Lancer 2005 1.6 benzīns - čīkstoņa pēc siksnu maiņas

Labucis Reģ.: 17.04.2002

Situācija - nesen auto mainītas visas siksnas. Pēc nomaiņas, tikko pēc iedarbināšanas, mēdz čīkstēt. Siksnas nospriegotas normāli.

Jautājums - kādam ir gadījusies šāda situācija? Ja ir, tad kas bija problēma, un kā to novērsa?

 
anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 1 Atbildēt

sapūt ar wd40

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Mainīji tikai siksnu un spriegotāju ne ? Jo ļoti bieži tā ir pazīme tam ka spriegotājrullim gultnis iet uz galu, man tā arī ir vecajam auto, bet tur pats vainīgs aizlēju ar ūdeni ...

Labucis Reģ.: 17.04.2002
0 0 Atbildēt

Sapūst - ko?

Mainīja visas iespējamās siksnas - zobsiksnu un 2 piedziņas siksnas. Spriegotājruļļu nav. Viss spriegojas ar ģeneratoru un pastiprinātāja sūkni. Pirms siksnu maiņas šādas skaņas nebija. Kā nedaudz pabrauc, tā pazūd un vairs neparādās.

eidis Reģ.: 07.11.2001
1 0 Atbildēt

Izklausās pēc mitruma uz siksnas. Mēdz iemesties lielu t svārstību laikā (kondensāts). Vai kkur kautkas sulojas

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Nu reizēm kāds nomazgā motoru, man dīzelim mazgāja pēc stūres pastiprinātāja maiņas, arī pačikstēja un pārstāja

Labucis Reģ.: 17.04.2002
0 0 Atbildēt

T svārstības ir tādas kā šorīt. Var jau būt kondensāts.

Sulošanos pačekošu, pēc kādas 1h. Paldies.

Dzinējs mazgāts nav.

Es arī būtu gribējis ticēt, ka pāries, bet jau kādas pāris nedēļas pagājušas, 500+ km nobraukti, bet joprojām.

Arvss Reģ.: 08.03.2020
1 0 Atbildēt

Jā, man ar tāpat bija un ir. Kad nomainīju siksnu un čīkstoņa nebeidzās, serviss mēģināja siksnu nospriegot gan vairāk, gan mazāk, bet nekas nemainījās. Tā čīkstēšana nav vienmēr, mitrākā laikā izteiktāk, arī, ja ir ieslēgti vairāk patērētāji (apsilde sēdekļiem, piemēram). Pa šiem 7 gadiem nu jau 3. siksna, tā ir bijis vienmēr. Man Lanceram tuvās gaismas ieslēdzas automātiski, nākas uz dažām sekundēm gaismas izslēgt, tad čīkstoņa izbeidzas.

Labucis Reģ.: 17.04.2002
0 0 Atbildēt

Paldies!

Atrādīšu tavu tekstu mašīnas īpašniecei. Jēgas gan būs maz.

Labucis Reģ.: 17.04.2002
0 0 Atbildēt

Izbraucu uz rimčiku pēc paikas - viss tas pats. Kā tikko pielaiž, tā čīkst, pēc tam pazūd.

Nekas nesulojas, viss sauss. Žēl.

Paldies visiem par vēlmi palīdzēt.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Gan jau divos tajos pašos nosauktajos mezglos jārok, pa kuriem tā siksna iet.Kad tikko pielaiž, tas nabags ģenerātors drošvien ar palielinātu slodzi griežas...Nopērc rimi pa 2e to aerosolu, ko uz siksnām pūš un pamēģini.Ja nelīdz, tad jauc ģenerātoru.

darklight Reģ.: 29.10.2013
0 0 Atbildēt

Vajadzētu jau no sākuma saprast, vai slīd siksna, vai čīkst kāds gultnis - tās skaņas ir diezgan atšķirīgas. Tik pat labi var čīkstēt arī kāds no zobsiksnas rullīšiem vai pat sūknis. Sūknis tika kopā ar siksnu mainīts?

Labucis Reģ.: 17.04.2002
0 0 Atbildēt

Mainītas tika tikai siksnas.

650 Reģ.: 25.01.2017
2 1 Atbildēt

Prottams,klasika.Sākumā runa ka "viss" mainīts, pēc tam seko nianses un mistika.Nevajg nekad to 20e vērto suudu bez vajadzības aiztikt. Lai griežas, kamēr iztek vai noklemmē.Tosols,darbs,vēl viena siksna un pat varbūtējais evajakulātors sanāk kopsummā lētāk.Jā.

Labucis Reģ.: 17.04.2002
0 0 Atbildēt

Teicu, ka mainītas visas siksnas. Neteicu, ka mainīts viss. Neredzu pamata uzbraucienam.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Tur ne īsti ka uzbrauciens, vnk secinājums.Es "nestrādāju" servisā, vnk sludinu ka pie siksnas maiņas vajadzētu sakost maku un nomainīt visu šai operācijai peredzēto pēc attiecīgā auto priekšrakstiem.

Ja tas būtu kāds sarežģītāks auto- viena tāda štrunta ietaupījums jauc galvu un rada vēlākas izmaksas otrreiz darīt visu jaukšanu- kas nav samērojams ar ieekonomētās detaļas cenu.Tev te ir tagad vismaz trīs reāli varianti- bet bez atkārtotas izjaukšanas tu nevienu no tiem ticami pārbaudīt tagad nevarēsi.

murx Reģ.: 15.04.2016
3 0 Atbildēt

Čīkst tādēļ, ka buksē. Buksēt mēdz tikai ķīļsiksnas vai rievsiksnas. Buksē tādēļ, ka nav pietiekama saķere. Saķere mēdz nebūt tādēļ, ka nav spriegojums pareizs, nav siksna pareiza vai nav skriemelis pareizs. Ar jaunu siksnu un pareizu spriegojumu visdrīzāk problēma ir tieši skriemelī, kurš ir izdilis. Visvairāk izdilst tieši ģeneratora skriemelis, jo tam diametrs ir vismazākais, pretestība pietiekami liela (lai neteiktu vislielākā) un saķeras laukums ar siksnu vismazākais. Principā parasti jāmaina tikai ģeneratora skriemelis.

Izņēmums - buksēšana notiek nevis siksnā, bet motora kloķvārpstas divdaļīgajā skriemelī, kas savulkanizēts kopā ar gumiju. Ja no kādas daļas vulkanizējums atlec, mēdz izdalīties tādi paši trokšņi.

Labucis Reģ.: 17.04.2002
1 0 Atbildēt

Paldies.

Ideālais variants, kad atbild kāds, kurš, izskatās, strādā servisā.

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
3 0 Atbildēt

Ja pirms maiņas nekas nečīkstēja, tad iespējams, ka ''jaunās'' siksnas nebūt nav jaunas. Auto modelis pavecs, pie mums nav ļoti izplatīts, siksnas var būt nogulējušas n-tos gadus noliktavā un palikušas cietas. Kad uzsilst, top mīkstākas un nečīkst.

Labucis Reģ.: 17.04.2002
0 0 Atbildēt

Ļoti ticams. Tiešām nezinu, kādā veidā tiek veikts nodrošinājums ar rezerves daļām, jo īpaši, gumijas.

Labucis Reģ.: 17.04.2002
0 0 Atbildēt

Nākošnedēļ tiks servisā apskatīts ģeneratora skriemelis, sūknis un tā skriemelis un siksnas.

Vēlreiz paldies visiem.

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti