WTF, esam jau tik zemu nokrituši ka autoskolās un CSDD eksāmenos jau sākuši ar pseidodžipiem braukt?
Par ierīcēm tev satraukāties nevajadzētu; mašīnas ir visas, simboli uz attiecīgajiem kloķiem +/- visiem ir vienādi, ja citas markas vai cita modeļa mašīnas sagādā problēmas, tad turpini mācīties.
CSDD - tā ir valsts firma, kuras peļņa [savāda, bet latvijā normāla situācija] nonāk valsts budžetā. Tiguāns - tas ir uzpūsts golfs kurš maksā dārgāk par golfu, un patērē degvielu vairāk par golfu, lasīt - šāda eksāmenu mašīna izmaksā dārgāk par golfu, līdz ar to jautājums - NAHUJ CSDD šādu eksāmenu mašīnu? Pie noteikuma ka uzticamība neatšķiras, eksāmenu mašīnām vajadzētu būt kaut kādām opeļastmām, jariem, kivičiem, bāzes komplektācijās, protams, un nevis A3, golfiem, simtajām behām, nemaz nerunājot par tiguāniem...
Vēl viens iemesls kāpēc šādas eksāmenu [un mācību] mašīnas ir nevēlamas - cilvēks var pēc tam sev pašam izdomāt tādu nopirkt, tikai tāpēc vien ka ar tādu ir braucis...
Jā, es arī esmu izbrīnīts: CSDD tagad ir Tiguan? No Eiropieša iesēžoties japānī un otrādi zināms apjukums var iestāties - ļoti daudz kas ir izvietots pilnīgi savādāk. Ja ir braukts ar Golfu, tad Tiguan nebūs problēma.
Neviens tev neliks 2 sekundēs visu saslēgt un atrast.
Sāksies eksāmens, var jau aplūkot simbolus, paspaidīt pogas, tā jau nebūs kļūda un punktus neviens neliks. Un neviens jau netraucē pat pirms paša eksāmena to visu aplūkot.
Jo dzīvē arī nākas braukt ar dažādiem auto, un nākas visu meklēt, kur kas regulējas vai slēdzas, vai zem kapota atrodas.
Autoskolās it kā iesakot apjautāties, kā var ieslēgt svarīgākās lietas,jo neviens šādu informāciju pirms eksāmena neliedz, taču parasti kursanti ir nervozi un retāk to izdara.
Piekrītu, ka galvenais ir "blīve" starp stūri un sēdekli.
Dabūju skolas eksāmenā braukt ar A5, radās dumji jautājumi, kā noregulēt elektroniskos sēdekļus (nekad nebiju sēdējis). + Audi blakus pagriezieniem vēl kruīza kontroles kloķis kuru es ieraudzīju pirms pagriezieniem (manam auto kruīzs uz stūres)
Tāpēc apjautājos, jo katra mašīna ir mazliet savādāka
Nav viss tik vienkārši, pat pagrieziena rādītāji opeļiem pirms 10 gadiem bija dīvaini, bez mehāniskas fiksācijas. Tālās gaismas, logu tīrītāji un apmazgātāji katram ražotājam slēdzas savādāk. Pat tauri kādu laiku renault bija iebāzis pagrieziena sviras galā.
Ja eksāmens skaidrā laikā dienā, tad vienalga, jo stūre visiem vienāda un pedāļi arī. Bet atpakaļgaita atkal katram savādāk.
Jābūt īpaši apdāvinātam, lai neatrastu atpakaļgaitu, tad jāprasa, ko tanī autoskolā māca. Divi vai trīs pedāļi, kuru pedāli tad vakar tas lohs T apskatē mersim neatrada.
sviests. eksis būtu jāliek visiem ar rokas kārbu, bez stūres pastiprinātāja, kārbā negrīkst būt sinhronizātori, pagriezienu un bremžu signālus jārāda ar roku. aa, vēl būtu vēlams pašrocīgi nomainīt riepu un trāpīt logu šķidrumu pareizajā caurumā.
Pēc šādām darbībām varētu saņemt maģistra grādu vai 6 kategorijas vadītāja apliecibu
Bet ja nopietni tad riepu jau pat paši garažās nemaina. ja nu riteni. Un Polijā par šo manipulāciju var dabūt sodu, tas ir paaugstinātas bīstamības vai sarežģītības process kas tieši attiecas uz satiksmes drošību. Pans policajs ieraugot lielveikala stāvvietā riteņa mainītaju izsauca tex palīdzību un uzlika štrāfu Pats vari pūst putas, kompresēt ar kompresoru...
Slinkais rakstīja: sviests. eksis būtu jāliek visiem ar rokas kārbu, bez stūres pastiprinātāja, kārbā negrīkst būt sinhronizātori, pagriezienu un bremžu signālus jārāda ar roku. aa, vēl būtu vēlams pašrocīgi nomainīt riepu un trāpīt logu šķidrumu pareizajā caurumā.
....Un mājturībā bērniem mācīt pļaut ar izkapti, slaukt govis ar rokām, bet sportā mācīt jāt un cīnīties ar zobenu.Veselībā mācīt, kā pareizi likt dēles un taisīt trepanāciju, ģeogrāfijā, Austrāliju saukt par Terra incognito.
Tā jau var turpināt ilgi. Ar to arī atšķiras marasmātisks vecis no normala cilvēka. Pirmais dzīvo vēsturē, bet normāls cilvēks - mūsdienās, atbilstoši mūsdienu realitātei.
Mūsdienu realitātē auklēšanās ar cilvēkiem kuri nav spējīgi mašīnu vadīt noved pie cilvēku upuriem dēļ tā ka šādi cilvēki mēdz sajaukt pedāļus. Cik bieži mašīnu kurām ir mešalka vadītāji tā nejauši ņem, paātrinās un iebrauc veikalos, gājējos utt? Necik - lai vadītu tādu mašīnu, ir jāmāk precīzi rīkoties ar trīs pedāļiem, lasīt - cilvēks kas to spēj, pedāļus nejauks, un smagākā ar pedāļiem saistītā nolohošanās būs atlaist sajūgu kamēr kārba vēl ir robā, kas īpaši nevienu neapdraud. Kamēr ar mašīnām kas nokonfigurētas priekš tizleņiem un invalīdiem, tām kur ir tikai divi pedāļi, un ātrumkloķa vietā kaut kāds sūdiņš kuru jāaiztiek divreiz brauciena laikā, ar tādām spēj braukt pat tie, kuri ar mokām spēj dažreiz atrast un nospiest kādu pedāli, ar no tā izrietošām sekām un upuriem...
ZZZZ rakstīja: Pēc šādām darbībām varētu saņemt maģistra grādu vai 6 kategorijas vadītāja apliecibu
Bet ja nopietni tad riepu jau pat paši garažās nemaina. ja nu riteni. Un Polijā par šo manipulāciju var dabūt sodu, tas ir paaugstinātas bīstamības vai sarežģītības process kas tieši attiecas uz satiksmes drošību. Pans policajs ieraugot lielveikala stāvvietā riteņa mainītaju izsauca tex palīdzību un uzlika štrāfu Pats vari pūst putas, kompresēt ar kompresoru...
Par poļu policistu izklausās pēc pasaciņas, vai arī nepilnīga stāsta.
CSDD VW Tiguan
Tīri intereses pēc jautāju, vai kāds ir braucis ar šādu. Kādas ir būtiskās atšķirības starp šo un Golf 7 salonā, ierīcēs?
Par braukšanu un parkošanos neuztraucos, mācos ar RAV4.