Esmu jauniņais kā forumā tā arī automašīnās un dzinējos tapēc neesmu īpaši gudrs, bet nu poblēma ir sekojoša, kura jau divas nedēļas atpakaļ atgadījās..
Mašīnīte gāja kā nākas, taču uznāca pirmais mīnuss naktī. Nākošajā rītā uzsildīju kvēlsveces un startēju.. grieza bet nejauši atlaidu atslēgu. Nodomāju labi varbūt vēl kvēlsveces uzsildīt. Taču nākošreiz vairāk starteris negrieza.. tagad vienmēr pagriežot aizdedzes atslēgu viss kas notiek ir tikšķis no startera releja. Viens tikšķis un vairāk nekā. Domāju ka miris akumulators jo tam bija tukša banka.. aizņēmos naudu un paņēmu citu.. problēma nemainījās.. lasīju ka vajagot maigi pasist pa starteri varbūt ieķēries kaut kas vai kontakta nav.. baudīju vadus.. itkā kārtībā. Bet nu gudrāks nepalieku. Tiešām būs beigts starteris? Šis ir mans pirmais auto tāpēc ar dzinējiem neesmu īpaši gudrs.. Ar stumšanu lec un brauc bez problēmām.
Tā kā esi jauniņais - iesaku braukt uz servisu kurā ir elektriķis - var būt sakot ar to ka kāds vads ir ar dranķīgu kontaktu līdz tam ka tiešām starteris beigts. Citadi būs tas pats kas iet pie zīlnieces.
Lai kas ar starteri ari nebutu noticis - tos atjauno bez problēmām, bet ja gribi var pirkt arī jauno aftermarket, tikai orģināls no Japānas varētu būt dārgs, bet neesmu mazda lietotajs - nezinu kā ir mazdām.
Var jau starteris arī noklāties, kāds tur brīnums? Bet principā šī ir detaļa, ko mierīgi var ņemt arī lietotu šrotā. Nezinu tikai, cik tādai Mazdai viegli vai grūti to nomainīt, manam Opelim ir nieka trīs skrūves un gatavs!
Vispār jau ir otrādi - starteris kā reiz ir detaļa kuru parasti NAV VĒRTS ņemt šrotā. Kāpēc? Jo šrota starteris pat provincē parasti maksā līdzīgi, vai bik lētāk, kā dilstošās detaļās iekš startera, bet tāds šrota starteris ir kaķis maisā. Starteri ir vērts šrotā ņemt tad, ja esošajam kaut kādā bezsakarā ir traumēta kāda korpusa detaļa, un, var apsvērt tādu domu gadījumā, ja enkurs ir bēdīgā stāvoklī - lai arī jauni enkuri parasti ir nopērkami.
Protams, japāņu mašīnu izstrādājumiem var gadīties ka tiešām tikai var nopirkt jaunu starteri veikalā vai citu starteri šrotā - tādā gadījumā jā.
Klemmes ir mainītas jaunas tāpēc nevar būt. Pie Startera ir grūti piekļūt jo vietas ir maz un nav kur īsti pielīst. Ir paziņa kas remontē mašīnas un viņš saka ka visticamāk starteris garu izdevis jo tika veikts (nezinu kā saucas latviski) bypass startera relejam. Pa taisno no akumulatora uz startera ievilcēju. Strāva nonāk taču nekas tālāk nenotiek. Tad nu laikam ka starteris vien būs pie vainas.
Vienkārši lasu visu iespējamo informāciju un visur forumos norāda to ka pats solenoids notikšķ bet neko nedara. Manā gadījumā ir līdzīgi taču notikšķ startera relejs nevis solenoids.. ????
ogles ir nodilušas.( 2 no 4 oglēm). startertis ir fucking beigts.... viss kopā. gan starterta ievilcējs (solenoīds) gan pats starteris.... enkurs ir kusis.. oglītes beigtas.... un ievilcējs nepievelkt līdz galam tā saucamo benediksu... vienkārši sakot visss startera mehānisms ir beigts... šodien izjaucām un pārdaudījām ar taisno savienojumu uz akumulatoru.. viss kas bija ir čupiņa metāla skaidu.. ļoti dīvaini betjā...
Mazda 6 starteris negriež.
Sveiciens iauto lietotājiem!
Esmu jauniņais kā forumā tā arī automašīnās un dzinējos tapēc neesmu īpaši gudrs, bet nu poblēma ir sekojoša, kura jau divas nedēļas atpakaļ atgadījās..
Mašīnīte gāja kā nākas, taču uznāca pirmais mīnuss naktī. Nākošajā rītā uzsildīju kvēlsveces un startēju.. grieza bet nejauši atlaidu atslēgu. Nodomāju labi varbūt vēl kvēlsveces uzsildīt. Taču nākošreiz vairāk starteris negrieza.. tagad vienmēr pagriežot aizdedzes atslēgu viss kas notiek ir tikšķis no startera releja. Viens tikšķis un vairāk nekā. Domāju ka miris akumulators jo tam bija tukša banka.. aizņēmos naudu un paņēmu citu.. problēma nemainījās.. lasīju ka vajagot maigi pasist pa starteri varbūt ieķēries kaut kas vai kontakta nav.. baudīju vadus.. itkā kārtībā. Bet nu gudrāks nepalieku. Tiešām būs beigts starteris? Šis ir mans pirmais auto tāpēc ar dzinējiem neesmu īpaši gudrs.. Ar stumšanu lec un brauc bez problēmām.