www.yourmechanic.com/article/p0243-obd-ii-trouble-code-turbocharger-wastegate-solenoid-a-malfunction
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
No tehniskā viedokļa problēma var būt, gan vados un kontaktos, gan vadības blokā. Nezinu kā tavam konkrētam verķim, bet var gadīties, ka arī kalibrēt nepieciešams ...
Piepipejam auto un ar to viss sakas...
Drošinātāju nevienu neizbliezāt ?
Visi masas vadi vietā ?
Kuram sākās? Pīpētājam vai uguns padevējam?
Atsevišķiem pat vecākiem auto bija rekomendācija nedot piepīpēt.Īpaši ja pašam piepīpēt/devējam darbojas motors.Bet šajā gad diezin vai kas cits līdzēs, kā vien pievērsties konkrēti tam diagnosticētajam bojājumam.
Ar šito jooop arī, reiz klases salidojumā, es mazliet zem grādiem, čalim BMW starters knapi griež ( nezinu vai muzonu bija atsājis, vai kas cits). Pieliku savu FR-V - piepīpēt, sākumā provēja vai griež ja manu aķi tik paralēli piesprauž - klusums. Tad nu iedarbināju, un teicu ka kādas 30 min, nāksies pagaidīt, kamēr kaut kādu španu uz viņa aķi dabūsim ... Tak nesagaidīja, kaut kur pa vidu tam visam paprovēja piedarbināt paralēli manam rūcošajam auto ... aizgāja ...
Padomāju vot "3.14....", bet tā kā manam FR-V beigās nekas, man pie kājas ... Kā viņam - nezinu ... un poh ...
Tavam FR-V, pieņemot ka japāņi to nav ar cirvi iztēsuši, pēc tam bija visos vadības blokos kļūdas par pārāk zemu spriegumu...
-tas jau nav audi, kur visādas vājstrāvas pilna mašina un pat salona piepīpētājs nedarbojas kā citiem
Permanent stored klūdu par šo tēmu nebija 100%, un sķiet ka vispār nekā nebija.
Nu tad ir izcirsts ar cirvi. Jau kaut kādam mk4 golfam un tamlīdzīgiem katrā otrajā blokā, tb tajos kuru pareiza darbība atkarīga no borta sprieguma, šādas kļūdas būs. Protams, tās neietekmēs mašīnas darbību un, spilvenu bloka gadījumā pat neiededzinās lampiņu, bet būs.
Tas protams ir intersanti, ka reģistrē, tikai kāda jēga no šādas info, ko tieši tas dod da jebkāda veida diagnostikai.
P.S. bet man patīk labāk ja kā tu saki ar "cirvi tēsts", jo pat no savas IT tēmas,ja tiek glabāta lieka informācija tā traucē reālu problēmu diagnostikai + ienes vēl savas problēmas, kā piemēram vietas aizpildīšanos, ja kaut kas ir aizgājis šreijā un log rotācija nav paspējusi notikt ...
Tofika autor noprecizē par kādu motoru ir runa, gribu palūrēt shēmā.
Uz čuju paskatījos trijiem 2.0 TDI shēmas [agrīnos B6 passātos viņi bija 6...] visiem trīs ieraudzīju klasisko N75 vārstiņu. Tā kā ir nosaukts vispārējs OBD2 kļūdas kods nevis VAG/VCDS kļūdas kods tad es neņemšos izteikties par ko tieši tā kļūda ir. Jebkurā gadījumā darbs ar testeri, pamērīt vai ar vadiem viss ir kārtībā, varbūt sagadīšanās pēc kaut kas tāds izleca laukā.
Nesen man sanāca trīsarpus stundu pikniks manā sētā ar kolēģi pie viņa kadija - samainīja tam kadijam motoru, pēc tam, hujaks, kļūda par EGR dzeses vārsta vadības vārstu un avārijas režīms, visu laiku ieslēgts radiatora ventilators. Pirmā doma bija ka čaļi kaut ko nepareizi sasprauduši, nekā. Pēc shēmas atradu īsto štekeri, pamērīju ar testeri, izrādījās ka nepienāk barošana, dienas beigas. Citu vakaru atbrauca pie manis, patukšojām bik motortelpu lai varētu daļēji izvilkt motora vadus, tos izģērbjot izrādījās ka vadiem no vibrācijas pret gofru kurā tie sabāzti nodilusi izolācija un tie sapuvuši - dabūju trīs vadus lodēt.
Vakar bija atbraucis elektrikis ar kompi visu izbaudija vainu neatrada,sakot ka lidz regulatoram strava pienak...Bet kapec vins nestrada nevarot saprast..
Tad atliek pieņemt ka kaut kas ar vakuumu nav riktīgi (piem. caura caurulīte vai tamlīdzīgi), vai .. varbūt polaritāte sensoram ir "otrādi" ????
te uz Audi bāzes šāds tāds paskaidrojums un diags:
Lidz spiediena parveidotaja ir vakums,no vina nekas vairak neiznak
Un ar roku padodot spriegumu ( pieļauju ka 12V, bet gan jau ka mērot ar elektriķi zini kādu vajag) līdzīgi kā video, jams ar neatveras ???
P.S. cita starpā arī jaunas rezerves daļas mēdz būt defektīvas, bet nu jātestē kas un kā ...
Nu taču tas slavenaiss n75 var būt defektīvs (vai vnk piekusis) pat gadījumā ja kompis to par defektīvu neuzrāda
Jauno liku,veco atpakal liku,un vel servisa citu lika,nekas namainas.
Ja nemainas, tad kaut kas līdz solenoīdam nenonāk, vai arī ar polaritāti kaut kas ir slikti !
Te no Volvo tāds verķis(nav precīzi tava daļa) izjauktā veidā :
P.S. tīrīt un jaukt nevajag, tik lai saproti no kādām daļām sastāv, jo šobrīd izklausas ka solenoīds vienkārš nekā nereaģē uz padoto spriegumu, vai arī mēģina "vērties" pretējā virzienā ...
P0243 Kluda...
Turbinas spiediena regulators meta ara kludu,regulators uzlikts jauns...wv b6 2005 ir kadam tada problema bijusi..?