Elektromotori automobili ar 2,6 tonnu pašmasu viekli līdz 100 km/h aizlidina drusku mazāk kā 6 sekundēs. Arī bremzēšana un vadāmība kopumā liek domāt, ka braucu ar vismaz pustonnu vieglāku automobili. Komforts ar sportiskumu ir ļoti labā balansā. Priekšējo paneli rotā 3 displeji - arī šeit pārsvarā ir skārienvadība, kas, manuprāt, ergonomikas ziņā zaudē fiziskām pogām. Par laimi iekš e-tron izvēlnes nav samudrītas un ir loģiskas un viegli saprotamas. Arīdzan ir iespējams personalizēt digitālo slēdžu atrašanās vietas un izveidot dažādus īsceļus pēc vēlmēm un ērtībām.
Auto dizains viennozīmīgi stilīgs, arī cilvēki pilsētā velta pozitīvus skatienus. Plašs salons un ietilpīgs bagāžnieks. Grēks būtu teikt, ka 120 tūkstošus vērtā automobilī no aprīkojuma kaut kas pietrūktu.
Bet pietrūkst gan - normāli spoguļi!!!
Dienas laikā ar Audi digitālajiems spoguļiem var aprast, bet kopumā tie ir novietoti par zemu - tiem skatiens jāpievērš pagriežot galvu, ne tikai acis, kā arī pirmajā brīdī rodas apjukums, ka spoguļi neatrodas vajadzīgajā vietā.
Cita aina ir naktī, it īpaši mitrā laikā - attēlā nevar saprast ne apkārtni, ne automobiļa aprises. Nepalīdz arī atpakaļskata kamera. Kameras sistēmā iezīmētās palīglīnijas kopā ar sensoriem automobilim rezervē krietni plašāku vietu, nekā patiesībā būtu vajadzīgs, līdz ar to iebraukšana atmuguriski lielveikala stāvvietā jebkurā gadījumā tiks pavadīta ar kaitinošiem brīdinājuma signāliem. Jāpiemin arī tas, ka atpakaļskata kamera mitrā laikā galīgi nav izmantojama, jo kļūst netīra. Šitik dārgam automobilim to tomēr varēja paslēpt, un izbīdīt tikai tad, kad ieslēgta atpakaļgaita.
ā, no 20% līdz 100% uzlāde 50kW stacijā tika paveikta apmēram stundas laikā, kas pēc e-mobi tarifiem izmaksāja apmēram 9 eur.
Audi e-tron Sportback tests, atsauksmes un iespaidi 2020 / 2021
Jaunais elektroauto Audi e-tron Sportback 2020 / 2021, kāda pieredze?