Sēdekļu apsilde

GB12 Reģ.: 29.03.2011

Biedri, kāds ir saskāries ar ko līdzīgu? Auto nav mans, bet jāpalīdz labam cilvēciņam... Tātad, nestrādā vadītāja sēdekļa apsilde. Blakussēdētāja beņķis silda labi, acīmredzot, visticamāk, vaina būs sildelementā. Jaunu pirkt nu galīgi negribas četrpadsmitgadīgam širpotrebam, atliek vai nu beņķis šrotā, no kura pārlikt, vai arī... vai kāds ir dzirdējis, ka šos elementus kāds arī labo?

Auto - otrās paaudzes Trolejbuss Octavia.

 
darklight Reģ.: 29.10.2013
1 0 Atbildēt

Tur tak var būt vienkārši vadiņš pušu vai kontakts apsūbējis. Jāapskatās no sākuma.

smaidiigais Reģ.: 23.05.2005
2 0 Atbildēt

Ja slēdzis vesles, un uz to sildelementu pienāk strāva, tad ir jēga mainīt. IMHO tur jāskatās, kāds sēdeklis, vai var nomaukt audumu to nesaplēšot, un tad var to silelementu nomainīt, tas būs turpat pa virsu sēdekļa porolonam.

Kalvis99 Reģ.: 13.09.2017
0 0 Atbildēt

Audi A4 bija tieši vadītāja sēdekļa problēma, atrisināja elektriķis, jo vaina bija pirms sildelementa kaut kur pazudis kontakts.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Jāizņem ķeblis laukā, jāsameklē no sildelementiem atnākošie vadi un jāpamēra vai nav sildelementi bojāti [ķebļos atrodas arī apsildes releji, ja kas]; uz apakšu aiziet četri vadi, diviem jābūt ar kaut kādu viduvēju pretestību ap kiloomam, diviem

[no galvas neatceros kādi tur bija normālie nomināli], temp devējs, un otriem diviem jābūt ar ļoti mazu pretestibu, sildelements; uz augšu divi, sildelements. Ja bojāti [ticamākais variants - apakšai bojāts] jāizārda ķeblis [vajadzētu varēt ar saprātu, plaķenēm, skrūvgriežiem un asknaiblēm [ķebļos parasti armatūras ir piestiprinātas visādām vietām ar bleķa skavām, tās ar labām knaiblēm pārkniebj un saliekot izmanto savilcējus] izārdīt], tālāk var vai nu remontēt sildelementu [jāatrod kur tieši tas pārlūzis un jāsalodē] vai to mainīt; uz ātro uzgūglējot jauns apakšas sildelements ~100 eur.

smaidiigais Reģ.: 23.05.2005
1 1 Atbildēt
msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Nu redzi, tāpat kā ir mašīna [škoda] un mašīnas izstrādājums [dacīte], tāpat arī ir sēdekļa sildelements, un sēdekļa sildelementa izstrādājums. Tādus sūdus lai remontētu nosaukto mašīnu var lietot tikai izmisuma situācijā vai pilnīgs kapeikpisējs; tie ir neatbilstoši - dzimtie ir 6v un saslēgti virknē, te 12v, dzimtajiem apakšējajā ir termopretestība [jo var uzlikt 5 dažādas temperatūras - jā, manā golfā arī tā ir, 5 sildīšanas līmeņi, un audī 6], te nav...

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Ir maināmi sildelementi, bet kā atrast uzticamu brandu - nemācēšu pateikt, bet domāju ir vērts uzzvanīt kādam kurš nodarbojas ar sēdekļu pārvilkšanu, noteikti būs sastapies. ;)

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 2 Atbildēt
GB12 Reģ.: 29.03.2011
1 1 Atbildēt

Izskatās atbaidoši.

spainis Reģ.: 27.04.2006
0 0 Atbildēt

Parasti jau tie stāsti iesākas, ka ne man, bet čomam, brālēnam vai kaimiņam kas tur gadījies. Vai nevar palīdzēt?

torkjis Reģ.: 05.10.2013
0 0 Atbildēt

spainis rakstīja: Parasti jau tie stāsti iesākas, ka ne man, bet čomam, brālēnam vai kaimiņam kas tur gadījies. Vai nevar palīdzēt?

Tā ir konsultācijā pie triperdaktera

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Jā, tikai mazs sīkums, kas šo apgāž - es nebraucu ar Octāviju... Bet droši vien es arī tā padomātu.

spainis Reģ.: 27.04.2006
0 0 Atbildēt

Gan jau, šķetinot pavedienus, pāris dienu laikā nonāksim arī līdz BMW.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Nē, tad es uzreiz prasītu "manam BMW" un tēma būtu celta mana BMW topikā. Šoreiz garām, draudziņ.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Ja kādam gadās "iekāpt" mašīnā ar sēdekļu apsildi- Galvenaiss ieteikums ir no visa spēka ar visu savu dsu un visu svaru/sparu tīšām katrreiz sirsnīgi uzsist pa to sēžamo suudu.Ja kāds ir resnāks/atjautīgāks, var vel kārtīgi iep/ist pa atzveltni, tur mēdz būt vēl Otrs neatkarīgais sildelements.Redzēs, cik ilgi tas maita izturēs.

taaneko Reģ.: 30.07.2008
1 0 Atbildēt

Šrotā nopērc 156 alfas priekšējo beņķi. Nevajadzētu būt dārgi. Esmu izārdijis uz utilizāciju 4 pārus beņķu- visos bija apsilde, neatkarīgi no komplektācijas. Aktivizēti (pieslēgti mašīnas elektrotīklam) pie tam bija tikai viens pāris. Trīs gadijumos vadi vienkārši bija iebāzti zem beņķa pārvalka.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti