Dūmojoši auto, kuri piesārņo mūsu gaisu! Ko darīt?

iAuto Reģ.: 17.07.2001

iAuto aktualizē dūmojošu auto tēmu! Kā to risina citur? Ko darīt?

 
1 2 3 4
WALA Reģ.: 19.06.2002
1 0 Atbildēt

Pie iepriekšējā piebildīšu, ka dīzeļmotori izstrādā apmēram 8.3 kWh/l (kilovatstundas no 1 litra), elektromotoriem rēķinot no enerģijas saražošanas līdz spēka pievadei līdz elektromobiļa riteņiem efektivitāte ir ~59%–62%.

Dīzelim šis efektivitātes rādītājs ir starp 30%-50%.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

BTW iznāk diezgna smieklīgi - ja auto baterija ir līdz 80KWh, kas ir lielākā daļa ne-premium elektro, tad tas būtu ekvivalents dīzelim kura bākā var max ieliet ~ 30 litrus dīzeļdegvielas. Bet dzīvē es laikam nezinu nevienu dīzeli kam būtu bāka zem 45 litriem.

darklight Reģ.: 29.10.2013
3 0 Atbildēt

Bākas tilpums - tas ir viens. Otrs, ka braucot ar dīzeli vai benzīnu, nav īpaši jāuztraucas par uzpildes iespējām ceļā, kā arī īpaši jāieplāno laiks degvielas uzpildei, atšķirībā no elektroauto.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Te savukārt visiem kam elektriskās kastes tuves - apraksts par to kā labāk lietot baterijas:

batteryuniversity.com/learn/article/electric_vehicle_ev

par iespējamajiem veicamajiem attālumiem varat izlasīt godīgu piebildi:

EV manufacturers calculate the driving range under the best conditions and according to reports, the distances traveled in the real-world can be 30–37 percent less than advertised.

Aggressive driving in a hilly countryside lowers the driving range further.

Cold temperature also reduces the driving range.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 2 Atbildēt

Volx rakstīja: ASV tā firma eksistē.

Atkal neredzu kāpēc viņai būtu jāpārstāj eksistēt? Enerģija, kas kustina auto, ir lētāka. ļoti iesejams auto apkopes arī stipri lētākas..................vienīgais ir sākotnējā auto cena. Tarifu arī var likt dārgāku, jo liela daļa tak labak brauks ar Teslu līdz lidostai neviss ar Pasātu, piemēram.

Paga, kam tā enerģija ir lētāka - dīzelim? Ja atmet akcīzi dīzeļdegvielai, vai abiem ieruba vienādu akcīzi, elektrība padirš. Paga, un kāpēc daļa labāk brauks uz lidostu ar lētu sūdu, nevis ar passātu?

Man patīk dažu elektrotu viģiki - šie liek internetā viģikus, kuros šie močī ar teslām, un jūsmo, viss esot baigi forši, bet ja nav uz acīm rozā brilles, aina paveras diezgan bēdīga. Man ir, piemēram, gadījies noskatīties viena norvēģu klauna pāris viģikus, kur šis ar teslām brauc pa bāni - vienā atklājās ka tesla model S uz bāņa ir tik gurdena, ka ar kādu 200-250 zs benzīnnieku varētu provēt to kasti piesmiet - da kur nu ar tādu, pat ar mk2 golfu, kurā ielikts dzīvīgs 2.0 16v motors, to varētu provēt, jo tāds spēj apmēram tādu pašu vmax ko tā tesla - man vakar gadījās redzēt viģiku, kur tas pats kadrs močī ar tesla model 3. Baigi forši, ir kaut kādi nelieli uzlabojumi pret model S [un arī zemāks ātruma ierobežojums, tikai 233 kmph, un kad sāk aķi pārkarst, pat to nespēj noturēt], BET - pie 220 kmph mašīnai nobalansēti ripuļi sāk tik nikni purināties ka kameras bilde sāk lēkāt... Nu jopcik - kaut kas tāds būtu piedodams pa 40 eirām šrotā nopirktiem 25 gadus veciem ļitakiem, bet ne jau jaunas mašīnas jauniem ļitakiem... Spēj iztēloties jaunu audi vai bmw, kam oriģinālie ļitaki būtu ar tādu disbalansu? Es nē - tas varētu būt kaut kāds žiguļa līmenis vai kas tāds...

Volx Reģ.: 22.11.2018
4 0 Atbildēt

Es megiasu ameklet vienu vidiku, kur meista

ri uztaisa elektro ziguli. Lai msh macas

Volx Reģ.: 22.11.2018
2 0 Atbildēt
WALA Reģ.: 19.06.2002
1 0 Atbildēt

Nu auto kas kalpo svētdienas vai prikolam - tam mierīgi vecu motoru var aizvietot ar elektro.

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

Sitas konkretais zigulis, protams, ir relikviju statusa un ar vinu jaizbrauc brivaja laika. Savukart parast elektromobilis tiesi jsu domats ikdienas lietosanai - skola, bdarzs, darbs, veikals un atkal viss apgriezta seciba. Tie parasti ir 5-6 km gari braucieni. Savukart ja sestdiena gribas doties pie omes, tad var vilkt ara savu dizeli un griezt tos 100-200km. Man vismaz sobrid sadi izskatas seciba.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Kaut kas tajā ko tu saki protams ir, vienīgi ja atmetam visus tos bonusus ko valstis pieskir elektro auto - man nav pārliecības, ka tas tiešām palīdz ekoloģijai un sanāk izdevīgāk. Ja šī pārliecība būtu nelielas neērtibas ar braucienu plānošanu es pārvarētu vai pats uzliktu laukos uzlādes punktu, lai nav konkurences ...

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 1 Atbildēt

Tas palidzes tavai veselibai

Par ekologiju cita topika var eksperteties. Nezinu kadu stabinu tu tur gribi likt, vinus tak var ladet no parastas rozetes. Stabini vajadzigi tad, kad tu aizbrauc tos 100-200km un tev vajag atri uzladeties. Majas hau tev lades 7-9 st.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Arī apšaubāmi, jo diendienā mēs Rīgā ieelpojam pietiekami daudz smilšu un mazliet sīkāku putekļu kas nav izplūdes gāzēs, neesmu pārliecināts ka tas viss nepaŗsniedz 50 µg/m3 kas skaitās tas apjoms pie kura jāvalkā aizsardzības līdzekļi.

msh Reģ.: 16.04.2007
2 1 Atbildēt

Ja tu uztraucies par veselību, tad laiks tos tavus 5-6 km īsos braucienus aizvietot ar velobraucieniem - tas veselībai palīdzēs stipri vairāk kā elektromobīlis.

650 Reģ.: 25.01.2017
4 1 Atbildēt

Bet par to taču tev "pārējie lohi" nesametīs velosipēda apkopei

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

Arī apšaubāmi, jo diendienā mēs Rīgā ieelpojam pietiekami daudz smilšu un mazliet sīkāku putekļu kas nav izplūdes gāzēs, neesmu pārliecināts ka tas viss nepaŗsniedz 50 µg/m3 kas skaitās tas apjoms pie kura jāvalkā aizsardzības līdzekļi.

p.s. nevis jabrauc ar riteni

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

WALA šodien var apmeklēt diskusiju "Kā panākt to, lai Latvija atvadītos no dīzeļa? Vai elektroauto ir atbilde?"

Lucavsala, 17.00

www.inovuss.lv/programma/

Volx Reģ.: 22.11.2018
1 0 Atbildēt

Iesāks Mendziņš no uzladets.lv, bet tālāk būs brīvais mikrafons.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Paldies, diemžēl šodien man nesanāks - citi plāni. Kamēr citi zīmē jaunu un labāku pasauli - kādam vecā japastutē. ????

P.S. man te labs čoms tuvu stāvošs ūdeņraža transportam ...

wons Reģ.: 26.07.2017
0 0 Atbildēt

Ūdeņraža auto cena vēl lielāks kosmoss par elektroauto.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

wons rakstīja: Ūdeņraža auto cena vēl lielāks kosmoss par elektroauto.

Jā, un tehnoloģija daudz bīstamāka par jebko iepriekš, te nevar būt nekādas noplūdes, bojātas bākas (pie kam tvertnes tam ir izteikti intersantas, protams ir jau arī vienkārši "baloni" ) vai tamlīdzīgi.

Tomēr šādi ir iespējams vest sev daudz vairāk enerģijas līdz nekā akumlatora baterijās.

raimondsm Reģ.: 22.05.2004
0 2 Atbildēt

Esot tā, ka pārtaisot parasto auto par elektro, esot jāņem tāds, kuram stūres mehānisms ir elektro-hidraulisks - electro-hydraulic power steering un bremzes arī - Electro-Hydraulic Brake.

Tad skaitās, ka pārbūvētājs nav aizticis stūres un bremžu mehānismu.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 4 Atbildēt

Švaka tev sajēga par dzelžiem. Arī es savu golfu varētu pārtaisīt par elektromobīli, neaiztiekot ne stūres, ne bremžu mehānismu. Kā? Uzliekot hidrauliskajam pastiprinātājam opeļa elektrisko sūkni, un pieliekot vakuuma pastiprinātājam elektrisko vakuumsūkni. Kā reiz jaunākām mašīnām, teiksim, fofāgeniem sākot ar mk5 platformas mašīnām, nāk tīri elektriskie stūres mehānismi. Attiecībā par tām tavām elektrihidrauliskajām bremzēm - es zinu tikai vienu mašīnu, kam tādas nāk, jā, tu uzminēji - mk2 golfs un tā radinieki - modeļiem, kam bija ABS, bija ATE mk III ABS ar tādu uzparikti; ieslēdz aizdedzi un pastiprinātājs darbojas - pēcāk VAG no tādas uzpariktes atteicās; parastā sistēma lētāka un uzticamāka - nav nekādas augstspiediena sistēmas - audī bija cigāros un B sērijas turbiķos un vārstīgajos hidrauliskais bremžu pastiprinātājs - arī no tiem audī atteicās, tā paša iemesla dēļ.

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
0 0 Atbildēt

ņem jebkuru kam nav nekāda stūres pastiprekļa, un uz priekšu.

Freijers Reģ.: 06.09.2018
0 0 Atbildēt

Un cik tad tādu ir ? Audi 80 dažos ekzemplāros tā ir paredzēts, bet ne jau vairumam

raimondsm Reģ.: 22.05.2004
0 1 Atbildēt

Un tam auto vēl paliek visa 12 voltu elektrosistēma, kurai akumulatoru lādē vai nu pārveidotājs, vai mehāniski no elektromotora ar standarta auto ģeneratoru.

iauto.lv/forums/topic/40617-transports-un-ista-ekologija?pnr=16

te laikam būtu pareizi par to

Kalvis99 Reģ.: 13.09.2017
0 0 Atbildēt

Kā dpf, egr utt sistēmas izgriezēji tiek galā CSDD skatē?

1) Automobiļiem ar pilnu masu līdz 3,5 t, kas izgatavoti pēc 2012.gada 1.janvāra, jāpieslēdzas pašdiagnostikas sistēmai (OBD), lai pārbaudītu adaptīvās priekšējās gaismas sistēmas un arī, lai pārbaudītu kaitīgo izmešu samazināšanas ierīču – cieto daļiņu filtru, selektīvās katalītiskās reducēšanas sistēmu (piemēram, “Ad-blue”) utml. darbību;

2)Automobiļiem ar dīzeļdzinēju, kas pirmo reizi reģistrēti pēc 2016.gada 31.decembra, motoru atgāzu absorbcijas koeficienta vērtība nedrīkstēs pārsniegt izgatavotāja noteikto vērtību. Savukārt, sākot ar 2018.gada 1.janvāri automobiļiem aizliegts uzstādīt nesertificētus un nemarķētus priekšējos un pakaļējos aizsargrežģus, sauktus par “ķengursitamajiem” – iepriekš uzstādītos nesertificētos aizsargrežģus nāksies demontēt.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Vispār jau aizdoma ka tiek bez problēmām, citādi mums butu daudz BMW Ss sludekļos zem auto ar defektiem . Bet es nebūšu tas cilvēks kurš varēs pateikt kā to dara .

650 Reģ.: 25.01.2017
1 2 Atbildēt

Tu ko, kāds provokātors? Ja Dpf-s ir izgriezts un korekti programmiski izprogrammēts, nekāds tur obd suuds to vairs nepateiks.Kas var 99% pateikt- vizuāla izpūtēja gala "tīrības" apskate un paša Dpf-a bunduļa metinājuma šuvju "oriģinalitātes"apskate.

Ja tavu dpf ir izgriezis ne-lohs un ja tas ir programmiski iz/pār programmēts un/ja šim programmētājam ir bijis arī attiecīgs metināšanas aprīkojums un ja ar to strādājis kvalificēts metinātājs- tur tad neviens nepateiks vairs neko.

Iznāk apm tā- TA specs ierauga mellu trubas galu, tālāk viņš pasauc savu Direktoru, pa abiem tie skrūvē nost to izpūtēju un nes uz tuvējo 2.slimnīcu uz rentgenu.Pa to laiku pārējā rinda mierīgi uzpīpē un pa atlaidi apmeklē tuvumā dislocēto cssd restorānu.Gluži kā elektruzlādes process tuvākajā "nākotnē",viss ātri und vienkārši.

Tā kā rentgentomogrāfa bildēm mums (pagaidām) nav ne csn ne mk noteiktā likumiskā spēka, tad apdristais klients var pacelt nopietnu Pretenziju.Sauc ārā csdd Galveno Metinātāju, tas liecinieku klātbūtnē fiziski griež vaļā to bunduli.Ja izrādās, ka tas dpf-s (vai daļa no viņa;) tajā bundulī tomēr ir, tad cssd pārvaldes loceklis kkāds tur tipa makstiņš visu šo skādi un morāli ap- un at- maksā no savas dziļās kabatas.Beet, tā kā viņš maksāt (pagaidām) negrib (un diezin vai gribēs nākotnē), tad viņam ir pilnīgi po-uj un visas ielas mums turpina kūpēt.Katrs tas kūpošais Lohs ir viņam samaksājis par TA- priekš kam atraidīt šādus garantētus pienesumus? Bisness plaukst, viss ir ok. Gandrīz abdrisos skaidrodams,nu cik var...;p

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

Vācieši pieķeza Gdaņsku news.tut.by/world/656946.html

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Klau par šito drusku vairāk, jo pirmkārt tur daudz lietas neiet kopā, kā vācieši var pieķēzīt Poliju. DW == Deutsche Well uz ko ir atsuace nav vispār nevien raksta par to visu.

Un pat bildes rāda pavisam citu ainu nekā raksta saturā.

Jā reizēm Mārupē es arī jūtu kā kāds svilina pēc smaržas kas smird līdzīgi kā vecas lupatas, un reizēm tas varbūt pat ir tas lielais dūmenis kas pāri Jelgavas šosejai pret Tīraini, bet teikšu godīgi - tā drīzāk ir subjektīva likšnās, jo lai no tā augstā dūmeņa kaut kas paspētu atdzist un nolaisties pietiekoši zemu - ir ļoti maza varbūtība. Lūk ja tur pēc vairākiem 10-tiem kilimetru tas notiktu pie pareizas apstākļu sakritības (gaisa spiediens, aukstums, mitrums utml.) - tam es vēl kaut kā varētu noticēt.

Vēl kas Danzig Neufahrwasser == Gdańsk-Nowy Port, bet tur pēc Gooogle maps es neredzu nevienu pašu lielo "bunkuru" - tādi ir pretējā pusē - Stogi veseli 6. Vēl gan pamēģināšu ar street view, bet ka tik nav tā kā baltkrievi prasti sakot dirš !!!

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

P.S. Volx ja sameklēsi orģinālu rakstu DW - būšu pateicīgs !

Vienīgi vāciski meklējot var būt kā jameklē pēc Gdansk ( ja gadījumā orģināls ir angļu, vai Danzig ja vācu)

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Tfu tu ar kļūdām esmu sarakstījis :

DW == Deutsche Welle www.dw.com

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Volx - daram tā - ja tur esi Rīgā/pieRīgā es tev lieku pusdienas vai alu (esmu pie Dominas, bet varu aizbraukt arī kur citur) ja tu atrodi orģinālrakstu tam, kā vācieši "aizdriš" Poliju !

Toties šī ir ļoti pareiza pieeja klimata problēmām - nevis jābasto skola lai protestētu, bet principā ir jāmācas un jādomā kā panākt reālu uzlabojumus:

www.dw.com/en/survey-most-germans-want-climate-protection-but-not-protests/a-50782806

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Izpētīju kārtīgi Gdaņskas Novy-Port - tur nav neviens paša celtņa krastmalā - Novy Port krastmala izskatās šādi:

www.google.com/maps/@54.4078644,18.6514217,3a,75y,101.9h,90t/data=!3m8!1e1!3m6!1sAF1QipNVZ3ZxxzRg7PjSZiSHp8drzFdXCCFpdXX3BTkS!2e10!3e11!6shttps:%2F%2Flh5.googleusercontent.com%2Fp%2FAF1QipNVZ3ZxxzRg7PjSZiSHp8drzFdXCCFpdXX3BTkS%3Dw203-h100-k-no-pi-0-ya106.904816-ro-0-fo100!7i8704!8i4352

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt
WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

OK atradi - tātad pusdienas ?

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 1 Atbildēt

OK, paldies par piedāvājumu, bet vēl tik traki nav, ka pietrūktu pusdienām. Es tomēr nebraucu ar vācu auto, kurā visa pusdienu nauda aiziet remontiem

Bet es piefiksēšu, kas zin, varbūt tiešām vajadzēs kādreiz palīdzību.

p.s. vienkārši tagad daudz laika aizņems, lai tiktos vietā X un gaidīt, kamēr nopērk pusdienas

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Nu kā vēlies - es jau teicu, ka varu arī piebraukt, bet nu labi - kad pārdomā dod ziņu - esmu parādā. ;)

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Un šie ir nākotnes plāni kā grasās atītsīt Gdanskas ostu, kas ir "jaunajā" (Novy Port - tās ir gandrīz tas pats kas Vecrīga pie mums) ostas pusē:

www.gospodarkamorska.pl/Porty,Transport/port-centralny-w-gdansku---ostateczna-koncepcja-.html

Te ir plānos vairāki bunkuri kas visticamākais ir degvielas/naftas bunkuri

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

skaidrs tagad atradu kurā pusē Gdaņskai tas viss slēpjas.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Vispār man nebija taisnība un atradu poļu presē rakstus par to kas tur notiek, tikai ar vāciešiem tur pamaza sakara - ir versijas ka tur Ukraiņu radiokatīvos kaut kādus sū ir svilinājuši, bet pārsvarā ir runa par to ka augstā temperatūra tur svilina naftas produktu, laku, krāsu utml. atkritumus. Un pēdējais par ko lielākais šums - savu kaut kādu aizdirsto zemi, tipa kā mūsu Gudrona dīķos - svilina.

Tobiš paši pārsvarā savus mēslus dedzina, un vienīgā saikne ar vāciešiem( arī neatradu precīzi) - iespējams ka vācieši r lielākie PortService daļu turētāji.

P.S. atrašanās vieta gan ir pilnīgi pretējā pusē upei tam ko sauc par "Novy port". Līgums par zems nomu škiet tur beidzas ap 2024 -, bet štuko kā ātrāk to kompāniju pasūtīt drist.

feciic Reģ.: 09.05.2008
0 0 Atbildēt

650 rakstīja: Tu ko, kāds provokātors? Ja Dpf-s ir izgriezts un korekti programmiski izprogrammēts, nekāds tur obd suuds to vairs nepateiks.Kas var 99% pateikt- vizuāla izpūtēja gala "tīrības" apskate un paša Dpf-a bunduļa metinājuma šuvju "oriģinalitātes"apskate.

Ja tavu dpf ir izgriezis ne-lohs un ja tas ir programmiski iz/pār programmēts un/ja šim programmētājam ir bijis arī attiecīgs metināšanas aprīkojums un ja ar to strādājis kvalificēts metinātājs- tur tad neviens nepateiks vairs neko.

Iznāk apm tā- TA specs ierauga mellu trubas galu, tālāk viņš pasauc savu Direktoru, pa abiem tie skrūvē nost to izpūtēju un nes uz tuvējo 2.slimnīcu uz rentgenu.Pa to laiku pārējā rinda mierīgi uzpīpē un pa atlaidi apmeklē tuvumā dislocēto cssd restorānu.Gluži kā elektruzlādes process tuvākajā "nākotnē",viss ātri und vienkārši.

Tā kā rentgentomogrāfa bildēm mums (pagaidām) nav ne csn ne mk noteiktā likumiskā spēka, tad apdristais klients var pacelt nopietnu Pretenziju.Sauc ārā csdd Galveno Metinātāju, tas liecinieku klātbūtnē fiziski griež vaļā to bunduli.Ja izrādās, ka tas dpf-s (vai daļa no viņa;) tajā bundulī tomēr ir, tad cssd pārvaldes loceklis kkāds tur tipa makstiņš visu šo skādi un morāli ap- un at- maksā no savas dziļās kabatas.Beet, tā kā viņš maksāt (pagaidām) negrib (un diezin vai gribēs nākotnē), tad viņam ir pilnīgi po-uj un visas ielas mums turpina kūpēt.Katrs tas kūpošais Lohs ir viņam samaksājis par TA- priekš kam atraidīt šādus garantētus pienesumus? Bisness plaukst, viss ir ok. Gandrīz abdrisos skaidrodams,nu cik var...;p

Šis būtu piegājiens no nepareizās puses-nav starpības kas tur stāv tajā bundulī-ja var dabūt k vērtību zem normas katvai vecas trauku lupatas.

Nokvēpis izpūtēja gals būs pirmā pazīme, bet pārāk subjektīva lai varētu izmantot auto sijāšanai.

K vērtība arī nebūs līdz galam korekta jo kārtībā esoš auto bez DPF var uzrādīt mazāku K vērtību kā nojātenis ar izdegušu vietā esošu DPF.

Lielākā problēma likvidējot DPF ir tieši Nox un nolietotam kvepu filtram K vērtība var būt zema bet Nox kosmosā, diemžēl CSDD nav iekārtu Nox mērīšanai-tikko tāda būs tā visi kaktu ķirurgu graizītie auto TA nedabūs.

Volx Reģ.: 22.11.2018
1 0 Atbildēt

Es vakar Tīrainē atkal nobrīnījos par vienu opelīti, kas man lēni čuncināja priekšā. Zini, kad ugunskura dedzina plastmasu vai gumiju, tad nāk tādi piķa melni dūmiņi. Lūk, tam opelītim tieši tādi kūpinājās no izpūtēja, itkā kāds sēdētu motorā un svilinātu plastmasu. Tāda maziņa strūkliņa, neviss kā parasti, kad uzgāze , tad gāžas ārā. Bet nu melni, melni

Nav saprotams kā tādas kvēpu mašīnas tiek pie TA

feciic Reģ.: 09.05.2008
0 0 Atbildēt

Izrauj gaisa filtru, pielej drusku benzīnu, kam sūknis regulējas var to pagrozīt lai nav kvēpu un attiecīgi arī jaudas-bet tas jau tikai apskatei.

Praksē tas vecais opelītis ar savu dūmu mākoni Tavai veselībai būs daudz nekaitīgāks kā itkā nedūmojoš e60 bez DPF tieši dēļ Nox.

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

msh rakstīja: Švaka tev sajēga par dzelžiem. Arī es savu golfu varētu pārtaisīt par elektromobīli, neaiztiekot ne stūres, ne bremžu mehānismu. Kā? Uzliekot hidrauliskajam pastiprinātājam opeļa elektrisko sūkni, un pieliekot vakuuma pastiprinātājam elektrisko vakuumsūkni. Kā reiz jaunākām mašīnām, teiksim, fofāgeniem sākot ar mk5 platformas mašīnām, nāk tīri elektriskie stūres mehānismi. Attiecībā par tām tavām elektrihidrauliskajām bremzēm - es zinu tikai vienu mašīnu, kam tādas nāk, jā, tu uzminēji - mk2 golfs un tā radinieki - modeļiem, kam bija ABS, bija ATE mk III ABS ar tādu uzparikti; ieslēdz aizdedzi un pastiprinātājs darbojas - pēcāk VAG no tādas uzpariktes atteicās; parastā sistēma lētāka un uzticamāka - nav nekādas augstspiediena sistēmas - audī bija cigāros un B sērijas turbiķos un vārstīgajos hidrauliskais bremžu pastiprinātājs - arī no tiem audī atteicās, tā paša iemesla dēļ.

paguglē par bocsh sbc. tīri elektriska padarīšana.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Paskatījos viģiku - +/- tas pats kas tas astoņdesmito gadu ATE mk II, tikai krutāka vadība un dzelži izmētāti pa motortelpu.

1 2 3 4
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti