Lamda zonde

JurisK Reģ.: 11.06.2019

Sveiki!

Lambda zonde ar četriem vadiem. Divi heat, divi uz ecu.

Lambda zonde lēni uzsilst, pretestība pārbaudita:aptuveni 10. Veicu testu izskruvēju ārā un pārbaudīju cik ilgi noteik lambdas uzsilšana, augstāka temperatūra uzrādas pēc 5min, līdz tam remdena. Pārbaudīju pienākošo spriegumu heating vados tas ir 10v,iespējams šeit varētu būt iespējamā problēma. Nenotiek pietokoša uzsilšana un rādījumi netiek nolasîti, lambda uzrāda konstanti 0450mv. Pēc auto katalizatoru uzsilšanas, kā rezultātā uzsilst arī lambda var manīt kādu kustību, bet tā ir minimāla.

Lambda ir salīdzinoši jauna. Kāds varētu būt šeit risināums?

Kļūdas izmestas: p0133, p0134, p0135, pēc kļūdu nodzēšans rezultāts atkārtojas

 
msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Kas par mašīnu un kas par lambdas ražotāju? Brāķi arī reizēm mēdz gadīties, tāpēc labākais risinājums būtu jauna lambda...

JurisK Reģ.: 11.06.2019
0 0 Atbildēt

Auto ir skoda superb 2009, 1,8tsi. Ir arī jauna Metzger lambda, bet tā neatrisina problēmu.

feciic Reģ.: 09.05.2008
0 0 Atbildēt

Nav zvanīts ka tur kāds jau nav grābājies gar ecu izpostījis softu, lambu vienkārši atslēdzot dēļ mirušiem katiem.

msh Reģ.: 16.04.2007
2 0 Atbildēt

Četri vadi tik jaunā mašīnā, interesanti - es no sākuma tev īsti negribēju pat ticēt, bet palūrēju shēmā, un tiešām...

Ar metzgeri uzmanīgi, tas ir tikai pārpakotājs, tāpat kā toprāns - zem tā brenda var būt gan bošs, gan kaut kādi lēti ķīnas sūdi.

Spriežot pēc tava apraksta, kaut ko pats esi spējīgs izdarīt - uztaisi tai lambdai parasto galda pārbaudi - ar pievienotu testeri signāla vadiem uzsildi ar gāzes degli to lambdu, ieliktu kādā skrūvspīlē, līdz darba temperatūrai un skaties ko testeris rādīs.

JurisK Reģ.: 11.06.2019
0 0 Atbildēt

Par shēmu runājot, vēlos precizēt: shēmas krāsas:

Heat:

Sarkans ar violetu +

Balts ar zilu -

Ecu:

Brūns + jeb signāla vads

Sarkans -

Vēl varētu būt teorija, ka nav 100% perfekti vadu savienojumi, kuri nav salodēti, vnk savīti vads ar vadu, kuros iespējams var zust signāls, nav tādas iespējas pašam salodēt, bet vai tas ko radikāli maina?

Ielriekš paldies!

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Parastām cirkonija šaurjoslenēm kā reiz labāk tos vadus savīt - es neesmu īsti izpratis pa kurieni tās lambdas ņem gaisa paraugu, bet tas plūst pa vadiem, tāpēc pašas lambdas vadus toč lodēt nedrīkst - vai tas paraugs tiek ņemts no štekera un motora vadu daļu drīkst lodēt, vai ņemts tālāk un lodēt nedrīkst, neesmu iedziļinājies.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Šis man izklausās nereāli divaini, viss info kas tām ir jānolasa ir "izpūtejā iekšā", tās strādā mērot skābekļa daudzumu izplūdē. Un otra puse ir tikai elektroniskā info, kas man šķiet bija vienkārši mainīga sprieguma veidā.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Nekā dīvaina tur nav - cirkonija šaurjoslene vai LSU 4.2 platjoslene ir degvielas šūna kam vajag atskaites gaisa paraudziņu, niecīgu. LSU 4.9 šī nepieciešamība ir novērsta, tur atskaitei kalpo 5v spriegums.

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Tā ir universālā zonde vai tāda kā paredzēta? Msh jau pareizi norāda, ka lodētie vadi neder, jo izolāciju sakausējot nepienāk references gaiss caur dzīslam un izkalibrējas. Bet jā spriegumam uz sildelemntiem vajadzētu būt tik cik ir auto spriegums.

polinaiost Reģ.: 24.06.2020
0 1 Atbildēt

Скукотища...

Познакомлюсь с молодым человеком! Я Полина, мне 23 года, блондинка, веселая и стройная! Только по-латышски плохо говорю..

Давайте пообщемся, а то скучно! Может встретимся, погуляем, искупаемся))

Пишите мне ---->> 18pop.tk моя анкета - polinkakis

JurisK Reģ.: 11.06.2019
0 0 Atbildēt

Lambda ir tāda kā paredzēta konkrētajām auto.

Izskatās problēma ir tajā, ka lambdai pienākošais spriegums ir par mazu apmēram 10 volti, papētīju nedaudz sīkāk, izskatās problēma ar nulle(ground) pienākošo vadu, kā rezultātā veidojas zemāks spriegums, kā nepieciešams pašai lambdai .Nenotiek pilnvērtīga uzsilšana, jo sensors aktivizējas tikai pēc lambdas uzsilšanas. Kad katalizātors uzsilst, tā zonde sāk strādāt un rādīt minimālus rādījumus, bet ne pietiekošus, lai nodotu signālu pārslēgties uz slēgto ciklu (closed loop). Vadi ir savienoti bez lodēšanas.

Kādi varētu būt iespējamie risinājumi Ground vada problēmai no ecu, vai problēmai ar zemo pienākošo 10v spriegumu zondei?

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

var pamēģināt aķi uzlādēt

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Tu tur izmēri labāk strāvu, nevis spriegumu. 10 voltus tu izmēri tāpēc ka lambdas apsilde notiek ar maināma garuma kvadrātvilni ko regulē vadības bloks. Ļoti ticams ka ar normālu diagnostikas ierīci pieslēdzoties, mērījumu grupās kaut kur dziļumā varētu atrast arī ar lambdas apsildi saistītus parametrus.

Jebkurā gadījumā es neticu tai tavai teorijai par nepietiekamu apsildi. Nezinu kā ir tai tavai lambdai - vecajām cirkonija lambdām sildītājs bija tikai to darbamūža pagarināšanai, kamēr LSU platjoslenēm bez strādājoša sildītāja iestājas kirdik ļoti ātri - jebkurā gadījumā lambdu līdz darba temperatūrai var uzsildīt pati izplūde, jo sevišķi ja tā lambda atrodas relatīvi tuvu motoram...

Lasītākie raksti

Jaunie raksti