Nenojāti lēti dīzeļi nemēdz būt.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Nenojāti lēti dīzeļi nemēdz būt.
Nu, reku viss ir ko prasījis m.ss.com/msg/lv/transport/cars/kia/carens/bmnpxd.html
Es tikai uzreiz redzu pēc fotogrāfijas ka aizmugurēj@s durvis krāsotas un nobraukums ar nav maziņš, bet ar ādu.
P. S. Es arī neredzu nekādu ekonomiju, mans benzīna Ceed ēd pat mazāk un nobraukts dīzelis tak tev nedos vairs rūpnīcas parametrus
Insekcam lieku treknu plusu
MrBadman rakstīja: Mehānika netiek izskatīta, jo brauks arī sievišķi, kuriem ir problēmas ar arhaismu, man ar riebjas, tagad pat komerctransports (jauns, lielais) tiek pirkts pārsvarā ar automātiem. Par dīzeli - gada nobraukums ir paredzēts 20+k, tā kā vieglā degviela neatmaksājas, ja nu vienīgi kāda mazmašīna, bet izvēles īpaši nav, izpētīts.
Jā, varbūt tev par to komerctransportu ir taisnība - bet te ir runa par 2k budžetu, tātad, 15 gadus vecu lēto desu vai 20 gadus vecu pieklājīgāku mašīnu [vai, ja kaut kas jaunāks abās grupās, tad nopistenis], bet tādā vecumā ne tikai "arhaisms" būs nesalīdzināmi vairāk pārstāvēts, bet arī savu arhaisko īpašību - vienkāršības un uzticamības - dēļ joprojām būs lietojams, visdrīzāk bez jebkādām problēmām, kamēr divdesmitgadīgs tomāts - vēlu veiksmi, varbūt laimes rats tev atnesīs ko tu vēlies, bet tikpat liela, ja ne lielāka iespējamība ir ieberzties un skatīties kā tavs budžets strauji aug remontos.
Ar tiem "tomātiem" ir atkarīgs ar ko cilvēks ir ar mieru dzīvot un sadzīvot, ja pieņem, ka 20 gadīgs automāts drusku kādreiz padomā un mēdz uzsist, tad problēmu nebūs (ja pieņem arī ka kādā brīdi agregāts vnk nomirs). Ja nav ar mieru, viennozīmīgi manuālā.
Automāti mēdz būt dažādi, manuprāt obligāti ir jābūt iespējām pārslēgt arī manuālā režīmā (kā piemēram triptroniks aužiem gados), pretējā gadījumā, pie turbīnas ķibelēm, auto ātrāk par 65-70 km/h nebrauks !
Jā, šis ir vēl viens moments - es nevaru iztēloties cik ļoti cilvēks ienīst mašīnas vadīšanu ja ir gatavs samierināties ar tā perioda tomātkārbām... Cik ir sanācis ar tā perioda tomātiem pabraukt - C5 2.5 TDI vēl kustējās adekvāti [pēc tam kad šis tur pusgadu ilgi taisīja kikdauni], kamēr kaut kas ar četriem katliem kustas gurdeni un nepārliecinoši.
Tas pats C5 2.5 kā reiz atbilst tofika autora vēlmēm, tikai tur vajag prātu un zināšanas lai to nopirktu neieberžoties...
Jā,plet,tiešām,točna- gāzēto ņem, tas ŠAJĀ cenu "kategorijā" toč ir gan apkopts, gan uzturēts, un viņu kāreiz šobrīd kāds pārdod akurāt priekš tam, lai Studentam un viņa Mātei būt ar ko "izgāzt".Jā.Jāāā!
Ps, Students lai nepvainojas, "man" nav pretenziju ne pret viņu, ne pret viņa māti,es par Lohiem....;p
iesaku pameklet nenojatu e46 2.0dizeli facelift, ja izdosies atrast dzivu un nenojatu eksemplaru praktiski bezproblemu auto. nerunaju par ziemas miskastem vai skiltiem un ap kokiem locitiem, bet labiem, steriliem. detalas - visur pilns viss uz vietas, ka ari domaju visos autoservisos ar acim ciet sos modelus var parjaukt. atrodot labu,tikai brauksanas vaina.
Iespēja atrast nenojātu e46 ar mazo benzīnu vai to pašu 1series ir x reizes lielāka. Pie tiem pašiem 20k gadā un 2litru starpības patēriņā tas ir <400 eur gadā
Piekritu, benzins, ipasi 1er izpildijuma vel labak. Nezinu kapec man saminusoja, acimredzot cilvekiem kkadi aizspriedumi pret BMW marku kombinacija ar vardu "Students". Domaaju tie kas pasi ir braukusi ar 03-04 gadu normaliem E46 piekristu ka ekspluatacijas un ikdienas lietosanas zina daudz pateicigaks un ertaks auto ka kkadi jaunaki fordi, francuzi utml. Bija ilgi loti sterils aparats, taisiju apkopes un tikai braucu, nekadu problemu vispar nebija, lidziga pieredze agrak ari pazistamo loka. bet nu ja cilveks grib sevi pazemot un braukt forda ar rusas caurumiem un grabosu plastmasu visur, neviens nespej vinu apturet.
Vel neslikti butu paskatities w203 C klases, ari velams ar feisliftu versija, 220cdi versija.
E46 un E87 gadījumā lielāka bēda ir N sērijas motori. Elastīgi un ekonomiski jā, bet tas viss gemarojs, kas ar viņiem ir.. Tad labāk ņemt M43 vai M47 dzinējus. Tiem vismaz nav šķība, konstrukcija un var atrast vēl dzīvu šādu motoru. Lietota 1er gadījumā, pirms-facelift 2.0 dīzelis būs vienīga drošā izvēle.
pareizi, te tachu iesaka variantus nopirkt-no*ist-iesmeret kadam talak, lai nav jaiegulda ne kapeika. nu jaa, tad mosh passat B5+ ar 1.9 dizeli un 5 atrumu manuali bus labaka izvele
Freijers rakstīja: Ar tiem "tomātiem" ir atkarīgs ar ko cilvēks ir ar mieru dzīvot un sadzīvot, ja pieņem, ka 20 gadīgs automāts drusku kādreiz padomā un mēdz uzsist, tad problēmu nebūs (ja pieņem arī ka kādā brīdi agregāts vnk nomirs). Ja nav ar mieru, viennozīmīgi manuālā.
Automāti mēdz būt dažādi, manuprāt obligāti ir jābūt iespējām pārslēgt arī manuālā režīmā (kā piemēram triptroniks aužiem gados), pretējā gadījumā, pie turbīnas ķibelēm, auto ātrāk par 65-70 km/h nebrauks !
Šitas joks man ir diezgan labi zināms - esmu nobraucis vienu pirms manis diezgan sapistu manuāli (precīzāk sajūgu) un joprojām ir tas pusdzīvais USA automāts. Ja zini ka kārbā ir problēma - vienkārši nelauz to, ja negribi remontēt. Tas safistais sajūgs man noteiktos režīmos čīkstēja un nevienmērīgi slēdzās, bet nobraucu ar to vismaz 100 tūkstošus tādā stāvoklī un bračka vēl kāuds gadus 3, kamēr aizmugures arkas izrūsēja, sametināja un pārdeva, tālāk laikam kaut kur uz Āfriku aizceļoja, ja pareizi sapratām tirgoņa nodomus ( LV toč nav redzēts). Un tam USA Ford ranger pie pirkšanas 2010 -tajā jau bija skaidrs ka "tomāts" pusdzīvs, samainīja kārbas eļļu + uz slēgšanās brīdi mazliet atlaižu gāzi - strādā joprojām + smagas kravas (virs atļautā) + piekabes ar velk un "nešķauda" ( bet citādi ir skaidrs, ka frikcijas diski jau ir pārdzīvojuši savu "laiku", tik rokas nekādi līdz tam nedavelk.).
P.S. tas par to ka veciem automātiem slēgšanās gan ir diezgan saraustīta, taču tie ir vienkārši, un ja speciāli nemēģini safist, tad braukt un braukt ar tādu ...
Ak jā par modeli, man sievas draudzene brauc ar Avensi ( pirmā modeļa T220 restails 2000 - 2004 -laikam) benzīna automātu jau labu laiku, un problēmu nezin. Jā rūsa var būt faktors, bet tehniski var mēģināt atrast arī labu nerūše'jušu variantu - varbūt gan ne pa LV brauktu, jo manam tikai pa LV brauktajam 1998. gada Avensim ap 2015 aizmugurē arkas un sliekšņi jau bija jāpārmetina ( metinājām visu, ne lāpījām, kaut tikai pirmās problēmas parādijās) …
P.S. vienīgi Toyota robotizētajām kārbām ( nezinu gan vai Avenšiem tādas bija) vajadzētu iet ar lielu līkumu … man tās riebās pat jaunas.
Vēl viens auto ko ņemtu sev šādā situācija Toyota Celica, bet te jāņem vērā, ka daudzas LV ir ar škiltām priekšām utml.
Bet nu es ilgu laiku ar Toyotām esmu daudzījies apkārt - man daudz kas tajās pašam ir labi pazīstams un viegli remontējams !
Un vispār vislabāk ir vienmēr palūrēt uz VIN kodu - ja auto nav no Japānas (VIN sākas ar JT) vai ASV, tad tādam lietotam auto kategorijā ap 2-3K - iet ar lielu līkumu, ar ļoti, ļoti retiem izņēmumiem !
P.S. Avensis vispār Japānā netika ražots, tas nāk no UK rūpnīcas (VIN = SD …)!!!
Šās nedēļas rezumē; Fordi tika apskatīti, notestēti, nu nevajag tādu mašīnu, visas LV pieejamās ir diezgan bēdīgā stāvoklī. Nezinu kā ar jaunākām, bet '05-'06 gadu nevajag.
Par automātu ir tā, ka manuālā no '80 ir aizvēsture. Tas ir tāpat kā atteikties no tualetes papīra un pāriet uz avīzēm.
Lietots auto - kādu marku/modeli meklēt?
Labs vakars, biedri.
Ir pienācis laiks mainīt auto, tomēr ir neizpratne, ko meklēt atbilstoši vēlmēm un vajadzībām. Auto paredzēts 80% pilsētas braukšanai - vairāki, īsi pārbraucieni Rīgā (līdz ar to korķi un viss pārējais pilsētas režīms), 2 reizes mēnesī pa garākam ~500km braucienam. Nobraukums gadā ap 25 000km.
No aprīkojuma:
- Motors, ņemot vērā ekspluatāciju, noteikti benzīns. Kaut kas starp 1.8 un 2.0, jo vienkāršāks, jo labāk (bez turbo, bez sarežģītām tehnoloģijām).
- Kārba manuālā. Esmu ikdienā lietojis automātu - nepatīk, tomēr priekšroka mehānikai.
- Virsbūve - sedans/hečbeks. Pēc lielas govs nav vajadzības, savukārt konservu bundžas ļoti nepiesaista.
- Viena no būtiskākajām vēlmēm - komforts un skaņas izolācija. Kaitina gan cieti, neērti beņķi, gan salona plastmasu grabēšana, gan tāds motora un riepu/vēja troksnis, ka nedzird savas domas. Nav prasības pēc premium kvalitātes, bet tomēr gribās ko sakarīgu.
Būtībā meklēju auto, kas ir pietiekami izturīgs un komfortabls mūsu ceļiem, remonti nebūs kosmoss un ļoti vēlams adekvāti nopakotu. Gadi orientējoši 2005-2007 un cenu kategorijā ap 4000Eur. Uz kādiem ražotājiem labāk skatīties, lai vismaz daļēji nodrošinātu visas vēlmes?
Paldies, jaukus visiem svētkus!