Audi e-tron Sportback tests, atsauksmes un iespaidi 2020 / 2021

GadaAuto Reģ.: 20.09.2014

Jaunais elektroauto Audi e-tron Sportback 2020 / 2021, kāda pieredze?

 
Konuss Reģ.: 10.02.2015
1 0 Atbildēt

Elektromotori automobili ar 2,6 tonnu pašmasu viekli līdz 100 km/h aizlidina drusku mazāk kā 6 sekundēs. Arī bremzēšana un vadāmība kopumā liek domāt, ka braucu ar vismaz pustonnu vieglāku automobili. Komforts ar sportiskumu ir ļoti labā balansā. Priekšējo paneli rotā 3 displeji - arī šeit pārsvarā ir skārienvadība, kas, manuprāt, ergonomikas ziņā zaudē fiziskām pogām. Par laimi iekš e-tron izvēlnes nav samudrītas un ir loģiskas un viegli saprotamas. Arīdzan ir iespējams personalizēt digitālo slēdžu atrašanās vietas un izveidot dažādus īsceļus pēc vēlmēm un ērtībām.

Auto dizains viennozīmīgi stilīgs, arī cilvēki pilsētā velta pozitīvus skatienus. Plašs salons un ietilpīgs bagāžnieks. Grēks būtu teikt, ka 120 tūkstošus vērtā automobilī no aprīkojuma kaut kas pietrūktu.

Bet pietrūkst gan - normāli spoguļi!!!

Dienas laikā ar Audi digitālajiems spoguļiem var aprast, bet kopumā tie ir novietoti par zemu - tiem skatiens jāpievērš pagriežot galvu, ne tikai acis, kā arī pirmajā brīdī rodas apjukums, ka spoguļi neatrodas vajadzīgajā vietā.

Cita aina ir naktī, it īpaši mitrā laikā - attēlā nevar saprast ne apkārtni, ne automobiļa aprises. Nepalīdz arī atpakaļskata kamera. Kameras sistēmā iezīmētās palīglīnijas kopā ar sensoriem automobilim rezervē krietni plašāku vietu, nekā patiesībā būtu vajadzīgs, līdz ar to iebraukšana atmuguriski lielveikala stāvvietā jebkurā gadījumā tiks pavadīta ar kaitinošiem brīdinājuma signāliem. Jāpiemin arī tas, ka atpakaļskata kamera mitrā laikā galīgi nav izmantojama, jo kļūst netīra. Šitik dārgam automobilim to tomēr varēja paslēpt, un izbīdīt tikai tad, kad ieslēgta atpakaļgaita.

ā, no 20% līdz 100% uzlāde 50kW stacijā tika paveikta apmēram stundas laikā, kas pēc e-mobi tarifiem izmaksāja apmēram 9 eur.

nomiks Reģ.: 30.10.2002
2 0 Atbildēt

Bija iespēja stundu patestēt šo auto. Premium ir jūtams it visā - salona apdares materiālos, aprīkojumā, klusumā, ļoti laba audio skaņa.

Kameras spoguļu vietā man nepatika. Pirmkārt, bildes vizualizācijas augstum ir ļoti neērts, tas ir būtiski zemāks kā pierasts, skatoties parastajos sānu spoguļos. Bilde bija diezgan neskaidra, iespējams, kameras mazliet ar putekļiem. Bilde, ko varēja spoguļos redzēt, bija grūti uztverama. Tā arī nespēju objektīvi novērtēt, cik tālu patiesībā atrodas blakus esošais objekts. Drošs paliek nedrošs grozīju galvu, lai nekļūdītos.

Starp citu, mazajai un 3 x lētākajai Honda e kameru - spoguļu izvietojums ir daudz ērtāks, bilde kvalitatīvāka. Es teiktu, ka tiešām pat ērtāk nekā parastie sānu spoguļi.

Tas laikam vienīgais trūkums, ko izdevās saskatīt šajā auto. Un jā, cena. Konkrētajam testa auto, ja var ticēt specifikācijai un cenu lapai, bija 119 595 EUR. Te noteikti nav runa par ekspluatācijas izdevumu samazināšanu (bezmaksas stāvvietas, mazāki "degvielas" izdevumi). Te ir runa par stilu un attieksmi pret vidi un mūsdienu tehnoloģijām.

Šim auto ir ļoti interesants rezerves ritenis. Nekad iepriekš tādu nebiju manījis - tāds, ar gropi sānos. Izskatās kā nofrēzēts

AGRISSTANEVICS Reģ.: 28.05.2018
1 0 Atbildēt

Zinot Audi perfekcionismu, uz testu ar Audi e-tron Sportback S line quattro gatavojos ar lielu nepacietību. Un jāsaka atklāti – izjutu milzu gandarījumu. 265 kW elektromotors(355 Zs) 2,5t smago auto no vietas pacēla ar TĀDU paātrinājumu...... Eksterjers skaists, sportiski agresīvs ar melnu radiatora restes apdari. Interjerā augstas kvalitātes materiālu kopums, kas papildināts ar kontūru apgaismojumu ar pieejamu interaktīvu profilu, un pilnai laimei Bang&Olufsen 3D Premium skaņas sistēma. Perfekti atstrādāts 12.3”instrumentu panelis, 360* kameras, apgaismoti durvju sliekšņi ar projekciju uz zemes. Tomēr bija arī vilšanās – uzstādītās kameras atpakaļskata spoguļu vietā ar ekrāniem, kuri ļoti neveiksmīgi izvietoti durvju iekšpusē. Tie novietoti zemu un lai sekotu līdzi, skatiens jāvērš uz leju, kas ļoti traucē... Toties auto rādīja fenomenālu caurgājamību smilšu karjerā, protams ieslēdzot piekari offroad(viens no daudzajiem režīmiem) režīmā, kas piepaceļ virsbūvi. Jautājums ir tikai, vai kāds ar 120 t eur vērtu auto meklēs piedzīvojumus bezceļa apstākļos.

TomsTimosko Reģ.: 09.04.2005
4 0 Atbildēt

Audi e-tron ir patiesi iespaidīgs elektroauto. Jaunais Sportback apvieno visus šī modeļa labumus, piešķirot tam papildus šiku. Šeit daži centimetri bagāžas nodalījuma iemainīti pret pievilcīgāku ārieni un stilu. Ņemot vērā auto cenu (konkrētais auto ap 120 000 eiro) un potenciālo pircēju loku, no Audi puses tas nešķiet nemaz tik neprātīgs solis.

Jau pērn pārliecinājāmies, ka e-tron smilšainā apvidū spēj būt negaidīti varonīgs, pilnīgā klusumā svaidot smiltis un bez īpašas piepūles rāpjoties pāri smilšu vaļņiem. Arī Sportback modelis nav izņēmums. Lai arī šis ir apvidus, kurā e-tron Sportback vadītājs diezin vai kādreiz nonāks, tomēr ir patīkami apzināties, ka atpakaļ uz asfalta tiksim bez lāpstas vai traktora.

Jāpiekrīt iepriekšminētajam faktam, ka digitālo spoguļus izvietojums nav pārāk veiksmīgs. To veidols saglabāts gluži kā standarta e-tron, tomēr to zemais novietojums salonā nudien nav acu līmenī. Protams, arī Honda e digitālajos spoguļos zūd telpiskuma sajūta, tomēr to displeji ir augstāki, atvieglojot manevrēšanu starp joslām intensīvas satiksmes apstākļos. Jāatceras, ka Sportback modelī šis ir papildus aprīkojums (1743 eiro), tāpēc pircējiem ir visas iespējas iegādāties ar standarta spoguļus. Vai tik tehnoloģiski attīstītā auto būtu jāsaglabā standarta risinājumi? Lielā mērā tas ir pieraduma jautājums.

Būdams vairāk nekā 2,5 tonnas smags SUV, e-tron Sportback paātrinās iespaidīgos tempos. Gribētos gan atzīmēt, ka taisnā līnijā iemācījies lidot ne viens vien modernais auto, taču šādā manierē veikt līkumodas kaskādes – tas pa spēkam ir retajam. Pat sporta režīmā e-tron Sportback virsbūve manāmi sasvārstās, liekot “ķert” ceļu. Tas gan mazāk kalpo kā aizrādījums. Drīzāk atgādinājums. tam, ka katram auto ir savs pielietojums un nozīme.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti