Mana pieredze ir ar pretējo - Mersim (2,6 litru sešcilindru motors) viens aķis nosprāga, nopirku jaunu, nopirku arī padārgu lādētāju. Ziemās mēnesī reizi uzliku pielādēt līdz galam. Rezultātā kad pārdevu ar 8 gadus vecu akumulatoru, joprojām nebija nekādu pazīmju, ka tas būtu vecs, viegli iegrieza gan ziemā, gan vasarā. Šim lādētājam bija arī ziemas režīms, tad viņš droši vien deva visus 15 voltus. Un arī "atjaunošanas" režīms, lai mēģinātu atdzīvināt sūdīgu aķi.
Baumas, ko es esmu dzirdējis par lētajiem ir, ka viņi virs 12 nedod, vārdu sakot nopietnam aķim un it sevišķi problemātiskam var arī nepietikt. Cik tas aktuāli mūsdienās, nezinu, bet toreiz man lētais nelādēja kā vajag.
Cik mana pieredze šajā gadījumā ir noderīga, nezinu. Es to pēdējo reizi pirku 2009. gadā, droši vien elektronika ir nenormāli attīstījusies un arī mana vajadzība bija cita.
Akumulātoru lādētājs
Doma iegādāties no lētā gala kādu impulsnieku lādētāju. Piedāvājumā lielveikalos ir Daewoo un poļu. Pareizāk jau būtu ar kādu displeju kur volti radās bet nu nez vai tas ari noteicošais.
Ir vairākas tehnikas kuras reti darbinās un daži mazi patērētāji lēni kauj nost akb. Doma šitādu impulsnieku paturēt klāt pirms neprognozējamiem darbiem lai var momentā piešķilt. Viņiem tas desufatizācijas cikls varbūt tādu lēni izlādētu aķi var piedabūt pie kaut kādas dzīvības. Ir kāda pieredze?