Elektromobilitāte realitātē izturēja 3 testu dienas un naktis lādejās pie viesnīcas. Testēju sestdienas vidū un atlikušā kilometru rādījums 230 km . Tas mani iedrošināja doties lielajā aplī 40 km. Pirmais iespaids, majestātiski kluss pa ciemata asfaltētajām ieliņām, tad uz reāla lāpītā vēl padomju laika asfalta, spolē un srtauji paātrinās pie 40 , pie 60 pie 80. šādu vienkāršu spolēšanu ar citiem testa auto nav iespējams panākt( izņemot Ursusu).Tapēc arī paspēlējos ar akselerātora pedāli. Gan nākošajās versijās to ierobežos.Visu maršrutu veicu veikli un nekas mani nekaitināja, neizaicināja. Laba alternatīva pilsētas -piepilsētas maršrutiem( sabiedriskās joslas, stāvēšana pilsetā Rīga bezmaksas, ceļu nodoklis 0, dienesta nodolkis 10 eur/men )
Testētā auto cena mani galīgi neuzrunāja, jo dienas lielāko daļu pavadu Rīgas daļā , kur nav maksas stāvietu.
Hyundai Kona Electric tests, atsauksmes un iespaidi 2018/2019
Jaunais Hyundai Kona Electric tests 2018 / 2019, kāda ir pirmā pieredze?
Elektroauto