Jaguar I-Pace tests, atsauksmes un iespaidi 2018/2019

iAuto Reģ.: 17.07.2001

Jaunais I-Pace tests 2019 / 2020, kāda pieredze?

 
iAuto Reģ.: 17.07.2001
3 0 Atbildēt

Ļoti pozitīvs pirmais iespaids pa Jaguar I-Pace. Priecē salons un multimediji, tā kā jābūt.

Cēliens? Cēliens vienkārši iespārda - spēcīgs. Pat par asu, var atsisties pret krēslu.

Pārsteigums ir pneimatiskā piekare. Nezināju, ka var regulēt augstumu, ir 3 pozīcijas.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
2 4 Atbildēt

Piedod bet tevi katrs sūds priecē,pasaki kad tā nav?

P.s. Viņu viss priecē jo tā ir reklāma.

iAuto Reģ.: 17.07.2001
3 0 Atbildēt

Nē, nav reklāma. Ja Tevi interesē negatīvais, tad naktī ir pārāk mazs salona apgaismojums - nepietiekams. Bagāžas nodalījumā vispār neatradu apgaismojumu.

Kā arī lai atrastu, kur uzlādēt vajag kabatas lukturi, jo esošā diodē mirgo, bet ne apgaismo.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
4 0 Atbildēt

Skatos mājaslapā, ka cenas sākas no 82,2 tūkst.EUR. Tas ir par S komplektāciju. Savukārt SE komplektācija maksā no 89,9 tūkst.EUR, HSE komplektācija no 95,5 tūkst.EUR, bet First Edition komplektācija no 105,9 tūkst.EUR.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
4 1 Atbildēt

Es gan neskatijos jo man pofig kāda cena,tāpat nevaru atļauties tādu nopirkt,labi,varu nopirkt viņa rezerves riteni.

iAuto Reģ.: 17.07.2001
6 0 Atbildēt

Testa auto ir virs 100 000 EUR

TDIOTS Reģ.: 07.01.2007
4 0 Atbildēt

tas burkankrāsas?

iAuto Reģ.: 17.07.2001
4 0 Atbildēt

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
6 0 Atbildēt

Cena atbilstoša

TDIOTS Reģ.: 07.01.2007
7 0 Atbildēt

Nobraukti 369km .

Tātad , HSE First Edition , eksemplārs ir ienācies . Braukšanas ziņā, sajūtas ir nesalīdzināmas ne ar ko ,no līdz šim lietoto megarulzu klāsta . Paātrinājums un trajektorijas stabilitāte provocē uz blēņām , tomēr ne tik ļoti kā savulaik Carrera4S .

Ir iespējams arī braukt pieklājīgi un baudīt Meridian audio

Solītā gaitas rezerve 470km panelī tika redzeta auto saņemot , tagad 380-320km pie 100% uzlādes . Būtībā mums ikdienai pietiek ar +/-200km . Braukšanas režīms ir uzlikts uz maksimālo rekuperaciju , tā saukto ' One pedal mode ' , kas ļauj braukt nelietojot bramzes pedāli un , netrakojot , diezgan būtiski samazināt 'degvielas' patēriņu un palielināt atlikušo nobraukumu . Par salona apdari utt., nau ko daudz piebilst - viss ir līmenī ,kā jau britam .

tas par patīkamo

Bišš kretinē durvju pievilcēju neesamība . Durvis ir jāpiecērt gana stingri , kas stipri bojā kopējo auto iespaidu . Tāpat izvēlņu interfeiss skārienekranos ir gana neveikls , bet tas varbūt tik mums, kā eplistiem , ir nepierasts ... gana neintuitīvs , no sērijas- ''uzmini zem kādas sākumizvēlnes ir vajadzīgā fīča'' .

Kaut kā tā .

VWfans Reģ.: 21.02.2004
6 0 Atbildēt

Ja jau šāda gaitas rezerve, tad Pierīgā kādu 60-70 km rādiusā auto ir brīvi lietojams.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
5 0 Atbildēt

Paldies par lielisko iespēju izbraukt ar Jaguar I-Pace! Pirmais iespaids pozitīvs, taču mazs mīnusiņš tas, ka gaita ir nedaudz par cietu pat komforta režīmā. Uz ideāli gludās Vecumnieku šosejas bija labi, bet citur tomēr pakrata par daudz. Tur vainīgas, šķiet, 22 collu zemprofila riepas. Otrs secinājums: ziemas apstākļos, šķiet, droši var rēķināties ar 200 km nobraukumu, ja ir pilnībā uzlādētas baterijas.

iAuto Reģ.: 17.07.2001
7 0 Atbildēt

+ 50 km

650 Reģ.: 25.01.2017
3 1 Atbildēt

A ko tur tajā kebabnīcā darījāt, vai kādam jau pārdevāt un darījums tapa apmazgāts?

VWfans Reģ.: 21.02.2004
18 0 Atbildēt

Jaguar I-Pace ir pirmais firmas ,,Jaguar Land Rover,, elektromobilis, kuru ražo rūpnīcā Austrijā, Grācā. Ražošana sākās 2018.gada vasarā, bet tā pa īstam iešūpojusies no 2018.gada rudens, pārsniedzot 2 tūkstošus eksemplāru mēnesī.

No pārējiem Jaguar modeļiem I-Pace elektromobilim izmēros vistuvākais ir F-Pace, kurš ir par 5 cm garāks (473 cm pret 468 cm) un par 10 cm augstāks (167 cm pret 157 cm). Tomēr I-Pace ir jūtami smagāks, tā pašmasa ir virs 2,1 tonnas, bet F-Pace ar vidusmēra trīslitru motoru ap 1,8 tonnām. Lielāks svars nāk no 90 kWh litija-jonu bateriju bloka, kas plašā klājumā izvietots gar auto apakšdaļu.

I-Pace automašīnu uz priekšu dzen divi 200 zirgspēku jaudas elektromotori, kas izvietoti katras riteņu ass tuvumā. Automobilis tādējādi ir pilnpiedziņas, un elektronika sadala vilkmi pa asīm.

Testa braucienu veicu Baldones apkaimē - ļoti piemērotā vietā, kur bija gan šosejas, gan mazpilsēta, gan lauku ceļi. Uz šosejas pamēģināju ieskrējienu no vietas: tas ir iespaidīgs, tāds, ka ķermeni iespiež sēdeklī. Vēlams pirms tam atliekt galvu, atbalstot to pret pagalvi, lai nebūtu pārslodzes kakla skriemeļiem. Protams, ka arī no 60, 70, 80 km/h uzrāviens ir mežonīgs, un 100 km/h tiek sasniegti zibenīgi. Ātrais uzrāviens, protams, palīdz saspringtās situācijās iekļaujoties satiksmē no ieskrējiena joslas vai pēc ceļa došanas pa galveno ceļu braucošajiem. Lasīju, ka I-Pace maksimālais ātrums ir ierobežots elektroniski 200 km/h līmenī.

Pa lauku ceļu, kurš bija ledains ar dziļām atkušņa izgrauztām vagām, kāpumiem un kritumiem, Jaguar I-Pace parādīja ļoti labu vadāmību un noturību uz ceļa: acīmredzot pilnpiedziņa ir pietiekami gudra. Pēc testa turpat braukt ar Škoda-Fabia bija grūtāk.

Tas Jaguar I-Pace, kuru testēju, bija maksimālajā no četrām komplektācijām ,,First Edition,, ar cenu 106,9 tūkst.EUR. Papildaprīkojuma klāsts milzum plašs, pārsvarā tas, kas nu mūsdienās ir piedāvājumā. Piemēram, patika rādītāju projekcija uz vējstikla. Kad uz šosejas mani apdzina Volvo-XC90, tad spogulī iepīkstējās aklās zonas aizņemtības sensors. Un tā tālāk... Kā jau minēju augstāk, Jaguar I-Pace bija ar 22 collu diskiem, tamdēļ gaita bija nedaudz par drebelīgu, pacietu. Taču tas ir novēršams, jo, kā izpētīju papildaprīkojuma sarakstos, ir pieejami diski, sākot ar 18 collu izmēru. Interesanta lieta: motora skaņas mākslīga imitācija, kuras skaļumu un toni var regulēt, lai nebūtu sajūtas, ka brauc pavisam klusumā, kā tas parasti ir elektromobilim.

Attiecībā uz vadīšanu interesanta lieta, ka nav nekāda ātrumu pārslēgšanas kloķa, bet ir pogas D, N, R un P. Automātam ir divi režīmi: ar nelielu bremzēšanas enerģijas atgūšanu laikā, kad nespied gāzes pedāli, un otrs režīms ar stipru bremzēšanas enerģijas atgūšanu. Šajā otrajā režīmā arī braucu, un tad ir tā, ka, noņemot kāju no gāzes pedāļa, auto jau stipri bremzējas - var stipri pietaupīt bremžu uzlikas un arī labvēlīgi tiek ietekmēts atlikušais nobraucamais attālums.

Viena lieta no ekstrām, par kuru izbrīnījos, ka tās nebija - stūres augstuma un dziļuma regulēšana notika manuāli, atlaižot sviru, nevis ar elektropiedziņu.

Bagāžnieks I-Pace samērā liels, ērts, un pārsteidza vēl viena ,,odziņa,, : tā kā elektromotori ir tuvu asīm, tad priekšā tur, kur parastiem auto ir motors, I-Pace elektromobilim ir neliels bagāžnieks. Tur var ielikt, piemēram, drēbes un sporta apavus, ja izbrauc ārpus pilsētas paskriet pa ,,Latvijas valsts mežu,, ceļiem.

Par nobraucamo attālumu ar uzlādētu bateriju. Kad sāku testu, tad nobraucamo attālumu rādīja vēl 149 km pie bateriju uzlādes līmeņa 48%. Nobraucu 42 km, un tad atlikušo nobraucamo attālumu rādīja 87 km pie bateriju uzlādes līmeņa 29%. Tātad, nobraucot 42 km, atlikušais nobraucamais attālums ,,sadila,, par 62 km un tika izlietoti 19% no baterijas resursa. Gaisa temperatūra testa laikā ap +1, apkure, protams, tika lietota.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
3 0 Atbildēt

Pat manam 11-gadīgajam iks-efam stūre regulējas elektriski.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
3 0 Atbildēt

Es pirms brauciena stūri regulēju mehāniski, kas tiešām izbrīnīja, ņemot vērā, ka auto bija maksimālajā komplektācijā. Bet varbūt tā ir uztaisīts, lai taupītu bateriju resursus.

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
2 0 Atbildēt

VWfans rakstīja: Paldies par lielisko iespēju izbraukt ar Jaguar I-Pace! Pirmais iespaids pozitīvs, taču mazs mīnusiņš tas, ka gaita ir nedaudz par cietu pat komforta režīmā. Uz ideāli gludās Vecumnieku šosejas bija labi, bet citur tomēr pakrata par daudz. Tur vainīgas, šķiet, 22 collu zemprofila riepas. Otrs secinājums: ziemas apstākļos, šķiet, droši var rēķināties ar 200 km nobraukumu, ja ir pilnībā uzlādētas baterijas.

TDIOTs jau kā reiz ziemā nobrauc tos 320 km , labi nebija tagad tie lielie mīnusi

TDIOTS Reģ.: 07.01.2007
2 0 Atbildēt

nau vēl gadījies vienā piegājienā tik daudz braukt , drīzumā planojās ap 170x2 , tad varēšu padalīties iespaidos .

VWfans Reģ.: 21.02.2004
5 0 Atbildēt

Gan jau sirdsmieram pēc to 170 km nobraukšanas nāksies piestāt ātrās uzlādes vietā.

TDIOTS Reģ.: 07.01.2007
2 0 Atbildēt

tāds jau arī ira tas viltīgais plančiks

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
14 0 Atbildēt

Paldies Mārim, kārtējo reizi ļaudams iepazīt tehniku no “augstā plaukta”! VWFans te jau daudz ko uzrakstījis, principā, visam piekrītu. Manas atziņas papildus te.

Pirmo reizi mūžā braucu pie stūres īstam elektroauto (pašam ir bijis hibrīds, kam EV režīms ļoti patika). No Māra Jūrmalā paņēmu auto ar 100km range, atdevu pēc nobrauktiem 42km, bet vairs tikai ar 23km range un bateriju, kam ar steigu vajag rozeti Es testēju visādos režīmos. Jā, arī pedal to metal, jo tas auto ir nereāls spridzeklis Esmu braucis ar 460zs Ferrari, Jaguar dinamika noteikti ir stipri līdzīga. Pie tam jauda un paātrinājums, kad vien ir vēlme un vajadzība. Tika piesmieti vairāki pajauni Bmw Sieva knapi neapsteidza netrafarēto CP Škoda uz Jūrmalas šosejas strauja paātrinājuma brīdī uzreiz pēc FR. Traks auto Bet, manu sirdi darīja nemierīgu atlikušās distances km indikators panelī, kas ruka acīmredzami un baisi ātri. Secinājums - strauji braucot, reālā distance jādala pat ar divi Nepatīkami.

Auto ērts un ar pietiekami daudz vietas salonā. Aizmugurē dēls sēdēja aiz manis kā karalis, pie kam es nesēžu tuvu stūrei. Lielisks akustiskais komforts visos režīmos. Lieliska audiosistēma - patiesa bauda klausīties. Ārkārtīgi nikns aprīkojums, no kā vairumu pat neizmantoju. Liels fail ir atpakaļskata kamera, tā ir netīra zibenīgi šādos ceļa apstākļos (piem., Passat tā vienmēr tīra, jo paslēpta aiz VW emblēmas) - atrodas pašā lejā pie numura.

Kolosāla vadāmība un piekares darbība. Tiesa, 22 collu diski Tomēr, uz ceļa auto turas lieliski un nekādu pretenziju.

Esot šādai naudas summai, es gribētu hibrīdu plug-in, nevis tīri elektroauto. Izterē baterijas kapacitāti, lūdz uzlādēti tiec ar benzīnu. Te - vien nospiest pogu un gaidīt dīlera evakuatoru...

VWfans Reģ.: 21.02.2004
7 0 Atbildēt

Tātad abi ar Kasinsh esam nobraukuši pa 42 km. Secinājums: ziemas apstākļos, ja brauc mierīgāk, tad panelī redzamo atlikušo distanci jādala ar 1,5, bet, ja brauc straujāk - tad ar 2.

Laaciz Reģ.: 01.04.2016
5 0 Atbildēt

Izklausās laba pieredze bijusi. Laikam vajadzēja arī pieteikties

Cik ilgi lādējās jamais pēc tam, lai būtu droši braucams attālums bez nervozēšanas?

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
2 0 Atbildēt

To Māris precīzāk pateiks.

TDIOTS Reģ.: 07.01.2007
2 0 Atbildēt

Ar 18' arī nau nekādi federurati

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
2 0 Atbildēt

Lai izlādes gadījumā nav jāzvana evakuatoram, grabažniekā jāvadā el ģenerators

iAuto Reģ.: 17.07.2001
5 0 Atbildēt

Šim elektroauto ir lieliska papildus funkcija, blakus 112 pogai ir arī jau iestrādāta auto evakuatora izsaukšanas poga.

msh Reģ.: 16.04.2007
4 0 Atbildēt

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
6 0 Atbildēt

Nudien, tā gan nav patīkama lieta jebkuram elektroauto. Kaut vai elementāri nobraukt nost no intensīvas satiksmes vai arī tikt (ripināties) līdz uzlādes vietai jau nu gan varēja ražotāji paredzēt. Piemēram, mazu rezerves akumulatoru izmantojot v.tml.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
4 0 Atbildēt

Un iekšdedzes dzinējam papildus mazu bāciņu bagāžniekā, lai līdz tankam "aizripinātos"

msh Reģ.: 16.04.2007
4 0 Atbildēt

Iekšdedzes dzinēja gadījumā parasti ja izbeidzas degviela, "tad tu esi lohs" (c) timrots - tur tomēr degviela bāku pamet prognozējamākos apmēros un bāka pieļauj stipri lielāku nobraukumu.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
4 1 Atbildēt

Nu, elektro gadījumā pa lielam jau tas pats... arī diezgan prognozējami, tikai šajā attīstības stadijā ir vairāk jāplāno, kur un kā brauksi... bet arī te tehnoloģija iet uz priekšu un arī ar elektro tie nobraukumi būs arvien lielāki. Neesmu baigi pētījis, bet man šķiet, ka pirmie benzīnmobiļi tak arī negāja 500+ km ar vienu uzpildi, un sākumā tankšteļļu tīkls arī nebija tik attīstīts.

msh Reģ.: 16.04.2007
4 0 Atbildēt

Uzsvars uz "neesi pētījis". Vai tu zini kā Berta Benza deviņpadsmitā gadsimta beigās ar sava vīra uzbūvēto mašīnu, laikā kad visā vācijas impērijā bija uz pirkstiem saskaitāms mašīnu ar iekšdedzes dzinējiem, skaits, varēja pa kluso viena kopā ar bērniem doties garākā braucienā, lai arī vēl nebija nevienas benzīna uzpildes stacijas un neviena autoservisa? Jo benzīnu tirgoja aptiekās un kalēji bija uz katra stūra.

Saki, ar elektromobīli diezgan prognozējami? Es savā golfā varu sildīt salonu, lietot pakaļas stikla apsildi, lietot ķebļu apsildi, lietot maģi, neuztraucoties ka šo ierīču pārmērīgas lietošanas dēļ es varētu nespēt aizbraukt līdz benzīntankam. Šeit apskatītajai mašīnai visas manis nosauktās lietas, kuru ērta lietošana pēc iegribas mums liekas pašsaprotama, samazina nobraucamo attālumu, un vienīgais veids kā ražotājs varētu panākt lai tā nebūtu - likt lielākus aķus bet softiski atstāt vēl lielāku aķa rezervi nepieejamu, tb neredzamu - bet tā diez vai kāds darīs. Attiecībā par to "nobraukumi būs arvien lielāki" - jau 500 kilometru nobraukums jaunai mašīnai siltā laikā tagad ir dārga ekstra - paturi prātā ka litija jonu aķi paliks tikai dārgāki, tā ka diez vai aķu lielums jūtami pieaugs, un gan jau tāpat tādai teslai varētu iebāzt vairāk aķu tikai nolikvidējot priekšējo grabažnieku...

GB12 Reģ.: 29.03.2011
2 1 Atbildēt

To "diezvai jūtami pieaugs" teica arī pirms 10 gadiem, kad to pašu pirmās paaudzes līfu prezentēja

Jā, saku, ka diezgan prognozējami, tikai jāsaprot, ka elektromašīnai tomēr ir sava funkcija un tas vismaz pagaidām nav domāts kā ģimenes vienīgais auto, ar ko apceļot Eiropu. Iespējams, ka nākotnē šis gan mainīsies.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
3 0 Atbildēt

Iespējams, ka tā arī ir, bet viens vienīgs arguments PRET ceļojumiem ar elektroauto - uzlāde prasa laiku. Citādi nav problēmu izbraukāt arī Eiropu.

P.S. Man Mazda 5 bija mazais LPG balons rezerves riteņa vietā, ceļojumā uz Horvātiju pildījāmies 24 reizes Starpība, ka čiks un var braukt atkal. Elektro - tas čiks ieilgst

msh Reģ.: 16.04.2007
4 0 Atbildēt

Cik ar vienu balonu varēja nobraukt?

JanJan Reģ.: 07.02.2018
5 0 Atbildēt

Šobrīd elektroauto (ne konkrētais tieši, bet vispār) Latvijā ļoti labi der principā divos variantos:

1) darba auto pilsētas satiksmei - izdevīgi attiecībā uz parkingu Rīgas ielās, var braukt pa sabiedriskā joslām, pie darba vietas izviedojot uzlādes punktu (kaut vai lēno).

2) dzīvojot pierīgā, vēlams privātmājā un tādā attālumā, kur gan no rīta turp, gan vakarā atpakaļ mierīgi pietiek range bez lādēšanas. Tad uz nakti vari piespraust pie rozetes mājās un lādēt. Jau iepriekš minētie bonusi pilsētā atļaus ātrāk nokļūt gala mērķī un labākas iespējas novietot auto, ja, piemēram, darbs ir centrā, kur visur maksas parkingi.

iciks Reģ.: 29.05.2013
2 0 Atbildēt

Kā redzams, melo visi - gan elektromobiļu gadījumā par aķīša rezervi, gan iekšdedzes dzinēju gadījumā par reālo patēriņu.

Vien pēdējā gadījumā reālā ekspluatācija maksā vairāk par teorētisko (ar ko gan vajadzētu rēķināties auto pērkot), taču uz ceļa tamdēļ nepaliksi, ja vien nevilksi līdz pēdējam. Arī degvielas patēriņš ir prognozējams.

Ar elektromobili - tas jau netīkamāk...

GB12 Reģ.: 29.03.2011
2 1 Atbildēt

Es savā laikā pamēģināju ar pirmās paaudzes līfu - ciparus neatceros, bet, braucot pilsētā ar visu reģenerāciju, neslēdzot iekšā papildus patērētājus, man izdevās papīros norādītos km sasniegt.

iciks Reģ.: 29.05.2013
3 0 Atbildēt

Man arī savam dīzeļa auto ir izdevies sasniegt ražotāja norādīto patēriņu. Saprotams, labvēlīgos apstākļos.

Ko gan tas dod? Svarīgs jau ir reālais patēriņš ikdienā.

TDIOTS Reģ.: 07.01.2007
3 0 Atbildēt

VWfans rakstīja: Ja jau šāda gaitas rezerve, tad Pierīgā kādu 60-70 km rādiusā auto ir brīvi lietojams.

200-250 pat pa šoseju uz 90-100km/h, tas gan vēl nau mēģināts un ir mans pieņēmums .

Pilsētā , lietojot max.reģenerāciju un braucot 'one pedal' režīmā , izdevās nobraukt kādus ~20km , 'panelī' zaudējot 8km ?!

Viss atkarīgs no braukšanas apstākļiem -pilsēta vai šoseja un vadītāja 'garastāvokļa' .

JanJan Reģ.: 07.02.2018
4 0 Atbildēt

Par iekšdedzes dzinēju patēriņu jau vienmēr teica - ļoti atkarīgs no braukšana stila, pieredzes un cik kuram kāja smaga. Tad jau laikam elektroauto gadījumā šī tēze ir vēl aktuālāka?

TDIOTS Reģ.: 07.01.2007
8 0 Atbildēt

Jā.

Tas vairs nau 'pofig , pieliešu litru vairāk'' .Tas ir 'ui pļāā , ka nepalieku 100m , pirms mājam''

TDIOTS Reģ.: 07.01.2007
4 0 Atbildēt

ezis71 rakstīja: Es gan neskatijos jo man pofig kāda cena,tāpat nevaru atļauties tādu nopirkt,labi,varu nopirkt viņa rezerves riteni.

tāda nau ,zilais bomar

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
4 0 Atbildēt

Nav gan nekādu šaubu, konkrētais auto ir reāls sex automīļiem

msh Reģ.: 16.04.2007
2 1 Atbildēt

Automīļi ir tie, kas fano par vecām mašīnām. To grupu, ko tu dēvē par "automīļiem" un kurai pats piederi, man gribētos saukt kādā diezgan nesmukā vārdā...

msh Reģ.: 16.04.2007
7 0 Atbildēt

Tas jaguārs par kuru visvairāk automīļu siekalojas noteikti ir šitentais

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
4 0 Atbildēt

Skaists Tomēr te apspriežam citu kaķi Kas arī ir ļoti baudāms

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
2 0 Atbildēt

JanJan rakstīja: Šobrīd elektroauto (ne konkrētais tieši, bet vispār) Latvijā ļoti labi der principā divos variantos:

1) darba auto pilsētas satiksmei - izdevīgi attiecībā uz parkingu Rīgas ielās, var braukt pa sabiedriskā joslām, pie darba vietas izviedojot uzlādes punktu (kaut vai lēno).

2) dzīvojot pierīgā, vēlams privātmājā un tādā attālumā, kur gan no rīta turp, gan vakarā atpakaļ mierīgi pietiek range bez lādēšanas. Tad uz nakti vari piespraust pie rozetes mājās un lādēt. Jau iepriekš minētie bonusi pilsētā atļaus ātrāk nokļūt gala mērķī un labākas iespējas novietot auto, ja, piemēram, darbs ir centrā, kur visur maksas parkingi.

Tieši Tavs aprakstītais ir man diviem paziņām ,abi kādu pusgadu lieto lefu . Nu plus vēl bērni centra skolā . Pavasarī ar vienu tikšos , tad izprasīšu kā pārziemojis .

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
5 0 Atbildēt

Par to uzlādi. Privātmājas var arī nebūt ar pietiekamu uzlādes jaudu- Māris demonstrēja foto, kad auto pieslēgts "mājas" elektrotīklam - pilnai baterijai no 6% vajag "aš" - 51h46min Citur - vien 9h Secinājums - ja tāds auto privāti, nenāku par sliktu arīdzan LABS un JAUDĪGS elektrības pieslēgums, ja kādreiz vēlme uzlādēt bateriju pilnībā.

TDIOTS Reģ.: 07.01.2007
4 0 Atbildēt

32A piemājas uzlādes stacija tika iegādāta , stiprāku pieslēgumu Latvenrgo , bez milzu pārprojektēšanas uut gemoroja nepiedavāja . Ir ok., pa nakti, tas kaķis, pieēdās

eidis Reģ.: 07.11.2001
1 0 Atbildēt

kasinsh79 rakstīja: Nudien, tā gan nav patīkama lieta jebkuram elektroauto. Kaut vai elementāri nobraukt nost no intensīvas satiksmes vai arī tikt (ripināties) līdz uzlādes vietai jau nu gan varēja ražotāji paredzēt. Piemēram, mazu rezerves akumulatoru izmantojot v.tml.

10 km šlepēšana rekuperācijas režīmā

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
1 0 Atbildēt

Vai ne? Tas, starp citu, ir tas, pie kā ne uzreiz var pierast. Atlaižot gāzes pedāli, auto reāli bremzē (pat ne maigi, bet visai strauji). Nebiju par to sajūsmā, bet ko nu par to

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
1 0 Atbildēt

iAuto Reģ.: 17.07.2001
4 0 Atbildēt

Laaciz rakstīja: Izklausās laba pieredze bijusi. Laikam vajadzēja arī pieteikties

Cik ilgi lādējās jamais pēc tam, lai būtu droši braucams attālums bez nervozēšanas?

Mājas apstākļos no 220 rozetes 8h uzlādē kādus 80 km, bet aizbraucot uz vidējiātro uzlādi rādīja, ka pilnu aķi var uzlādēt 9 h pie 7+ kW jaudas.

TDIOTS Reģ.: 07.01.2007
4 0 Atbildēt

tātad , 160km pa šoseju , asdaptīvā cruise uz 110km/h . Startā 100% un 328km , galamērķi gaitas atlikums ~160km procentus aizmirsu , 50A publiskā uzlāde -1,06h 95% . Varēja meģināt nelādēt un atgriezties bāzē , bet nunax... ja bija iespejas pielikt pie 50A barotavas .

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
3 0 Atbildēt

Tu nopietni vari ar to auto braukt kruizējot? Liels respect Ja brauc, kā sirds vēlas, arī katra apdzīšana taču ietekmēs akumulatora atlikumu, ne tā?

msh Reģ.: 16.04.2007
1 1 Atbildēt

Ja brauc kā sirds vēlas, tad KĀDA apdzīšana ietekmēs arī maciņa biezumu un soda punktu skaitu, iespējams, liekot kādu laiku velosipēdam dot priekšroku pār mašīnu. Vienkārši vajag normāli braukt, un viss.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
1 5 Atbildēt

Jāapzinās, ka tik ļoti jaudīgs auto provocē pārkāpt ātrumu. Latvijas apstākļiem tam jaudas ir par daudz. Latvijai piemērotākais auto - 2012.gada Fabija universāls ar 70 zirgiem un gāzes iekārtu.

Uggga Reģ.: 04.01.2006
2 0 Atbildēt

Lai būtu korekti, pēdējam teikumam vajagdzēja skanēt šādi: "VWfanam Latvijai piemērotākais auto - 2012.gada Fabija universāls ar 70 zirgiem un gāzes iekārtu."

iciks Reģ.: 29.05.2013
1 0 Atbildēt

Cik ir max. ātrums Tavai Fabijai? Nepaslinkoju un ja nekļūdos, man iznāk šādi: 163 km/h.

Stipri par daudz priekš Latvijas. Kādā brīdī baudāmi braucot aizskatīsies un jau visi nebaudāmie 115 km/h.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
2 0 Atbildēt

Jā, pareizi - Vmax ir 163 km/h.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
1 0 Atbildēt

darklight Reģ.: 29.10.2013
5 0 Atbildēt

Manuprāt VWfanam piemērotākais auto būtu Aixam. Bet ar to arī var netīšām pārniegt ātrumu dzīvojamā zonā.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
1 2 Atbildēt

Kā to var dabūt gatavu,kā,es nesaproto,garīgam invalīdam ļauts vadīt transportlīdzekli,kā?mans ir uz pauzes.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
4 1 Atbildēt

Pirmā pieredze ar elektroauto, visos tusiņos tieku izprašņāts par to testu. Cilvēkiem ir interese, tik nezināms tas viss. Krusttēvs no Kurzemes ieraudzīja manu foto ar Jaguar FB un zvanīja satraukts aiz sajūsmas virtuāli Fun!

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
2 1 Atbildēt

Nu, ko - lepojos, ka esmu "noņēmis skaidu" Eiropas GADA AUTO

TDIOTS Reģ.: 07.01.2007
2 0 Atbildēt

Mjā , kas man atliek ??? Ikdiena ....

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
1 0 Atbildēt

Bravissimo

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
1 0 Atbildēt

Jaguar I-Pace gaisa pretestības koeficents ir 0,29 bet Tesla Model X 0,25,vienādos ceļa apstākļos Jaguārs spēja nobraukt 272 km bet Tesla 339 km.Sakiet ko gribat bet 67 km ir liela starpība.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti