VAG mēsli pēc 3 gadiem ir nododami tolmetā.
Tavs 2005 gada sūds jau sen ir norakstīts.
VAG mēsli pēc 3 gadiem ir nododami tolmetā.
Tavs 2005 gada sūds jau sen ir norakstīts.
nu gan muļķības sarakstīji , paskaties uz ielām, tās pilnas ir ne tik ar 2005gada , bet 90-to gadu beigu wagiem. Salidzinot ar citaam markām tieši tās vēlāk tiek pārkausētas naglās. Dīzeļi 700tūkst. nobrauc bez lielām problēmām, un arī šo problēmiņu gan jau atrisinās.
Pats mainīji?
Skaties uz vadiem vietā kur "rakājies", vai neesi gadíjumā izkausējis izolāciju tos piespiežot pie kā karsta, jo ja pareizi saprotu viņš lamājas par īssavienojumu uz vismaz 2 dažādiem sensoriem ...
Varbūt protams ka šīs kļūdas parādas arī ja konkrētos sensorus atslēdz, tad droši jāpārbauda savienojumu kontakti ...
Ja kļūdas nodzēšot tās izmet atkal, problēma ir palikusi...Degvielas filtra maiņa dīzelim diemžēl ne tuvu nav triviāla operācija, pēc līkrocīgas tā maiņas, ne tādi vien brīnumi ir pieredzēti....
Gan jau tā arī ir, ka grābstoties pa motortelpu būsi kko izkustinājis.Štekeri, vadi, klemmes.EGR vārsts ieklemmējis, egr dzesētājs noklājies (ja tāds ir) , aizdrists Dpf filtrs, gaiss degvielas sitēmā, dajebkas tamlīdzīgs.Pie viena noņem un notīri/iesmērē akumulātora klemmes.
Mirgo kvelsveces simbols un nav jaudas...VW B6 2.0 TDI 2005.
_________________________________________
ir bijis, katalizators vainīgs (ciet), iespējams nepieciešams DPF sist kap remonts. Visdrīzāk defekts nebūs saistīts ar degv filtra nomaiņu! Ok te jau arī pateikts .. "aizdrists Dpf filtrs"
Man gan neko nemeta pēc degvielas filtra maiņas, vienkārši autiņš vairs neleca. Tāpēc risinājums bija jāmeklē uzreiz. Degvielas padeves trubiņas nebija hermētiski noslēgtas, sūca gaisu.
Risinājums - tika pielietots parastais plastmas savilcējs un viss Oki.
650 rakstīja: Gan jau tā arī ir, ka grābstoties pa motortelpu būsi kko izkustinājis.Štekeri, vadi, klemmes.EGR vārsts ieklemmējis, egr dzesētājs noklājies (ja tāds ir) , aizdrists Dpf filtrs, gaiss degvielas sitēmā, dajebkas tamlīdzīgs.Pie viena noņem un notīri/iesmērē akumulātora klemmes.
Visus vadus parbaudiju kontaktus ari viss savas vietas...
Tu ka mainiji to filtru, kāds tev bij iemesls to darīt (pamatojums,aizdomas,etc) ?
Jā.Oi, nee.. errors-codes.jimdofree.com/vag/
P2425 exhaust gas recirculation cooling valve: open circuit
P0245 Electromagnet valve limited boost pressure-N75: short to ground
P0243 Electromagnet valve limited boost pressure-N75: open circuit / short to ground
N75 vārsts (jauniem auto) ir jāmaina (drošvien, katrreiz) kopā ar (motor) eļļu.Uz lietotiem auto tas neattiecas, tur viss štokos.Vispār esot vairāki veidi,kā šo risināt.Populārākais (drošvien) ir nevis mainīt (uzlikt/citu, lai vismaz pārbaudītu), bet sameklēt inetā iemeslus- kāpēc neticēt,ja konkrētais komPis konkrētajam auto uzrāda konkrēto kļūdu.
Piem., gugel.kom --> "vag fehlercode p2425" --> enter ,un re, lūk arī risinājums.Vienam reku šī pati kļūda esot bijusi saistīta ar sajūga nomaiņu ;P www.motor-talk.de/forum/fehlercode-p2425-nach-kupplungswechsel-t7207798.html
Degvielas filtra maina...
Pec degvielas filtra mainas izmeta kludas,P0245,P2425,P0243,un sorit izmeta vel bla diesel particle filter instruction. Mirgo kvelsveces simbols un nav jaudas...VW B6 2.0 TDI 2005....Kadam tadi brinumi ir bijusi?Kludas nodzesot izmet ara pa jaunam...