Skoda Octavia 2012'09 1.8 TSI DSG

MatissL Reģ.: 10.11.2021

Labrît,

Varat pateikt labu vai sliktu par 2012 Skoda Octavia 1.8 TSI ar DSG kārbu?

Cik resurss motoram ? Lielākās problēmas utt?

Kas ar virsbūvi, rūsu? Cinkotā virsbūve?

 
juriz Reģ.: 09.06.2001
0 0 Atbildēt

Ja "tikko no vācijas", tad jau rūsa nebūs, bet vietējiem eksemplāriem ir manīta jau. Bet tas agrākiem feislifta modeļiem.

Šis 1.8T jau bija izturīgāks, un DSG ar, laikam vairs nebija ar daudz "bērnu" slimībām. Viss jau atkarīgs, cik tur reāli tas dzinējs un kārba nostrādājusi, kādos režīmos, cik bieži mainīta eļļa. Bet to jau neviens nezina.

Kā jebkuram lietotam auto, jāmēģina novērtēt esošais stāvoklis, neņemt to auto par pēdējo naudiņu, paredzēt, ka turbīnu var nākties mainīt jau pirmā gada laikā un tml.

JanJan Reģ.: 07.02.2018
0 0 Atbildēt

Vispār ap 2013-2014.gadu bija liela šūmēšanās ar DSG dry clutch versijām. Citur bija oficiāls atsaukums, kur pat mainīja kārbas/daļu no tās, bet Eiropā laikam nebija, vienīgi uzsaukumi atbraukt atjaunināt softu utml. Cik savulaik lasīts forumos, tad, piemēram, UK izlikās, ka plašākas problēmas nav un laboja tikai tos, kam bija problēmas un kas garantijas ietvaros aizbrauca uz servisu.

Es autoram ieteiktu varbūt pameklēt kādu servisu, kas vairāk par tām DSG kārbām zinās, lai pērkot saprastu kas ir kas.

juriz Reģ.: 09.06.2001
0 0 Atbildēt

No 2013. jau nāca jaunāks modelis (ne tikai feislifts, tātad varētu būt 3. paaudze). Iespējams, tur jau bija tad cita, "uzlabota" kārba.

JanJan Reģ.: 07.02.2018
0 0 Atbildēt

Nu vienīgi jāatceras, ka vienas un tās pašas kārbas tiek bāztas daudziem dažādiem auto, līdz ar to jauns octavia modelis pats par sevi neko uzreiz nenozīmē. Tur jau VAG grupā to vienkāršāko DSG liek daudziem auto un dažādām markām.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
1 0 Atbildēt

man liekas to laiku VAG rūsē vairāk nekā konkurenti. Šim varētu būt slapjais DSG, bet eļļas maiņas var būt nokavētas un loterija

JanJan Reģ.: 07.02.2018
0 0 Atbildēt

Wiki saka, ka, ja nu vienīgi šādai octavia nav 6 pārnesumu automāts, tad drīzāk dry clutch:

DQ200 Dry clutch 7-speed DSG transmission with dry clutch, most found on VAG-cars from 2007 till present day. With engine capacity between 1.0–1.9-litre. (Max torque 250Nm).

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

1.8t griezes moments esot 320Nm

WALA Reģ.: 19.06.2002
1 0 Atbildēt

Principā DSG ir VAG vājā vieta, problēmas gan ir izlabojuši ( piem kur nepareiza sastāva OEM eļļa mēdza saēst tajā iegremdētās elektronikas daļas), un dzīvotspēja atkarīga tikai no iepriekšējā īpašnieka braukšanas stila un uzturēšanas.

Tātad obligāti jāpievērš uzmanība tehniskajam stāvoklim. Un vēlams izbraukt ar vairāk kā vienu tādu auto, un moš pat vērts ar jaunu Skodu salīdzināt izjūtas.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

citi gan stāsta, ka DSG remontējas un viss esot šokolādē, cenas salīdzināmas ar divmasu spararatu mehāniskajai kārbai

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 2 Atbildēt

Remontējams gan, un tiešām ne dārgi, bet nezinu cik labi un kurš LV to dara. Bet divmasu spararata problēma pārsvarā ir tikai dēļ jaukšanas sarežģītības dažiem auto, lai tam piekļūtu, bet citādi tevi neviens nespiež likt 2-masnieku, ieguvumi vai "sliktums" ir tik nebūtisks, ka vispār neredzu kam tos divmasu štruntus sāka lietot.

Un jā piem. Hondas divmasu štrunts ir diezgan dārgs, kaur detaļa nolādēti prasta.

lynx85 Reģ.: 21.12.2005
2 0 Atbildēt

Nebūtu tik pārliecināts par to, ka sajūgus var tā mainīt no divmasu uz parasto. Attāls paziņa gribēja iepist centu, samainīja uz prasto - rezultātā motors regulāri dzīvoja pa limp mode - kloķenes devēji kautkā sāka rēķināt nevajadzīgus (neesošus) misfairus, un kad viņi sakrājās, tad auto gļukoja. Neatceros, vai to spēja tikai softiski izlabot, vai tomēr cilvēks dabūja maksāt vēlreiz par jaukšanu un maiņu. Vibrācijas, saproties, esot ne tādas. Kā tas ietekmē visās malās modernos demferus uz skriemeļiem, un siksnu mierinātājus, hvz.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Hondai N22A arī skriemelis ir ar demferi, un arī nolādēti dārgs, un ne visai izturīgs.

Intersanti kuram auto un motoram tā bija ?

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Tavam paziņam kaprīza motora vadība; atgādina kaspicha blogā lasīto, kur BMW N53 motora vadības bloks var izlaistas darba taktis piefiksēt tīri dēļ tā ka mašīna brauc pa bedrainu ceļu...

Divmasnieks ir paredzēts vibrāciju slāpēšanai zemos apgriezienos - ja tev gadījumā ir mašīna ar vienmasnieku, tad divmasniekam paredzēts slāpēt tās vibrācijas kas ir jūtamas ar pedāli grīdā kaut kur bik virs brīvgaitas, nu un vēl dzirdēts ka dīzeļiem ar vienmasnieku mēdzot brīvgaitā sāk kārba grabēt, tīri dēļ tā ka tās asās darba taktis nav kas slāpē. Cik ļoti izteikti vibrācijas parādās pēc vienmasnieka uzlikšanas laikam atkarīgs no dzelžu stāvokļa un vēl kādiem faktoriem - pazīstamam cilvēkam bija B5 A4 1.9 TDI quattro, ar vienmasnieku, čipsi un lieliem miezējiem, dēļ kā tur gliemezis sāka miroņa dvašu pūst jau pie 1,2k un padarīja to lietu sliktāku - kaut kādā apgriezienu diapazona vietā, kaut kur starp 1k un 1,5k ar pedāli grīdā viss salons ievibrēja tā it kā tas būtu kāda mk2 golfa ar salauztu plastmasas paneli salons - cik nu forumos lasīts, tad parasti tik traki nav.

viensexperc Reģ.: 02.09.2018
1 0 Atbildēt

Nu es personīgi nekad neliktu divmasnieka vietā parasto, pat ja man būtu šādas problēmas.

Kārba būs sapista 100%, atkarīgs tikai cik ātri tas notiks...

Plus tā taču ir hu*nja, palielam tupa auto pazemošana, eļļu arī tikai lētāko jālej utt., bet vel labāk vispār nemainīt...

WALA Reģ.: 19.06.2002
1 0 Atbildēt

Tādu lohu tehnikā kā tevi vēl tikai pameklēt, ja vēl pašam motoram ir komponentes kas var ciest no palielinātas vibrācijas, tad visām kārbām kas ar eļļu tiek piedzītas ir pie pakaļas, ja vien nebrauc ar galīgi sadirstiem spilveniem . Manuālim ar pie pakaļas, jo to beidz kopā lohs slēgātājs, un no tās vibrācijas tàpat ciest maksimums var sajūgs, bet arī īpašas nianses, kur un kāpēc.

Es ar nevienam ikdienas auto vēl pagaidām neesmu mainījis uz vienmasas, bet pie sajūga maiņas manam 300K plus verķim, divmasnieks tur vairs nebūs ...

Eļļu arī leju to kuru uzskatu par atbilstošāku, un mainu 2x biežāk kā rekomendē, tāpat tak zinu ka autorizētais serviss ļoti reti pieturas pie 100% precīzas eļļas ko paģēr ražotājs.

Un par "lielu prieku" tādam kā tev varu pačukstēt, ka piemēram ASV RAM pavisam lielajiem pikapiem liek tādu Aisin automātu, kurš ir ļoti izturīgs, bet slēdzas ar tādiem rāvieniem, itkā vilktu savas dzīves pēdējo tūkstoti jūdžu ... un pofig kalpo visa tā kombinācija simtiem tūkstošu, tik tas ka daudziem saimniekiem ātri ZB.

viensexperc Reģ.: 02.09.2018
0 0 Atbildēt

Zin kā labāk pievaldi muti krupi! Savu neapmierinātību vari iet izlikt kur citur!

Tātad tu tagad vēlies pateikt, ka uz transmisiju kuras slodze aprēķināta izmantojo divmasnieku nebūs nekāda negatīva iespaida, ja pēkšņi tur tas naba divmasnieks tiks likvidēts?

Kā tev šķiet kur tās visas vibrācijas nonāk? Jeb tavu hlamu transmisija darbojas ar "Walas special gudro gaisa muftu"?

P.s.

Tavi rami, hondas un pārējie primitīvie mēsli man galīgi neinteresē!

Tā pat, kā man neinteresē kādas samazgas tu tur lej savā miskastē!

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Ātrumkārbas izturību rēķina ņūtonmetros nevis vibrācijās - tas ir griezes moments kas kaut ko var salauzt. 20-25 gadus senā pagātnē bija modeļi kuriem pie vienādām kārbām vieni dīzeļi komplektējās ar divmasniekiem un citi nē, vai arī modeļi kuriem viena motora un kārbas kombinācija sākotnēji komplektējās ar vienmasnieku un tad vienā jaukā dienā sāka komplektēties ar divmasnieku - un galvenais iemesls divmasniekam - priekš tam lai salonā sēdošie mazāk vibrācijas justu.

Pie tā ko es šajā forumā lasu par divmasnieku maiņām, pilnīgi saprotu tos cilvekus kas tos grib mest ārā - pie tā cik mūsdienu divmasnieki ir nekvalitatīvi un/vai neadekvāti vāji, tas ir tikai loģiski. Kādam vajadzētu būt divmasniekam, vari paskatīties uz C4 audī - tur esošajiem 2.5 TDI, ja vien kāds nav ielicis vienmasnieku jo divmasnieks pēc čipša neizturēja, joprojām ir dzimtais divmasnieks, pēc 25 gadiem un braucienam līdz mēnesim un atpakaļ - nevis kā šajā forumā viens otrs izsakās, ka divmasnieks jāmaina kopā ar sajūga komplektu...

viensexperc Reģ.: 02.09.2018
0 0 Atbildēt

Tas nemaina faktu, ka kārba saņem papildus "slodzi"!

Un pareizi tu saki, tie paši misteri ņūtoni uz transmisiju tiek novadīti "agresīvak" nekā tas būtu ar divmasnieku!

Protams katrai kārbai ir savas rezerves, es stāstu no pieredzes (tiesa ne savas), kur bomžu taxi firmai divmasnieki tika samainīti uz parastajiem SP, tie bija opel astra un ford fokus, opeļiem konkrēti kārbu gultņi aizgāja pa pieskari, fordiem arī sākās problēmas, bet cik zinu tos auto pārdeva kādam "lamīgajam".

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

kamēr nečipo, arī šī gadsimta VAG divmasnieki iet 300k un vairāk

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Nejauc tehnoloģiskas lietas ar tavas "jutīgās pakaļas" un ar to saistītā mārketinga bulšitu, ir ļoti maz auto kam divmasu spararats ir tehnoloģiska nepieciešamība dēļ tā kā virzuļiem sadalītas taktis, tos tiešām var būt vajag 3 cilindru un mazākiem motoriem, bet nezinu, nekad līdz Yaris GR gadījumam man 3 cilindru un mazāki nav interesējuši, un būtu pat intersanti uzzināt cik 3 un mazāk cilindru auto motori ir te iAuto tusējošiem.

Un jautājums speciāli tādam "viencexpertam" kā tev, ko pēc tavām domām dara atsperes uz sajūga diska ???

p.s. ja jau neinteresē, tad nahren atbildi ?

P.P.S. bojāts divmasnieks ir par kārtu sūdīgāks variants jebkuram dzinējam (arī tam kuram tehnoloģiski to vajag),nekā vienmasas.

viensexperc Reģ.: 02.09.2018
0 0 Atbildēt

Ko tieši no manis rakstītā tu nesaprati?

Es stāstu par konkrētu gadījumu, man pilnīgi pie dirsas ko tu ar savām miskastēm dari!

Kā tu zini ka ir ļoti maz auto kuriem kārbas neturētu dēļ tā, ka divmasnieka vietā uzliek parasto? Un vai tu dosi garantiju, ka tā nenotiks?

P.s. Es uzrakstiju kādēļ es esmu skeptiski pret šo noskaņots un nejau tādēļ, lai noskaidrotu par tavu lūžņu auto parku!

P.s.s

Atsperes nav arī uz neviena divmasniekam paredzētā sajūga diska?

Vel sūdīgāks par bojātu divmasnieku ir servisa meistars kurš neprot pareizi uzlikt divmasnieku, iesaka klientam parasto spararatu un neuzņemas par to nekādu atbildību! Ja klients atbrauc atpakaļ tad pasaka viņam - tu esi lohs, jo neproti ātrumus pārslēgt, "a nu ka pisies prom no šejienes".

Mani vairāk interesē tas, vai tu pats dotu šādam darbam jebkādu garantiju? Kur ir garantija, ka es tāds lohs Mr. IT sētniekam Walam varu uzticēt sava auto pārbūvi, un vai tiešām pec tam nebūs nekādu vibrāciju un transmisijas problēmu? A ja būs? Kurš par to maksās? Jeb pasūtīsi mani dirst?

Un uzliec brilles ITsētniek, es neesmu nekāds "viencexperts".

WALA Reģ.: 19.06.2002
1 0 Atbildēt

Man pie vienas vietas iekš kā tu neko nesajēdz un ka to vēlies atspoguļot savā nikā, ja es stādātu par mehu - maniem darbiem visiem būtu garantija, gluži tāpat kā IT sfērā, tikai tāds lohs kā tu nesaproti kas ir civiltiesiskā apdrošināšana un kā to pareizi lietot.

P.S. ikdienā strādāju ar daudz precīzākām un cimperlīgākām lietām kā auto motori, vai kārbas.

viensexperc Reģ.: 02.09.2018
0 0 Atbildēt

Tak iedzer nervu zāles sētniek..

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Neizlocies, tāpat skaidrs ka uzbraucienu + ierēcienu par tevi saprati.

viensexperc Reģ.: 02.09.2018
0 0 Atbildēt

Ja pavisam godīgi tad nesapratu.

Juns IT sētniekiem tie joki un uzbraucieni atšķirās no normālu cilvēku jokiem.

Man šķiet tu mani sajauci ar kādu citu, citādāk nesaprotu tavus uzbraucienus, ja reiz es izsaku savu viedokli par to, ka personīgi neliktu divmasnieka vietā parasto, ko dara citi - man vienalga.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Teiksim tā - varbūt arī kļūdos, bet pēc "reģistrācijas" datiem un citām līdzībām - ticamākais scenārijs ka viena un tā pati persona ;)

viensexperc Reģ.: 02.09.2018
0 0 Atbildēt

Teiksim tā - tu esi diezgan sūdīgs IT sētnieks.

Reģistrācijas datiem, tiešām?

WALA Reģ.: 19.06.2002
2 0 Atbildēt

He, he es varu pieņemt ka esmu sūdīgs ne tikai vienā jomā vien, taču tā kā esi izvēlējies niku - pakaļdarinājumu, tad esi vienkārši lohs kvadrātā ... un piedevām bez izdomas.

viensexperc Reģ.: 02.09.2018
0 0 Atbildēt

Tavi pieņēmumi ir Sibīrījas pundurkāmim zem astes sētnieciņ.

P.s.

Man gan šķiet, ka lohs kvadrātā bija tavs tēvs, attiecīgi arī pa dzimtas koku tālāk, jo ābols no ābeles tālu nekrīt, secinājumus vari izdarīt pats.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Nabadziņš, neko jaunu un asprātīgu nespēj izdomāt, tad nu jāmaļ pa riņķi pat to ko rakstu es.

Secinājumus jau sen izdarīju ... tik tie mani galīgi neskar.

Pienāc kad būsi kādu grāmatu palasījis, vārdu krājumiņu papildinājis ...

viensexperc Reģ.: 02.09.2018
0 0 Atbildēt

Īstenībā smieklīgi, es tiešām lasot tavus komentārus domāju, ka tev ir vairāk smadzeņu, nē smadzenes tev varbūt arī ir, tikai izklausies tā ļoti aizvainot un satraukts.

Pats interesantākais, ka tu to visu iesāki, un es atkārtošos! Par lohiem, mudakiem un stulbeņiem tu vari saukt savu ģimeni, draugus un visus pārējos ar kuriem esi pieradis tā runāt!

Kā arī savu kompleksus, lai kādi tie arī būtu paturi pie sevis!

P.s.

Nabadzīte ir tava sieva..

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

kurā vietā izlasīji par stulbeņiem vai mudakiem attiecībā uz tevi ???

Manā skatījumā lohs ir īsti pareizs apzīmējums cilvēkam kurš tic uz vārda katram fufelim ko mārketologi pasniedz.

P.S. man ir pilnīgi vienalga ko tu par mani vai maniem kompleksiem domā, vai vēl vairāk par to cik man maz smadzeņu ... man pietiek ar manu degunu, lai saostu pilnīgu bulšitu un lohu tuvumu ...

viensexperc Reģ.: 02.09.2018
0 0 Atbildēt

Kāds man sakars ar tevis nosauktajiem marketologiem?

Ja reiz tev viss tik ļoti vienalga tad ko tu čīksti, kā maza meitene un turpini apsaukāties? Un galvenais - "man pilnīgi vienalga, man pilnīgi vienalga, pie katra tava komentāra

Tu vari dirst man, bet es nesaprotu, kā tev nav kauns dirst pašam sev?

Ej labāk pavadi laiku ar ģimeni, nevis turpini teikt cik ļoti viss tev ir vienalaga un pie dirsas. Viņi jau droši vien ir pamanījuši, ka esi "ne savā ādā".

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Paskaties uz sevi spogulī !

Mana ģimene šobrīd pēc Katanas ieceļotāju spēles skatās ģimenes filmu "veiksminiek", kamēr es skatos šo un to par tehniskām lietām.

P.S. par marketologiem, kurš tad bija tas, kurš uzrakstīja ka bez divmasu spararata "visa tava auto pasaule sabrukšot" ...

P.P.S. ja jau pie dirsas tad ko tā nopūlies atbildēt, joprojām netiec galā ar to ka tevi viegli "uzkarsēt" ???

viensexperc Reģ.: 02.09.2018
0 0 Atbildēt

Njā, man pat nedaudz žēl tevis palika

Vecīt nopietni, kas ir ar tevi?

P.s.

Es tikai pastāstīju par savu pieredzi, nevis ieteicu citiem ko darīt.

P.s.s

Tur jau tā lieta man nav pie dirsas, man nav vienalga, un es to atzīstu, turklāt nekad neesmu noliedzis, varbūt nākošreiz pacenties pārlasīt, ko rakstiju es un ko rakstiji tu, citādāk viss šis mani sāk nedaudz uztraukt, iepriekš domāju, ka mentāli esi nedaudz noturīgāks, izrādās kļūdījos.

Davai Waluci, saņemies!

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

He, he pats jau aizmirsi ko uzrakstīji pašā sākumā ??

- tā nav pieredze, tas ir tikai viedoklis, kuram apakšā ir nulle pieredzes, un arī zināšanu tur nav !

Nerauj kreņķi vecozēn, par manu psiholģisko noturību, esmu daudzus lohus šeit redzējis, dažs pat ar oficiāliem tituliem no NSNF laikiem te vēl apgrozas ... ak jā bet tu jau to nevari zināt ... maziņš vēl esi

viensexperc Reģ.: 02.09.2018
0 0 Atbildēt

Ko nozīmē tikai viedoklis, ja es pastāstu par konkrētiem gadījumiem?

Nu es tiešām šeit esmu nesen un nav arī plānots arī pavadīt visu dzīvi šeit, tādēļ priecājies, ka tāda iespēja tev ir dota.

Starpcitu, kādēļ vienā un tajā pašā teikumā tu mani nosauc par veco zēnu un uzreiz pēc tam par "maziņu"?

Wala es tiešam nesaprotu par ko tu nepārtraukti cepies un uztraucies? Nu pat postu augstāk Tu man vel stāsti ko dara tava ģimene, mēs neesam čomi, vari man to nestāstīt!

Ja vēlies runāt par šādām lietām tad es vismaz ceru, ka apakšveļu tu savai sievai pērc normālu....

Atslābsti!

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Kur tu izkasīji, ka es cepjos ? Man tik interesē cik ilgi tev to "mazu bērnu asprātību" pietiks, vai līdz manas meitas līmenim aizvelc vai ne visai ...

Par ģimeni es tik tā sarunas uzturēšanai, ar domu ka vari nesatraukties, iAuto tukšpļutīšanas maratona dēļ viņi nav tikuši apdalīti. Un par apenēm manā ģimenē katrs pats ir spējīgs parūpēties, tā ka arī to no savu rūpju saraksta droši vari izslēgt.

viensexperc Reģ.: 02.09.2018
0 0 Atbildēt

Tas taču ir labi, katrā cilvēkā mīt kripatiņa no "bērna", es arī tev ieteiktu par to padomāt, kļūsi kreatīvāks un neuzvilkies tik ātri.

Es taču zināju, ka tev patīk parunāties, bet tu tikai raksti "man pie dirsas, man pie dirsas".

Njā žēl, nekādu prieku savai sievietei nesagādā, visa mīlestība tikai automašīnām tiek, ja vēlies, lai es par to parūpējos droši saki.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Kā tad citādi lai tev iestāsta, ka "kaķa lāsti debesīs nekāpj", un ka mani "nolikt pie vietas" ar uzbraucieniem nesanāks.

Diemžēl internetā tev ir daudz laika apdomāties, dzīvē jebkurš no manas plašās radu saimes tevi "sabāztu azotē" minūtes laikā.

Bet paldies par tavām dziļajām rūpēm par manām sievietēm, es jau saprotu, ka man noteikti sanāk ... kā nu sanāk, bet tici man - tur vajadzēs stipri vairāk "sausa pulvera" kā tev ir iekšā, patreiz izskatās ka tāds mazs un slapjš pukšķis tur vien būs ...

viensexperc Reģ.: 02.09.2018
0 0 Atbildēt

Diemžēl tu joprojām neesi sapratis, ka es šo visu nesāku, turklāt tie nav uzbraucieni, bet gan sevis aizstāvība, tu jau kuro dienu man neliec mieru un turpini piekasīties, es jau teicu, ka neesmu tev nekāds čoms.

Kādēļ tu šeit piesauc savus radus, kas tev pašam kaiš?

P.s.

Es taču jokoju, bet Tu jau sāc fantazēt par mani, savu sievu, un slapjumu.

Wala tu esi samaitātāks nekā es domāju.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Samaitāts ir nevis es, vai tas ko rakstīju, bet gan tas kā kāds to saprata ...

Nu jau ty tākā sāc čīkstēt par to kurš uzsāka, es tak zinu ko es uzrakstīju, un arī mazliet vēlāk paskaidroju, ka negrasos atkāpties no saviem vārdiem, vai tas kādam patīk, vai arī ne.

Piekasīties, nu ja tu pats tā kā uzstāj uz to ka es tevi apsaukāju, es tik paskaidroju "populārzinātniski" kā tas bija domāts, gribi apvainojies, gribi ... kā gribi, negrasos atvainoties par to ka muļķības vai muļķību nosaucu tieši un nesaudzīgi. Čoms, vai arī ne - nevienu neesmu sevišķi "pa spalvai glaudījis".

viensexperc Reģ.: 02.09.2018
0 0 Atbildēt

Saprata ko?

Protams, ka tu negrasies atkāpties no saviem vārdiem, jo muļķis jau nekad nesapratīs, ka viņš tads ir...

Acīm redzot tomēr kaut ko nesaprati, jo kā jau teicu, es uzrakstīju to visu no sava skatu punkta, kamēr tu meties virsū un apsaukājies.

Tiešām nedaudz žēļ biju domājis, ka tu neesi tik mīksts.

Wala uzmini ko es šonakt redzēju sapnī?

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Neesmu sapņu tulks, man sveši sapņi nešķiet ievērības cienīgi.

Itkā daudz relatīvi saprātīgu frāžu tavā šī posta tekstā, bet iespēju paklusēt tomēr palaidi garām. Pa lielam esi labi apkopojis visu par sevi pašu, beigās tomēr atzīstot, ka tas ir skatu punkts, nevis zināšanas.

Man ar to pietiek, viss cits ... nu tu jau zini!

viensexperc Reģ.: 02.09.2018
0 0 Atbildēt

Lab, lab es tik un tā tikai jokoju, un joprojām uzskatu tevi par vienu no saturīgākajiem komentētājiem šajā portālā!

Pieļauju, ka tu mani sajauci ar kādu citu, dēļ teju vienādā nika.

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
1 0 Atbildēt

Neviens divmasnieka vietā vienmasas spararatu neliek jaunai kārbai. Uzliek pusnobrauktai kārbai un pēc tam visās nelaimēs vaino spararatu.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 0 Atbildēt

Diviem Japāņu rāmja auto 4x4 un 2,5 dīzelis, kas savā dzīves sākumposmā bija braukuši ārpuslatvijas ceļus, diemžēl bija parastie spararati!?? Kaut gan rūpnīcas izpildījumā vajadzētu būt divmasniekam...Pēdējo reizi uzliku divmasnieku, jo kaut kā tā sasūtījās Neteiktu ka kaut kāda jūtama atšķirība. Nobraukumi lieli un pārsvarā zem slodzes.

feciic Reģ.: 09.05.2008
0 0 Atbildēt

Vibrācija nav laba nevienam kustīgam agregātam, ja tā ir kopā ar brīvkustību tad mezgls tiek izdauzīts jebkurā gadījumā, jautājums tikai cik jaudīga ir vibrāciju dzēsošā konstrukcija-cik ātri/vēlu sākas problēmas.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Nu vot šito tev vajadzētu iestāstīt tā Aisin automāta ražotājam un RAM komerctransporta inženieriem, tas pilnīgi jauns slēdzas tā itkā kārba grasītos izjukt, it īpaši velkot kaut ko, kaut patiesībā kārba paredzēta stipri lielākai (piekabes) vilkšanas slodzei, un kalpo labāk par analogu Allison (ar mazāku villšanas masu)

P.S. tas toč nav uzbrauciens tev, bet gan ar domu ka tie pakaļas kas šito ražo un apgādā ar softu to varētu saņemties salabot ...

feciic Reģ.: 09.05.2008
0 0 Atbildēt

Nu pag, es par vibrāciju, Tu par ātrumu pārslēgšanos ar sitieniem/rāvieniem un piekam vēl amīšu komerctransportam, turklāt ražotāja atzītu par labu esam. Ir diezgan liela starpība starp ražotāja paredzēto un Jankas garāžas “tūningu”

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Tehniski vibrācijas jeb parazītiski spēki motorā kuri var darīt ko sliktu ir perpendikulāri motora garenasij, jeb kloķvārpstai, un tāds joks ir dabisks kopš iekšdedzes dzinēja dzimšanas. Ja ir vibrācijas garenass virzienā, tavs dzinējs jau ir faktiski beigts (liekti klaņi, beigtas sēžas utml.). Jebkuras vibrācijas perpendikulāri dzinēja garenasij mierīgi "amortizēs" sajūga disks savas konstrukcijas dēļ., automātam savukārt tas radīs nelielus spiediena pīķus , ja tie ir būtiski, tad tam ir speciāli vārsti - kārbas aizdardzībai - un atkal ir poh. Bet biežāk automāts pēc definīcijas "mazliet izslīd" vairāk kā pietiekoši, lai nekas vispār nebūtu jūtams.

Bet ar rupji slēdzošos kārbu gan - vibrācijas var tikt nodotas visos iespējamos virzienos 3 dimensijās, kas ir par pakāpi sliktāk, taču tehniski vibrācijas tiek nodotas caur visu korpusu uz motoru, tādēļ nepatīkamas it tikai sajūtas, bet ja kārba "sistu" pa kloķeni īpaši garenvirzienā - motoram ātri būtu beigas !

Tātad faktiski normālā stāvoklī esošs motors nerada neko sev kaitīgu, kas nebūtu saprasts un mēģināts apkarot kopš tā dzimšanas, un metāla gabali ar iestrādātu gumiju ir tikai vēl viens mēģinājums padarīt tos vēl patīkamākus, "maigākus" īpaši izsmalcinātiem dibeniem, pie reizes dodot iespēju likt motorus ar mazāku virzuļu skaitu vietās, kur savulaik lika 6 un vairāk virzuļus, "lai nekaitinātu tautu".

P.S. es neticu ka te forumā ir daudz tādu kas saviem auto pēc garantijas beigām regulāri maina piem . aizdedzes sveces( nez kā ir grantijas laikā??) - to sūdīga darbība rada daudz vairāk vibrāciju, kā divamsnieks spētu jelkad nodzēst.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

P.S. tīri loģiski būtu pieļaut, ka jebkuri parazītiski spēki perpendikulāri kloķenei, visizteiktāk čakarē tieši pašu kloķeni, ja tu uzliec tās galā kaut ko kas ir smags un vēl vietumis pretojas kloķenes pagriešanai (kā spararats, vai vēl trakāk divmasu spararats, tad kloķene dabū ciest vēl par pakāpi vairāk). Nezinu, bet varbūt tieši tas ir Subaru bokserdīzeļu nelaimes (lūzt kloķenes) pamatā, jo boksermotors ir pēc definīcijas diezgan slikti sabalansēts motors, un ja vēl dīzeļa radītie spēki ...

feciic Reģ.: 09.05.2008
0 0 Atbildēt

A ja par škodu 1.8TSI savā dzīves sākumā cīnījās ar eļļas patēriņu dēļ problēmām ar virzuļu konstrukciju. DSG būs slapjais sešu ātrumu, labs diagnosts pateiks cik dzīves viņam vēl atlicis.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 0 Atbildēt

Kaut kā tie audi/wag 1,8 manā pieredzē ir sevi izkompromitējuši tik tālu, ka es uz šiem nemaz neskatos. Ar galvām senākiem modeļiem bija problēmas vienā līmenī ar parastajiem 1,9 dīzeļiem...

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Un kādas problēmas ar galvu tad bija "parastajiem 1.9 dīzeļiem"?

Miacharlotte Reģ.: 12.11.2021
0 0 Atbildēt

Remontējams gan, un tiešām ne dārgi, bet nezinu cik labi un kurš LV to dara. Bet divmasu spararata problēma pārsvarā ir tikai dēļ jaukšanas sarežģītības dažiem auto, lai tam piekļūtu, bet citādi tevi neviens nespiež likt 2-masnieku, ieguvumi vai "sliktums" ir tik nebūtisks, ka vispār neredzu kam tos divmasu štruntus sāka lietot.

Online click counter assists you to count several things like the click counter. number of sit-ups while performing an exercise or also much other stuff. You can do all just by clicking on a mouse or a button of mobile phones.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 0 Atbildēt

msh tur plaisāja galvas un starp vārstiem plaisas, vārstu vadīklas krita ārā. Neveiksmīgs tas priekškameras atmosfēriskais dīzels bija.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Ak tu par priekškamerniekiem... Nu, TIK traki jau nebija, lai arī problēmas bija, esmu par tām dzirdējis.

iciks Reģ.: 29.05.2013
0 0 Atbildēt

Runājot par tiem pašiem spararatiem - es nebūtu tik kategorisks, ka divmasu vietā nevar uzlikt parasto, vien te ir nosacījums, ka jāskatās, kas par auto.

Angļu Škodas forumā lasīju, ka tiem pašiem 1,6 (agrāk 1,9) TDI varot vienā mierā. Kaut kāda sakarīgāka ražotāja produktu liekot pat dīleri (!!!), ja klients vēlas. Te nav runas par to, ka uzliku pie Vasjas un sekas tādas vai citādas.

2,0 TDI atkal ne. Nav ieteicams un uzlicēji arī dižā sajūsmā nav, jo vibrācijas esot ļoti nelāgas un parasti tas beidzas ar nomaiņu, bet jā, ilgtermiņā droši vien tas varētu atstāt savas sekas.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti