Motora ķēdes maiņa

Eclass Reģ.: 01.09.2021

Sveicināti!

Jautājums par motora ķēdes maiņu MB E 350 kupejai (2012.g.) Iegādājos MB no Vācijas. Nobraukums 250k km. Vai nepieciešama motora ķēdes maiņa? Nekādas klaboņas nav. Dzirdēts ļoti pretrunīgs info - sākot ar to, ka jāmaina pēc 150 k km, beidzot ar to, ka MB motora ķēde nav jāmaina vispār. Liels paldies jau iepriekš.

 
mefisto Reģ.: 22.05.2017
0 0 Atbildēt

Par šo konkrēto modeli nemācēšu teikt, bet ir pieredze ar om651 dzinēju. Teorētiski ķēdi nav paredzēts mainīt, bet realitātē kā nu kuram auto. To droši vien ietekmē, cik ļoti ievēroti eļļas maiņas intervāli, braukšanas apstākļi un vēl visādi apstākļi.

Tipiskākais ķēdes izstiepšanās simptoms ir pāris sekunžu graboņa, kad iedarbina aukstu dzinēju. Problēma ir tur, ka nav fakts, ka tas troksnis nāk tieši no ķēdes. Tādēļ pie šāda simptoma iesaka izmērīt ķēdes izstiepumu, pēc kura var saprast mainīt vai nemainīt.

Es tavā gadījumā (ja nav nekādu simptomu) par šo lietu nedomātu.

PS. Neesmu nekāds mehāniķis, bet esmu diezgan daudz iedziļinājies šajā problēmā, jo manam auto bija simptomi, servisā konstatēja arī izstiepumu, nomainīja ķēdi, bet graboņa tāpat ir

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
1 0 Atbildēt

vajadzētu saprast, ko nozīmē, ka kādu mezglu nav paredzēts mainīt, sekojot ražotāja rekomendācijām. Realitātē tas attiecas uz tā saucamo factory planned life cycle. Mercedesiem ap 160K tas ir. Līdz ar to šajā periodā ražotājs uzskata, ka dotais mezgls nav paredzēts nomaiņai. kas notiek pēc tam ir pilnīgi cita teritorija, ražotājs atbildību nenes.

Gandrīz neviens no apgalvojumiem, "ražotājs neparedz mainīt" faktiski nav attiecināms uz jebkuru automobili ar noskrējienu virs 200K un/vai vecāku par 10 gadiem.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 1 Atbildēt

Anonimiki, tu pārspīlē, taču ja ekspluatācijas apstakļi ir smagi un motorstundas (nevis nobrayktie kilometri) daudz, tad tavs teiktais atbildis patiesībai.

Kēdes un spriegotaju stāvokli ir vērts pārbaudīt, ideāli, ja var iebazties ar kadu endoskopu/kameru, un ir kads kurš vizuali to spēj novērtēt.

Bet tā ziepes ar šo auto mezglu ir tad ja lej nepareizu eļļu, brauc pārāk ilgi (pāri paredzetiem maiņas intervaliem, vai ja izmanto ļoti smagos režimos, vai ļoti īsos lulsētas parbraycienos, kur motors kmapi tiek līdz darba temperaturai) nemainot eļlu, un vēl ir daži gadijumi kad citas brāķa detaļas sačakare ķēdi vai spriegotājus, bet citādi par MB ķēdes piedziņu nav dzirdētas lielas sūdzibas.

megamixs Reģ.: 03.03.2016
3 0 Atbildēt

Būtu labāk ņēmis bembi no perekupa Latvijā. Tiem sludinājumos parasti stāv rakstīts, ka tikko no Vācijas ar svaigi mainītu ķēdi

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Ar pliku eļļu tos 200k noskrējušos uzbūvē un apkopē dārgos motorus ekspluatē tikai Lohi.Tāpēc viņiem (parasti) veicas.Jā.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Tas par ko parasti "raud" MB īpašnieki ir 7G tronic automātiskas kārbas, tās ir cimperlīgas ar parspīleti daudz elektroniskam daļam un sensoriem. Bet lielāka nelaime gan ir ne gluži pašās kārbās, bet tajā ka vismaz agrāk servisi nejēdza tās diagnosticēt, un nereti tika daudz un dārgi viss kas mainīts no to daļām īsto problēmu neatrodot ...

BMW izmantotās ZF 8 HP ir par pakāpi vienkāršākas un es pat teiktu labākas ka 7G tronic.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti