II golfs
III golfs
IV golfs
Opel Astra budžeta ietvaros
A6C4, bet vai par šo budžetu sanāks sakarīgs?
II golfs
III golfs
IV golfs
Opel Astra budžeta ietvaros
A6C4, bet vai par šo budžetu sanāks sakarīgs?
II golfs jau ir , iet 30+ gadus, vajag kaut ko jaunāku, kam detaļas arī var dabūt.
kapec domaa ,ka 2 golpam detalas nevar dabuut? tam detaļas lielā klāstā lielakaa daļu autoveiklu un pat nevajag neko sūtīt,jo ir uz vietas atšķirībā no citiem auto
Varu vēl piemetināt, ka pensionāram vajag auto. un uz kādu noskrējienu daudzumu vajadzētu skatities? kāds ir normāls vēl ejošs un kāds ir jau par daudz?
Tāda vecuma auto noskrējienu nav vērts skatīties īsti, jo reti kur tas būs patiess cipars un pateiks reālo situāciju. Notīts, citam mainīts panelis, motors utt utt
Nu normāls noskrējiens (max 50 000 km) un normāls vecums (max 2 gadi) diemžēl neiet kopā ar paredzētajām finansēm. Jāizvēlas, ko vajag: normālu auto ar daudzmaz paredzamu uzvedību vai lātu nodzītu auto, kuram viss visu laiku būs jāmaina.
Šajā gadījumā uz noskrējienu vispār nav jēgas skatīties. Pat vairāk - to pat nedrīkst ņemt vērā. Odometra rādījums gandrīz 100% būs grozīts. Vienīgais rādītājs ir automašīnas kopējais tehniskais stāvoklis.
Tā kā jāņem līdzi kāds zinošāks cilvēks un jābrauc skatīties izvēlētie varianti.
Pie šadas cenu kategorijas es ieteiktu paskatīties vai nevar ņemt kādu auto ap 500 EUR cenā kam apskate vēl uz gadu un kam nav būtisku defektu, pēc gada tad var kaut lūžņos atdot. Bija sievas-brāļa dēlam B4 audi kuram kāds dibenu drusku bija saīsinājis ( viss verās un blīvējās ok, bet nu to varēja redzēt ja kārtīgi ieskatās). brauca 2 gadus kamēr pats ielika grāvī vai kaut kam pakaļā.
Tai cenu kategorija es ņemtu šādu ( nu ne tieši šo - jo tam nav apskate, bet arī šim izpētītu cik daudz ir problemātisku vietu)
www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/toyota/avensis/expdl.html
Tāds reiz bija manā īpašumā ar 1.6 benzīnu, ļoti labi kalpoja kamēr rūsa dažās vietās sāka kaitināt. Un nekas nav pret topicā minētajiem VW, Audi utml.
B4 A80 1.9 TDI, vai B5 A4, atkal 1.9 TDI - pirmais būtu optimālais variants, tik tāds labā stāvoklī var sanākt pat virs budžeta - ja nav bail no svirām, attiecīgi var ņemt B5; neskaitot priekšas piekari, pa lielam tā pati mašīna vien ir.
Par mašīnu r'ūpēties prot, negrib arī katru gadu mainīt mašīnu. Tad jau šo pašu lietot būtu izdevīgāk, bet gribas jau kaut ko jaunāku un labāku par 2 golfu, kas tagad ir. sis golfs jau iet, kā jau teicu 30+ gadus, katru gadu pirms apskates jaiemet 300 euro kkadi vai pat vairāk, lai dabūtu gatavu apskatei, lūzt bieži, bet nu tiek uzdzīts atkal kārtībā, un vēl bendzīnu rij kā traks. Kā jau teicu mašīnu vajag pensionāram, nebūs viņš ar mieru katru gadu mainīt mašīnu , viņam patīk stabils autiņš. Brauc pabieži, bet arī ne tā kā katru dienu, bet tākā viņš dzīvo ārpus tukuma jaunsātu pusē, līdz tukumam jakratās pa grants ceļu, un pārsvarā jakratās pa grants ceļu, bet mašīna ir vienīgais iespējamais transporta līdzeklis. Un ne visur tas ceļš tādā labā stāvoklī, jo bedres ar jau izsistas pamatīgas.
Nu paņemot kaut ko pietiekoši svaigu, bet par cenu ~ 2K - visticamāk ka remontos katru gadu noliks ~ 500 Eur. Izņēmumi augstāk jau ir pārskaitīti - tiem pat ja sākumā salīdzinošu sū nopriks bet ar normālu motoru un veselu virsbūvi - tad ielīdīs tais 300EUR, visam citam drīzāk ka ne, bet nu mazums reizēm paveicas.
Piem. Pazinu cilvēku kas ar darba auto - jaunu Renault 19- brauca ļoti ilgi un saudzīgi, tādu dampi brīvi ar 300Kkm ņemtu ar atplestām rokām. Bračka paņēma no darba 3 (laika) gadīgu FFocus ar tuvu 300K par cenu ap 2-3K, arī teicu lai ņem, kaut arī auto nemaz tik vizuāli ideāls nebija, bet motors un viss cits bija ļoti OK.
Moš ir caur pazīšanos iespējams tādu joku izgriezt - kad paņemt kādu ex-darba auto pa tiešo no tā īpašnieka, bieži tie ir apskrāpēi utml. bet labā tehniskā stāvoklī, t.i. ir viegli labojami kosmētiski defekti.
Tad skaidrs, lai ņem Mitsu- Galantu, Eclipsu, Lanceru ar divlitrīgo benzīnu....................tās mašīnas ja vēl ir dzīvas, tad iet un ies. Un tur ir daudzi vagoni, kas domāju, laukos ir tieši kak raz
piemēram www.ss.com/msg/lv/transport/cars/mitsubishi/lancer/bcohd.html
Viens paņēma space star, arī itkā OK
Otrais golfs, protams, no komforta viedokļa ir drausmīga naglu kaste, trešais arī nav diži labāks. G Astra salīdzinājumā šķiet kā limuzīns. Bet Astra atkal rūsē drusku vairāk - nesapuvušu eksemplāru nebūs viegli atrast. Ja bail no rūsas, tad tajos gados jāskatās uz Audi.
Man radās viens cits jautājums, tākā ir nolikta nauda ap tiem 2000, vai izdevīgāk būtu ielikt to naudu vecajā golfā un savest kārtībā, un vai tas iespējams vispār, vai labāk nopirkt kādu jau lietotu mašīnu citu? Jo skatos, ka tā summa par mazu, lai kaut ko jēdzīgu iegādātos? un sanāk vai nu labo to zināmo golfu vai labo cita mašīnu, kuru tu nemaz nepazīsti.
To jau neviens tev nevar pateikt, neredzot veco golfu. Varu tikai pateikt: ja man šodien būtu tāds retro vāģis kā Golf MK2 kaut cik jēdzīgā stāvoklī, es viņu no rokām ārā nelaistu
Sen bija tāds. Nelaikmetīgi aprīkots auto jau izstrādē. Manuprā tajā gadu gājumā ir daudz patīkamāki auto.
Tam Golpam nav stūres pastiprinātāja, panelī lampiņu vietā diodes..... Šausmīgs arhaisms. Vienlaicīgi ar šo tika ražoti Volvo 700 sērija, Audi cigāru, etc.
Ak tad arhaisms . Kā domā kas ir visu puslīdz jaunu LCD paneļu gaismas radītājs (backlighting). Un spilgtiem displejiem vispār pamatā ir LED (oLED).
Stūres pastiprinātāja esamība tikai pieklājīgās komplektācijās bija atbilstoši tā perioda konkurentu komplektācijām, attiecībā par diodēm - nevis arhaisms, bet ultramodernisms - atceries - to mašīnu sāka ražot 1983. gadā, tolaik tās diodes noteikti bija wow, jo bija kaut kas moderns, atšķirībā no spuldzītēm.
Nemuldi. Diodes bija visiem krievu maģiem tā, ka tas noteikti bija arhaisms.
Ja citiem nebija pastiprinātāja, tad šim pārnesums bija neadekvāts - dīzelim stūri pagriezt varēja tikai ievērojami trennēts tēviņš.
VISIEM krievu maģiem noteikti nebija - diodes bija lai ietu līdzi laikam - uzskatāms piemērs radiotehnikas 101-ā sērija vs 7101-ā sērija - simtpirmā bija septiņdesmito beigu produkts, tur bija elektroluminiscences signāla līmeņa rādītāji - septiņtūkstošsimtpirmā bija astoņdesmito vidus - tur jau bija diodes. Šodien arhaisms, tolaik kaut kas ultra moderns. Jebkurā gadījumā - 1) tavas hondas spidometra spuldzītes ir vēl lielāks arhaisms 2) mk2 varēja nokomplektēt arī ar DIGIFIZ.
Stūres pārnesums arī bija adekvāts - tas tomēr ir golfs, nevis kaut kāds japonamaķ mašīnas izstrādājums, ar kuru ir normāli krustā sadzēsties līdz max 20 kmph, a to ātrāk braucot nepagūs stūri pagriezt... Pārnesuma skaitlis bezpastiprinātāja reikai droši vien ir tāds pats kā pastiprinātāja reikai; pastiprinātāja trūkumu kompensēja ar lielākām stūrēm, nepieciešamais spēks arī ir normāls, protams, ir saprotami ja indivīdam, kurš pieradis pie pastiprinātāja, pirmā brīža iespaids ir ka vajag lielu spēku - kad man pirmo reizi ar manu bijušo A80 vajadzēja izņemt krustu, es arī knapi to spēju izdarīt - nekas, pāris nedēļas un biju pieradis.
bet kāpēc tad kad pirki to auto nepasūtīji komplektāciju ar stūres pastiprinātāju, droši vien vēlējies naudu ietaupīt un tāpēc neizvēlējies modeli ar stūres pastiprinātāju. tas ir tikai labi ka Tu vri izvēlēties vai pirkt ar jeb bez stūres pastiprinātāju, necvis tā ka viņš standarta un Tev jaizmanto opcija bez kuras vari iztikt, stūres pastiprinātājs ir tikai kā piemērs
Tieši tāds arī ir vsmz cik es saprotu no viņiem, pec skata jau ir lidzigs.
Tātad ir vēlme par audi iegādi vectēvam, uz to pusi metam aci, ir kāds labs variants? pieejams šajā cenu kategorijā un priekš tādām vajadzībām?
nu ja velme uz audi tad varetu buutu tiri pienemams piemeram sads variants.
www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/audi/a3/bjexnx.html
Pa lielam tas ir tas pats kas 4golps, detaļas pieejamas plašā izvēlē jebkurā veikalā vai srotē. Auto vienkārš izturīgs un lēti ekspluatējams, .detaļas arī lētas, dzinējs izturīgs,tik jaskatās cik nobraukts, ja nav vairāk par kādi 700tūkst nobraukums tad vajadzētu būt ok. Ritošā arī vienkārša un izturīga, ar rūsēšanu arīnerīuse tik traki ka konkurenti
Vienīgi novērojums: Ja uz šosejas sākas bardaks, nesaprotama vilkšanās, utt, tad aptuveni 80% gadījumu iemesls ir šāds te nesakarīgi lēni braucošs A3 vai A4. Kāpēc viņi brauc tik lēni pa normālu ceļu, nezinu, bet ir vērts papētīt vai kkas tur nesabrūk laika gaitā. Bet iespējams, ka vn šādus biežāk pērk muļļas.
Tapēc, ka tās mašīnas ir ""kolhoznieka sapnis"" un kad tiek vilkts uz dižpilsētu, tad ir max. koncentrācija,uzmanība. Ikdiienā viņi tādu auto koncentrāciju un satiksmi neredz.Ta ir nestandarta situācija. Es pat pazinu vienu, kas jutās neērti, ja satikme notika 2,3 līnijās. Tas ir ja kāds tev brauc blakus nevis pretī.
nevis sapnis bet ikdiena jo viņām arī diži alternatīvas nav kas lēti maksā un lēti uzturēt ar pieejamām detaļām.Sapnis būtu ja kolhoznieki viņas iegādātos jaunas, Bet diemzeel viņi nevar atlauties auto ,kas maksaa 100tukst. un reti kursh var te latvijā atļauties. nezinu statistiku cik no šiem audi jauni pirkti latvijā , bet domāju max tie būtu pāris procenti no visiem šeit esošajiem Audi, pārsvarā viņi ir nopirkti npbraukti ar 300-700tūkst nobraukumu
Tieši tā, tāpēc tās sauc par kolhozniek sapni. Padomā kāpēc viņas tik lēti maksā otreizējā tirgu un pec tam stāsti par kkādu lēto remontu. + laukos jau tie servismeņi tik tādus remontē. Manai sievai draudzene izlēma pirkt saviem vecākiem KIA RIO tikai tāpēc, ka Valmiera ir KIA serviss. Ja tāda nebūtu, būtu spiesta mocīties ar kādu vācieti. To ļoti labi var redzet, jo mazāks miests, jo vairāk vāciešu uz ceļiem.
Nevajag apvainot cilvēkus laukos kas strādā smagi diemžēl zemi attalgotu darbi un auto nav viņiem sapnis bet nepieciešamības līdzeklis ar ko pārvietoties. Auto ko pa lielam ari paši remontē,jeb ir kāds vietējais kas viņu var saskrūvēt. paskaties audi nemaz otreizejaa tirguu salidzinot ar citam markaam tik lets nav tapeec ,ka vinsh ir loti pieprasīts otreizējā tirgū atšķirībā no Tevis pieminētā kia, Un ko tad viņi ar tādu Kia darīs ne viņam detaļas var dabūt ne vinas lētas. kāds autorizētais serviss Tu laikam tālu no lauu dzīves realitātes, iesaku aizbraukt apskatīties,kā tur cilvēki dzīvot, viņam par mēnešalgu apkope nesanāktu tādā servisā kaut uz apkopi dzīt savu mašīnu. Jā tā ir mašīna kas ir izturīga un lēta ekspluatācijā un ilgi kalpo. Bet par rio kalpo, mums man škiet ka 2007 gadā šefs nopirka trīs kia un viens no tiem bija rio, nu teikšu nu tā tiešām bija kaste ne mašīna ,labi ka sekretāre viņu pirmā mēnesī sasita un varēja viņu norakstīt, lai gan skāde nebija nemaz tik liela bet servissā teica nu sataisīs viņu un ko tālāk ar to s-du darīsiet kam pārdoisiet, nevienam tāds nav vajadzīgs
"Padomā kāpēc viņas tik lēti maksā otreizējā tirgu un pec tam stāsti par kkādu lēto remontu" - par ko te īsti ir runa, kijām? Jā, pavecākas kijas un hujdaji maksā smieklīgi, tas tiesa - nav kā vācu mašīnām, kurām, kā jau pārbaudītai vērtībai, sevišķi vecajiem modeļiem, cenas turas. Jūtu līdzi tavas sievas draudzenes vecākiem. Bet tavs pēdējais novērojums ir patiess, tik esi sajaucis cēloņus ar sekām - laukos cilvēkiem nav tik daudz naudas lai to izbārstītu par visādiem franču, japāņu un korejiešu mašīnu izstrādājumiem. Tu tik iedomājies - tur vidējais mašīnu vecums parasti ir uz kādiem 20 gadiem - un tad iztēlojies cik smagi būtu jācīnās ar kādu kiju vai hujdaju lai to noturētu 20 gadus uz ceļiem - tām miskastēm būtu jāsatur kaut kas nopietns, lai attaisnotu nepieciešamo metināšanu, krāsošanu un remontus - bet nesatur. Tāpēc laukos brauc ar ceškām, nevis mokās ar kiju metināšanu - bet ar netradicionāliem masīnu izstrādājumiem varbūt pabrauc kāds no tiem, kas pa 200-300 eirām nopērk mizu ar svaigu apskati vienam gadam, un tad ņem nākamo - čomam sievasmāte rendā ar tādu joku nodarbojas; mājas apkārtne izskatās pēc maza šrota, lielākoties franču mašīnu izstrādājumi un kaut kas no japānas.
P.N. Viens pazīstams čalis 10 gadus atpakaļ, jaunības muļķībā ieķēra jaunu chevrolet captiva [ja nemaldos], respektīvi korejietis, kaut kāds daewoo - tā miza viņam joprojām ir, stāv šķūnī ar kārtējo noplīsušo mezglu, stūres reika laikam - pats brauc ar 20 gadus vecu LT28, sieva ar līdzīga vecuma ķenguru; tā daewoo iegādi nožēlo, bet nu tādu jau arī nav vērts pārdot, vērtības nekādas.
Nē, runa ir par vāciešiem. Jūs jau nemaz nenojaušat, ka mūsdienu audi neviens kolhoza serviss nemaz nevar sametināt, jo virsbūve sastāv no alumīnija un kkādiem sakausējumiem. Tāpat kā alusil pārklājums motoros, ar itkā neko nevarot remontēt. Tie ir šroti pēc garantijas beigām.
Čalis stāsta ka vecfaterīša golfam viss plīst un brūk un ko tad viņs darīs ar audi(jaunāks), kur remonts būs 2-3X dārgāks? Parasti jau audi stāv sētā un gaida, kad saimnieks sameklēs jaunu naudas summu, ko iegrūzt viņa. Tev tak arī garāža stāv
A par to Captivu tas man liekas ir zem amerikāņiem, jo kad man bija Opelis, tad Opel servisā(Adam auto) es viņu redzēju, pavirināju durvis. Likās no tādiem plāniem bleķiem taisīts. Nu tjip viņi opeļus un tos Chevroletus pārdod kopā, Opel Antara tak tiesi tas pats.
Cik es zinu tad Korejiesi ir trīs - KIA, Hyundai un Sangyoung. Daewoo bankrotēja un viņu rūpnīcas nopirka tas pats GM. GM ir starptaustisks brends un kkādas valstīs viņi vēl izmant Daewoo brendu, bet Eiropā ir tikai Chevrolet. Tu nevari Eiropā nopirkt Daewoo. D-Korejā Captiva saucās Daewoo Winstorm
p.s. kas ir līdzīga vecuma ķengurs?
www.repairerdrivennews.com/2015/07/07/2017-audi-a4-larger-but-264-6-pounds-lighter-includes-more-aluminum/ Studējiet, kungi.........................un pastāstiet kā jūs to Audi metināsiet un taisnosiet
Pirmkārt - tādi audī vidējajam latvietim saistoši nebūs vēl 10-15 gadus - bet varbūt arī nekad. Audī - tā nav kija - šodien brauc un slavē, rītdien stāv tolmetā, parīt jau pārkausēta. Tie audī stāv, jo lai arī veci un daudz noskrējuši, tomēr tiem ir vērtība lai tos remontētu. Tikmēr kur stāv 15-20 gadus vecas kijas? Šrotos, tolmetā, pa lielam vairāk nekur. Ja kija spētu novilkt vēl vismaz tos 20 gadus, un tev nāktos ar viņu braukt, jo nedrīkstētu tu to atdot tolmetā - tu noteikti vēl iemācītos korejiski lamāties
Otrkārt - tu angļu valodu vispār saproti, nu vairāk nekā tikai virsrakstus izlasīt - ? Kas tur tāds īpašs ir tajā audī? Alumīnija haube un grabažnieks? Pārskrūvējamas detaļas. Alumīnija sijas zem buferiem, priekšā un pakaļā? Pārskrūvējamas detaļas. Vienīgā vieta virsbūvē, kur tur ir alumīnijs, ir priekšas amartu torņi, bet tie tāpat, ļoti iespējams, būs pieskrūvēti, ja nebūs pieskrūvēti, būs pielīmēti - tātad atkal mainīsies diezgan viegli. Motori ar alumīnija blokiem? Tu esi diezgan spēcīgi atpalicis Surprise, surprise, VAG alumīnija blokus ražošanā izmanto vairāk kā 30 gadus - audī šo tehnoloģiju apguva astoņdesmito gadu vidū, audī V8 motori ir ar alumīnija blokiem kopš 1988. gada, fofāgens sāka izmantot alumīniju mazāk noslogotos motoros kaut kur bik pirms gadsimtu mijas. Nu ja tām mašīnām garantija ir 20 gadi, tad jā, tev ir taisnība, motors pēc garantijas beigām izmetams - jo kaut kur tik vecas ir tās mašīnas, kurām par to jāsāk uztraukties; B5 passāti, mk4 golfi ar 1.6 vai 2.0 motoriem.
Daewoo ir amerikāņiem piederošs korejietis un viss. Ja tev liekas ka daewoo kas tiek pārdots kā kevrolets ir palicis par amerikāni, papēti attiecīgās mizas uzbūvi - teiksim, pameklē motortelpā OHV V8 motoru, vai vismaz V6 virs 3 litriem - ja nav - tas nav amerikānis...
Tiem kuriem liekas, ka tautas balss ir dieva balss (aka pareizs situācijas novērtējums), iesaku izlasīt Liepnieka spriedelējumu. puaro.lv/politika/jurgis-liepnieks-pula-gudriba-sabiedriskie-mediji-un-valsts-attistiba/
šo lasot kontekstā ar VAG tehniku, mēģināt saskaitīt cik reizes dienā dzirdi stāstus par "vācu kvalitāti"
man mates draudzenei savulaik placi ieteica nopirkt pasu piemerotako auto pendzijas vecuma kundzei ,kas bija a80 ar 2.6l dzineju, nu ista rakete, tik problema ka katru menesi tas auto burbuleja jo vina ar vinju vilkas pa soseju ar 70-80km stundaa ar piekto atrumu. Pec tam nopirka jaunu honda jazz, bet vinas brauksanas atrums nemainījās, Tā kā tas nav atkarīgs no auto modeļa. Vienkārši šie veco audi ir daudz vairāk saglabējusies, ka piemēram tie paši japānīši kas srn jau ir naglās pārkausēti un nav tik izturīgi intensīvao lietošanai. Un iemesli ir vairāki ar tiem brauc vairāk cilvēki kas ir pendzijas vecuma un kam jauns auto vairs nav aktuāls un kur tad 80 gad';igs onka skries. tāpat ja lēts auto tad taupa degvielu, japarunā pa telefonu jo nav taču brīvroku sistēmas, . Bet tā nav ,ka tikai Audi velkās velkās tapat opelīši ,francīši un pat bmw mašīnas un citas. lai gan šīm masīnam ir novērojama arī otra galējībastās var arī lidot kā bultas
GTD2, jums kkāda dīvaina uztvere. Kurs tad te pats aprakstīja to kolhoznieka sapni? Mašīna maksā 100tk., pāris % tik pērk jaunas, nobraukums 300-700tk.(tik daudz gan vācieši neiet, 300 max). Ko no ta secina lasītājs - tiek nopirkts premiums par paris tk. Kas tad cits tas ir, ja ne kolhoznieka sapnis?
Es tev uzdevu jautajumu kāpēc viņas tik leti maksa, ka viņas var nopirkt """smagi strādajošs, bet mazi pelnošs"" indivīds? paildjautajums - kāpēc mammas draudzene vel joprojām nebrauc ar lēti ekspluatējamo, burbuļojošo a80?
Par KIA RIO jau tu atbildeji, ka tev nemaz nav nekadu zināsanu cik viņs labs vai izturīgs, jo sekretare jau pirmaja mēnešī sasita. Noteikti ražotājs vainīgs
Pērk jaunas maz tāpēc ,ka dārgas un nevar atļauties, domāju lai varētu atļauties Audi pie tā cik mēs pelnam, un nebūtu tā mašina kā apgrūtinājums budžetam. Neiet tik daudz bendzīna mazmotori ,kas tagad ļoti populāri. Normālam dīzelim arī 700tūkst nav problēmu,pats agrāk kad jaunībā sanāca ļoti daudz braukāju esmu brau cis un tad vēl tālāk pārdevis ,kas turpināja braukt. Tā kā man sanāk braukt arī esošajai māšinai ir jau sakrājies 450 tūkst, Pa lielam ja vēlētos varētu pusi notīt nost kā Te visi dara un neviens nemaz nepateiktu, jo mašinai viss ideāli un apskate tiek izieta ar pirmo ipaši negatavojot to auto , un nedomāju no viņaas šķirties jo viss darbojās perfekti. Vācieši paši ar auto brauc apmēram līdz 300 tūkst un tad pārdod viņus mums, kur mēs notinam nost odometru uz 200tūkst kādas gandrīz visas mašīnas plācos tiek piedāvātas , un tad mēs vēl tos pašus 300 vismaz ar viņām nobraucam , un kad viņai 30 gadus tad dodam šrotē tāda ir dzīves realitāte latvijā. mātes draudzene bija tiko kā pendzijas veciumā nolikusi tiesības un viņai kaut kas iestāstīja lai pirmo auto pērk lietotu ,jo to iespējams apkrāpēsot vai kaut kur iebuktēs , tāpēc gāja uz placi pirkt lietotu. bet tur vinai iesmērēja sporisku pilnīgi viņai nepiemērotujaudīgu auto, Viņa reiz mēnesī kad viņš sāka burbuļot iedeva izbraukt, drusku pavilku pa trasi un vairs nekas neburbuļoju, viņai bija no sākuma pirkt jaunu mašīnu pēc tam arī nopirka to jazzu un tas irvēl joprojām jo nu jau gandrīz vairs nebrauc bet braucot garāzā gan viņu apskādēja.
par Rio izturību nemācēšu tiešām teikt , varbūt paspēju ar viņu kadu tukstots km nobraukt, tik varu teikt vienu ļoti nekonfortabls, gauss 1.4dzinējs,kas bija ļoti neekonomisks aizmugurējās durvis bija jacērt kā moskvičam neērts sēdeklis, u.t.t Mums bija vēl divi Kia ceed kas palika nu neteikšu ka viņi būtu ļoti izturīgi ,vienu laikam pardeva pie 300tukst nobraukuma jo tam sāka lūzt viss kas tik var saluzt, ar otru brauca mazāk to pardeva ar 150tūkst nobraukumu un pat tam bija sajūgs mainīts lai gan nobrauums ta nekāds, ai nu fgan aizrakstījos
p.s. un kas tas par pieņēmumu par detaļām? Es visu nedeļas laika varu dabūt jebkuram autiņam, ja mes runājam par mainamam detaļām ka kalodkas, diski, blīves utml. OK, ja tu gribbi pārmest kkādu motoru no šrota, tad protams, ka šitie TSI,TDI brīnumi būs pilni plaukti, bet tikai tie tak ar nebūs nekādi gājēji. Jaunu jau kolhoznieks nepasūtis
nu tad aizejiet veikalā un bez pasūtīšanas savam KIa kaut ko nopērciet, domāju ,ka pat dilerā veikalā nebūs piejams un tik iz lpasūtīšanu. Nu vot teici nedēļas laikā bet ko lai cilvēks dara to nedeļu? kā lai tiek uz darbu? detaļu vajag tagad un tūlīt , es nerunaju par srotu un dzinejus vairs reti kāds maina. nē laukos vissticamāk ka uztaisīs tam dzinējam kapitālo remontu un brauks veel.
P>S un ko tad pats ieteiktu ja cilvēkam ir 1.5 max 2 tukst ko viņš var atļauties auto tērēšanai?. Jo auto taču vajag tāpēc man šķiet ka es ieteicu diezgan piemērotu variantu vienkāršu mašīnu ar ļetām ekspluatācijas izmaksām,A3 arī nav nekāds tur premiums tas pa lielam ir tas pats 4 golfs ar kvalitatīvāku salonu un virsbūves apstrādi, bet tehniski viņi ir vienādi
Bet Tu tak pats atbildeji ka tas ir tas pats golfs. Ja viņam esošajam eksemplaram nauda jāgrūž remontos, motors arī izskatās kaput, tad kapēc domā, ka tas audi par 1900 būs kkāda dāvana. Es domāju, ka tur tāpat būs krietni jāliek nauda iekšā. Vienīgā cerība, ka motors būs labāks.
p.s. un tu nestāsti, ka dīzelis var nobraukt 300 tk bez nopietniem remontiem. Principā visi dīzeļi paredz pie 150 tk. sprauslu maiņu un tās katra maksā pie 500. Ja tev ir V8 tad tas jau būs 4000
cik saprotu ,ka esošajam golpam ir pāri par 30 gadiem sis bus jaunaks, un es nesku ,ka janem konkretais eksemplars. jaskatas kadaa stavoklii. Droši vien ka kaut kādi ieguldījumi būtu nepieciešami eļļas maiņa , zobsiksnas , jaipasnieks nevar pieradiit kad mainiijis. Nezinu ko paredz pec 150tukst, bet ar sprauslam tocna nav problemu tik atri, domāju kavājākais turbīna iet kādi 300tukst. man konkretais auto patlaban 450 tukst nobraucis 1.6tdi green line vw 2012 g dzinejs, nacas mainiit suknim salniku jo bija salerkas noplude kas ap 100eiriki izmaksaja ar visu darbu , ar egr varstu bijas problemas ko atsledzu , pec tam vadibas blokam bija problemas jo nebija chipojot hermnetiski vinju aiztaisijusi ciet. esmu vairaak ka divdesmit gadus nobraucis ar dizeliem un daudz apm 50tukst gadaa jo60km uz darbu sanaak braukt. nu nav viniem nekadas izmaksas, agraak kad bija japanishi tiem gan nav veiksmigi dizeli, ja perk japani tad iesaku vieniigi bendzinieku
Līdz 2000 ne goļārs ne A3 nekas prātīgs nebūs. Pa 3tk var jau kaut ko atrast sakarīgu.
Piemēram ko?
Paklausies, dauni. Tu lasīt nemāki?
Cilvēks prasa auto, kurš NERŪSĒ, bet te vācu rūsas spaiņus un mēslus, iesaka.
Audi A2 nerūsē jo alumīnija virsbūve
NU ja iesaki vēl kādu auto kuram, lielākā daļa ap 80% remontu veicami tikai no auto apakšas. Nē - auto jau nav nekādas vainas, bet nu savdabīgs auto, un daļu pieejamība ar domāju ir kā ir, jo pie mums nav populārs.
Tas par ko - A2? Tu bišķi pārspīlē - gan par remontiem, gan detaļu pieejamību. Šrotu virsbūves detaļas būs tās nepieejamās, bet pārējās ir pieejamas, arī zināšanas kā tās samainīt - jo neskaitot alumīnija virsbūvi un to ka haube ir pieskrūvēta, tā mašīna ir parasts to gadu polo/lupo, ar visu no tā izrietošo jaunu un lietotu detaļu pieejamību.
www.ss.com/msg/lv/transport/cars/renault/espace/bbooj.html
Šāds, laukiem ideāls. Tikai vajag dīzeli, kurš ražots pirms 2000 gada ( 83kW) tas nav nobraucams. Nesen atdevu paziņam uz laukiem ejošu ar 453,000 km uz spidometra bez nopietniem defektiem nerūsējušu bez elektronikas problēmām.
Tāpēc, ka tas nav vācietis. Vācietim motors būtu 2-3 reizes pārlikts, izrūsējis un pilns ar ķīniesu vai tolmeta detaļām.
pilnu pmpi 2-3 reiz iebāz tajā savā japona galā
Zināma taisnība tev ir - vācieši tiešām nekad nav ražojuši šitik provizoriskus mašīnu izstrādājumus - kur tu esi redzējis audī, MB vai BMW kam virsbūve satur ļoti daudz stiklašķiedras? Nu lūk - stiklašķiedra nerūsē...
Ilgākā mašīna no visām, kas bijušas un vienīgā, kasnetika sagriezta lūžņos, bet aizgāja pie cita saimnieka. Pēdējos 3 gadus nostāvēja pie sētas. Nekas. Uzpumpēju riepas, ieliku aķi, ievilkām un aizgāja. Bpati uzbrauca uz piekabes. Tik nummuri un tehniskā par piemiņu palika. 7 skates ar 0 par virsbūvi izgāju. Dziļi cinkotajam rāmim arī dziļš pofig uz koroziju. Nekādas raizes par grīdām, sliekšņiem arkām. Avešu atslēgu, par lecīgumu un uzdrīkstēšanos, atstātās svītras uz sāniem pie kājas. Virsbūves remonts? Pāris stundu darbs un var krāsot.
Un visvairāk besī, ka vairāk tādu auto nebūs...
Tāds sīkums...kas tas bija par auto?
Viņš stāsta par Renaut Espace, cik saprotu. Nav tik saprotams kāpēc šķīrās, ja šitā jānožēlo.
Salons bija ļoti nolietojies. Āda riktīgi padilusi, visādas restītes un plafoniņi vairs nebija forši, un ādas salons šim auto ir grūti atrodams un dārgs. Riteņu gultņi, bremžu diski bija jāmaina+ vēl ceļa nodoklis par 2 gadiem, tad par trim.
Tā arī aizbrauca uz laukiem malku vadāt un saimniecībā palīdzēt.
Vārdu sakot - negribēji ar to mašīnu braukt.
Savādāk.
Sieviete iebilda pret 3 auto ģimenē. Gribēju atstāt kā rezervi. Bet apsverot visus +/- tika nolemts atdot, kādam, kam vajag vairāk. Piedevām, bez vērā ņemamiem laika un finansiālajiem ieguldijumiem auto vairs nebija tik komfortabls un braucieni garākās distancēs nesagādāja baudu.
Nav savādāk. Kur tad tās pārējās divas mašīnas diez uzradās, pēkšņi loterijā laimēji?
Alfa tika meklēta, skatīta, izvēlēta un pirkta pabraukties. Kā nekā braucot ar nepiekrautu sanāk 12 kg uz kW.
4 espace tika nopirkts, kad viens tirliņš norakstija savu corollu pret manu priekšējo kreiso riteni un nevarēju sēdēt 2 mēnešus bez auto. Un 2 gadus tika izmantoti pamīšus abi.
Kas ir 4 espace? Kkads 4X4 busiņš?
Pastāsti kātad tie autiņi iet, vecais vienalga labāks?
Renault Espace/Grand Espace 4 paaudze.
Tas, kas no stiklašķiedras ir 3 paaudze.
Izvēloties auto ņemu vērā apm. 15 faktorus un ja kādā ir mīnuss, tad citiem jābūt ar būtiskiem plusiem. Piemēram alfa rūsē, bet toties 5,5/ 4,8 l. Uz 100 km (ja piedomā- uz trases var panākt 2,9l) ilgtermiņā atmaksā jebkuras pretrūsas aktivitātes.
Ceturtā paaudze, šitas brīnums
Vispar tā arī tu nepateici vai jaunais 4 paaudzes Espace Tevi labak apmierina neka vecais? Ir tak visādi jaunievedumi, kas nemaz visiem neiet pie sirds.
Zinu vienu Mercedes fanu, kas arī šita gribeja atjauninat parku un nopirka kkādu 2007/8.gada Mersi, pabraukaja, pardeva un nopirka 1998., ja nemaldos. Tas ir atgriezās atpakaļ pie tā modeļa, kas jau viņam bija iepriekš.
Savukart viens cits fermeris tagad ieperk francus savam lauksaimniecības parkam. Viņs bija devies ar VW T5 kkādā pieredzes apmaiņas brauciena uz Austriju un tur viņu, hops, gaidīja parsteigums - noklājās karba vācietim. Kopš tās reizes cilveks meklē variantus. Tjip viņam franču dīleris iedevis atlaides, bet tie ir tādi leti braucamie. Espace viņam nav.
Gari jāraksta, bet kopumā nē neapmierina. 3 espeiss starp mašīnām bija kā violets briedis starp govīm, bet vienīgā iespēja ja saglabāt tādus auto ir uzķīlēt, bet nebraukt, turēt kā inženieru domas lidojuma paraugu.
Ar elektrību problēmu nebija?
Nē nebija. Vajadzēja būt?
Vienkārši painteresējos, man darba kolēğis ar Lagunu mocījās, kamēr neatrada elektriķi, kas ar frančiem ņemās, pārejie bēgot no viņiem.
Pasen atpakaļ, viens labs autospecs teica viedus vārdus: " lai salabotu lielo vairumu vācu un amerikāņu auto, kas ražoti līdz 2001 gadam. ( es vēl sarakstam pievienotu volvo) var salabor gan agronoms, gan zobārsts. Pārējos auto lai remontētu vajag gan prātu, gan izpratni, gan dotības.
Saprotu par to Merci. Kādu brīdi braucu ar C klases 2005.g. dīzeli. Viņam viss bija perfekti, izņemot rūsa un vizuāli bišku novecojis. Pārkāpu uz 2012.g. C klases dīzeli (feislifts). No Merša komforta tika vadāmība ir palikusi. Dzinējs skaļš, sēdekļi vairs nav tik ērti, piekare cieta, vienīgi vizuālais protams ļoti smuks...
msh rakstīja: Vārdu sakot - negribēji ar to mašīnu braukt.
Kad argumenti beidzas, sākas personiska aplikšana
Nu viņam jau argumenti arī beidzās. Ja tādi ir loģiski iemesli mainīt mašīnu, tad es savējo būtu mainījis 3 gadus atpakaļ...
Es nemainiju, es papildināju ģimenes autoparku līdz 3 vienībām. Pēc 4 gadiem atteicos no tās, kuras piedalīšanās satiksmē prasija visvairāk līdzekļu. (ap 500€ ceļu nodoklis par 3 gadiem un tikpat ritošās, zobsiksnas un skatei nepieciešamo sīkumu remontā.
Tikai 2 fakti par manis aprakstīto auto
Uz vakardienu -mobile.de piedāvā tikai 1(VIENU!) Renault Espace 3 ar83 kW dīzeli.
Kad nopirku savu, šķirstiju līdzi iedoto papīru kaudzīti, atradu pirmā pirkuma kvīti. Pilnībā nopakota auto cena max komplektācijā bija 109000, - - DM tik pat cik vidējas komplektācijas MB S 500 vai BMW 750 labi nopakotam.
Pirmais fakts - loģiski - tas traktormotoriņš nav ne EURO4, ne EURO5, ne EURO6 - tajā valstī tādus nevienam vairs nevajag.
Otrais fakts - vēl stulbāk no tās mašīnas atteikties, ja jau bija tik labs aprīkojums.
Tas motoriņš griezīsies daudzkārt ilgā nekā EURO5 vai 6. Čuguna bloks ar čaulām, 4 cilindri 12V mehāniskās sprauslas un monolīts spararats.
Vēlētos dzirdēt ieteikumus mašīnas iegādei.
Sveiki, tātad no mašīnām vispār neko nesaprotu, mašīnai vajadzētu skriet pa grants, lauka ceļu vairāk kā par asfaltu, tapēc vajadzētu izturīgu mašīnu.
Tāda kas mazāk rūsē, un mazāk tērē degvielu. Vai ir kādi ieteikumi uz auto? un cenas diapazons 1000-1500(2000) lietota gan jau, gribētos dzirdēt kādus modeļus būtu vērts skatīties un kādus labāk nē.