Generators Chrysler 300c 3.0D 2006g

vienpatis Reģ.: 02.01.2005

Vai kāds zina kādiem parametriem jābūt Chrysler 300c 3.0D 2006g. Kā zināt ka darbojas pareizi.

Pa retam uzgāzējot iedegas ģenerātora lampiņa.

Paldies

 
WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Ģēneratora lampiņas iedgešanās visdrīzāk vēsta par faktu ka kaut kas iet uz galu, bet tikpat labi tas varbūt pat tik stulbi kā vienkārši siksna uz ģeneratoru par vaļīgu.

Siksnai uzmet aci un ar pirkstu pārbaudi vai nav galīgi vaļīga, bet visādi citādi aizbrauc pie elektriķa lai samēra spriegumus - visiem 12V sistēmas ģeneratoriem darbības princips ir vienāds, arī nepieciešamais spriegums ko ražo, tā ka derēs pirmais mehs, kurš kaut ko no tā puslīdz saprot ;)

msh Reģ.: 16.04.2007
1 1 Atbildēt

Ļoti iespējams ka lētāk būs depo pa cēneri nopirkt lēto testeri un pašam izmērīt...

WALA Reģ.: 19.06.2002
1 0 Atbildēt

Es tā arī ieteiktu, ja jautājums netiktu šādi.formulēts. Ja cilvēks (kā izskatās ) nezin ko dara, lai tad labak negrābstas, sačakarēs auto pavisam ...

vienpatis Reģ.: 02.01.2005
0 4 Atbildēt

Pats tu nezini ko dari. Izmēriju generatoru pirms un pēc iedarbināsanas, uz slodzi un bez slodzes. zinu ko rāda. izmēriju aķi ar slodzes dakšu, zinu ko rāda.

Tas bija jautajums profiņiem, nevis tev.

Jautājums bija par konkretu mašīnu ar konkrētu ģenerātoru, par ģenerātora datiem. Par minimumu un maksimumu ko vins dod āraa normālā darbā.

Sajā jautājumā elektriķiem dalās domas. gribēju dzirdēt vel kādu variantus, nevis pusaudža murgus no teviim.

Tādus gudriniekus kā WALA ceru vairāk nedzirdēt

WALA Reģ.: 19.06.2002
2 0 Atbildēt

Nokaunos un "atklanos" .

darklight Reģ.: 29.10.2013
1 0 Atbildēt

Cienītais, ļaujiet pateikt, ka jūsu komunikācijas prasmes ir tupa cirvja līmenī! :-/

core Reģ.: 03.01.2017
1 0 Atbildēt

Tups cirvis vēl ir ļoti pieklājīgi teikts.

WALA Reģ.: 19.06.2002
2 0 Atbildēt

Mani tik viens interesē kādas tad domas tur dalās tiem elektriķiem ...

650 Reģ.: 25.01.2017
2 0 Atbildēt

Ko jūs te sipaties.Parasta to gadu ģeneratora mūžs ir 300-350kkm max.Kā vēl tas taPis braukts un kāds motora šķidrums (dažkārt...) mēdz uztecēt uz lohkonstruktoru novietotiem agregātiem.

Ko viņš hanuj tur mērīs- kad viņam ta ir ok,ta viņam nav ok.Tas suuds ir jāatskrūvē,un 1kārt jāizvelk sprieguma regulātors un vizuāli konkrēti jānovērtē oglīšu atlikums.Ja tās ir pārāk īsas- tātad jāliek jaunas.

Savulaik tā arī NAV noskaidrots- kas labāk,piem, nopirkt jaunas orig bošsch ogles pa 7eur un pārlodēt (ja māk Lodēt...) vai nopirkt jaunu (kīniešu suuda) tableti pa 8eur (un jau nākammmēnes turpināt pišššānos..).

Ja ogles izvilktas- jānovērtē kolektora gredzenu izdilums.Ja tajos (vai kādā no Tiem..) ir iedilusi pārāk dziļa grope- visdrīzāk arī jaunās ogles turpinās pišššānos,tāpēc tie ir jānomaina.Ja tam suudam ass kustās uz augšu/leju- tātad izdiluši ir gultņi.Pie pārāk lielas ass brīvkustības,rotējot var tikt pārvīlēti jebkuri tuvumā esošie vadi un lodējumi.Vispār pie jebkurām aizdomām ārpus oglīsu dabiskā nodiluma,labāk būtu visu to suudu/sborā aiznest uz ģeneratoru darbnīcu.Jo kur Tu,nespecĀlists būdams, uz sitiena tagd visus tos suudus komplektā dabūsi tieši precīzi priekš Sava tā ģeņģera...

Tā ir tīri kapeikpišššana, kad 06tā gada mašīinai cerēt uz Brīnumu un remontēt to pa internetu- lai tas viss tevi ziemā piekrāptu pašā nepiemērotākajā brīdī.Pie viena prottams siksnu un +/- vadu stāvokli un to pievienojumuvietas pie korpusa pārbaudīt.Varbūt tur kāda pandēmija sen jau visu ir noēdusi.

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
1 0 Atbildēt

Vienkārši biežāk jāuzgāzē.

smaidiigais Reģ.: 23.05.2005
1 0 Atbildēt

1) akumulatoru uzlādēt!

2) ja nekas nemainās, ģeņģeri uz darbnīcu pie speca!

PN - droši vien tai miskastei ģeņģeri paneļmāju stāvvietā sveces gaismā no tās d**sas nevar izvilkt, tad nu pislonis topika autors mēģina internetā sagrābstīt gudrības, vai ģeņģerim kirdikt vai vēl var iztikt.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

vienpatis rakstīja: Pats tu nezini ko dari. Izmēriju generatoru pirms un pēc iedarbināsanas, uz slodzi un bez slodzes. zinu ko rāda. izmēriju aķi ar slodzes dakšu, zinu ko rāda.

Tas bija jautajums profiņiem, nevis tev.

Jautājums bija par konkretu mašīnu ar konkrētu ģenerātoru, par ģenerātora datiem. Par minimumu un maksimumu ko vins dod āraa normālā darbā.

Sajā jautājumā elektriķiem dalās domas. gribēju dzirdēt vel kādu variantus, nevis pusaudža murgus no teviim.

Tādus gudriniekus kā WALA ceru vairāk nedzirdēt

Kāds sakars ar konkrētu modeli un konkrētu ģeneratoru? Viss griežas tikai ap vienu lietu - to, kāds sprieguma regulators atrodas konkrētajā ģeneratorā - 14v, 14,2v, 14,5v, 15v - uz aķa pie rūcoša motora kaut kam tādam arī jābūt, un, saslēdzot patērētājus, nav milzīgi jākrīt, un jābūt ne mazāk par kādiem 13,5v. Pa lielam arī viss.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti