Cik augstu tev tas dzinējs ir?
Sāc ar vistriviālākajām lietām: filtri, sveces. Degvielas filtra maiņa dažreiz dara brīnumus. Iespējams, problēmas ar aizdedzi. Principā dajebkas tur var būt.
Cik augstu tev tas dzinējs ir?
Sāc ar vistriviālākajām lietām: filtri, sveces. Degvielas filtra maiņa dažreiz dara brīnumus. Iespējams, problēmas ar aizdedzi. Principā dajebkas tur var būt.
Bomba vienkārši....tai mašīna ir 30+ gadi !!!! Problēma var būt visur sākot ar to, ka sveces un gaisinieks jānomaina (paskaties vai nedzen eļļu stipri atpakaļ tur - ja jā, tad var misenē to matoru izmest), tad karburatora regulēšana, ja vispār nav izdilis pārlieku, tad mēdz gadīties un bez jokiem - ka saplīst starpgabals no karbūža uz ieplūdes kolektoru - t.i. gaisa filtra kasti var rokām pacelt un nolikt atpakaļ, pie kam pielaist auto var un uzgāzējot arī nenoslāpst bet normāli loģiski, ka darboties nespēj.
Ja raustās var būt arī tā, ka pie aizdedzes devēja nedarbojās apsteidze ar vakuumu (no vecuma protams).
Nediršat par auto vecumu, audi 80 ir auto tanks. Cik nav redzēti mazlietoti auto tikko no Vācijas, kas neiet un servisi tik plāta rokas. Saimnieks tik skaita ne mazo naudu par bezjēdzīgām diagnostikām un nevajadzīgi nomainītām detaļām...
Bet tie 80 jau arī neiet. Precīzāk - drusku iet. Uzrāviens kā ZAZ. Vienmēr traucē. Tā, ka manā skatijumā nav dižas starpības vai vispār neiet vai drusku iet
Tad veco tolmetā un ņem ejošu, par -700eiro dabūsi ar svaigu skati audi b3/b4/b5... Servisā tie 700 eiro par mazlietota "svaiga" auto remontu remontu aizskrien nemanot, nemaz neskaitot tos tūkstošus, kas jānoskaita placī.
Paskatoties ss, līdz 700 EUR reāli braukšanai ir derīgi uz vienas rokas skaitāmi eksemplāri no aužiem.
Nu bet elementāri - tie astoņdesmitnieki ir ļoti ilgspēlējoši bet pliki, tāpēc bieži vien nonāk pensionāru rokās - tos apmierina visas tās īpašības, un mašīna piedevām pārdzīvo īpašnieku. Ar tavām hondām, lai arī tās nav ne kripatu ātrākas, tā nenotiek, jo pensionāri dabūtu tās mainīt pārāk bieži...
Audi 80
Šodien braucot ar audi 80 b3 1.8s. Sāka pazust jauda. Spiežu gāzes pedāli jāspiež vairāk, lai uzņemu 90. Pie pagrieziena noslāpa un neleca. Otra mašīna iestūma un pieleca. Tad sāka braukt normāli. Pēdējā laikā ari sākot braukt ar augstu dzinēju sākumā spiežot gāzi raustījās. Kur varētu būt problēma!