ĻOOOOOOTI patika.
Sākums gan bija stresa pilns - pie Mola iekāpu Hondā e, bet rādīja atlikušo baterijas daudzumu 3%. Bija ziņas, ka pie CSDD (Antenas ielā) uzlādes ierīca tobrīd bija tukša, riskēju doties uz turieni uzlādēt. Salu tilta vidū palika vairs tikai 2 %. Izslēdzu radio, klimatu un turēju "čurikus", kaut izvilktu līdz uzlādei. Viss bija OK. Piebraucot pie lādēšanas ierīces, bija atlicis vairs 1 %, kas rādījās jau apmēram no Mūkusalas apļa Cirkle K.
Pirms uzlādes gan pagāja laiks, kamēr sapratu, kā atvērt uzlādēšanas pieslēguma lūku. ārā jau bija satumsis, iekšā nekādu pogu nebija. Izrādījās, ka viss ģeniālais ir vienkāršs - maza podziņa paslēpta turpat "radiatora restē", kādas šim auto nemaz nav
28 min laikā baterija uzlādējās līdz 44 %. Līdz ar to atlikušo pusstundu varēja kārtīgi "dot mizā". Un tas ir diezgan precīzs apzīmējums, jo sajūtas ir tādas, ka paātrinājums ir nenormāli liels, kaut specifikācijā norādītas 8,3 sek. no 0-100km/h.
Teikšu godīgi, iepriekš man no ārpuses Honda e likās pilnīgs tizlenis. Bet, iepazīstot to tuvāk, man tas iepatikās aizvien vairāk. Salona interjeru es liktu 1. vietā no visiem todien testētajiem 8 auto. Kameras spoguļu vietā ir daudz labākas, informatīvākas kā 3 x dārgālajā Audi e-tron. Dislpleju spoguļu attēlošanas izvietojums ir ļoti ērts, pārskatāms. PAt ērtāk nekā parastie spoguļi, jo nav pat jāpagriež galva, lai redzētu. Viss priekšējais panelis ir viens liels jeb vairāki mazi displeji. Var uzlikt romantisku vai mazāk romantisku fonu. Tikai, cik nācās pamanīt, bilde pazūd līdz ar kustības sākšanos. iespējams, iestatītjumos šo var mainīt.
Arī ārupusē šim auto ir interesants un iepriekš neredzēts durvju rokturu risinājums.
Neskatoties uz Hondas e izmēmazo izmēru, uz aizmugurējā krēsla vietas ir pietiekami arī pieaugušam cilvēkam. Dēls (15) teica, ka vietas tur esot vairāk kā mūsu Honda Jazz.
Īsāk sakot, man šajā hondiņā patika gandrīz viss, izņemot cenu. Advance komplektācijā 37 330 EUR man šķiet neadekvāti pie tā, ka max nobraukums ar pilnu uzlādi ir tikai 210 km, kas nozīmē, ka reāli "garantēti" droši vien tik kādi 150 km.
Honda e tests, atsauksmes un iespaidi 2020 / 2021
Jaunais elektroauto Honda e 2020 / 2021, kāda pieredze?