / 14,5 kW maks. 7,2 kW = 9h35min

Neizklausās, ka ar 32A būs ātrāk kā stundas 18 + neko citu mājā lietot nedrīkst

Gan jau par īpašo kabeli jāpiemaksā daži simti

Diez vai standartā privātmājai ir vairāk par 32A pieslēgumu. Tātad iekš ST jāpiesaka jaudas palielinājums. Ja līnija un trafiņš atļauj, tad gan jau pa lēto, citādi izmaksas aug kosmosā

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
1 0 Atbildēt

nē, pietiks ar 3 fāzu 25A, lai uzlādētu pa nakti.

Dīlera mājaslapā ir nepilnīga info.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Par tiem privātmāju īpašniekiem - es gribēšu redzēt kas notiktu ja sāktu masveidā iepirkt un lādēt mājās elektromobīļus Es te dzīvojot novada centrā, ieliņā ar padsmit privātmājām, ar savu vienas fāzes transformatora pusautomātu metinot taisu apkārtējajiem kaimiņiem diskotēku - es gribētu redzēt kas būtu , ja puse sapirktos ko šitādu un izdomātu vienlaicīgi uzlādēt...

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
0 2 Atbildēt

Atvaino, bet Tu dzīvo baigos pāķos tomēr. Līdz turienei elektroauto aizies apm pēc 20 gadiem - un tad arī Sadales tīkli sapratīs, ka ir jēga ieguldīt resnākā kabelī. Kamēr jūs tur čaiņikā tēju vārat un mērkaķojaties ar pusautomātiem, Sadales tīklam ne silts ne auksts.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Tu kaut ko laikam nesaproti - "baigajos pāķos" kā reiz praktiski jebkurai mājai, kurai ir tāda iespēja, ir trīs fāzu pieslēgums, jo atšķirībā no pilsētām, kur lielākoties ir kā tu nosauci, te katrā otrajā mājā vismaz pāris dienas gadā tiek darbināts malkas zāģis ar trīs fāzu motoru - protams, citiem ir arī trīs fāzu svarkas un tamlīdzīgas lietas. Es tāpēc šaubos ka ir kaut viena manas ieliņas māja, kurai nebūtu 3 fāzu 25A pieslēgums - mums kā reiz bija 40A, pirms ST izdomāja kasēt naudu pēc pieslēguma jaudas. Te tev nav rīga, kur mājai var būt tipisks daudzdzīvoklenes dzīvokļa pieslēgums, viena fāze ar 16-20 ampēriem...

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
0 1 Atbildēt

Nu un? Kad un ja vajadzīgs būs, ST ieliks resnāku drāti.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Ieliks, protams. Pāris gadus atpakaļ vismaz viens viņiem zvanīja un sūdzējās par diskotēku [izskatās ka nulle švaka, jo disene ir neatkarīgi no tā, kurai fāzei pusautomātu piespraužu] - reakcija, protams, nulle.

insekc Reģ.: 24.03.2003
4 0 Atbildēt

Ielikt jau ieliks, BET par Tavu naudu. Lai palielinātu jaudu nepietiks ar drošinātāja nomaiņu kastē ielas malā. ST pieprasīs arī projektu (pat ja līdz Tavai kastei drāte gana resna (ir pārbaudīts praksē). Un projekts nemaksā ne 5 un ne 50 EUR. Un tas ar noteikumu, ka trafo nav noslogots. Pretējā gadījumā par trafo nomaiņu arī Tu maksāsi un tas būs desmitos tūkstošu EUR (tā bija kaimiņam laukos - uzlika trafo un pievilka drāti par 40 000 EUR). un par palielināto jaudu maksāsi katru mēnesi + daždesmit EUR.

Tas viss nudien nevedina iegādāt elektroauto, vismaz pagaidām.

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
1 2 Atbildēt

Kad būs katrā sētā elektroauto, tad viņi būs spiesti runāt citādi.

msh Reģ.: 16.04.2007
4 0 Atbildēt

Protams ka runās citādāk - elektrības cena sakāps tādos kosmosos ka maz neliksies.

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
1 1 Atbildēt

ja sakāps megakosmosos, mājām šīfera vietā saliks saules paneļus. Man vasarnīciņai jau ir, kad Latvenergo cerēja, ka es pirkšu transformatoru pa 7000 latiem.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Mhm - cik diez izmaksās saules baterijas lai tās spētu uzlādēt šitādu mašīnu + kā tu taisies rīkoties - mašīna pa dienu stāvēs mājās un lādēsies? Un ko tad ja diena apmākusies? Un ko ziemā?

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
1 0 Atbildēt

Kad / ja nafta beigsies, būs vien jāciešas - brauksim tik, cik saulīte ļaus

Es protams neesmu orākuls, un nezinu.

Zinu tikai to, ko sagrābstu no vairāk vai mazāk gudrām / patiesām / melīgām informācijas drumslām.

Naftai ir jāpaliek dārgākai, lētajiem krājumiem izsīkstot.

Elektrība arī paliks dārgāka, kā viss, kas ir saistīto trauku likumā ar to pašu naftu (lasi - ekonomiku)

Paši elektroauto paliks lētāki, bet ne megadaudz, tikai tā, lai kopējās izmaksas plebejiem nemainās - auto plus tā lietošana būs un ir apm vienāda jebkādam enerģijas veidam.

mandomāt, pāreja (eiropā un asv, ķīnā un indijā drusku vēlāk, bet arī varbūt straujāk) uz elektroauto s;aksies lēnām kādu 20 vai 30 gadu laikā. Pa to laiku iemācīsies / uzbūvēs vairāk vēja un saules stacijas un / vai enerģijas uzkrāšanas kādu risinājumu. Ja pārja notiks straujāk, kā pagaidu risinājumu akceptēs naftas un ogļu elektrības papildu stacijas. Tās izmēra dēļ spēj tomēr darboties drusku tīrāk un arī efektīvāk kā mašīnā iebūvētie mikromotoriņi.

Paralēli megapolēs arvien vairāk plebeju sēdēs vilcienu un metro vagonos.

Nu, un ja cilvēce atrisinās kādu tur kodolsintēzes vienādojumu, tad visiem būs garantētais ienākums, grantētais elektrības pieslēgums, garantētais otiskais pieslēgums tieši acs tīklenei vai pa taisno smadzenēm, un spamot iauto varēs pe tiešo, paralēli blenžot jaunāko seriālu vai virtuāli masturbējot.

Bet, ja nu breksita un kremļa ērmiem izdosies sadrupināt eiropas ogļu un tērauda kopienu, tad pēc kādiem gadiem te atbrauks kārtējās tatāru ordas, visi draudzīgi balsosim pat Pu2, nododot 99% balsu, un zagsim soļarku no trubas vai pirksim no armijas praporščika kukuruzņiku petroleju,

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Jā, tieši tā - nafta paliks dārgāka, bet tā nekur nebeigsies - pirmkārt, naftu meklē un atrod visās pasaules malās, otrkārt, ir arī grūti iegūstamā nafta - degakmens un "iesprostotā" nafta - kuru atmaksājas iegūt pie augstākām cenām, līdz ar to, cenām pieaugot, naftas piedāvājums tikai augs. Uzskatāms piemērs ir ar jeņķu gāzi - kad šie sāka apgūt grūti iegūstamo gāzi, šie reāli palika par gāzes eksportētājiem...

Attiecībā par visu pārējo - tevis nosaukto 20 vai 30 gadu laikā esošais pseidoekoloģijas lohotrons sabruks, un nevis notiks pāreja uz elektormobīļiem. Pseidoekoloģijas lohotrons balstās uz dārgu elektromobīļu uzgrūšanu turīgiem rietumniekiem - bet tā kā kreisās valdības rūpējas par to lai šīs valstis iznīcinātu un padarītu par daudz nabadzīgākām, nebūs kas tos elektromobīļus pērk - un kad eiropas valstis kļūs par musulmaņu vairākuma valstīm, nebaidies, musulmaņu valdības nobalsos atcelt to lohotronu, un, iespējams, pat pieļaus daudz vājākas atgāzu normas - lai tik savējiem būtu lētas mašīnas.

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
1 0 Atbildēt

smaidiigais rakstīja: Kad būs katrā sētā elektroauto, tad viņi būs spiesti runāt citādi.

Kā jau teica par MŪSU (TAVU ) naudu . Ar drāti vien nepietiks . Vajadzēs arī TECus

VWfans Reģ.: 21.02.2004
4 1 Atbildēt

Parēķināju, ka par cenas starpību, kāda ir starp Kona Electric un Kona parasto 1,0 benzīnu (20,5 tūkst.EUR), var iegādāties ap 16 tūkstošiem litru benzīna, kas pietiek 200-250 tūkst.km nobraukšanai.

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
0 1 Atbildēt

tur jau tā lieta, ka EV vs dīzelis vs benzīns cenu atšķirība ir tieši tā veidota, lai mašīnas lietošanas laikā KOPĒJĀ iztērētā summa par iegādi + degvielu + apkopi būtiski nemainītos. Neviens kapitālists tev nedos bezmaksas vafeli, ja tu esi gatavs iztērēt par savu statusa simbolu tik, cik esi, tad kāpēc prasīt mazāk?

msh Reģ.: 16.04.2007
2 0 Atbildēt

Nūūū... Varbūt tāpēc ka elektromobīlis ir lietošanā neērtāks? Loģiski domājošs cilvēks pieciest neērtības ir gatavs tikai tad, ja ar to nāk ietaupījums.

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
1 1 Atbildēt

smaidiigais rakstīja: tur jau tā lieta, ka EV vs dīzelis vs benzīns cenu atšķirība ir tieši tā veidota, lai mašīnas lietošanas laikā KOPĒJĀ iztērētā summa par iegādi + degvielu + apkopi būtiski nemainītos. Neviens kapitālists tev nedos bezmaksas vafeli, ja tu esi gatavs iztērēt par savu statusa simbolu tik, cik esi, tad kāpēc prasīt mazāk?

Var jau pēķšņi pamainīt nodokļus . Piemēram vācijas dīzeļiem dažās pilsētās .

Kad lietoju savu dīzeļ auto , tad tankos dīzels pēķšni kļuva dārgāks ...jau neaceros par cik vai 10 santīmi ,vai 10 % . Un atmeta manu "ietaupījumu "

Gudrais07 Reģ.: 04.09.2019
2 1 Atbildēt

Laiks iet uz priekšu un ātrā elektrouzlāde ir iespējama vairāk kā 70 E-mobi uzlādes stacijās, bet Latvijas teritorijā paredzēts izveidot līdz 150 elektrotransportlīdzekļu līdzstrāvas ātrās uzlādes stacijas līdz 2020. gadam. Stacijas ir izvietotas uz valsts galvenajiem autoceļiem un lielākajās apdzīvotās vietās. Lēnā uzlāde iespējama arī dažviet pie viesnīcām, tirdznievības centriem. Patiesās dzīves pieredze rāda, ka izteikti lielākā daļa uzlāžu notiek no privātajām uzlādes stacijām mājās / darbā, ar tipisku mājas rozetes palīdzību. Mašīna jau tik vai tā 95% no laika stāv dīkstāvē, kāpēc gan lai tā netiktu tikmēr uzlādēta? Daudzi aizmirst, ka visiem elektroauto nāk līdzi uzlādes kabelis. Uz tā var izlasīt informāciju par to. Parasti tur būs rakstīts, ka tas strādā ar 230 V un 10 A (2.3 kW) lielu jaudu. Ja mājās ir elektriskā tējkanna un tā nesit ārā korķus, tad jūsu lādētājs der arī auto pieslēgumam. Zinot jaudu, var aprēķināt, cik daudz kilometru var ielādēt vienas stundas laikā.

Gudrais07 Reģ.: 04.09.2019
1 1 Atbildēt

Konai Electric "Pilna bāka" ar lēno uzlādi mājas apstākļos iespējama 31. stundā (Shuko 220 V / 10 – 16 A), Bet ar publiskās uzlādes sistēmu var nodrošināt ātrumu no 9 h līdz 54. min ( 400 V/ 125 A/ 100 kW). Iespējamais nobraucamais atālums ar "pilnu bāku" līdz pat 449 km. Paātrinājums 7.6 sek/100 km/h. Secinājums : Elektro auto nozare ir progresējusi un, visticamāk, skaitļi būs vēl iespaidīgāki pēc gadiem - atskatoties uz pagātni. Nav vairs nepieciešami evokavātoru pakalpojumi un nereāls kilometru limits baterijas taupīšanas nolūkos nav šķersis auto iegādei.

darklight Reģ.: 29.10.2013
0 0 Atbildēt

Šķērslis ir. Baigi sarežģīti mājās no trešā stāva kabeli nolaist, darbā arī drīz sāktu protestēt par elektrības patēriņu. Vasarā dāčā tikai ar tādu varētu dzīvot.

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti